BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 13:11   quote  deeplink  
Wel benieuwd eigenlijk zoiezo waar we nu staan, qua resultaten is voorbereiding gewoon eigenlijk erg goed op zich tov boeren (aangezien we/ik verwachten het tussen boeren en ons zal gaan)
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 13:11   quote  deeplink  
Maar oefenduels zegt dus echt weinig
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 11:48 schreef kenny het volgende:
dit systeem hebben we wel de spelers voor , zeker voor stengs en ivanusec is dit een goed systeem
laten we hopen dat ivanusec in deze rol wel tot bloei komt , ik denk en hoop van wel
Ja dat denk ik ook, creativiteit gegarandeerd dan
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 14:22   quote  deeplink  
Aangepast logo, elfde in clubhistorie

https://x.com/i/status/1815355303996903926
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 14:27   quote  deeplink  
Ik stoorde me oprecht aan de gouden lijn in t midden.
Die is gelukkig weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door Stylzz --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 14:27   quote  deeplink  
65ba55224d6391932f81e34d48ce1cc30bda8974-740x493
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 14:51   quote  deeplink  
Ziet m.i. net wat beter uit zo. Je kan misschien discussïeren over de tint rood, maar de rest lijkt me een kleine verbetering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door T-FeYeN00rD --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 14:56   quote  deeplink  
Inderdaad, kleine opfrissing dus..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 14:58   quote  deeplink  
Wålemark, Van den Belt, 't Zand en Hartjes zijn er niet bij in Oostenrijk en lijken afgevallen. Mitchell en Bullaude ook niet (beide werkvergunning). Sebaoui gaat naar Heerenveen. Ten slotte ook Trauner niet. Waarom is onduidelijk.

Via 1908.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:02   quote  deeplink  
31 spelers zijn mee. Als je gemakshalve ook nog Mitchell, Bullaude en Trauner daarbij optelt, moeten er nog wel een hoop keuzes gemaakt worden. Zeker als je bedenkt dat de wedstrijdselectie uit 23 spelers bestaat. Dus dan heb je al gauw een stuk of 10 die niet vast bij de kern zullen zitten. Waarschijnlijk meer, met ook nog eventuele aanwinsten in het vooruitzicht. En tzt keert ook iemand als Hartman weer terug natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 15:17   quote  deeplink  
Zit ook nog O21 materiaal bij
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 15:23   quote  deeplink  
Trauner zal wel niet voor het eerst geblesseerd zijn dan,, met die vd belt weet ik als enige van die nog niet meer inzit,, idem vant zand trouwens,, beiden zelfde weg als sebaoui zou goed zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
31 spelers zijn mee. Als je gemakshalve ook nog Mitchell, Bullaude en Trauner daarbij optelt, moeten er nog wel een hoop keuzes gemaakt worden. Zeker als je bedenkt dat de wedstrijdselectie uit 23 spelers bestaat. Dus dan heb je al gauw een stuk of 10 die niet vast bij de kern zullen zitten. Waarschijnlijk meer, met ook nog eventuele aanwinsten in het vooruitzicht. En tzt keert ook iemand als Hartman weer terug natuurlijk.
Zitten deel jeugdspelers bij ook denk ik dan?

Nog geen volledige lijst ergens?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Zit ook nog O21 materiaal bij
Een aantal ja, maar eigenlijk niet heel veel. Een handvol. En ook daar moet een keuze gemaakt worden. Wie er door kan gaan bij O21. Wie er bij het eerste blijft. En wie er weggaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 15:32   quote  deeplink  
Op Feyenoord.nl kun je de selectie zien wat tot nu toe bij Feyenoord 1 hoort
Dat zijn er 34
https://www.feyenoord.com/nl/teams/feyenoord-1/selectie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:26 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Zitten deel jeugdspelers bij ook denk ik dan?

