BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 september 2024 - 17:34   quote  deeplink  
Speelt misschien mee ja. Maar het is uiteindelijk niet waar ze voor staken toch? Dat gaat om vroegpensioen.
MMM
 MMM - maandag 09 september 2024 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wel een beetje gek om het telkens bij eredivisiewedstrijden te doen ja. Een enkele keer zal nog wel op begrip kunnen rekenen, maar het telkens doen, kost je ook een hoop goodwill onder voetbalsupporters.
Precies en die was al niet hoog.

En we willen allemaal wel vroeg met pensioen..
MMM
 MMM - maandag 09 september 2024 - 17:51   quote  deeplink  
Benieuwd of ze ook bij de CL gaan staken. De UEFA wacht niet, dan speel je gewoon in een lege Kuip..

Ik vrees dat dan de pleuris uitbreekt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 september 2024 - 17:57   quote  deeplink  
@ geile
Precies dat.
Maar eens laten weten wat het betekent als er geen politie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2024 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 september 2024 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Precies en die was al niet hoog.

En we willen allemaal wel vroeg met pensioen..
Zo is dat!
van geil
 van geil - maandag 09 september 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Speelt misschien mee ja. Maar het is uiteindelijk niet waar ze voor staken toch? Dat gaat om vroegpensioen.
Ja,maar waarom,,,, lijkt dit me toch het zwaarste onderdeel van.
van geil
 van geil - maandag 09 september 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:
@ geile
Precies dat.
Maar eens laten weten wat het betekent als er geen politie is.
Ja, eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 september 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:
@ geile
Precies dat.
Maar eens laten weten wat het betekent als er geen politie is.
Zoals in mijn buurt bedoel je?
Alles mag hier .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 september 2024 - 19:50   quote  deeplink  
Dit kan bij sommige idioten averechts gaan werken..
bijft007
 bijft007 - maandag 09 september 2024 - 19:59   quote  deeplink  
Kunnen ze niet nu bij andere wedstrijden gaan staken totdat alle clubs weer even veel wedstrijden gespeeld hebben ofso, ajax nu al 2 door politie stakingen eruit wordt al 3e wedstrijd dit zag ik,, en wij nu al maand niet gespeeld,, niet ideale voorbereiding op de competitie (o wacht😏)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2024 door bijft007 --
tomson
 tomson - dinsdag 10 september 2024 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2024 - 17:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wel een beetje gek om het telkens bij eredivisiewedstrijden te doen ja. Een enkele keer zal nog wel op begrip kunnen rekenen, maar het telkens doen, kost je ook een hoop goodwill onder voetbalsupporters.
Nou dit gaat ook niet meer op. Inmiddels hebben ze ook de CL wedstrijden op de korrel.
Oh we zijn al een pagina verder.. had ik ff gemist ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2024 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 september 2024 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2024 - 18:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Nou dit gaat ook niet meer op. Inmiddels hebben ze ook de CL wedstrijden op de korrel.
Oh we zijn al een pagina verder.. had ik ff gemist ;)
Blijven wel dezelfde clubs die ze op de korrel hebben.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 september 2024 - 19:41   quote  deeplink  
Kan dan goed zijn dat de uefa met de Champions League niet zo makkelijk gaat zijn
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 september 2024 - 19:42   quote  deeplink  
Nee das gewoon reglementair 0-3
MMM
 MMM - dinsdag 10 september 2024 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2024 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:
Nee das gewoon reglementair 0-3
Dan vrees ik dat de ellende uitbreekt. En daar heb ik dan nog begrip voor ook eigenlijk.
tomson
 tomson - dinsdag 10 september 2024 - 20:17   quote  deeplink  
Yep, gegarandeerd. Tijdslot op tv is gereserveerd en de tv is heilig. Daar wordt niet mee gerommeld.
tomson
 tomson - dinsdag 10 september 2024 - 20:19   quote  deeplink  
Als Extincion Rebellion voor de deur van de ING gaat zitten, dan moeten ze eens zeggen we blijven thuis. Voetbal is weer een makkelijk slachtoffer.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 september 2024 - 20:34   quote  deeplink  
In nederland kan en mag alles, dat er andere groepen ed daarmee ook slachtoffer worden en zijn is bijkomende schade blijkbaar, er is gewoon geen grens blijkbaar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 september 2024 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2024 - 20:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan vrees ik dat de ellende uitbreekt. En daar heb ik dan nog begrip voor ook eigenlijk.
Ik heb daar nooit begrip voor.
Protesten oké. Ellende nee.
van geil
 van geil - dinsdag 10 september 2024 - 20:43   quote  deeplink  
Iedereen zou moeten staken tegen de hoge pensioenleeftijd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 september 2024 - 13:30   quote  deeplink  
Feyenoord bereidt zich momenteel voor op de uitwedstrijd tegen FC Groningen. De Rotterdammers kunnen daarbij weer beschikken over een groot deel van de internationals. Donderdagmiddag is te zien dat diverse spelers zich weer hebben gemeld op het trainingscomplex van Feyenoord. Santiago Gimenez sluit op een later moment aan.

