BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 31 juli 2024 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je kunt niets met deze wedstrijd anders dan t leuk vinden de jeugd aan t werk te zien
Tuurlijk is het leuk om de jeugd aan t werk te zien. Tegen Barendrecht, of Dordt. Maar de seizoens opener dan horen de contouren van het team waarmee je de competitie gaat beginnen duidelijk te worden. Dan verwacht je toch de sterkste opstelling ?
bijft007
 bijft007 - woensdag 31 juli 2024 - 21:28   quote  deeplink  
Seizoens opener voor je eigen fans had wel voorrang moeten krijgen tov Benfica pot
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 31 juli 2024 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 21:26 schreef bijft007 het volgende:
Wel eens hoor cruz, wat de reden is weet ik niet, niet fit allemaal apart trainen, had dan uit bij Benfica wat basis gespaard en nu een betere mix gemaakt,, maar zal wel met belasting en opbouwen conditie ed te maken hebben
Allemaal prima, maar niet in je officiele seizoensopener in je eigen Kuip voor je eigen zwaar betalende supporters...

Is geen wedstrijdje tegen amateurs, of achter gesloten deuren, nee, is je OFFICI£LE seizoens opener, zoals dat al jaar en dag is, en ook met grote woorden zo gepresenteerd wordt...

Echt wel een leermomentje nu voor DtK en consorten!

Dit valt echt niet goed te praten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 31 juli 2024 - 21:36   quote  deeplink  
Planning is ook echt wel bezopen he... Weekend tegen Benfica, nu de officiele prestatie voor de supporters en dan zondag SuperCup? Wie verzint zoiets? En dan maar klagen over belasting van spelers?4

Nee hier gaat het management ZWAAR in de fout!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2024 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 21:23 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik ben een postieve Feyenoord supporter, halve eeuw lang actief dan.. Ik heb helemaal niks met die azijnzeikers hier, die hier continu zitten te bleren...

Maar dit vind ik wel heel triest... Je officiele seizoensopener voor de supporters in De Kuip, traditie sinds jaar en dag, en dan dit moeten opstellen...

Dat is echt zwaar bezopen!

Geen andere woorden voor!
Niet bij elke openingswedstrijd speel je 5 dagen later een finale .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 juli 2024 - 21:40   quote  deeplink  
Vond het een leuke wedstrijd overigens
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 31 juli 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet bij elke openingswedstrijd speel je 5 dagen later een finale .
Is ook niet elke oefenwedstrijd dit he... Je officiele prestatie in De Kuip... Voor veel geld voor de supporters ....

Is geen wedstrijdje tegen Barendrecht of zo...

Nee, vind DIT echt slecht gedaan...

OOk al vind ik een boel wel goed gaan, mag je ook wel echte fouten benoemen!
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 31 juli 2024 - 22:08   quote  deeplink  
Ja dit was in alle opzichten klote. Ook qua planning.
Maar ik vraag me ook af of Priske doorheeft dat het zondag echt gaat beginnen en dat we ons niet kunnen permitteren om de weken erna al punten in de competitie te laten liggen (vraag maar aan Arne).
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 31 juli 2024 - 22:08   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door de kromme2 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 31 juli 2024 - 22:13   quote  deeplink  
Bijlow zei het net zelf ook, wedstrijd ging niet om de uitslag maar puur om minuten te maken, en ik ben trots op de jonge jongens,, ja ik ook want speelden best prima,,maar ben echt wel eens dat het qua planning anders had gemoeten,, en puur voor deze wedstrijd opener de meeste basis krachten ten minste in actie waren gekomen,, dit is gewoon wel echt zuur voor veel fans ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door bijft007 --
VVout
 VVout - woensdag 31 juli 2024 - 22:25   quote  deeplink  
We zien het wel als het om het echie gaat, nu weer dingen gezien waar je wat mee kan en ook niet.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 juli 2024 - 22:39   quote  deeplink  
Waar heb ik gvd naar zitten kijken????????????
Totale minachting van het publiek bah
Het moet zondag wel heel goed zijn
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 juli 2024 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 21:23 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik ben een postieve Feyenoord supporter, halve eeuw lang actief dan.. Ik heb helemaal niks met die azijnzeikers hier, die hier continu zitten te bleren...

Maar dit vind ik wel heel triest... Je officiele seizoensopener voor de supporters in De Kuip, traditie sinds jaar en dag, en dan dit moeten opstellen...

