|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 21:24 schreef Cruzcontrol het volgende:Waarom kunnen ze tegenwoordig trouwens geen 2 wedstrijden in de week meer spelen? Is toch t mooiste wat er is.. Gewoon tussendoor wat minder intensief trainen, zodat de intensiviteit puur in de wedstrijden ligt. Ging afg jaren ook prima,, dus dat moet echt gewoon kunnen en zeker nu je betere spelers terug zijn en fit raken (op Stengs nog na en mogelijk bueno dan,, Hartman reken ik al tijd nergens in mee )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de komende 6 wedstrijden zijn er 5 uit. En treffen we NEC (u), Girona (u), Twente (t), GAE (u), Benfica (u) en Utrecht (u). Daarna 3x op rij thuis tegen Ajax, AZ en Salzburg. Met daarna nog een uitwedstrijd tegen Almere. Dan zit je bij de interlandonderbreking van november. We krijgen er eerst ook nog 1 in oktober. Das na de komende 3 wedstrijden.
Programma wordt duidelijk uitdagender, want tot nu toe hebben we ondanks dat we al 6 punten hebben laten liggen, niet de sterkste tegenstanders uit de eredivisie getroffen.
Tegen die tijd heb je nationaal en internationaal wel een goed idee waar je nog voor kan strijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het supporten van Feyenoord is weer een zware opgave. Na een gewonnen wedstrijd massaal sjaggerijnig omdat het niet loopt,en niet uitkijken naar de komende wedstrijden maar er tegenop zien. Wat een verschil met een jaar geleden. maar hopen dat de komende weken nog iets van het vertrouwen repareren want dit is wel heel triest allemaal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 22:23 schreef tomson het volgende:Het supporten van Feyenoord is weer een zware opgave. Na een gewonnen wedstrijd massaal sjaggerijnig omdat het niet loopt,en niet uitkijken naar de komende wedstrijden maar er tegenop zien. Wat een verschil met een jaar geleden. maar hopen dat de komende weken nog iets van het vertrouwen repareren want dit is wel heel triest allemaal.. Eens Tomson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind het allemaal niet zo vervelend, ware het niet dat het gevoel bestaat dat het niet nodig was. En dat ondanks dat ik bepaalde dingen wel begrijp dat gevoel niet weggenomen is door de uitleg. En bijsturen in de winterstop geloof ik ook niet zo in. Dus dan is t vooral hopen op dat de geblesseerden snel terugkeren. Dat t elftal dan staat en ze lang fit blijven en dat de nieuwelingen die nog niet voldoen snel meer en meer aanhaken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De Telegraaf zet vijf lichtpuntjes Feyenoord op een rij na magere seizoensstart
Feyenoord heeft tot dusver een moeizame seizoensstart gekend. De ploeg van de nieuwe trainer Brian Priske won afgelopen weekend met 2-0 van NAC Breda, maar overtuigde niet. Bovendien werden er al veel punten gemorst en walste Bayer Leverkusen donderdag over de Rotterdammers heen.
Bij Feyenoord-fans zijn de verwachtingen de laatste jaren flink gestegen, merkt Marcel van der Kraan op in een artikel in De Telegraaf. "Zeldzaam vertoond. Het Legioen dat met 45.000 man sterk na een overwinning van de club (2-0 tegen NAC Breda) zonder blijdschap naar huis keer. De slechte competitiestart én de enorme dreun die Xabi Alonso met zijn ploeg Bayer Leverkusen uitdeelde op het Europese podium (0-4, red.), dreunen nog wel even na." De journalist van de Telegraaf ziet echter wel vijf lichtpuntjes bij
Allereerst wordt de vervanger van de geblesseerd uitgevallen Santiago Giménez bejubeld. "Met de snelle goal van de Japanner Ayase Ueda, slaakte iedere supporter een zucht van opluchting. Godzijdank, hij kan het nog. De grootste goaltjesdief van het Belgische voetbal spaarde lang al zijn goals op voor de nationale ploeg van Japan." Nu Giménez er (waarschijnlijk) even uitligt, wordt de rol van de Japanner belangrijker. "Handig dus om met hem een spits achter de hand te hebben die weer vertrouwen heeft gekregen." Ook In-beom Hwang krijgt een lofzang. "Ramiz Zerrouki zal niet langer de verbindende man op het middenveld zijn. De Koreaan Hwang heeft razendsnel zijn plek ingenomen. Het middenveld zal voorlopig bestaan uit de Koreaanse international, Quinten Timber en Antoni Milambo. Hwang liet tegen NAC opnieuw een goede indruk achter."
