|
|
piet de paler
|
|
|
Vik ga vanavond, echter ik ben niet hoopvol gestemd. Hopelijk heb ik het fout, en komt alles nog goed voor de JC schaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee natuurlijk niet. Voor de JC schaal staat alles nog niet zoals het zou moeten. Hou maar rekening met 1 september. Voor alles op zijn plek is en het een beetje loopt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon elk jaar weer spannend hoever je staat 1 september, waardeloos maar je moet het er mee doen helaas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt alsof de markt nu ook een beetje los aan het komen is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen in de koopjes kelder................ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kom niet zo graag in de kelder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb daar wel een paar lekkere wijntjes leggen anders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik heb geen kelder, wel een zolder.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das dan weer een mooie plek voor flora & fauna. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Leuke 'sfeer'lampies hangen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo'n wedstrijd vanavond maakt wel wat uit natuurlijk. Zeker ook als het weer een wanprestatie wordt met dito voetbal en resultaat. Bovendien: het is in de Kuip, en dan laat je iets zien.
Priske cs. moet vanavond wel laten zien dat er progressie is, al is het maar als opmaat naar zondag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie toch een SM verlangen bij diverse forumleden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vandaar al die kelders, Piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit topic is niet geschikt om je hobbies te bespreken, Piet. 😉 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Piet heeft zijn eigen duister hobby schuurtje... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat Feyenoord one dit keer gestreamd kan worden vanaf de mobiel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee tegen Genk wel maar tegen Benfica opeens niet. En gek die youtube link die hier gedeelt werd kon ik wel streamen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee tegen Genk wel maar tegen Benfica opeens niet. En gek die youtube link die hier gedeelt werd kon ik wel streamen. Nu dat weer, loopt allemaal nog niet lekkers dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee voor mij niet ik ben er nog niet wild van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee tegen Genk wel maar tegen Benfica opeens niet. En gek die youtube link die hier gedeelt werd kon ik wel streamen. Bij mij bleef t beeld ook zwart. Heb op de laptop gekeken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Sluit een PC aan op je TV, en al jullie problemen zijn opgelost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Leuk als je thuis bent, maar een beetje groot voor in je binnenzak. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dan heb je een probleem, het is het beste wat ik ooit heb gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben ik benieuwd wat voor jas je hebt 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen probleem. Ik kan alles zien. Afgelopen keer eerste keer dat t niet werkt |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: We hadden het over streamen toch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op je PC toch?
Of bedoel je streamen zoals je dat voorheen noemde, een content uitzenden zodat andere kunnen kijken. Tegenwoordig zie ik ze dit begrip n.l. ook gebruiken als ze een stream bekijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja, vanaf de mobiel ook wel casten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet en het zal uiteindelijk wel een keer beter worden hoop ik. Tis nu een beetje het Castore van TV kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekkere basis elftal straks 😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bijlow; Geertruida, Tsoungui, Plug; Read, Zechiël, Milambo, Lingr, Pedersen; Ueda, Ivanusec. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slaat weer nergens op deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De volgende elf spelers starten vanavond in de basis tegen AS Monaco: 1. Bijlow 4. Geertruida (aanvoerder) 9. Ueda 17. Ivanušec 24 Zechiël 26. Read 27. Milambo 32. Lingr 38. Pedersen 41. Tsoungui 45. Plug De volgende spelers beginnen op de bank: Van Sas, Berger, Giersthove, Candelaria, Arnaud, Netten, Zekovic, Sliti, Bullaude, Rudisill en Sauer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja zal er naar gaan kijken… |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch interessant om te kijken wat hun niveau is toch |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik hoop op 15 wonderkinderen dan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat weet iedereen inmiddels toch wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T blijft interessant |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nogal veel nog steeds niet fit dus, wel stuk beter in balans lijkt me met al best wat middenvelders erin, milambo zelfs basis dat is dan wel echt helemaal bijzonder,,zo van de rest is geblesseerd of anders weet ik et ook niet wie er kan spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kijken wie er boven water blijft methode?. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of wie er door het ijs zakken.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat het ook is,, wel erg uitzonderlijk dat er 1 wedstrijd voor het echt begint geen normaliter basis voor competitie al kan spelen ook of speelt vanaf het begin, weet niet of dat al wel is voorgekomen eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb er nu al helemaal geen spijt van dat ik deze match ga missen.. |
|
|
|