BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 juli 2023 - 14:43   quote  deeplink  
Nooit voor een fooi verkopen natuurlijk
VVout
 VVout - zaterdag 22 juli 2023 - 15:05   quote  deeplink  
Lekker, die stream werkte dus weer eens niet in Duitsland. Zelfs de VPN, heb 3 IP's hielpen me niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door VVout --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 15:11   quote  deeplink  
Ali die de hele tijd vrije trappen wil verkloten...klaar nou hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2023 - 15:19   quote  deeplink  
Niet echt vrolijk geworden van deze oefenwedstrijd..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 juli 2023 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:
Niet echt vrolijk geworden van deze oefenwedstrijd..
Goed voor de conditie
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Ali en Dilrosun moeten nu heel snel weg...
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 22 juli 2023 - 15:23   quote  deeplink  
Je mist echt voetbal, creativiteit.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 22 juli 2023 - 15:24   quote  deeplink  
Van der Belt maakt op dit moment betere indruk dan Zerrouki
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 juli 2023 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:23 schreef Alexmem het volgende:
Je mist echt voetbal, creativiteit.
Zonde dat Szymanski niet gelukt is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juli 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:24 schreef CobusIII het volgende:
Van der Belt maakt op dit moment betere indruk dan Zerrouki
Zerrouki vind ik tot nu toe de grootste miskoop..zo slecht in de passing..
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 15:47   quote  deeplink  
Conditioneel weer stappen gezet💪 nu op naar de 2 echt belangrijke potten voor het gaat beginnen, trainings kamp potten zijn echt altijd geen feest voetballend gezien, belangrijker is ervoor het afbeulen op de training

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 juli 2023 - 15:50   quote  deeplink  
Oefenduels heb ik niets mee.
Lekker winnen van psv en de eerste prijs is binnen.
Bij 020 rommelt het nu al ach guttte gut
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zerrouki vind ik tot nu toe de grootste miskoop..zo slecht in de passing..
dat is normaal zijn sterkste punt. dus dat zal vanzelf goed komen
1 of 2 oefenwedstrijden gezien en gelijk de grootste miskoop.
ach ja..
misschien moet het team nog even op elkaar ingespeeld raken??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door coenjo --
Bowie
 Bowie - zaterdag 22 juli 2023 - 20:50   quote  deeplink  
Geen beste pot vanmiddag, zacht uitgedrukt.
Met Slot weer spijker op de kop, de grote sterke Duitsers waren gekomen om te winnen en wij om te voetballen.
Hartman wel eem mooi vb hiervan, bijna stilstaand balletjes terug of breed, geen 1 keer mee geweest naar voren.

Verder bevestiging van veel dingen. Bylow pakt geen punten meer, Zerrouki geeft problemen met handelingssnelheid en is fysiek ook nog teveel potlood maar gaat 't wel oppakken, over Timber moeten we ons zorgen gaan maken, Dilrosun heeft 't nog steeds niet en ik bang dat íe nooit zal krijgen, Paxiao komt er wel, ik vind dat die snelle Afrikaan veel te veel minuten krijgt voor een huurling, Wieffer een echte diesel is, komt langzaam op gang maar komt er wel.
Linksbuiten en nr 10 komen nog. De Kroaat zal de 10 positie krijgen en ik denk dat ze voor linksbuiten tóch met Idrissi gaan komen (de band tussen hem en Slot is intens en geen toekomst bij sevilla)
Ik denk dat dit 't uiteindelijk gaat worden: Wellenreuter, Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman, Wieffer, Zerrouki. Ivanusec, Paxiao, Giminez, Idrissi.

Een CL-waardig elftal, met voldoende back-up, dat toonde het 2e gedeelte vanmiddag wel aan.
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 20:50 schreef Bowie het volgende:
Geen beste pot vanmiddag, zacht uitgedrukt.
Met Slot weer spijker op de kop, de grote sterke Duitsers waren gekomen om te winnen en wij om te voetballen.
Hartman wel eem mooi vb hiervan, bijna stilstaand balletjes terug of breed, geen 1 keer mee geweest naar voren.

