BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 juli 2024 - 19:15   quote  deeplink  
Priske: "Ik heb Milambo gezegd dat het voor hem nu moet gebeuren"
zaterdag, 20 juli 2024 (17:32) - FR12.nl
In dit artikel:

Antoni Milambo heeft zaterdagmiddag tijdens een oefenwedstrijd tegen Cercle Brugge zijn stempel gedrukt in het voordeel van Feyenoord, wat trainer Brian Priske tevreden stelde. De 19-jarige middenvelder staat hoog op de agenda van Priske, die grote verwachtingen van hem heeft en dit seizoen als het moment ziet voor Milambo's doorbraak. Na de wedstrijd benadrukte Priske dat hij van de jonge speler een intensere en sterkere performer in duels wil maken.

Daarnaast legt Priske de lat voor het hele team hoog, waarbij hij een voorkeur uitspreekt voor het snel vooruit spelen van passes in plaats van lange ballen, om beter om te kunnen gaan met de agressieve pressing van tegenstanders zoals Genk en Cercle Brugge. De media hebben de speelwijze van Priske al in vergelijking gebracht met die van zijn voorganger Arne Slot, maar de nieuwe trainer lijkt zich daar weinig van aan te trekken en focust zich op zijn eigen methoden en filosofieën. Hij waardeert het werk van Slot, maar is vastbesloten om zijn eigen stempel te drukken op het team.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juli 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2024 - 19:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord won zondag het extra lange duel tegen Cercle Brugge met 1-0 door een vroege treffer van Milambo. Pieter Zwart van Voetbal International analyseerde het duel en ziet iets opvallends.

De hand van Priske wordt met drie afgewerkte oefenduels meer en meer duidelijk. Wat ook duidelijk is, is dat voorin een flinke concurrentiestrijd gaande is bij de Rotterdammers. Zwart: "In de voorhoede gaat het juist dringen worden bij Feyenoord. Waar de Rotterdammers vorig jaar vaak speelden met twee aanvallende middenvelders, twee vleugelaanvallers en een spits, zijn nu nog drie puur offensieve posities over. Dat betekende dat buitenspelers als Igor Paixão, Leo Sauer, Luka Ivanusec en Anis Hadj Moussa gebruikt werden op de centrale posities achter de diepe spits."

Ook ziet Zwart in welk type speler weinig kans maakt op een basisplek in de competitie. "Aangezien Stengs zeker lijkt van zijn plek als rechter 10, moet dit kwartet gaan vechten om de overgebleven plek. Waar spelers als Nieuwkoop de winnaar lijken te worden van de nieuwe koers van Feyenoord, dreigen dribbelaars de verliezers te worden
Beetje vreemd
van geil
 van geil - zaterdag 20 juli 2024 - 20:00   quote  deeplink  
Dat zou betekenen dat je hele jeugdopleiding weer op de schop moet.
MMM
 MMM - zaterdag 20 juli 2024 - 20:06   quote  deeplink  
En je moet je afvragen welke van die spelers geschikt zijn voor die rol achter de spitsen.

Word er wel gekeken naar de kwaliteiten van de spelers, waar die het best in functioneren? Of staat de gedachtegang van Priske boven alles? Dit zijn oprecht 2 vragen en totaal geen verwijten, maar vind ik wel interessant.