Nog geen volledige lijst ergens?
Thomas Beelen
Mannou Berger
Justin Bijlow
Julián Carranza
Lutsharel Geertruida
Djomar Giersthove
Santiago Gimenez
Dávid Hancko
Luka Ivanusec
Neraysho Kasanwirjo
Ondrej Lingr
Marcos López
Antoni Milambo
Anis Hadj Moussa
Chris-Kévin Nadje
Bart Nieuwkoop
Marcus Holmgren Pedersen
Igor Paixão
Jan Plug
Givairo Read
Mikki van Sas
Leo Sauer
Calvin Stengs
Jaden Slory
Gijs Smal
Quinten Timber
Antef Tsoungui
Ayase Ueda
Timon Wellenreuther
Gjivai Zechiël
Ramiz Zerrouki
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:40   quote  deeplink  
Dus Berger, Giersthove, Plug en Slory die van O21 er nog bij zitten en hun debuut voor het eerste nog niet gemaakt hebben?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:43   quote  deeplink  
Als je het ruimer neemt kan je ook nog Read, Van Sas, Sauer en Zechiël daaraan toevoegen. Maar die waren al onderdeel van het eerste onder Slot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 15:45   quote  deeplink  
Feyenoord meldt overigens zojuist dat Slory geblesseerd is en ook niet mee is. En Trauner is nog steeds stuk van het EK en daarom er niet bij. Dus 30 man in Oostenrijk.

https://www.feyenoord.com/nl/news/feyenoord-met-30-spelers-op-trainingskamp-220724

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2024 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Thomas Beelen
Mannou Berger
Justin Bijlow
Julián Carranza
Lutsharel Geertruida
Giersthove
Santiago Gimenez
Dávid Hancko
Luka Ivanusec
Kasanwirjo
Ondrej Lingr
Marcos López
Antoni Milambo
Anis Hadj Moussa
Chris-Kévin Nadje
Bart Nieuwkoop
Marcus Holmgren Pedersen
Igor Paixão
Jan Plug
Givairo Read
Mikki van Sas
Leo Sauer
Calvin Stengs
Jaden Slory
Gijs Smal
Quinten Timber
Antef Tsoungui
Ayase Ueda
Timon Wellenreuther
Gjivai Zechiël
Ramiz Zerrouki
Dat zou al opruimen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat zou al opruimen
Iets in die richting. Maar de jongens waarvoor Feyenoord flink betaald heeft zullen niet zo makkelijk afvloeien natuurlijk. Ueda, Zerrouki. In mindere mate Lingr en Lopez. Die laatste zullen ze misschien voor weinig laten gaan, maar voor de overigen moet er wel belangstelling van andere clubs zijn. Om ze van de hand te kunnen doen. Hangt er ook allemaal vanaf hoe Priske tegen die jongens aankijkt. Zerrouki maakt denk ik vooralsnog serieus aanspraak op een basisplaats. Die anderen een stuk minder.

En een paar van de nieuwe jongens worden neem ik aan ook getest. Kan me voorstellen dat bij met name Moussa en Nadje ook gekeken wordt of zij fysiek en voetballend al op niveau zijn of beter eerst verhuurd kunnen worden. Die komen van een behoorlijk lager niveau. Dat geldt wellicht ook voor Milambo en Zechiël.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 17:17   quote  deeplink  
Mannou van het dames elftal?😉
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2024 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Iets in die richting. Maar de jongens waarvoor Feyenoord flink betaald heeft zullen niet zo makkelijk afvloeien natuurlijk. Ueda, Zerrouki. In mindere mate Lingr en Lopez. Die laatste zullen ze misschien voor weinig laten gaan, maar voor de overigen moet er wel belangstelling van andere clubs zijn. Om ze van de hand te kunnen doen. Hangt er ook allemaal vanaf hoe Priske tegen die jongens aankijkt. Zerrouki maakt denk ik vooralsnog serieus aanspraak op een basisplaats. Die anderen een stuk minder.

