|
|
ar
|
|
|
Ja exact. Maar als hij weg wilt, meteen wegdoen idd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Timber is een 100% broodvoetballer, lekker verkopen als ie dat nu aangeeft en de winst investeren in vooruitgang. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2024 - 16:32 schreef MMM het volgende:Timber schijnt komende zomer perse weg te willen, als ik wat accounts op X mag geloven. En als je echt wil cashen moet je hem wel verkopen, nu nog 2 jaar contract. Zou jammer zijn, sterkhouder geworden. Als, ALS het waar is getuigt het naar mijn mening van een flinke dosis zelfoverschatting. Is pas net een meerwaarde bij ons, en dan nog niet constant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
X is rioolzooi. Dus niet waar. Maar stemming rond Timber wordt alweer gemaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2024 - 17:10 schreef FR-Henk het volgende:X is rioolzooi. Dus niet waar. Maar stemming rond Timber wordt alweer gemaakt. Ik lees in elke reactie 'als', dus jij maakt hier stemming ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan zijn Ace, haha, maar we weten toch dat Timber van de club houdt? Reuze fatsoenlijke jongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2024 - 16:32 schreef MMM het volgende:Timber schijnt komende zomer perse weg te willen, als ik wat accounts op X mag geloven. En als je echt wil cashen moet je hem wel verkopen, nu nog 2 jaar contract. Zou jammer zijn, sterkhouder geworden. Cashen ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2024 - 17:10 schreef FR-Henk het volgende:X is rioolzooi. Dus niet waar. Maar stemming rond Timber wordt alweer gemaakt. Als je de goede accounts volgt is X gewoon een fijn platform. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Timber is zwaar overschatte speler
Cashen hoor, echt wel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vind ik ook hoor. Europees volledig gefaald meerdere malen. Wel wat verbeterd, maar zo uit op n goal en assist dat hij de rest vergeet. Kan mij niet vrolijk maken, n paar goede potjes op n seizoen, dat was t wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed nieuws voor het betaald voetbal. Vanaf het seizoen 2025/2026 is kunstgras niet meer toegestaan in de Eredivisie. Maandagmiddag hebben clubs uit de Keuken Kampioen Divisie en de Eredivisie ingestemd met het verbod op kunstgras op het hoogste niveau in Nederland. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is zeker goed nieuws ,ik hoop dat die clubs die nog kunstgras hebben er eerder mee beginnen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima zaak, van die ellende af. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd, zelfs pionier Heracles stapt er van af..
Was ook gewoon een schande voor het NL professionele voetbal toch, die plastic grasmatten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ado fans wilden er eerder van af van het weekend zag ik uit bij Excelsior😉 Mare goede zaak natuurlijk zal echt is tijd worden ook,, zeker eredivisie moet het niet kunnen,, en zou altijd moeten,, en financieel zou het ook haalbaar moeten zijn voor elke club desnoods met beetje hulp knvb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voorbereiding bekend:
[url=https://postimg.cc/0MqynLZL" target="_blank">
Het oefenschema van Feyenoord Zaterdag 6 juli, 14.30 uur: FC Dordrecht – Feyenoord Zaterdag 13 juli, 13.00 uur: Feyenoord – KRC Genk (De Kuip) Zaterdag 20 juli, 13.00 uur: Feyenoord – Cercle Brugge (Varkenoord) Maandag 22 juli - zaterdag 27 juli: trainingskamp Oostenrijk + oefenduel Zondag 28 juli, 20:30 uur: SL Benfica – Feyenoord (Eusebio Cup) Woensdag 31 juli, 19:30 uur: Feyenoord – AS Monaco
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
. De selectie is op dit moment 325,90 miljoen euro waard, dat is een stijging van 18,55 miljoen euro. Dit heeft mede te maken met de komst van Gijs Smal. De linksback vertegenwoordigt een waarde van zes miljoen euro. PSV heeft een huidige marktwaarde van 331,50 miljoen euro en Ajax 242,55 miljoen euro.