De laatste zin is wel iets om verdrietig van te worden: ‘Waar spelers als Nieuwkoop de winnaar lijken te worden van de nieuwe koers van Feyenoord, dreigen dribbelaars de verliezers te worden’
van geil
 van geil - zaterdag 20 juli 2024 - 20:19   quote  deeplink  
En of de Eredivisie er geschikt voor is.
Nederlandse clubs zetten t centrum vaak goed dicht, zeker als ze de bus parkeren.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 juli 2024 - 20:25   quote  deeplink  
Dat had ik al wel beetje kunnen zien wat er tegen de kleintjes gaat gebeuren,, dan gaan beide tienen meer zijkant spelen, dus dan ergens ook weer oude 433 om veld breed te houden,,dus wel spelers ook die zijkant ook kunnen spelen,, Sauer bv zal wel verhuurd gaan worden nu hij nog echt minder aanmerking gaat komen vermoed ik,, maar daar tegenover krijgen de meer centrale spelers milambo en zechiel veel meer kansen dit systeem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 20 juli 2024 - 20:26   quote  deeplink  
Iva en Stengs of paixao en stengs nu huidig materiaal op 10 en tegen de kleinere dus als het midden te vol is naar zijkant
kenny
 kenny - zaterdag 20 juli 2024 - 21:29   quote  deeplink  
ik denk dat dit systeem juist wel goed is voor een ivanusec en stengs , maar welk systeem we ook gaan spelen kampioen wordt je niet met deze selectie , zelfs 2e worden gaat een helse klus worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juli 2024 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2024 - 20:06 schreef MMM het volgende:
En je moet je afvragen welke van die spelers geschikt zijn voor die rol achter de spitsen.

Word er wel gekeken naar de kwaliteiten van de spelers, waar die het best in functioneren? Of staat de gedachtegang van Priske boven alles? Dit zijn oprecht 2 vragen en totaal geen verwijten, maar vind ik wel interessant.