Een van de partners van Hwang op het middenveld, Timber, krijgt eveneens complimenten. "Het is verfrissend om te zien hoe hij zich presenteert als aanvoerder. Hij inspireert met zijn spel maakt duidelijk dat hij niet voor niets een Oranje-international is en hij straalt nu al autoriteit uit. Na afloop zette hij in z’n eentje de nieuwkomers Hwang en Facundo Gonzalez, die als centrale verdediger mocht invallen voor Thomas Beelen, op het veld even voor de harde kern neer. Hwang keek twee keer om, vroeg zich af wat er gebeurde, maar Timber gaf hem een stevige duw. ’Alsjeblieft, geniet maar even van het applaus’, leek Timber te zeggen. De lange Uruguayaan en Koreaan vonden het prachtig."
Volgens Van der Kraan staat het middenveld van Feyenoord als een huis: ook talent Antoni Milambo wordt bewierookt. "Het is goed dat Priske ook nog een beetje oog houdt voor de eigen jeugd. Met Milambo en Timber stonden er nog maar twee man op het veld die ooit op Varkenoord in de eigen opleiding speelden. Priske is fan van die eerste." Ook over de strafschoppen hoeft het Legioen zich even geen zorgen te maken. De normaal gesproken uitverkorene Santiago Giménez stond niet meer op het veld toen Feyenoord er een kreeg, waarna Timber en Ueda samen discussieerden over wie hem mocht nemen. Eerstgenoemde schoot hem onberispelijk binnen, waardoor Van der Kraan denkt dat Timber voorlopig de strafschoppen blijft nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De spits en rechtsbuiten, posities waar mijn zorgen liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat denk je van de back posities?
Hopen dat links goed opgevangen kan worden door Bueno, maar dat weten we ook nog niet helemaal.
Rechts hebben we een gigantisch probleem. Nieuwkoop en Lotomba, het is echt een grote schande. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Van Hanegem blijft kritisch: "Al het voetbal is uit de ploeg verdwenen"
Feyenoord boekte zondagmiddag eindelijk weer eens een broodnodige zege en hield bovendien voor het eerst dit seizoen de nul. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles weer koek en ei is. Clubicoon Willem van Hanegem blijft in zijn column in het Algemeen Dagblad zeer kritisch op het spel van de Rotterdammers.
"Bij Feyenoord is al het voetbal uit de ploeg verdwenen", trapte Van Hanegem af. "Ook tegen NAC zag je nauwelijks een fatsoenlijke aanval. Ja, Hwang en Timber zijn goed, maar ik zie verders niets dat lijkt op de vorige seizoenen. Wie denkt dat 2-0 winnen de ommekeer is, vergist zich. Hwang is goed gestart en volgens mij ziet hij ook wel dat het maar een beginnetje is."
Andere spelers halen volgens Van Hanegem nog niet het gewenste niveau. "Santiago Gimenez valt geblesseerd uit, Ayase Ueda scoort meteen, maar daarna zie ik bij hem geen enkel teken dat hij eindelijk over het dode punt heen is. En Igor Paixão heeft nauwelijks nog oog voor medespelers. Die doet alles zelf." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vandaag een jaar geleden. Ajax Feyenoord 0-3 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: En 3 dagen later de 0-4 en de hattrick compleet voor Santi.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hugo Bueno zou er zaterdag tegen NEC weer bij kunnen zijn en Calvin Stengs maakt ook stappen in zijn herstel, net als Bart Nieuwkoop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuke video ,sfeer ziet er zeker goed uit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wordt t tweedehands of een nieuwkoop 🤣 En Hancko is een echte gentleman, bedankt gelijk de medische staf voor t feit dat ie geen wedstrijd heeft gemist. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+1 had eigenlijk het aanvoerderschap verdient met zijn altijd goede spel en inzet . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan ik me ook wel in vinden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel mee eens hoor, maar op basis van praten in het veld heeft timber streepje voor,, scheelt ook aardig wat kaarten zeker nu het nog minder soepel loopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inktzwart seizoen gaat dit worden.