En een paar van de nieuwe jongens worden neem ik aan ook getest. Kan me voorstellen dat bij met name Moussa en Nadje ook gekeken wordt of zij fysiek en voetballend al op niveau zijn of beter eerst verhuurd kunnen worden. Die komen van een behoorlijk lager niveau. Dat geldt wellicht ook voor Milambo en Zechiël.
Een basisplaats voor Zerrouki zou een voorbode zijn voor een kut seizoen. Die komt zo bizar veel tekort.

Ik mag toch hopen dat er voor Wieffer gewoon een vervanger komt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 17:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Een basisplaats voor Zerrouki zou een voorbode zijn voor een kut seizoen. Die komt zo bizar veel tekort.

Ik mag toch hopen dat er voor Wieffer gewoon een vervanger komt.
Zou je denken. Maar misschien denkt Priske zijn vervanger al in huis te hebben..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat zou al opruimen
Plug deed t anders niet verkeerd
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou je denken. Maar misschien denkt Priske zijn vervanger al in huis te hebben..
Sowieso wordt er wat anders gevraagd nu van m in die positie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 18:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sowieso wordt er wat anders gevraagd nu van m in die positie
Ook niet onbelangrijk inderdaad. Hoe dan ook, denk dat ze het binnen Feyenoord met Zerrouki nog een seizoen aan gaan kijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 19:05   quote  deeplink  
Haha WTF:
https://youtu.be/QVnCd2vgzIk?si=ecue5b9DXDO49DHb
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 22 juli 2024 - 19:45   quote  deeplink  
Sahin kan eraan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2024 - 19:56   quote  deeplink  
Slot verloor recent ook al van een team uit een lagere divisie, dus die hebben beide de verkeerde keuze gemaakt ;)
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2024 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 18:34 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Plug deed t anders niet verkeerd
Zou verhuren voor zo’n jongen niet beter zijn? Achterin zijn er best wel wat opties al

Benieuwd wat ze nog met Tsoungui willen. Goed genoeg als back-up?
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2024 - 20:13   quote  deeplink  
De man van 1908.nl is op zijn Twitter pagina alweer aan het stoken. Na Slot en Te Kloese weer op zoek naar zijn volgende prooi.
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 20:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou verhuren voor zo’n jongen niet beter zijn? Achterin zijn er best wel wat opties al

Benieuwd wat ze nog met Tsoungui willen. Goed genoeg als back-up?
Zou heel goed kunnen er bij blijft nu je wat ruimer in de cv,s moet zijn door 3 centraal hoor, plus speelt mede noodgedwongen ala plug nu veel dus meer kansen goeie indruk achter te laten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 20:13 schreef MMM het volgende:
De man van 1908.nl is op zijn Twitter pagina alweer aan het stoken. Na Slot en Te Kloese weer op zoek naar zijn volgende prooi.
Is het weer zover? Dat alireza verhaal vond ik echt bizar, hij zou (ook volgens bombarda rutger zn doorgeefluik) in dat artikeltjes poos terug ook zelfs nog gepost hebben hij zeker contract zou tekenen en later dat weggehaald nadat tkl kwam met niet zo was. Echt foutje toegeven is nie erg zou je zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 22 juli 2024 - 20:24   quote  deeplink  
Je merkt,, en zeker bij dat transfer room naar buiten brengen dat hij pik heeft op mensen die notebene ervoor gezorgd hebben waar we nu staan als club
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2024 - 21:27   quote  deeplink  
Mitchell is onderweg dus werkvergunning zal gereed zijn
kenny
 kenny - maandag 22 juli 2024 - 22:42   quote  deeplink  
zat zojuist stories feyenoord ff terug te kijken maar wel goed om te zien dat die nieuwe jongens zo goed al zijn opgenomen door de groep , ook die carranza is een goede gast gelijk al nederlands proberen te praten geeft wel een goede karakter eigenschap weer
het geeft de feyenoord supporter weer moet
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 22 juli 2024 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2024 - 22:42 schreef kenny het volgende:
zat zojuist stories feyenoord ff terug te kijken maar wel goed om te zien dat die nieuwe jongens zo goed al zijn opgenomen door de groep , ook die carranza is een goede gast gelijk al nederlands proberen te praten geeft wel een goede karakter eigenschap weer
het geeft de feyenoord supporter weer moet
Toont inderdaad een goede instelling van de speler en ook dat de groep goed in elkaar zit wat dat betreft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 juli 2024 - 14:07   quote  deeplink  
Dit is geweldig 🤣🤣🤣🤣🤣

