|
|
tomson
|
|
|
quote: Met bijgestelde ambities |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kampioen word je niet.
Tweede plek een hele zware kluif.
De club staat er, 3 maanden na vertrek Slot, dramatisch voor. Nog even en we zijn weer compleet terug bij af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Das de emotie inderdaad. Maar de basis opstelling hebben we nog steeds niet gezien.
Dus nog zo lang te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
😂Dat roep je al 3 maanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Maar t klopt ook. Nieuwe trainer. Nieuwe selectie Veel blessures.
Moet je deze ook nog steeds winnen overigens, maar t mooie is dat er nog veel ontwikkeling mogelijk is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:Ja. Das de emotie inderdaad. Maar de basis opstelling hebben we nog steeds niet gezien. Dus nog zo lang te gaan. Zelfs als je de basis opstelling gaat zien heb je een gigantisch probleem. Stengs kan niet elke wedstrijd spelen. Dan houd het al op. 0 creativiteit. Te Kloese moet zich echt doodschamen dat hij dit zooitje heeft afgeleverd.
Het is verdomme al 3 jaar te zien dat er creativiteit bij moet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
7 verliespunten in 4 wedstrijden. Veel slechter kun je niet beginnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien. Toch alleen maar mooi dat we kunnen zien wat er van gaat komen?
Feyenoord is gewoon Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oneens hoor, we zijn volledig afgehaakt. 2de wordt heel moeilijk, en de CL kun je zomaar t lachertje worden. Veel veel te laat gehandeld. En op het laatst helemaal niet gehandeld. De selectie is volledig uit balans, bijna geen creatieve spelers, en veel te weinig goals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien. We gaan het zien toch? Wat er nu beschikbaar is , dat marcheert in ieder geval niet echt nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker, Maar ik heb al een rampjaar ingecalculeerd. De centjes op de bank, verdampen op het veld. Kan t alleen maar meevallen. Maar nog 0 lichtpuntjes gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind jou echt een kanjer hier maar dit kan echt niet. We zijn verdomme weer helemaal terug bij af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV is in februari al kampioen
Plek 2 moet je hopen dat je mee kunt met AZ en Ajax straks.
Twente valt net als ons ook nog tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:56 schreef van geil het volgende:Zeker, Maar ik heb al een rampjaar ingecalculeerd. De centjes op de bank, verdampen op het veld. Kan t alleen maar meevallen. Maar nog 0 lichtpuntjes gezien. Ja. Misschien. Maar goed. Volgens mij hebben we ook nog echt niet de gewenste samenstelling gezien. Ik geloof nog wel dat t een stuk beter gaat worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat iedereen dat wel denkt. Alleen is dan t leed al geleden. Ook mentaal in de groep werkt dit door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat kan twee reacties oproepen Vechten of de handdoek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch vind ik dit als voetbal liefhebber fijner Ik hou wel van ontwikkeling zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja alleen jammer dat je het kampioenschap al verspeeld heb.
Al is negatieve ontwikkeling ook ontwikkeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, de komende twee wedstrijden zijn thuis (Leverkussen en NAC). Daarna hebben we ook geen doordeweekswedstrijd dus hopelijk een goede trainingsweek met een min of meer complete selectie.
Tegen Leverkussen moet je competitief zijn, maar is een evt kleine nederlaag geen schande natuurlijk. En tegen NAC winnen. Wellicht dat de wereld er dan alweer anders uit ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee wat Poetin en consorten in petto hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als hij de grote rode knop indrukt, dan hoeven we ons voorlopig ook niet meer druk te maken om Feyenoord ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien is hij fan. en blaast t Maasgebouw op met een drone. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Te veel films en te veel nieuws elke half uur. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schijnt dat hij meekeek inderdaad en van woede zijn tv door het Kremlin gooide. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, de komende twee wedstrijden zijn thuis (Leverkussen en NAC). Daarna hebben we ook geen doordeweekswedstrijd dus hopelijk een goede trainingsweek met een min of meer complete selectie. Tegen Leverkussen moet je competitief zijn, maar is een evt kleine nederlaag geen schande natuurlijk. En tegen NAC winnen. Wellicht dat de wereld er dan alweer anders uit ziet. Leverkusen wordt n pak slaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze zijn duidelijk favoriet. En een pak slaag kan. Maar goed, we waren vorig jaar competitief in moeilijkere wedstrijden. Een groot deel van de selectie is er nog. En elke wedstrijd dat je speelt raakt het elftal meer ingespeeld. Hwang zal misschien ook wel inzetbaar zijn.
We gaan het zien. Er is wat mogelijk als je een goede westrijd speelt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vorige seizoenen hadden we een wapen in het uithoudingsvermogen. Dat we aan het eind van de wedstrijd nog wat in de tank hadden, en vaak nog konden toeslaan. Nu zie ik tegen Willem2 en Groningen in de eindfase juist alles in elkaar storten. Wat is er nu wezenlijk anders ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 15:47 schreef tomson het volgende:Vorige seizoenen hadden we een wapen in het uithoudingsvermogen. Dat we aan het eind van de wedstrijd nog wat in de tank hadden, en vaak nog konden toeslaan. Nu zie ik tegen Willem2 en Groningen in de eindfase juist alles in elkaar storten. Wat is er nu wezenlijk anders ? Viel mij ook op..