De laatste zin is wel iets om verdrietig van te worden: ‘Waar spelers als Nieuwkoop de winnaar lijken te worden van de nieuwe koers van Feyenoord, dreigen dribbelaars de verliezers te worden’
Prima omschreven en ben het er ook mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juli 2024 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2024 - 21:29 schreef kenny het volgende:
ik denk dat dit systeem juist wel goed is voor een ivanusec en stengs , maar welk systeem we ook gaan spelen kampioen wordt je niet met deze selectie , zelfs 2e worden gaat een helse klus worden
Dat denk ik ook,maar goed de verwachting om kampioen te worden
had ik al niet .
VVout
 VVout - zaterdag 20 juli 2024 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2024 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook,maar goed de verwachting om kampioen te worden
had ik al niet .
Scheelt dat het niet kan tegenvallen. Ik zie voorlopig tot begin september nog geen verwachtingspatroon, kan nog zoveel gebeuren op de markt. Hoop en ben er van overtuigd dat we voor een kampioenschap, dus tot dan geloof ik daar zeker wel in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juli 2024 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2024 - 22:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Scheelt dat het niet kan tegenvallen. Ik zie voorlopig tot begin september nog geen verwachtingspatroon, kan nog zoveel gebeuren op de markt. Hoop en ben er van overtuigd dat we voor een kampioenschap, dus tot dan geloof ik daar zeker wel in.
Het kan zeker wel tegenvallen ook al zijn mijn verwachtingen niet dat we kampioen worden.
Als creatieve spelers met individuelen kwaliteiten naast de boot gaan vallen zoals
boven in het verhaaltje staat.
Als spelers als Paixão Sauer Moussa naar alle waarschijnlijkheid naast de pot gaan piesen ,dan vraag ik mij af welk spel er gespeelt gaat worden.
Ik vond de mening van Priske nou ook niet zo realistisch na de wedstrijd .
Alsof de tegenstander met een soort G elftal speelt en dat ze hadden moeten domineren
met de spelers die hij erin heeft gezet.
Het kwam onrealistisch over .Ik begrijp dat ze in een groeiend proces zitten maar ik begin
nu de kritiek van sommige hier wel een beetje te begrijpen.
Inplaats dat 1 man moet leren hoe je 4-3-3 speelt moet nu een hele club gaan leren hoe
er 3-5-2 of 3-4-3 moet gaan spelen .
Ik heb er nog wel vertrouwen in maar geen 100% meer na vandaag.
tomson
 tomson - zaterdag 20 juli 2024 - 22:43   quote  deeplink  
Geen wedstrijd gezien vandaag maar t is best zware kost als ik het allemaal zo eens lees. Het vertrouwen in Priske / DtK is niet overal onvoorwaardelijk heb ik t idee. Laden ze de 🚁 morgen nou ook eens een keertje vol met vertrekkende spelers ? Lijkt me wel grappig .
Wat een gekloot dat je tot september eigelijk niets kunt doen dan op de markt reageren, die window blijft altijd als een donderwolk boven je voorbereiding en seizoensstart hangen.
Daar zouden de bonden internationaal eens wat betere afspraken over moeten maken.
Alleen de rijkste clubs hebben hier geen last van, die kunnen een transfer makkelijk weigeren, of zijn juist diegenen die nog effe iemand weg plukken. 3 wedstrijden hebben we al gespeeld als de window sluit.
We hebben trouwens een hele vroege klassieker in de Kuip dit seizoen: 1 september is het al zover !
VVout
 VVout - zondag 21 juli 2024 - 05:30   quote  deeplink  
T‘s gewoon ongelofelijk, Priske is er net en er is al gemor. Je wordt niet weg gespeeld de eerste 3 wedstrijden, moet nog naar Oostenrijk en de donkere wolken stapelen zich al op. Oh god, we komen aan het heilige 4-3-3 nu gaat het mis hoor pfff. Eindelijk een dynamisch systeem zou ik zeggen. Je laat iemand uit de midden zakken en in een seconde speel je 4-3-3. of de flanken en er staat 5-2-3 / 5-4-1 enz. Laat Brian lekker puzzelen en zijn werk doen en reken hem af op resultaten niet op negatief gespeculeer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2024 - 08:03   quote  deeplink  
Zo. De auto in eens kijken of er nog wat leuks op de open dag gebeurt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 juli 2024 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
Zo. De auto in eens kijken of er nog wat leuks op de open dag gebeurt.
Veel plezier man!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 juli 2024 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 05:30 schreef VVout het volgende:
T‘s gewoon ongelofelijk, Priske is er net en er is al gemor. Je wordt niet weg gespeeld de eerste 3 wedstrijden, moet nog naar Oostenrijk en de donkere wolken stapelen zich al op. Oh god, we komen aan het heilige 4-3-3 nu gaat het mis hoor pfff. Eindelijk een dynamisch systeem zou ik zeggen. Je laat iemand uit de midden zakken en in een seconde speel je 4-3-3. of de flanken en er staat 5-2-3 / 5-4-1 enz. Laat Brian lekker puzzelen en zijn werk doen en reken hem af op resultaten niet op negatief gespeculeer.
Dat is ook weer helemaal waar natuurlijk
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2024 - 08:30   quote  deeplink  
Denk even hoe Slot speelde en bedenk dan of dit echt 433 was.
Waar speelde Lutsa in balbezit? Wat deden de vleugels?
T verschilt niet zo veel.
https://the-footballanalyst.com/arne-slot-feyenoord-tactical-analysis/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juli 2024 door Stylzz --
MMM
 MMM - zondag 21 juli 2024 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 05:30 schreef VVout het volgende:
T‘s gewoon ongelofelijk, Priske is er net en er is al gemor. Je wordt niet weg gespeeld de eerste 3 wedstrijden, moet nog naar Oostenrijk en de donkere wolken stapelen zich al op. Oh god, we komen aan het heilige 4-3-3 nu gaat het mis hoor pfff. Eindelijk een dynamisch systeem zou ik zeggen. Je laat iemand uit de midden zakken en in een seconde speel je 4-3-3. of de flanken en er staat 5-2-3 / 5-4-1 enz. Laat Brian lekker puzzelen en zijn werk doen en reken hem af op resultaten niet op negatief gespeculeer.
Niet waar. Onder Slot was het al dynamisch.
VVout
 VVout - zondag 21 juli 2024 - 10:26   quote  deeplink  
Zeg ik dat Slot totaal niet dynamisch speelde dan, maar wel anders en dat liep ook stuk omdat tegenstanders steeds beter wisten hoe ze het moesten bestrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juli 2024 door VVout --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 05:30 schreef VVout het volgende:
T‘s gewoon ongelofelijk, Priske is er net en er is al gemor. Je wordt niet weg gespeeld de eerste 3 wedstrijden, moet nog naar Oostenrijk en de donkere wolken stapelen zich al op. Oh god, we komen aan het heilige 4-3-3 nu gaat het mis hoor pfff. Eindelijk een dynamisch systeem zou ik zeggen. Je laat iemand uit de midden zakken en in een seconde speel je 4-3-3. of de flanken en er staat 5-2-3 / 5-4-1 enz. Laat Brian lekker puzzelen en zijn werk doen en reken hem af op resultaten niet op negatief gespeculeer.
Zo is dat...