Verder bevestiging van veel dingen. Bylow pakt geen punten meer, Zerrouki geeft problemen met handelingssnelheid en is fysiek ook nog teveel potlood maar gaat 't wel oppakken, over Timber moeten we ons zorgen gaan maken, Dilrosun heeft 't nog steeds niet en ik bang dat íe nooit zal krijgen, Paxiao komt er wel, ik vind dat die snelle Afrikaan veel te veel minuten krijgt voor een huurling, Wieffer een echte diesel is, komt langzaam op gang maar komt er wel.
Linksbuiten en nr 10 komen nog. De Kroaat zal de 10 positie krijgen en ik denk dat ze voor linksbuiten tóch met Idrissi gaan komen (de band tussen hem en Slot is intens en geen toekomst bij sevilla)
Ik denk dat dit 't uiteindelijk gaat worden: Wellenreuter, Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman, Wieffer, Zerrouki. Ivanusec, Paxiao, Giminez, Idrissi.

Een CL-waardig elftal, met voldoende back-up, dat toonde het 2e gedeelte vanmiddag wel aan.
hoffenheim is geen cl niveau hoor, eerder conference leaque.
idrissi aub niet terug halen. komt geen boom voorbij in 25 van de 30 wedstrijden
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Slot vergeleek ze met dat niveau, maar hij had eerst de grote coenjo even moeten bellen uiteraard
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:
Slot vergeleek ze met dat niveau, maar hij had eerst de grote coenjo even moeten bellen uiteraard
als je geen normale tegenargumenten kan geven zeg dan gewoon een keer niks spuit elf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:00 schreef coenjo het volgende:

[..]

als je geen normale tegenargumenten kan geven zeg dan gewoon een keer niks spuit elf
🤡
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Slot zag vandaag een sterk Hoffenheim op het veld staan en is daarom blij met de Duitse oefentegenstander. ''Ik vond dat de intensiteit bij Hoffenheim vandaag heel hoog lag. Agressiviteit, allemaal grote, sterke en ervaren spelers, die in de Bundesliga ook van Bayern München kunnen winnen. Dat is een beetje het niveau dat we straks ook in de Champions League gaan tegenkomen.
coenjo
 coenjo - zaterdag 22 juli 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoffenheim is 12e geworden vorig jaar. dat noem ik geen champions leaque niveau
maar prima hoor, je hebt gelijk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 juli 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:09 schreef coenjo het volgende:

[..]

hoffenheim is 12e geworden vorig jaar. dat noem ik geen champions leaque niveau
maar prima hoor, je hebt gelijk.
T zijn niet mijn woorden.
Ik vind t een lastige tegenstander. Maar hoef je niet van te verliezen.
Feit is dat t elftal er nog niet is en er geen balans is, is duidelijk
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 juli 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Iemand op m'n werk heeft een kampioens tattoo laten zetten van 2024.
Ik kijk het eerst nog een half jaartje aan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 juli 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Eerste uur gezien. Maar tandeloos voorin. En het middenveld is niet complementair. Ik heb nog steeds niet gezien dat Wieffer en Zerrouki samen kunnen spelen op een middenveld. Heb nog steeds het idee dat het vooral concurrenten voor 1 positie zijn. En met ook Timber erbij mis je wel een hoop.

Maar goed, er is nog tijd en we zijn nog niet eens echt begonnen natuurlijk. En met 3 andere spelers erbij (Gimenez + linksbuiten + 10) ziet de wereld er al heel anders uit.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Ik denk dat je die oefenduels voor de trainingskamp en zeker erin niet veel waarde aan moet hechten hoor, tgaat echt om inhoud kweken bij je eerste 11 en je subs,, zie je Europees de meest rare uitslagen, pas laatste 1-2 wedstrijden begint het echt te komen en moeten ze ready zijn, zometeen Benfica enzo moet t echt redelijk op orde zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - zaterdag 22 juli 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Eerste uur gezien. Maar tandeloos voorin. En het middenveld is niet complementair. Ik heb nog steeds niet gezien dat Wieffer en Zerrouki samen kunnen spelen op een middenveld. Heb nog steeds het idee dat het vooral concurrenten voor 1 positie zijn. En met ook Timber erbij mis je wel een hoop.

Maar goed, er is nog tijd en we zijn nog niet eens echt begonnen natuurlijk. En met 3 andere spelers erbij (Gimenez + linksbuiten + 10) ziet de wereld er al heel anders uit.
Naast Wieffer moet gewoon weer een goede voetballer komen. Of Wieffer en Zerrouki samen, ik weet het niet. Dan moet je op 10 wel met een hele goede voetballende speler komen.