Kloppen al die belastings data wel..
Teveel belasting op de training, tenminste verkeerde belasting, zodat we in de wedstrijd te vroeg op raken
Kan toch niet dat we er een kwartier voor tijd grotendeels doorheen zitten en de tegenstander, ook maar middelmaat, letterlijk niet meer kunnen bijbenen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Belastingen nooit leuk uiteraard🤑 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je eens rond september 2022 in dit topic lezen 🤣 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bueno is behoorlijk op de weg terug en Stengs zagen we gisteren binnen trainen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Bueno is de enige met een 100% score tot heden, denk ik ;-) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Gelukkig want zeker Stengs in de as is echt zeer belangrijke speler, bueno nog geen idee maar omdat hij al tijdje wolves zat moet het gek lopen hij niet voor eredivisie begrippen zeer goeie speler zal zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 12:49 schreef bijft007 het volgende:[..] Gelukkig want zeker Stengs in de as is echt zeer belangrijke speler, bueno nog geen idee maar omdat hij al tijdje wolves zat moet het gek lopen hij niet voor eredivisie begrippen zeer goeie speler zal zijn Stengs gaat straks op rechts denk ik Misschien dat Milambo vandaag wel de Stengs rol speelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens met Pierre. Focus op Eredivisie en pakken van plek 2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow, Lotomba, Beelen, Hancko, Bueno; Hwang, Timber, Milambo; Stengs, Gimenez, Paixão
Zou ik doen als iedereen fit is. Sommigen bij gebrek aan beter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik denk dat Priske fysiek meer vraagt op 10 dan Arne deed. En Stengs kan leveren. Dat lijkt me inderdaad vooral de rechtsbuiten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:10 schreef MMM het volgende:Bijlow, Lotomba, Beelen, Hancko, Bueno; Hwang, Timber, Milambo; Stengs, Gimenez, Paixão Zou ik doen als iedereen fit is. Sommigen bij gebrek aan beter En Hartman uiteraard. Als echt iedereen fit is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja die vanaf januari |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hopelijk ja. Want met een beetje pech duurt het nog een stuk langer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zoals piere dat zei was puur in emotie (ook Feyenoorder dus logisch) had ik het idee,, maar hier speel je het jaar voor en om dan het mooiste te laten lopen (als je je beste niet op gaat stellen) is gekkenwerk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:16 schreef bijft007 het volgende:[..] Zoals piere dat zei was puur in emotie (ook Feyenoorder dus logisch) had ik het idee,, maar hier speel je het jaar voor en om dan het mooiste te laten lopen (als je je beste niet op gaat stellen) is gekkenwerk Precies. Hier speel je toch voor? En ja, dan krijg je ook wel eens op je kloten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kun je meer zien als toetje uiteraard ch league,, maar met dit elftal moet je ook in eredivisie echt gewoon moeten kunnen gaan voor top 2-3,, anders is het uiteraard gewoon mislukt seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:16 schreef bijft007 het volgende:[..] Zoals piere dat zei was puur in emotie (ook Feyenoorder dus logisch) had ik het idee,, maar hier speel je het jaar voor en om dan het mooiste te laten lopen (als je je beste niet op gaat stellen) is gekkenwerk Zeker. Maar hij nam ook mee dat als een speler een pijntje heeft voor een CL wedstrijd je m beter kan overslaan en in het weekend weer kan knallen.
Het geld is keihard nodig na zoveel missers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou gelukkig heb ik al vaak genoeg geschreven dat ik niet de illusie heb dat Feyenoord potten gaat breken in de CL. Das echt boven je stand denken . 2de plaats is echt het belangrijkste omdat het waarschijnlijk de laatste keer word dat je CL kan halen door plek 2 te pakken . Alleen dat geld goed en beetje sneller investeren zodat je in straks in de EL later wel resultaten kan boeken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Waarom kunnen ze tegenwoordig trouwens geen 2 wedstrijden in de week meer spelen? Is toch t mooiste wat er is..
Gewoon tussendoor wat minder intensief trainen, zodat de intensiviteit puur in de wedstrijden ligt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op dit moment is het gewoon echt rot, en hoe slot ook goeie trainer was,, bij hem was iedereen wel 9/10 fit en aanwezig van je betere spelers wat altijd helpt,, dat geluk heeft Priske helaas ook totaal niet gehad om met vaste beste basis teams te kunnen spelen en patronen slijpen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:25 schreef bijft007 het volgende:Op dit moment is het gewoon echt rot, en hoe slot ook goeie trainer was,, bij hem was iedereen wel 9/10 fit en aanwezig van je betere spelers wat altijd helpt,, dat geluk heeft Priske helaas ook totaal niet gehad om met vaste beste basis teams te kunnen spelen en patronen slijpen Eens |
|
|
|