Dat is echt zwaar bezopen!

Geen andere woorden voor!
Totaal mee eens. Bezopen!
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 juli 2024 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 22:39 schreef piet de paler het volgende:
Waar heb ik gvd naar zitten kijken????????????
Totale minachting van het publiek bah
Het moet zondag wel heel goed zijn
Weet niet wat er commerciëler was, de wedstrijd in Portugal, deze of het hele Feyenoord ONE verhaal, maar het draait allemaal op geld. Zeker niet om de sportive prestaties. Na een EK is deze planning absurd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 juli 2024 - 22:45   quote  deeplink  
Maar deze planning was nog gemaakt in samenspraak met Slot.
Tijdens het lopende vorige seizoen
kenny
 kenny - woensdag 31 juli 2024 - 22:45   quote  deeplink  
na al de negatieve posten hier , toch nog een super mooi bericht boetius is genezen verklaart toch wel erg fijn voor deze jongen
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 juli 2024 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2024 - 22:45 schreef Stylzz het volgende:
Maar deze planning was nog gemaakt in samenspraak met Slot.
Tijdens het lopende vorige seizoen
Ik denk dat er dan iemand ongelooflijk heeft zitten slapen ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 08:10   quote  deeplink  
Las ik net:

Oorspronkelijk stond de wedstrijd tegen Monaco natuurlijk op afgelopen zondag. Maar Benfica wilde dan ook hun team presenteren. Feyenoord gaat dan toch in op de uitnodiging en dan moet je gaan schuiven naar woensdag en geen wedstrijd spelen in Oostenrijk.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 09:31   quote  deeplink  
Misschien wat te emtioneel gereageerd, maar man man wat was ik hier ziek van.
Hen met ( nog) oudere fans gesproken, die dit ook nog nooit hebben meegemaakt.
Ik blijf erbij een oefenwedstrijd kan tegenvallen, maar je had 1 helft je echte selectie kunnen neerzetten
Alexmem
 Alexmem - donderdag 01 augustus 2024 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 08:10 schreef Stylzz het volgende:
Las ik net:

Oorspronkelijk stond de wedstrijd tegen Monaco natuurlijk op afgelopen zondag. Maar Benfica wilde dan ook hun team presenteren. Feyenoord gaat dan toch in op de uitnodiging en dan moet je gaan schuiven naar woensdag en geen wedstrijd spelen in Oostenrijk.
Daarom zei ik al eerder: commercie!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 09:31 schreef piet de paler het volgende:
Misschien wat te emtioneel gereageerd, maar man man wat was ik hier ziek van.
Hen met ( nog) oudere fans gesproken, die dit ook nog nooit hebben meegemaakt.
Ik blijf erbij een oefenwedstrijd kan tegenvallen, maar je had 1 helft je echte selectie kunnen neerzetten
Tja. En dan waren er 2 a 3 geblesseerd geraakt of niet fit voor zondag en dan roept men hoe had je dat kunnen doen!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 10:16   quote  deeplink  
Nou ik ga er zondag voor zitten .............
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 10:27   quote  deeplink  
Wij allemaal. Dit vraagt namelijk om resultaat. Al is het alleen maar om te laten zien dat we veel verder zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 augustus 2024 - 10:59   quote  deeplink  
Die wedstrijd van zondag komt natuurlijk veelste vroeg waarom ik nergens op reken
eerlijk gezegt .
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 augustus 2024 - 11:00   quote  deeplink  
Ik verwacht nu juist ze er klaar voor zijn aangezien ze spelers puur voor zondag ed ook klaargestoomd hebben tot ergenis fans, verliezen kun je hem altijd natuurlijk tegen ze maar dan wel net aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 11:05   quote  deeplink  
Ik wil nog een ding kwijt en dan gaan we verder.
Stel je voor je gaat naar een popconcert van een bekende band.
Daar aangekomen blijkt dat de manager vindt dat de lead zanger en de gitarist en de gitaar man
Niet mee doen, en dan zet je mensen in van de yostie band.......dat pikt toch niemand.
Het minste wat ze hadden kunnen doen is zeggen we geven hele andere spelers een kans, toegang gratis

