|
|
Jeay
|
|
|
iemand een link naar een stream om te kijken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Het veld is idd gruwelijk mooi. Jammer dat Feyenoord weer gruwelijk lelijk speelt. Ff naar binnen gegaan voor een biertje. 2e helft maar weer proberen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena en Manu.. vreselijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze zijn gewoon bar slecht bezig op dit moment. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Inderdaad die 2 zijn echt bagger. Hej het spel van Feyenoord op TV is nog slechter dan op de tribune. Ach we hebben wel weer lol met oude matties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2015 - 20:37 schreef koekie het volgende:[..] Net zo erg Als XerxesDZB vanmiddag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Tering... wat lopen hier lekkere wijven rond in het maasgebouw. Ik blijf hier. ..ga niet meer op de tribune zitten. Hahaha..... KUT nu mis ik een rel door deze post..
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een drama..doelloos. Er zit iets niet lekker daar,of zie ik spoken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hej waar is onze achterhoede. Hij loopt ff 4 man voorbij alsof ze er niet staan... 20 Bier aub...ben er klaar mee. . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aanvallend zie ik af en toe best aardige dingen. Maar verdedigend is het erg matig. Olympiakos creëert constant overtal situaties. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja klopt dat zijn die 11 op het veld in rood witte shirts. .
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Totaal geen balans in middenveld... We missen Jordy nu al... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit wel balans in, maar ze voelen elkaar nog niet echt aan. |
|
|
|
|
Chiappucci
|
|
|
Verschrikkelijk....niet om aan te zien...nog 1 week Martin....actie nu en wel heel snel!!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Dit is ook de schuld van Rutten? Nou dit wordt NIKS met Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het middenveld was ook dramatisch de eerste helft. Zwaar onder de ondergrens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond alleen Bilal voldoende. DE rest deed alles verkeerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bilal had 2 goede voorzetten,dat was't. |
|
|
|
|
Philip Jones
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bilal begon ook erg matig trouwens. Gaf daarna wel 2 uitstekende voorzetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Manu maakt er ook een sport van om telkens te gaan liggen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Jaaaa 1-3 ...We worden Kampioen! Sorry liet me ff gaan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer spirit, wat meer voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Door Kazim, jaja. denk meer door t gas terug van de tegenstander , de pingel , en het publiek. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met hoeveel hebben we nu weer verloren? Blij dat ik mij SV heb afgestaan vandaag of niet? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: daar hopen we ieder jaar weer op, .. al meerdere jaren zelfs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg ook niet dat dat door Kazim komt. En verder heb ik Calimero-taal wel vaker gelezen. Het is niet goed, maar in de 2e helft wat meer voetbal, door welke oorzaak dan ook. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, gaat best lekker zo, hè Els |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat maakt het uit, het is maar een oefenpotje, vilhena experiment links achterin, Vejinovic is er nog maar net bij, van beek net terug van blessure, kuyt er pas net bij etc...
Los van alle wijzigingen hebben we geen flauw idee hoe de voorbereiding op dit duel was of met wat voor instructies ze het veld in zijn gegaan. Je kan een oefenwedstrijd simpelweg niet vergelijken met een echte wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2015 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeg ook niet dat dat door Kazim komt. En verder heb ik Calimero-taal wel vaker gelezen. Het is niet goed, maar in de 2e helft wat meer voetbal, door welke oorzaak dan ook. Door Kazim, maar dat willen de meeste hier niet horen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen herkenbare spelpatronen. Los zand. Spelers met weinig rendement. Gebrekkig technisch vermogen.
Dit vraagt een wonder in een week. En lazer Manu eruit. Toornstra valt door de mand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal kan wel bekoren. Kan er nog meer uithalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met hoeveel hebben we nou verloren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2015 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:Geen herkenbare spelpatronen. Los zand. Spelers met weinig rendement. Gebrekkig technisch vermogen. Dit vraagt een wonder in een week. En lazer Manu eruit. Toornstra valt door de mand. Dit dan weer wel. Eens. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik zie nu veel beter en feller Feyenoord dan in de eerste helft. Is het echt zo of hebben we weer veeel te veel bier op.... |
|
|
|