Bij sommigen is niks nog goed genoeg..

Een systeem is niet iets statisch, maar wisselt voortdurend tijdens een wedstrijd..

Priske staat er ook om bekend met diverse systemen te kunnen spelen..

Door ek en copa ook nog niet eens met al zijn spelers voluit kunnen trainen en spelen
.

Succes tijdperk Slot is voorbij, nu is het aan Priske..

Gun hem ook de tijd daarvoor aub
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
Zo. De auto in eens kijken of er nog wat leuks op de open dag gebeurt.
Super, veel plezier..

Dit jaar door persoonlijke shit helaas verhinderd..

Cashgeld mee? Vorig jaar de pin machines buiten werking, mocht je iets willen kopen..

Altijd magisch die helikopter landing in een volle Kuip
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juli 2024 - 12:04   quote  deeplink  
We hebben het idd over een trainerswissel, en bijna gehele staf. En zoals Cruz al zegt, Priske wil meerdere systemen toe kunnen passen. En daarin experimenteert hij en beziet hij wie daarin goed mee kan. En pas morgen beschikt ie over een aantal sterkhouders.
Lijkt me niet gek als hij enige tijd nodig heeft te ontdekken wie overbodig is wie er aangetrokken moet worden.
kenny
 kenny - zondag 21 juli 2024 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 11:53 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Zo is dat...

Bij sommigen is niks nog goed genoeg..

Een systeem is niet iets statisch, maar wisselt voortdurend tijdens een wedstrijd..

Priske staat er ook om bekend met diverse systemen te kunnen spelen..

Door ek en copa ook nog niet eens met al zijn spelers voluit kunnen trainen en spelen
.

Succes tijdperk Slot is voorbij, nu is het aan Priske..

Gun hem ook de tijd daarvoor aub
mee eens , maar geef deze man dan ook materiaal waar hij wat mee kan , je verkoopt je beste speler Wieffer en haalt er alleen maar spelers voor terug met de potentie en talent die kunnen groeien naar een goede speler , maar dat zijn ze nog niet , zulke jongens hebben tijd nodig de een meer als de ander en de een red het en de ander niet

het is lastig voor Priske om hier gelijk weer mee te presteren zoals we onder Slot gewent waren , je ziet nu al dat het gemor op gang komt , nog een paar wedstrijden verliezen en het slaat om in negatieve sfeer en uiteindelijk gaat zijn kop eraf

nou goede zet DtK , wordt het niet tijd dat er een echte TD komt ? een hoop aankopen begrijp ik niet , neem nu weer met jahanbaks die schijnt volgens 1908 gewoon een contract te krijgen dat is toch geen beleid ??
heeft bij ons al nooit basis gestaan , kan geen club vinden en ja hoor feyenoord trapt er weer in
deoudehappel
 deoudehappel - zondag 21 juli 2024 - 12:22   quote  deeplink  
Géén contract voor Janhanbaks dus, alleen conditie op peil houden. Het lijkt hier wel het forum van het damesvoetbal.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2024 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 12:22 schreef deoudehappel het volgende:
Géén contract voor Janhanbaks dus, alleen conditie op peil houden. Het lijkt hier wel het forum van het damesvoetbal.....
Ik train en coach dames. Die zeiken minder 🤣
bijft007
 bijft007 - zondag 21 juli 2024 - 13:09   quote  deeplink  
Hehe, over dames gesproken,,over n uurtje het hoogtepunt van open dag de dames presentatie 😂
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juli 2024 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 12:22 schreef deoudehappel het volgende:
Géén contract voor Janhanbaks dus, alleen conditie op peil houden. Het lijkt hier wel het forum van het damesvoetbal.....
Je voelt je thuis, blijkt dan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik train en coach dames. Die zeiken minder 🤣
Letterlijk of figuurlijk...?
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2024 - 14:12   quote  deeplink  
Vooral figuurlijk 😬
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 14:20   quote  deeplink  
Die van mij kan anders ook behoorlijk zeiken..