Hier gaan we over jaren naar terugkijken en beseffen dat we de kans om, met PSV, de grootste van Nederland te worden de komende 5 jaar te hebben verziekt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk dat de play-offs ontlopen, voor Europees, het maximaal haalbare is. Plek 4.
Meer zit er niet in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het wordt een zwaar seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tip van de dag: plaats de netten terug in de Kuip.
De frustraties gaan gigantisch oplopen bij velen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
2e ga je nooit worden worden , je moet blij wezen als je 5e wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat vrees ik ook. Hopen, hopen dat je de play-offs Europees kan ontlopen.
Dit word een inktzwart seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch ben ik er eigenlijk niet eens echt boos om. Heel gek.
Misschien bezinning. Je ziet het eigenlijk vanaf de voorbereiding al aankomen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 21:05 schreef MMM het volgende:En toch ben ik er eigenlijk niet eens echt boos om. Heel gek. Misschien bezinning. Je ziet het eigenlijk vanaf de voorbereiding al aankomen. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al het geld wat verdiend is, gaat rechtstreeks door het putje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De rouwband zit al in het derde shirt verwerkt. De kleuren ook, oude tijden herleven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 21:05 schreef MMM het volgende:En toch ben ik er eigenlijk niet eens echt boos om. Heel gek. Misschien bezinning. Je ziet het eigenlijk vanaf de voorbereiding al aankomen. Eigenlijk zomer 2023 al. Maar toen bleef er nog genoeg kwaliteit Nu is de basis te smal en wat er gekomen is niet goed genoeg (nog) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Na 3 onwaarschijnlijke positieve seizoenen, is het weer ouderwets drama en billenknijpen geblazen.
Welkom terug op aarde bij Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. We kunnen eindelijk weer zaniken en lijden! Yes!🙏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze wordt erger. 2023 waren we de top in Nl. Gouden bergen kwamen, de reus ontwaakte. De mogelijkheden waren qua geld ongekend. Een ongekende weelde. Na drie volledig mislukt windows jaren terug geworpen in de tijd. Vorig seizoen al lieten we PSV passeren door hun goede window,en van ons waardeloze window. Deze zomer daar nog even drie scheppen bovenop gegooid. Pure onkunde. En heel veel hoogmoed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 21:36 schreef van geil het volgende:[..] Deze wordt erger. 2023 waren we de top in Nl. Gouden bergen kwamen, de reus ontwaakte. De mogelijkheden waren qua geld ongekend. Een ongekende weelde. Na drie volledig mislukt windows jaren terug geworpen in de tijd. Vorig seizoen al lieten we PSV passeren door hun goede window,en van ons waardeloze window. Deze zomer daar nog even drie scheppen bovenop gegooid. Pure onkunde. En heel veel hoogmoed. Eens.
Deze is nog pijnlijker dan na de titel in 2017. We hadden tijdens en na 3 jaar Slot kunnen zwemmen in het geld en genieten van goede spelers. Alles is aan het verdampen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Woensdag en zondag verliezen en de pleuris breekt uit.
En de kans dat je twee keer verliest is groot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De pleuris breekt uit Manmanman t is voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Huh?
Jij weet ook hoe het werkt. Dan gaat de ellende en roep om vertrek echt beginnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja das toch sneu. Zou echt heel triest zijn Verwend en triest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor veel supporters hun halve leven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga jij ze dat maar vertellen dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik heb het niet over rellen, ongeregeldheden etc. Misschien dat jij daar aan denkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ze gaan heel hard boe roepen op de tribune zeker |
|
|
|