Ayase Ueda is wel in de video te zien, hij is gedeeld topscorer samen met Tottenham Hotspur's Heung-Min Son. De spits van Feyenoord wist tijdens de WK-kwalificatieduels in totaal acht keer te scoren. Gjivai Zechiël is ook een ervaring rijker. "Ik heb mijn debuut mogen maken voor Jong Oranje. Ik ben hartstikke dankbaar en supertrots."

Ook Quinten Timber meldt zich weer bij Feyenoord. "Mijn mooiste moment? Ik denk het moment dat ik in het veld kwam tegen Bosnië en Herzegovina, dat ik samen met mijn broertje kon spelen." Antoni Milambo was ook mee naar Jong Oranje. "Mijn mooiste moment is mijn basisdebuut. Het is natuurlijk mooi om met een basisdebuut te starten bij Jong Oranje."

"Twee overwinningen," vertelt Anis Hadj Moussa, die samen met Ramiz Zerrouki twee interlands speelde voor Algerije. "Wij zijn altijd wel samen. Hij is mijn beste vriend bij het nationale elftal." David Hancko kan met Slowakije ook terugkijken op een geslaagde interlandperiode. "We hebben goed gespeeld en ik had een mooie assist, dat was mijn mooiste moment."
tomson
 tomson - donderdag 12 september 2024 - 20:57   quote  deeplink  
Blije gezichten bij de meeste internationals dus.
Mooi, kunnen ze er tegenaan in Groningen..
MMM
 MMM - vrijdag 13 september 2024 - 09:06   quote  deeplink  
Goede column van Valentijn vandaag.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 september 2024 - 13:49   quote  deeplink  
Wie aanvoerder?
Zou Timber niet eens raar vinden.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 13 september 2024 - 14:15   quote  deeplink  
Official:
Screenshot-20240913-141421-Chrome
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 14:19   quote  deeplink  
Volslagen Koekoek.
Op basis van wat? Liep de laatste wedstrijd verongelijkt van het veld, en niet voor het eerst.Loopt altijd te mekkeren .
Voor mij de tweede onbegrijpelijke keuze van Priske.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 september 2024 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2024 - 14:19 schreef van geil het volgende:
Volslagen Koekoek.
Op basis van wat? Liep de laatste wedstrijd verongelijkt van het veld, en niet voor het eerst.Loopt altijd te mekkeren .
Voor mij de tweede onbegrijpelijke keuze van Priske.
Soms helpt het juist om een 'lastige'speler aanvoerder te maken.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 september 2024 - 15:04   quote  deeplink  
Vind het ook niet het meest voor de hand liggend. Timber heeft nog zijn handen vol aan zijn eigen spel. Laat hem eerst een compleet seizoen een behoorlijk niveau halen. ben bang dat het ten koste gaat van zijn spel, zie ook Bergwijn. Moet wel zeggen dat timber verbaal sterker is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 september 2024 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2024 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
Wie aanvoerder?
Zou Timber niet eens raar vinden.
Nou ik vind t dus niet zo vreemd.
Zie er nu ook nog wel een contractverlenging komen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 13 september 2024 - 16:28   quote  deeplink  
Logische keuze denk ik. Kijken naar wat voorlopig de basis lijkt te gaan worden was de keuze tussen hem en Hancko denk ik. Hij is van nature een leider en is inmiddels onomstreden in het elftal. Oogde ook goed in Oranje. Heeft nog wel wat stappen te maken, maar zijn plafond ligt vrij hoog denk ik.

Hancko was het enige redelijke alternatief denk ik. De overige mogelijke kandidaten zijn op nog jong, niet een logische positie op het veld (Bijlow/Wellenreuther), zijn er pas net (Hwang), langurig geblesseerd (Hartman) of niet verzekerd van een basisplaats (Trauner).

Maar Hancko had het ook prima gekund, stabieler en meer ervaring dan Timber, dus in die zin nog meer voor de hand liggend. Maar voor Timber spreken weer wat andere dingen in zijn voordeel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 september 2024 - 17:19   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft voorlopig geen rekening te houden met nieuwe politiestakingen. De politiebonden en minister David van Weel (Justitie en Veiligheid) gaan namelijk in gesprek met elkaar om tot een akkoord te komen over het vroegpensioen. Voor de betrokkenen is dit voorlopig voldoende om geen nieuwe acties te plannen.

Even was er bij Feyenoord angst voor stakingen rondom de duels in de Champions League. De wedstrijd van donderdag tegen Bayer Leverkusen in De Kuip kan nu gewoon doorgaan. De politie staakt dit weekend nog wel bij Ajaks - FC Utrecht en voert ook de eerder geplande stakingen gewoon uit. Supporters hoeven door de uitnodiging van de minister voorlopig geen nieuwe acties te verwachten.

''Politieagenten die zich dagelijks inzetten voor de veiligheid in ons land, zijn het waard om te worden gehoord'', legt voorzitter Nine Kooiman namens de politiebonden uit in gesprek met ESPN. ''Het ziet ernaar uit dat minister Van Weel het gesprek met ons wil aangaan om tot een oplossing te komen voor de politiesector. De uitnodiging van de minister om weer in gesprek te gaan, nemen we daarom ook aan.''