En nu weer door
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 augustus 2024 - 11:17   quote  deeplink  
Mij hoor je er niet over hoor😏 laatste oefenwedstrijd in de kuip is altijd een pot waar je een glimp van de manier van spelen voorgeschoteld krijgt wat overgens wel klopte,,maar met vooral vanaf begin in de pot je sterkte formatie voor handen is,, dat is nu voor het eerst🤔 totaal anders
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 01 augustus 2024 - 11:26   quote  deeplink  
Ik begreep van een betrouwbare bron die dicht bij de club staat dat Feyenoord in de deal met Wieffer heeft beklonken dat ze twee spelers van Brighton mogen huren. Waarom duurt dit zo lang dan? De rechtsbuiten zijn ze mee bezig, maar er loopt ook nog een prima Argentijnse linksback rond. Valentin Barco. Kan als goeie Wingback fungeren. Die twee huren met optie tot koop en dan nog een goeie rechter Wingback. Wellicht Milan van Ewijk. Lijkt mij uitstekend te passen in dit systeem. Dan nog een goeie extra middenvelder. Wellicht in de persoon van die El Azouzi. Speelt goed op de olympische spelen. Dan heb je toch een goeie ploeg staan en ben je niet te veel kwijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 augustus 2024 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 11:00 schreef bijft007 het volgende:
Ik verwacht nu juist ze er klaar voor zijn aangezien ze spelers puur voor zondag ed ook klaargestoomd hebben tot ergenis fans, verliezen kun je hem altijd natuurlijk tegen ze maar dan wel net aan
Is onmogelijk lijkt mij maar laat mij graag verrassen.
Er is nog niemand die in de buurt komt van Wieffer Minteh of Hartman.
Dat de potentie er misschien wel is word misschien duidelijk
in een potje om het echie maar ik ga er vanuit dat het veelste vroeg is
om Psv te verslaan .
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 augustus 2024 - 12:26   quote  deeplink  
Heel eerlijk gezegd mij ook hoor😏 zie je nmk zelden dat een team dat nog geen 1 wedstrijd basisformatie heeft gestaan vloeiend gaat eerlijk gezegd, tegen beter weten in dus
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 augustus 2024 - 12:30   quote  deeplink  
wel aardig teleurstellend trouwens dat waarschijnlijk toch prima en vroege aankopen carranza en smal zo lang geblesseerd zijn,, en ze niks hebben mee kunnen doen maar ook nadje laatste 2 oefenduels er niet bij,, evenals Mitchel echt niet lekker begin zo waar ze toch vrij vroeg zijn Gehaald op Mitchell enigsinds na dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 augustus 2024 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 12:26 schreef bijft007 het volgende:
Heel eerlijk gezegd mij ook hoor😏 zie je nmk zelden dat een team dat nog geen 1 wedstrijd basisformatie heeft gestaan vloeiend gaat eerlijk gezegd, tegen beter weten in dus
Precies en met die wetenschap zou iedereen er voor moeten gaan zitten.
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2024 - 13:17   quote  deeplink  
Ga me beperken tot de 1e helft en daar heb ik heel wat leuke momentjes gezien, zeker tegen Monaco niet verkeerd.

Bijlow toch wel weer lekker om zo bezig te zien, mooi als ie nu eens heel blijft en zijn niveau vast gaat houden.

Pedersen op links is toch wel iets wat ik niet verkeerd vind.

Zechiel kan je zowat niet meer omheen, gaat er echt wel komen

Read vond ik ook lekker bezig.

Geertruida, nu wel goed bezig en hoop dat hij zijn contract bij ons gaat verlengen.

Rest ook niet verkeerd, maar Ueda licht ik er nog maar ff uit. Hoop dat Carranza en Gimenez er bij bliven laat maar zeggen.

Zal best wel wat vergeten, ja verdedigend best kritisch van tijd tot tijd, toch zit er als dit ontwikkeld toekomst in maar moet beter.

Tsja, als je er zit kan ik me voorstellen wat na de 1e helft geen feestje is, maar blijft een oefenwedstrijd en aan de 1e helft kan je je best aardig vasthouden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 augustus 2024 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 13:17 schreef VVout het volgende:
Ga me beperken tot de 1e helft en daar heb ik heel wat leuke momentjes gezien, zeker tegen Monaco niet verkeerd.

Bijlow toch wel weer lekker om zo bezig te zien, mooi als ie nu eens heel blijft en zijn niveau vast gaat houden.

Pedersen op links is toch wel iets wat ik niet verkeerd vind.