Letterlijk EN figuurlijk 💦
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2024 - 14:52   quote  deeplink  
Kuip met rood accenten en mediamarkt is echt wel een enorme verbetering
R()b
 R()b - zondag 21 juli 2024 - 14:54   quote  deeplink  
Geheimzinnig allemaal met die heli..
tomson
 tomson - zondag 21 juli 2024 - 15:14   quote  deeplink  
Touchdown 😄
VVout
 VVout - zondag 21 juli 2024 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 14:20 schreef Cruzcontrol het volgende:
Die van mij kan anders ook behoorlijk zeiken..

Letterlijk EN figuurlijk 💦
Heet ze toevallig Patries?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 15:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Heet ze toevallig Patries?
Patries die slikte alleen maar toch?👅
MMM
 MMM - zondag 21 juli 2024 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 12:22 schreef deoudehappel het volgende:
Géén contract voor Janhanbaks dus, alleen conditie op peil houden. Het lijkt hier wel het forum van het damesvoetbal.....
42 posts in 16 jaar
van geil
 van geil - zondag 21 juli 2024 - 19:58   quote  deeplink  
😂
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 19:58 schreef van geil het volgende:
😂
Onze trol
van geil
 van geil - zondag 21 juli 2024 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 21:10 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Onze trol
Nou opflikkeren jij, mafkees.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 21 juli 2024 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 21:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Nou opflikkeren jij, mafkees.
???

Flikkert zelf lekker op joh..
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 09:28   quote  deeplink  
Feyenoord is begonnen aan het nieuwe seizoen en gaat deze week op trainingskamp naar Oostenrijk. De nieuwbakken coach Brian Priske gaat het anders doen dan zijn voorganger Arne Slot. In de AD Voetbalpodcast van het Algemeen Dagblad beschrijft Dennis van Bergen de positie van het huidige Feyenoord en wat er nog verwacht kan worden.

Feyenoord speelde afgelopen zaterdag tegen Cercle Brugge en nog niet alles gaat van zelf. “Ze zijn volop in ontwikkeling dat geeft de trainer zelf ook aan”, aldus Van Bergen. Feyenoord speelt in 3-4-3, maar dat is anders dan voorgaande jaren. “Priske is niet helemaal tevreden over de wedstrijden tegen Cercle Brugge, maar het is een nieuw systeem hij wil aanvallender gaan spelen dan dat Feyenoord gewend is, dus dat belooft wellicht spektakel.” De tikkies terug hoeven van Priske niet zo, het gaat om de verticale passes. "Dat is wel wat je hier hoort."

Bij Feyenoord krijgen veel jonge jongens de kans in de voorbereiding, maar krijgen ze ook echt de kans straks? “Daar had Priske het ook over, hij benoemde Milambo onder andere waar hij zeer tevreden of is en Sauer is een groot talent en je merkt wel dat hij eree bezig is, dat daar zeker ook zijn aandacht ligt. Dat benoemd hij ook specifiek dat hij daar mee bezig is.”

Feyenoord heeft een grote groep, is de huidige selectie zoals het blijft, of komen er nog spelers bij? “Als je hoort welke geruchten er allemaal nog gaan, dan gaan er zeker spelers vertrekken Daar zal Feyenoord op in spelen”, aldus Van Bergen, die ook denkt dat er nog spelers aangetrokken zullen worden. “Er zal nog wel een linksback bijkomen aangezien Hartman er nog lang uit ligt, en ik denk met het vertrek van Wieffer dat er ook nog wel een middenvelder bij gaat komen.”