Het gesprek kan worden gezien als een kleine doorbraak in het conflict dat al negen maanden duurt. Voor Feyenoord had dit als gevolg dat De Klassieker tegen Ajaks niet kon plaatsvinden. ''Wij vragen al maandenlang om een uitgestoken hand van het kabinet. Dat een serieuze handreiking uitbleef, voelde als een klap in het gezicht van menig politiecollega,' aldus Kooiman, die nu hoopt op een positieve uitkomst van het gesprek.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 13 september 2024 - 17:27   quote  deeplink  
Wie betaald dat eigenlijk dat vroegpensioen,, wij uiteindelijk met belasting waarschijnlijk maar goed😏,, en er zullen straks ook wel veel meer komen die dat willen omdat ook hun vinden dat ze zwaar werk hebben,, wat wel zo is dat voor iedereen pensioen leeftijd veel te hoog is natuurlijk,, ik ga er vanuit dat ik dat niet haal dan kan het altijd meevallen en zoiezo minder werken jaren ervoor zou lekker zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 september 2024 - 17:53   quote  deeplink  
Ze hebben t al hè.
T ging erom dat ze t willen houden.
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2024 - 17:27 schreef bijft007 het volgende:
Wie betaald dat eigenlijk dat vroegpensioen,, wij uiteindelijk met belasting waarschijnlijk maar goed😏,, en er zullen straks ook wel veel meer komen die dat willen omdat ook hun vinden dat ze zwaar werk hebben,, wat wel zo is dat voor iedereen pensioen leeftijd veel te hoog is natuurlijk,, ik ga er vanuit dat ik dat niet haal dan kan het altijd meevallen en zoiezo minder werken jaren ervoor zou lekker zijn
Jijzelf,en de werkgever.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 13 september 2024 - 17:59   quote  deeplink  
Ow oke👍
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 september 2024 - 19:11   quote  deeplink  
Quinten aanvoerder.
Kan ie z'n ongenoegen ook verbaal naar de scheids uiten.
Interessante keuze toch.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 13 september 2024 - 19:13   quote  deeplink  
En tactisch ook best slim omdat hij vrij veel praat en dit ook gele kaarten bespaard voor je team
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 september 2024 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2024 - 14:19 schreef van geil het volgende:
Volslagen Koekoek.
Op basis van wat? Liep de laatste wedstrijd verongelijkt van het veld, en niet voor het eerst.Loopt altijd te mekkeren .
Voor mij de tweede onbegrijpelijke keuze van Priske.
Middenvelder, hij is altijd overal bij, mekkeren is een plus en hij mag dat.
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 19:46   quote  deeplink  
Mekkeren bij een scheids werkt alleen maar tegen.
N gedegen rustige leider, die af en toe eens spreekt tegen een scheids, bij echt onrecht, haalt meer uit.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 september 2024 - 19:59   quote  deeplink  
Italianen bewijzen je ongelijk in 80% van de wedstrijden.
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 20:02   quote  deeplink  
Andere tijd, andere regels, intimidatie met collectief kan niet meer.
En dat is een perfecte maatregel.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 september 2024 - 20:13   quote  deeplink  
Je zou bijna denken dat jij dit bedacht heeft.
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 20:17   quote  deeplink  
Nou,ik was nog een paar stappen verder gegaan.
Professionele sporters hebben een voorbeeldfunctie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 september 2024 - 20:19   quote  deeplink  
Haha.
MMM
 MMM - vrijdag 13 september 2024 - 21:57   quote  deeplink  
Play-offs voor Europees voetbal gaat per volgend seizoen eraf.

Goed nieuws!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 13 september 2024 - 22:06   quote  deeplink  
hmmm gemengd gevoel over. Natuurlijk is het sportief gezien prettiger dat de beste teams Europa ingaan. Dit seizoen ging de nummer 9 Europa in. En was direct klaar. Anders was dat de nummer 6 geweest. Die misschien ook direct klaar is, maar meer kans maakt normaal gesproken.

En het is ook wel terecht dat je Europees voetbal over een heel seizoen afdwingt en niet in 2 playoff wedstrijden.

Maar het betekent wel, net als voorheen, dat een hoop clubs dadelijk al snel nergens meer om speelt. Als je niet degradeert en de top 6 uit zicht is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 13 september 2024 - 22:08   quote  deeplink  
Al speel je altijd ergens voor natuurlijk. Al is het 'maar' voor de eigen supporters om de wedstrijd te winnen.

En de playoffs voor Europees voetbal hebben nooit dezelfde charme gekregen als die voor promotie/degradatie.

Dus het is eigenlijk wel logisch.
van geil
 van geil - vrijdag 13 september 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2024 - 21:57 schreef MMM het volgende:
Play-offs voor Europees voetbal gaat per volgend seizoen eraf.

Goed nieuws!
Eens, flauwekul.
Competitie is competitie.
MMM
 MMM - zaterdag 14 september 2024 - 20:40   quote  deeplink  
Dit seizoen is klaar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 september 2024 - 20:44   quote  deeplink  
Ach. Nog zo veel te beleven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1235280