|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Grappige is dat juist andere spelers dat op dit moment doen. Maar dit middenveld is m gewoon niet Timber lijdt balverlies rond de middencirkel en heeft niet het vermogen om dit te herstellen. Dat was het probleem vorig jaar ook al, de omschakeling heeft hij gewoonweg niet.
Hij heeft daarbij ook maar een trucje en dat is een lichaamschijnbeweging om de bal heen. Dat is leuk richting het doel van de tegenstander met ruimte om je heen maar meestal wordt er gevraagd om in de bal te komen i.p.v af te wachten.
Die afweging lijkt hij gewoon niet te kunnen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juli 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
timber heeft er een houtje van om zijn man te laten lopen , brengt ook helemaal niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft natuurlijk niet om aan te zien waarschijnlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Blijft een oefenpot natuurlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen spits....... En gewoon heer en meester op 1 moment, zie echt geen reden om nu al te klagen. Een oefen wedstrijd is om te oefenen Toch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verbaas me al vanaf dag 1 over het bedrag wat Utrecht voor Timbert gevangen heeft. Een kwalitatief uitermate teleurstellende aankoop. En ik ben bang dat we vanwege dat prijskaartje nog veel van hem zullen gaan zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juli 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind overigens niet fair dat jullie weer Timber als zondebok zoeken, terwijl juist deze wedstrijd er anderen veel meer ook beslissende fouten maken.
Geeft niets maar niet helemaal terecht.
Maar mijn ideale middenveld is dit niet zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt helemaal niks ,is gewoon een schande . Heb hem echt nog een kans gegunt maar ben er nu helemaal klaar mee als hij gewoon weer begint waar mee hij geeindigd is vorig seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga ook niet naar dit soort wedstrijden, Tegen pisvee daar gaat het eerst om , En we doen net of villareal fc bal op het dak is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:Vind overigens niet fair dat jullie weer Timber als zondebok zoeken, terwijl juist deze wedstrijd er anderen veel meer ook beslissende fouten maken. Geeft niets maar niet helemaal terecht. Maar mijn ideale middenveld is dit niet zo. De ellende begint elke keer bij hem ,begon al bij zijn eerste pass bij de aftrap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juli 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De ellende begint elke keer bij hem ,begon al bij zijn eerste pass bij de aftrap Nee is niet waar. Maar ik snap wel dat je dat inmiddels niet anders meer kunt zien
Is bij mij Pedersen. Geeft die een goede bal is dat in mijn ogen zelfs per ongeluk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:Vind overigens niet fair dat jullie weer Timber als zondebok zoeken, terwijl juist deze wedstrijd er anderen veel meer ook beslissende fouten maken. Geeft niets maar niet helemaal terecht. Maar mijn ideale middenveld is dit niet zo. Het is het prijskaartje wat het frustrerend maakt. Ik weet daar kan hij niks aan doen maar zon aankoop schept dan ook bepaalde verwachtingen. En hij oogt vaak ook zo laconiek.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:02 schreef tomson het volgende:[..] Het is het prijskaartje wat het frustrerend maakt. Ik weet daar kan hij niks aan doen maar zon aankoop schept dan ook bepaalde verwachtingen. En hij oogt vaak ook zo laconiek.. Zekers is zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Wieffer en Zerrouki ook gewoon matig vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee is niet waar. Maar ik snap wel dat je dat inmiddels niet anders meer kunt zien Is bij mij Pedersen. Geeft die een goede bal is dat in mijn ogen zelfs per ongeluk. Die toond tenminste nog onverzettelijkheid ,Timber sjokt op het veld als een postbode die zijn laatste straatje aan het doen is van de dag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha de hesjes komen erin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou 2e helft compleet anders 🙈😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die 2 zijn absoluut niet complementair. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winst is als we nu in ieder geval hetzelfde soort spel zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wallemark heeft koude oren ,dat gaat m ook al niet meer worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer iedereen maar 45 minuten? Is het niet eens tijd dat ze langer spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er ook nog iets positiefs ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zit aardig wat publiek! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Santi zondag ook een helft erbij misschien ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kadootje van Manschot. Wat een circus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Triest doelpunt pfff wel goed genomen pingel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de Champions League telt enkel de uitslag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: die hele uitstraling zegt al voldoende idd snel weg doen verkopen, niet verhuren simon gustafson had er nog meer zin in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:15 schreef coenjo het volgende:[..] die hele uitstraling zegt al voldoende idd snel weg doen verkopen, niet verhuren simon gustafson had er nog meer zin in Ga jij blij op zo’n koude tribune zitten terwijl je zelf al maanden niet kan spelen vanwege een blessure? Vergezocht dit Alsof Santi daar met een smile zat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juli 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
die kleine zechiel bevalt me tot nu toe ook |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ga jij blij op zo’n koude tribune zitten terwijl je zelf al maanden niet kan spelen vanwege een blessure? Vergezocht dit Alsof Santi daar met een smile zat het verhaal is meer gebaseerd op de laatste 2 jaar hij mist wilskracht vind ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ga jij blij op zo’n koude tribune zitten terwijl je zelf al maanden niet kan spelen vanwege een blessure? Vergezocht dit Alsof Santi daar met een smile zat Tis letterlijk 18 graden en hij is een Zweed met 2 frisse Latino's naast hem die 30 graden plus gewend zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juli 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis letterlijk 18 graden en hij is een Zweed met 2 frisse Latino's naast hem die 30 graden plus gewend zijn Ik zou ook een gezicht als een oorwurm hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar die heb je ook. |
|
|
|