Speler Marktwaarde Verschil Santiago Gimenez €40 miljoen - €5 miljoen Dávid Hancko €35 miljoen Lutsharel Geertruida €32 miljoen Mats Wieffer €30 miljoen + €3 miljoen Quinten Timber €28 miljoen + €6 miljoen Quilindschy Hartman €23 miljoen Yankuba Minteh € 16 miljoen + €4 miljoen Calvin Stengs € 15 miljoen Igor Paixão € 14 miljoen + €2 miljoen Justin Bijlow € 13 miljoen Thomas Beelen € 12 miljoen + €5 miljoen Luka Ivanusec € 12 miljoen Ramiz Zerrouki € 9 miljoen - €1 miljoen Ayase Ueda € 8 miljoen Timon Wellenreuther € 7 miljoen + €1 miljoen Gijs Smal € 6 miljoen Antoni Milambo € 6 miljoen Leo Sauer € 5 miljoen Bart Nieuwkoop € 4 miljoen Gernot Trauner € 3.5 miljoen - €1 miljoen Ondrej Lingr € 3.5 miljoen - €500.000 Marcos López € 3 miljoen Alireza Jahanbakhsh € 3 miljoen - €700.000 Thomas van den Belt € 1.5 miljoen Givairo Read € 800.000 Gjivai Zechiël € 600.000 Mikki van Sas € 400.000 Kostas Lamprou € 350.000
Update transfermarkt voor wat het waard is ... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bizar wel hoor😲😀 binnen echt maar 3 jaar enorm kapitaal opgebouwd buiten het geld wat al tussentijd is binnengehaald uit transfers of vanwege halen champions league en prestaties in Europa,, gaat erg lekker dacht ik zo💪 nooit gedacht dat dit ooit zou kunnen gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Inderdaad, in 3 jaar tijd enorme stappen gezet op meerder vlakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van vergiet naar bastion. Eindelijk regisseert Feyenoord het nieuws. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi zo, hoef nie om de uur te horen dat ze weer ietsje verder met hem zijn eigenlijk ook😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ZONDER PALEN EN NETTEN OM T VELD Behalve Europees
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou ben benieuwd met onze lieverdjes wat dat gaat opleveren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vrees ervoor, één doorgesnoven puber puistenkop is weer genoeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blijft T maar thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Noem je T nou een doorgesnoven puberale puistekop? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt erop. Tijd om weer met vuurwerk te gooien ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Leon zou ik nog begrijpen maar niet jij T. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het best bewaarde forumgeheim onthuld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker toch...
Maar serieus, wil je echt mee tellen, laat het veld gewoon heilig blijven. Is GVD al 10 jaar het beste veld van NL..
Gooi er dan ook geen rommel op!
Fakkels op de tribune zit in mijn bloed, mijn dna in 56 jaar, maar het veld is heilig, punt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De vraag is hoe je het binnen smokkelt natuurlijk :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ligt eraan hoe graag je het wil natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Binnen smokkelen... ieder zijn ding uiteraard...
Ik kom nog van de tijd dat wedstrijden er dan 6000 man in, de oude, De Kuip zaten.
Daarna wederopbouw onder Jorien, Wimpie en Willem... Eerste fakkels tijdens Europese wedstrijden, Monaco indertijd met Weah, soms knokken op de tribunes, maar werd nooit iets op veld naar spelers gegooid!
Schandalig en helpt ook niet om weer Europese top te worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 - 18:27 schreef Cruzcontrol het volgende:Lekker toch... Maar serieus, wil je echt mee tellen, laat het veld gewoon heilig blijven. Is GVD al 10 jaar het beste veld van NL.. Gooi er dan ook geen rommel op! Fakkels op de tribune zit in mijn bloed, mijn dna in 56 jaar, maar het veld is heilig, punt! Zo is het ook inderdaad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vuurwerk/fakkels levert weliswaar mooie plaatjes op en werkt wat sfeerverhogend, maar het is de consequenties voor medesupporters, stadion en club als geheel al lang niet meer waard.
Er zijn betere manieren. Naast het gegeven dat Feyenoord als club ook vuurwerk kan organiseren zo nu en dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus laten we hopen dat er niet alleen niet meer gegooid wordt (dat geldt ook voor aanstekers en andere dingen natuurlijk), maar ook dat het sowieso niet meer mee wordt genomen naar het stadion. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vuurwerk/fakkels levert weliswaar mooie plaatjes op en werkt wat sfeerverhogend, maar het is de consequenties voor medesupporters, stadion en club als geheel al lang niet meer waard. Er zijn betere manieren. Naast het gegeven dat Feyenoord als club ook vuurwerk kan organiseren zo nu en dan. De basis is, flikker niks op ons heilige gras.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze moeten die netten laten hangen, dat werkt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, ik vond het op zich wel sterk van Feyenoord, toen ze vorig jaar die netten lieten hangen. Laat je ten minste zien dat je verantwoordelijkheid wil nemen.
Maar goed, misschien is het niet meer nodig. Maar ik geloof het als ik het zie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, op zeker dat t fout gaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eejoh wat zeg je man,wat zeg je |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
RB dan, die komt uit een ei. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De meeste meeuwen wel ja haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, blijft wel een zeeuw natuurlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeeuwen hebben de netten uitgevonden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En signaalfakkels voor als de diesel op is midden op de Schelde bij afgaand tij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee die andere t 🤣 |
|
|
|