Timber is helemaal een raadsel. Daar is helemaal geen plek voor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 juli 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Naast Wieffer moet gewoon weer een goede voetballer komen. Of Wieffer en Zerrouki samen, ik weet het niet. Dan moet je op 10 wel met een hele goede voetballende speler komen.

Timber is helemaal een raadsel. Daar is helemaal geen plek voor..
Kokcu bracht naast voetbal ook een hoop dynamiek. Dat mis ik ook wel. Wieffer en Zerrouki voetballen toch vooral uit stilstand. En Timber heeft wel een vergelijkbaar profiel (als Kokcu), maar mist (nog) de drive.

Wieffer lijkt me een zekerheidje als de echte potjes beginnen. Maar die andere 2... Maar goed, die hebben wel een hoop gekost, dus ik neem ook wel aan dat Slot die zeker in het begin wel vertrouwen gaat geven. We gaan het wel zien hoe het tegen bijvoorbeeld PSV gaat gebeuren.
VVout
 VVout - zondag 23 juli 2023 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:09 schreef coenjo het volgende:

[..]

hoffenheim is 12e geworden vorig jaar. dat noem ik geen champions leaque niveau
maar prima hoor, je hebt gelijk.
Gewonnen tegen Eintracht Frankfurt, Union Berlin en gelijk tegen Bayern München de laatste maanden. Als ze hun dag hebben is het een stugge ploeg en niet te onderschatten.
coenjo
 coenjo - zondag 23 juli 2023 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 01:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Gewonnen tegen Eintracht Frankfurt, Union Berlin en gelijk tegen Bayern München de laatste maanden. Als ze hun dag hebben is het een stugge ploeg en niet te onderschatten.
als ze hun dag hebben idd. die hadden ze vorig jaar niet veel aan de eindstand te zien
het zal een stugge ploeg zijn, maar gewoon conference leaque niveau.
ze zijn ook gewoon middenmoot in duitsland met zo nu en dan een plek net binnen de top 10
als je het over champions leaque niveau hebt dan zijn dat voor mij bayern,borussia,leipzig en een leverkusen. clubs als union berlin en frankfurt zie ik ook niet als champions leaque niveau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door coenjo --
VVout
 VVout - zondag 23 juli 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 08:46 schreef coenjo het volgende:

[..]

als ze hun dag hebben idd. die hadden ze vorig jaar niet veel aan de eindstand te zien
het zal een stugge ploeg zijn, maar gewoon conference leaque niveau.
ze zijn ook gewoon middenmoot in duitsland met zo nu en dan een plek net binnen de top 10
als je het over champions leaque niveau hebt dan zijn dat voor mij bayern,borussia,leipzig en een leverkusen. clubs als union berlin en frankfurt zie ik ook niet als champions leaque niveau
Zou mooi zijn als we ons naar een hoger niveau als conference league kunnen werken dit seizoen, realistisch gezien is dat een hele dobber.
coenjo
 coenjo - zondag 23 juli 2023 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 09:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als we ons naar een hoger niveau als conference league kunnen werken dit seizoen, realistisch gezien is dat een hele dobber.
ja klopt, als er aanvallend op de vleugels geen topspelers komen dan word het niks in de cl ben ik bang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door coenjo --
bijft007
 bijft007 - zondag 23 juli 2023 - 10:11   quote  deeplink  
Nou minimaal 1 speler waar je blij van wordt op voorhand komt er echt wel, zijn ze niet voor niks al tijd mee bezig, en geld voor gereserveerd, maar hoop buiten ivanusec wel op n diepgaande rappe buitenomgaande buitenspeler ed zoals wij die kennen, of met komst ivanusec gaan we iets anders spelen wat ook kan natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 09:49 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja klopt, als er aanvallend op de vleugels geen topspelers komen dan word het niks in de cl ben ik bang
Je bent 2 weken pas bezig........waar baseer jij dit op ?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juli 2023 - 10:22   quote  deeplink  
Ivanusec komt wel, anders schakel je al eerder door.
bijft007
 bijft007 - zondag 23 juli 2023 - 10:24   quote  deeplink  
Lijkt me ook inderdaad, puur omdat hij met zn club al in belangrijke wedstrijden zit duurt het ff wat langer, maar nog steeds goed binnen transferperiode

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - zondag 23 juli 2023 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Je bent 2 weken pas bezig........waar baseer jij dit op ?
op vorig jaar..
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 10:27   quote  deeplink  
O dat is knap.
Ik vergelijk en zie een team waar het nu al beter staat dan toen.....
bijft007
 bijft007 - zondag 23 juli 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Er moet echt ook biedingen komen voor spelers waar je het liefst wat voor terug ziet voorin, want er moet uiteraard ook ruimte voor komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Je richten op meedoen in de CL is echt een utopie.
Je moet je richten op opnieuw kampioen/kwalificeren voor CL.
En derde plek in de poule en dan door naar EL zou voor onze huidige status prima zijn.