Feyenoord gaat deze week op trainingskamp. In Oostenrijk moeten de accenten gelegd worden. “Dat is wel de bedoeling en dat gaat niet zonder problemen Quinten Timber is nog geblesseerd na uitviel tegen Genk, het lijkt mee te vallen alleen kan hij aankomende week niet met de groep meetrainen. Dus er zijn nogal wat mitsen en maren bij Feyenoord.”

Visie
Ook Leon ten Voorde komt nog aan het woord. Hij heeft online de discussie van supporters gevolgd over het aangepaste spelsysteem. “Die hadden de hele visie van Feyenoord erbij gepakt, opgezet door Rini Coolen. De kracht van Feyenoord is dat je begint vanaf de onder 12 met 4-3-3 en dat gaat door tot het eerste elftal. Ik las van supporters dat de visie snel van de website was afgehaald”, aldus Ten Voorde.

Ten Voorde twijfelt of Feyenoord er slim aandoet alles om te gooien. “Als je een trainer haalt, die zal ongetwijfeld heel goed gescout zijn en er zijn heel wat gesprekken gevoerd, dat ze beelden van die club hebben bekeken en dat ze zijn visie hebben ontleedt. Dat hij niet Arne Slot 2.0 is, dat weet je van tevoren. Wat accenten is niet gek. Maar als je de heleboel op de kop gaat zetten, dan gaat het wel helemaal de andere kant op. Dat is voor een trainer vragen om moeilijkheden."

Selectie
Gaat het uiteindelijk om de visie van de trainer of het materiaal? “Het is natuurlijk nog maar de vraag wat voor selectie hij krijgt, hij heeft een andere selectie dan Slot. Je bent wel afhankelijk van je materiaal, je kunt nog zo mooi je filosofie verkondigen, maar je bent afhankelijk van je gereedschap. Ook Erik ten Hag heeft bijvoorbeeld een visie, maar die ging wel bij FC Utrecht 5-3-2 spelen en was ”
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 10:24   quote  deeplink  
Nog aanvallender wil hij dus😲 als de rest verdediging dan maar op orde is anders hou ik mn hart vast tegen de echt grote in ch league,, maar zal wel loslopen in de praktijk want hij wil het lijkt me ook verdedigend op orde hebben,, al dacht stam dat ook haha
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 10:28   quote  deeplink  
Wel zonde dat Sauer dupe gaat zijn systeem lijkt me , zal wel voor nu dan verhuurd worden dan hopelijk voor zn ontwikkeling, keerzijde is meer kansen milambo zechiel en evt dus plug aangezien hij ook centraal kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door bijft007 --
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 22 juli 2024 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2024 - 19:52 schreef MMM het volgende:

[..]

42 posts in 16 jaar
Sommige mensen hebben belangrijkere zaken dan dit forum. :-)
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 juli 2024 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 10:38 schreef deoudehappel het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben belangrijkere zaken dan dit forum. :-)
44!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 10:28 schreef bijft007 het volgende:
Wel zonde dat Sauer dupe gaat zijn systeem lijkt me , zal wel voor nu dan verhuurd worden dan hopelijk voor zn ontwikkeling, keerzijde is meer kansen milambo zechiel en evt dus plug aangezien hij ook centraal kan
Denk t niet. Als hij t beter invult dan Igor, staat ie erin.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 11:19   quote  deeplink  
Ieder begint met een schone lei en kan zich bewijzen aan de nieuwe trainert
kenny
 kenny - maandag 22 juli 2024 - 11:48   quote  deeplink  
dit systeem hebben we wel de spelers voor , zeker voor stengs en ivanusec is dit een goed systeem
laten we hopen dat ivanusec in deze rol wel tot bloei komt , ik denk en hoop van wel
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 11:48 schreef kenny het volgende:
dit systeem hebben we wel de spelers voor , zeker voor stengs en ivanusec is dit een goed systeem
laten we hopen dat ivanusec in deze rol wel tot bloei komt , ik denk en hoop van wel
Jep dat hoop ik ook voor hem en vooral ook voor ons

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1165239