|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies da5 dus man man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou heen met de meiden, maar vond t nogal gedoe. Enigszins blij dat ik gewoon thuis kijk 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 18:51 schreef bijft007 het volgende:Wat het ook is,, wel erg uitzonderlijk dat er 1 wedstrijd voor het echt begint geen normaliter basis voor competitie al kan spelen ook of speelt vanaf het begin, weet niet of dat al wel is voorgekomen eigenlijk Terwijl er maar 2 van de basis zijn vertrokken vooralsnog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan wordt t nu gala. Dan lach je je toch kapot |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Lachwekkende opstelling en uitleg. Met dit elftal kun je echt geen doelpunt maken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Maatwerk noemen ze het. Lachwekkend. Misschien toch maar eens wat meer verdiepen in belastbaarheid, trainbaarheid, adaptatie en trainingsopbouw Priske. Je hoort te differentiëren in de trainingen maar niet in de wedstrijden. Wat een mafketel is dat zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch heeft de opstelling wel potentie Alleen verdedigend is t zo kwetsbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel meer een verdediging middenveld en aanval, alleen qua kwaliteit er staat kan dan beter, veel beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lingr wordt aldoor onder t gras gestopt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik kan jou niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Van bepaalde spelers (Zechiel, Milambo, Read, Sauer) wel. Van het gros niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De opstelling. Niet de poppetjes. Die tonen vaak aan waarom ze tekort komen.
En dat is helder. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hij komt er niet bovenuit toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu helemaal niet meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pedersen net volledig de mist in trouwens bij de 0-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
speler of zeven zie je over een tijdje niet meer terug. Goed vooruitzicht. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Voor t eerst in já-ren mis ik wedstrijden. En voorlopig kan ik er niet rouwig om zijn. Ze zoeken t maar uit met hun Feyenoord ONE. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:[..] De opstelling. Niet de poppetjes. Die tonen vaak aan waarom ze tekort komen. En dat is helder. Tuut tuut boing boing. Dit is gewoon vreselijk negatief en verdedigend voetbal. Wees er blij mee Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:04 schreef Alexmem het volgende:[..] Voor t eerst in já-ren mis ik wedstrijden. En voorlopig kan ik er niet rouwig om zijn. Ze zoeken t maar uit met hun Feyenoord ONE. Ja. T is niet echt een feestje om naar te kijken ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1 Ivanusec Leuke aanval Opgezet door Geert |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slechtste man op het veld scoort haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ueda trouwens sterk aanspreekpunt vandaag Als positief puntje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lingr speelt prima overigens |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:05 schreef Leuv het volgende:[..] Tuut tuut boing boing. Dit is gewoon vreselijk negatief en verdedigend voetbal. Wees er blij mee Stylzz. Ik geloof niet dat het de bedoeling van deze coach is om verdedigend en negatief voetbal te spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je ziet ondanks er veel spelers in staan normaal niet in zouden staan, wel echt spelers weer meer op hun posities en niet uit balans als tegen benfica
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zal niet snel zijn hamstrings verrekken . Ik ben er niet kapot van tot nu toe |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Komt door z’n jaren in België. Spreekt vast al een fijn woordje Nederlands. Wel nodig als aanspreekpunt ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:15 schreef bijft007 het volgende:Je ziet ondanks er veel spelers in staan normaal niet in zouden staan, wel echt spelers weer meer op hun posities en niet uit balans als tegen benfica Leuk potje tot nu toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:14 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik geloof niet dat het de bedoeling van deze coach is om verdedigend en negatief voetbal te spelen. Tel de verdedig ingestelde spelers maar. Zijn er 8. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu niet hoor, tegen Benfica wel ongeveer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu spelen ze gewoon prima trouwens naar mogelijkheden, omdat er best veel op de posities staan normaal niet zouden staan dan
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik wil je best een telraampje cadeau doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu gewoon 5 zonder bal en 3 als aanval bent, dit is wel het echte 343 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb gewoon totaal ongelijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
btw mooie Summerville deal €€€ |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
geert doet het gelukkig beter dan afgelopen zondag , dit is gewoon zijn positie |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sorry hoor maar ik kan je echt niet serieus nemen. Echte 343 speelde die neuzen in de jaren 90. Toen kon dat nog. Dat kan nu helemaal niet meer.
532 kon nog omdat we met Koeman destijds in een moeilijke fase zaten. Maar nu dit is echt respectloos naar de club en de supporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, dan kun je het beste t gewoon laten gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat vind je van Pedersen op links
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|