|
|
Leuv
|
|
|
quote: Tel ze dan joh. Hoeveel aanvallers tel je ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die Lingr is wel een domme speler hoor loopt af en toe zijn medespeler in de weg en brengt zichzelf x op x in de problemen met zijn aannames , ongelofelijk dat dat gewoon maar rond loopt bij ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gast is zo negatief dat hij een accu kan opladen met zijn wijsvingers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bijlow paar goede reddingen en in het voetballen erg goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:32 schreef kenny het volgende:die Lingr is wel een domme speler hoor loopt af en toe zijn medespeler in de weg en brengt zichzelf x op x in de problemen met zijn aannames , ongelofelijk dat dat gewoon maar rond loopt bij ons De 1 - 1 kwam bij hem vandaan en de bijna 2-1 ook. Daarbij zet hij veel druk. Eerlijk ik vind hem de betere in het veld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel mooi om die jeugd te zien spelen hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 4.5 miljoen in de tas |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo dan das wel lekker dan ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk dat kapitaal op de tribune zitten haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:31 schreef Leuv het volgende:Sorry hoor maar ik kan je echt niet serieus nemen. Echte 343 speelde die neuzen in de jaren 90. Toen kon dat nog. Dat kan nu helemaal niet meer. 532 kon nog omdat we met Koeman destijds in een moeilijke fase zaten. Maar nu dit is echt respectloos naar de club en de supporters. Sorry maar aangezien jij álles met een fles azijn overgiet geef ik je ongelijk, zonder te kijken ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lingr staat bij de GROOTSTE van hun hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De 1 - 1 kwam bij hem vandaan en de bijna 2-1 ook. Daarbij zet hij veel druk. Eerlijk ik vind hem de betere in het veld whahaha dat meen je toch niet ?? inderdaad 1-2 deed hij het ook lekker wat een drama is dat zeg kan er geen klote van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet t ook gewoon benaderen als een oefenpot. T is gewoon niet meer dan dit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 20:44 schreef Alexmem het volgende:[..] Sorry maar aangezien jij álles met een fles azijn overgiet geef ik je ongelijk, zonder te kijken ;) Lekker papegaaien jonge |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee klopt, en het is gewoon leuk best veel jonkies te zien, waarvan er paar echt prima doen ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lingr moet straks prut en gras uit zijn oren en anus halen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kijken bijna naar O21. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En nu zo'n beetje echt naar O21 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van Monaco kleunen er wel lekker in |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Hoe zou die Leuv in het echte leven zijn? Geen levensgenieter lijkt me ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die ligt 's avonds met zijn vrouw.
NOEM JE DAT ZUIGEN? AMATEUR! DAT KUNNEN ZE IN DE C-TJES NOG BETER! DAT ZIJN TOCH GEEN TIETEN! HANGEN GEWOON MET DE PUNT NAAR BENEDEN. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Leuv is een digitaal fenomeen, die bestaan niet echt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Prima jongens. Papegaai elkaar lekker naar en wees tevreden met hoe het gaat. Het is een grote puinhoop met deze trainer en deze opstelling. Blijf de polonaise lopen en vaarwel….. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 21:04 schreef Leuv het volgende:Prima jongens. Papegaai elkaar lekker naar en wees tevreden met hoe het gaat. Het is een grote puinhoop met deze trainer en deze opstelling. Blijf de polonaise lopen en vaarwel….. Niemand is tevreden. Maar t is een oefenpot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 18:25 schreef Alexmem het volgende:De volgende elf spelers starten vanavond in de basis tegen AS Monaco: 1. Bijlow 4. Geertruida (aanvoerder) 9. Ueda 17. Ivanušec 24 Zechiël 26. Read 27. Milambo 32. Lingr 38. Pedersen 41. Tsoungui 45. Plug De volgende spelers beginnen op de bank: Van Sas, Berger, Giersthove, Candelaria, Arnaud, Netten, Zekovic, Sliti, Bullaude, Rudisill en Sauer. ik bedoel, hoe moet je dit serieus beoordelen tegen een team als Monaco. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan 40-50 euro voor n kaartje vragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Priske heeft in ieder geval geen problemen met jeugd brengen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Al had hij dan ook blijkbaar geen andere keus😏 maar vond wel leuk wat jeugd te zien hoor, en lijkt me helder je met zoveel jeugd niet straks voor het echie kan beginnen natuurlijk dat is helder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is echt wel kut als ik het goed begrijp zonder zelf wat te zien. TBF : Gratis naar de hockeymeiden kijken is nu best verfrissend 😋 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 21:13 schreef tomson het volgende:Het is echt wel kut als ik het goed begrijp zonder zelf wat te zien. TBF : Gratis naar de hockeymeiden kijken is nu best verfrissend 😋 Je kunt niets met deze wedstrijd anders dan t leuk vinden de jeugd aan t werk te zien |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Je kunt niets met deze wedstrijd anders dan t leuk vinden de jeugd aan t werk te zien Dat dus, en ze speelden bij vlagen best goed hoor, je kan natuurlijk niet verwachten ze Monaco even koekie geven je jeugd opgevuld met paar reserves + geert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, niet heel slecht nee. Maar is mannen tegen jochies. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2024 - 21:04 schreef Leuv het volgende:Prima jongens. Papegaai elkaar lekker naar en wees tevreden met hoe het gaat. Het is een grote puinhoop met deze trainer en deze opstelling. Blijf de polonaise lopen en vaarwel….. Weet je wat het is, als je zo negatief bent - over alles - leest niemand wat je zegt. Dat heeft niets met papegaaien te maken of met niet kritisch willen zijn. Ik bedoel, we zitten hier allemaal met liefde voor Feyenoord en de hoop dat t goed gaat. En zelf ben ik absoluut niet de meest positieve - is ook een kwestie van stoom afblazen -, maar je kan ook te ver gaan waarmee t een gimmick wordt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoe was Read? Daar heb ik wel echt verwachtingen van. En Zechiel en Milambo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Read. Mwah. Milambo snap ik waarom hij niet in de plannen voorkwam. Zechiel is potentieel basis, dat zie je. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ligt Monaco tussen Senegal en Gambia? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Tsongui is geen slechte verdediger hoor. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Read heeft nog wel logisch stappen nodig benieuwd of hij die bij ons gaat krijgen achter Nieuwkoop ed, zechiel wel echt van genoten zon drive en lekker bewegelijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik ben een postieve Feyenoord supporter, halve eeuw lang actief dan.. Ik heb helemaal niks met die azijnzeikers hier, die hier continu zitten te bleren...
Maar dit vind ik wel heel triest... Je officiele seizoensopener voor de supporters in De Kuip, traditie sinds jaar en dag, en dan dit moeten opstellen...
Dat is echt zwaar bezopen!
Geen andere woorden voor! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel eens hoor cruz, wat de reden is weet ik niet, niet fit allemaal apart trainen, had dan uit bij Benfica wat basis gespaard en nu een betere mix gemaakt,, maar zal wel met belasting en opbouwen conditie ed te maken hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben nu de verplichting geschapen zondag te winnen |
|
|
|