|
|
RenatoBos
|
|
|
Bevalt de vakantie zover MMM..(?) |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Niet te zien hier geen WiFi en geen fox Dan maar radio Rijnmond op 3G |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is het gelukt nu, feli. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Waarheen? De kliko? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2015 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord AD: Vermeer; Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom; Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi; Basacikoglu, Kuyt en Boëtius. Kijk. Dat gaat de goede kant op. Jep. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Hoelaat begint het vanavond? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nog 1 uur en 47 minuten ongeveer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hangt een hele toffe relaxte zomeravond sfeer. Supporters van Southampton enFeyenoord lekker door elkaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedereen n leuke avond toegewenst. Aftellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk hier. En ik heb nog internet ook. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Fijne wedstrijd zo heren :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben er klaar voor, beginnen maar. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Kazim gewoon in de basis, Boetius op de bank..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, Gio heeft geen belangstelling in Vlaar. en nu knallen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kazim heeft mooie schoenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch Kazim er in grrrrrrrr. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppaaaaaaaa |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kongolo verliest elk duel vooralsnog.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had een strafschop kunnen/moeten zijn voor Feyenooord. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Doe eens een klein verslag. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Eigen goal neem ik aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Southampton begint beter dan Feyenoord. 2-3 goede kansen in 15 minuten. Verdediging gatenkaas. Overal 1-2 stappen te laat. Daarna wedstrijd in een lager tempo en meer in evenwicht. Feyenoord 1-2 kleine kansjes + dat penaltymoment. Southampton scoort vervolgens uit het niets eigenlijk. Bijna rust. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pluspunten bij Feyenoord vind ik Karsdorp, Vejinovic en Bilal. Minpunten met name Kongolo en Nelom. De rest hobbelt wat anoniem mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verschil qua inspeel pass is echt schrijnend. Sommigen van ons geven echt wijven balletjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens is onze verdediging kut. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met name de linkerkant valt me negatief op. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
En bedankt, hou ons op de hoogte. |
|
|
|
|
ericje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2015 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Pluspunten bij Feyenoord vind ik Karsdorp, Vejinovic en Bilal. Minpunten met name Kongolo en Nelom. De rest hobbelt wat anoniem mee. Bilal moet het vertrouwen terugkrijgen en zijn actie durven maken. Nelom valt me nog mee. Veijnovic laat zich idd goed zien. Ook kazim doet het (vooral door zijn fysiek) best aardig. Centrale duo is wel echt matig, misschien is kongolo nog onzekerder door de absentie van Van Beek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeer zeker wel, langzaam en geen gevaar naar voren toe. Rechterkant probeert het en er komt zo af en toe wat leuks uit, jammer dat dan vervolgens het bij Karsdorp verdedigend fout gaat. Vejinovik komt nog niet echt uit de voeten, moet Kuyt toch beter te weten vinden met leuke paasjes. ga weer verder kijken, hier valt niets te zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord begint geïnspireerd aan de tweede helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd iets meer open. Kansen aan beide kanten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alle streams plat, nu RR aan het luisteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
0-2. Yoshida. Kopt een vrije trap volledig vrij in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was de man van Dammers geloof ik. Die gaf samen met Kongolo de vrije trap al weg. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Nu is het hek van de dam(mers). Misschien Van Dijk toch maar oppikken om het lek te dichten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie eraf bij Southampton. Was volledig onzichtbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind El en Toornstra allebei totaal niet creatief . En sluiten veel te laat door. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2015 - 21:18 schreef BertusBadeend het volgende:Nu is het hek van de dam(mers). Misschien Van Dijk toch maar oppikken om het lek te dichten Kongolo speelt nog slechter dan Dammers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Manu komt erin voor Kazim. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een zaadpartij in de kuip !!! Blij dat we al onze contracten hebben opgezegd ... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik vind dat Kongolo sowieso alleen uit de voeten kan met een puinruimer als Van Beek of Vlaar naast hem. Als Van Geel niet op tijd toeslaat om zowel Botteghin als VD Heijden te halen, dan denk ik dat het weleens einde verhaal kan zijn voor Ome Martin. |
|
|
|