We hebben op dit moment misschien maximaal 4 spelers die van echt CL niveau zijn. Twee erbij is mooi, maar echt nooit voldoende om potten te breken in de CL
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:
Je richten op meedoen in de CL is echt een utopie.
Je moet je richten op opnieuw kampioen/kwalificeren voor CL.
En derde plek in de poule en dan door naar EL zou voor onze huidige status prima zijn.

We hebben op dit moment misschien maximaal 4 spelers die van echt CL niveau zijn. Twee erbij is mooi, maar echt nooit voldoende om potten te breken in de CL
Even hoor
Je kent de poule indeling nog niet.
En als je zo gast praten zeg je in wezen, word dit seizoen maar 3e
Ambitie is een drijfveer, en of je mee kan doen ...weet je nog niet ( en dan bedoel ik poule fase doorkomen )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juli 2023 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:
O dat is knap.
Ik vergelijk en zie een team waar het nu al beter staat dan toen.....
Staat beter ja, maar dit team creeert nog opvallend weinig echte kansen.
Moet versterkt worden. En dat kan.
bijft007
 bijft007 - zondag 23 juli 2023 - 10:33   quote  deeplink  
Nee, hopen op gunstige loting, en kan wel eens voorkomen als nlse club je uitstekende lichting hebt en verrast tegen de Napoli,s Milans of de Spurs ed, er zijn altijd clubs ( city Barça Bayern etc) je normaliter nooit iets wat tegen kan uitrichten maar deze teams zijn ook niet je graadmeter, spreek je over de top van de top

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juli 2023 - 10:34   quote  deeplink  
Als je vindt dat Feyenoord de CL groepsfase moet overleven dan moet je spelers halen die bv. boven de 20 miljoen moeten kosten. Dat heeft Feyenoord niet.
bijft007
 bijft007 - zondag 23 juli 2023 - 10:38   quote  deeplink  
prolongeren van titel is het belangrijkst voor feyenoord of eerst echt weer meedoen tot laatste 5-7 potten, dat zou al zeldzaam zijn, en echt grote stap voor feyenoord om komende jaren elk jaar titel mee te kunnen doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Even hoor
Je kent de poule indeling nog niet.
En als je zo gast praten zeg je in wezen, word dit seizoen maar 3e
Ambitie is een drijfveer, en of je mee kan doen ...weet je nog niet ( en dan bedoel ik poule fase doorkomen )
Even hoor.
T is realisme. Met een goede loting zou je best de poule kunnen overleven. Dat moet je intentie ook zijn.
Maar t is niet realistisch een team bij elkaar te kopen nu die zeker voor plek 1 en 2 in de poule gaan.

Ambitie is prima. Maar realistisch ook.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 10:45   quote  deeplink  
We zullen dit zien.
Na de loting kun je wat roepen.
Had jij gedacht dat Feyenoord zo ver kon komen in ConfL en EL?

Even hoor ( normaal Nederlands toch of schop ik daarmee tegen je beentjes.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:
We zullen dit zien.
Na de loting kun je wat roepen.
Had jij gedacht dat Feyenoord zo ver kon komen in ConfL en EL?

Even hoor ( normaal Nederlands toch of schop ik daarmee tegen je beentjes.)
Moet ik mezelf nu herhalen of begreep je wel wat ik bedoel?
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 10:58   quote  deeplink  
Ik denk dat we langs elkaar heen praten.
We bedoelen in principe hetzelfde , alleen ik heb niets gezegd over bij elkaar kopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juli 2023 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:
O dat is knap.
Ik vergelijk en zie een team waar het nu al beter staat dan toen.....
Klopt maar het moet nog beter..
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 10:58 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat we langs elkaar heen praten.
We bedoelen in principe hetzelfde , alleen ik heb niets gezegd over bij elkaar kopen.
Maar de huidige selectie is geen CL niveau.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 juli 2023 - 11:13   quote  deeplink  
Nog niet, maar je weet niet wat er nog bij gaat komen.
En nogmaals je kan het treffen met de loting...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1019089