Zechiel kan je zowat niet meer omheen, gaat er echt wel komen

Read vond ik ook lekker bezig.

Geertruida, nu wel goed bezig en hoop dat hij zijn contract bij ons gaat verlengen.

Rest ook niet verkeerd, maar Ueda licht ik er nog maar ff uit. Hoop dat Carranza en Gimenez er bij bliven laat maar zeggen.

Zal best wel wat vergeten, ja verdedigend best kritisch van tijd tot tijd, toch zit er als dit ontwikkeld toekomst in maar moet beter.

Tsja, als je er zit kan ik me voorstellen wat na de 1e helft geen feestje is, maar blijft een oefenwedstrijd en aan de 1e helft kan je je best aardig vasthouden.
Me jongste zoon neemt ons mee naar zijn favoriete restaurant in Scheveningen.
Moet het waarschijnlijk helaas missen maar het zij zo
kenny
 kenny - donderdag 01 augustus 2024 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 11:26 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik begreep van een betrouwbare bron die dicht bij de club staat dat Feyenoord in de deal met Wieffer heeft beklonken dat ze twee spelers van Brighton mogen huren. Waarom duurt dit zo lang dan? De rechtsbuiten zijn ze mee bezig, maar er loopt ook nog een prima Argentijnse linksback rond. Valentin Barco. Kan als goeie Wingback fungeren. Die twee huren met optie tot koop en dan nog een goeie rechter Wingback. Wellicht Milan van Ewijk. Lijkt mij uitstekend te passen in dit systeem. Dan nog een goeie extra middenvelder. Wellicht in de persoon van die El Azouzi. Speelt goed op de olympische spelen. Dan heb je toch een goeie ploeg staan en ben je niet te veel kwijt.
dat zou mooi zijn yoghurt en hard nodig zijn , je hebt een goede rechtsback en een linksback nodig , ook 2 creatieve 10/buitenspelers nodig , je hebt nu stengs en paixao en daar achter niks , ivanusec en lingr komen zwaar te kort
verder heb je nodig een goede 6 en ook centraal achterin moet wat komen , vertrekt kancko of geert dan heb je een probleem
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 01 augustus 2024 - 13:36   quote  deeplink  
Kees Kwakman: "Ik snap wel dat de supporters zich zorgen maken"

Feyenoord wist de afgelopen wedstrijden niet te overtuigen. Zo gingen de Rotterdammers afgelopen weekend hard onderuit tegen Benfica. De zorgen bij de supporters nemen wat toe.

Kees Kwakman snapt dat wel. "Ik snap echt wel dat de supporters daarvan schrikken. Je hebt de Johan Cruijff Schaal binnenkort. Die hebben natuurlijk als iets van: Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het nieuwe Feyenoord? Slot was zo succesvol en we hebben zo'n mooi Feyenoord gezien, helemaal weer opgebouwd naar de club waar ze nu zijn, ook financieel. Wat gaat er nu gebeuren met de club?", zegt Kwakman in het ESPN-programma Voetbalpraat.

De analist vervolgt: "Dan hopen ze natuurlijk allemaal dat het op dezelfde manier verder gaat, maar je zal Priske ook tijd moeten geven. En ook de spelers, nieuwe spelers die gehaald zijn, misschien gaan er nog wel wat spelers weg. Feyenoord komt in een nieuwe fase. De verwachtingen zijn hoger, daar heb je ook mee te maken. Dan moet je echt niet in paniek raken van een dikke nederlaag. Dat kan ook goed uitpakken. Dan zie je heel vaak dingen die fout gaan, die ga je dan bespreken."

Het systeem vergt ook aanpassingen, zo benadrukt Kwakman. "Voor verdedigers, voor middenvelders. Dan ben ik daarvan overtuigd dat dat echt wel weer gaat lopen. Of dat dan tegen PSV zo is of wat later in het seizoen, dat moet je afwachten. Het kan dat het wat langer gaat duren bij Feyenoord."

Juiste analyse denk ik, heeft net als bij begin van Slot tijd nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door Cruzcontrol --
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2024 - 13:39   quote  deeplink  
Er verandert op zekers wat als je voor het grootste deel van de wedstrijd je sterkste spelers kan opstellen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 13:36 schreef Cruzcontrol het volgende:
Kees Kwakman: "Ik snap wel dat de supporters zich zorgen maken"

Feyenoord wist de afgelopen wedstrijden niet te overtuigen. Zo gingen de Rotterdammers afgelopen weekend hard onderuit tegen Benfica. De zorgen bij de supporters nemen wat toe.