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1214804/feyenoord-op-de-hak-genomen-om-logo.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juli 2024 - 14:47   quote  deeplink  
Gratis reclame.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juli 2024 - 14:52   quote  deeplink  
Wat wel interessant is. Lees net dat de O21 en andere elftallen ook gaan switchen qua opstelling.
Mede gedreven door het feit dat er bijna nergens meer echte ouderwets buitenspelers opgeleid worden, ook bij Feyenoord willen ze niet echt doorkomen.

Interessante gedachte.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 juli 2024 - 15:28   quote  deeplink  
Vanuit dat perspectief interessant inderdaad en misschien zelfs logisch. Andere kant van het verhaal is wel wat het betekent voor wanneer Priske vertrekt. Of dat over 3-4-5 maanden of 3-4-5 jaar is. Ga je dan weer terug? Of blijft dit ook zonder hem zo. Zelfs mocht Priske geen succes worden bij Feyenoord?

Of wellicht is het verschil gewoon niet zo heel groot met 4-3-3. Zeker met het inschuiven van Geert speelden we onder Slot wellicht al in een formatie die daar niet ver vandaan zat.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 23 juli 2024 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Wat wel interessant is. Lees net dat de O21 en andere elftallen ook gaan switchen qua opstelling.
Mede gedreven door het feit dat er bijna nergens meer echte ouderwets buitenspelers opgeleid worden, ook bij Feyenoord willen ze niet echt doorkomen.

Interessante gedachte.
Is ook wel zo...

Tientallen jaren leiden we al op, maar internationale of zelfs nationale toppers ho maar..

Wordt ook veel meer gevraagd in het moderne voetbal he, meeverdedigen en zo..

Ergens jammer, want is nostalgisch genietend terugkijken, maar is een feit..

En een top aanvaller speelt makkelijk in iedere aanvallende positie in een wedstrijd..

Heb t niet over Weghorst en andere beperkte consorten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 juli 2024 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:
Gratis reclame.
Die reactie van Specsavers is de mooiste 😂
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 23 juli 2024 - 16:39   quote  deeplink  
Onbetaalbaar die publiciteit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 juli 2024 - 16:44   quote  deeplink  
Ja absoluut!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juli 2024 - 11:58   quote  deeplink  
https://coefficienten.nl/uefa-club-ranking/

Feyenoord hoogst geklasseerd.
Bijdragen laatste 5 jaar, inclusief dit jaar:
🥇PSV 14.200
🥈Feyenoord 12.900
🥉Ajax 11.800

Voor Fyenoord zit daar ook nog 20/21 tussen wat een vrij treurig jaar was.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 06:00   quote  deeplink  
T is echt allemaal kut

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1866666/dennis-te-kloese-over-transferzomer-van-feyenoord-mensen-mogen-kritiek-hebben
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 09:18   quote  deeplink  
We weten nu wel Stylzz dat jij t allemaal geweldig vindt.
In mijn beleving zijn er echter al een hele tijd twee sleutelspelers weg/drie eigenlijk.Waarbij ik echt niet zie wie dat in de huidige selectie op moeten vangen.
Erg benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 09:24   quote  deeplink  
En we weten nu wel dat jij t allemaal kut vindt.

En nee je ziet mij nergens roepen dat t geweldig is. Wel dat er nog wat moet gebeuren en ook dat er nog tijd is.
Slot is weg en Wieffer. Dat zijn aderlatingen.
De een is vervangen en moet nog blijken hoe t loopt.
De ander gaan we zien. Misschien wel helemaal niet nodig. Ik ben heel benieuwd naar zondag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1177749