Kees Kwakman snapt dat wel. "Ik snap echt wel dat de supporters daarvan schrikken. Je hebt de Johan Cruijff Schaal binnenkort. Die hebben natuurlijk als iets van: Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het nieuwe Feyenoord? Slot was zo succesvol en we hebben zo'n mooi Feyenoord gezien, helemaal weer opgebouwd naar de club waar ze nu zijn, ook financieel. Wat gaat er nu gebeuren met de club?", zegt Kwakman in het ESPN-programma Voetbalpraat.

De analist vervolgt: "Dan hopen ze natuurlijk allemaal dat het op dezelfde manier verder gaat, maar je zal Priske ook tijd moeten geven. En ook de spelers, nieuwe spelers die gehaald zijn, misschien gaan er nog wel wat spelers weg. Feyenoord komt in een nieuwe fase. De verwachtingen zijn hoger, daar heb je ook mee te maken. Dan moet je echt niet in paniek raken van een dikke nederlaag. Dat kan ook goed uitpakken. Dan zie je heel vaak dingen die fout gaan, die ga je dan bespreken."

Het systeem vergt ook aanpassingen, zo benadrukt Kwakman. "Voor verdedigers, voor middenvelders. Dan ben ik daarvan overtuigd dat dat echt wel weer gaat lopen. Of dat dan tegen PSV zo is of wat later in het seizoen, dat moet je afwachten. Het kan dat het wat langer gaat duren bij Feyenoord."

Juiste analyse denk ik, heeft net als bij begin van Slot tijd nodig
Is die tijd er dan ...............heel veel puntverlies in het begin kan je een goede klassering kosten
In het begin speel je 1 wedstrijd per week, later 2 ( CL) en misschien 3
Dus je moet nu al punten pakken ........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 14:06   quote  deeplink  
open-deur-1.png
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2024 - 16:45   quote  deeplink  
In z’n geheel is het een continue draaideur-discussie.
Amusant. En over een maand weer voorbij.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 16:45 schreef FR-Henk het volgende:
In z’n geheel is het een continue draaideur-discussie.
Amusant. En over een maand weer voorbij.
Positief of negatief ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 16:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Positief of negatief ;)
Weten we geen van allen.
Is er een Priske Masterplan? Zou zomaar kunnen.
Is het wanbeleid? Zou zomaar kunnen.

Niemand weet het hier, dat weten we weer wel.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 augustus 2024 - 17:09   quote  deeplink  
Is die Caranza al speel gerechtigd ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 17:09   quote  deeplink  
Yup
van geil
 van geil - donderdag 01 augustus 2024 - 17:10   quote  deeplink  
Caramba.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 19:17   quote  deeplink  
Augustus 2023: Thomas van den Belt, Luka Ivanušec
Augustus 2022: David Hancko, Igor Paixão, Ezequiel Bullaude, Oussama Idrissi
Augustus 2021: Fredrik Aursnes, Gernot Trauner, Guus Til, Marcus Holmgren Pedersen, Alireza Jahanbakhsh
Augustus 2020: Mark Diemers, Bryan Linssen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 augustus 2024 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Augustus 2023: Thomas van den Belt, Luka Ivanušec
Augustus 2022: David Hancko, Igor Paixão, Ezequiel Bullaude, Oussama Idrissi
Augustus 2021: Fredrik Aursnes, Gernot Trauner, Guus Til, Marcus Holmgren Pedersen, Alireza Jahanbakhsh
Augustus 2020: Mark Diemers, Bryan Linssen
3 voltreffer tel ik.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2024 - 19:50   quote  deeplink  
T gaat meer om de maand.
Augustus is altijd nogal levendig
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 augustus 2024 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:
Is die Caranza al speel gerechtigd ?
Alleen al lange tijd geblesseerd, sinds afgelopen seizoen laatste wedstrijd blessure opgelopen dacht ik,, idem smal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2024 door bijft007 --
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2024 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2024 - 20:18 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Alleen al lange tijd geblesseerd, sinds afgelopen seizoen laatste wedstrijd blessure opgelopen dacht ik,, idem smal
Stonden allebei alweer op het trainingsveld, kan niet lang meer duren hoop ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1255159