|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijkt hoogst haalbare inderdaad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je nog naar Utrecht had willen kruipen moest het dit weekend gebeuren. Trieste constatering maar wel feit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja klopt maar dan moet Psv eerst nog wel winnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, moet nog zien of Utrecht niet een inzinking gaat krijgen vroeg of laat.
Maar goed, als je zelf vrij veel laat liggen.... Met het huidige gemiddelde haal je een punt of 70. Daarmee ben je meestal derde aan het eind van het seizoen, maar zeker geen garantie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou goed kunnen en we vergeten Ajax nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV met speels gemak 1, neuzen 2.
Met Twente en AZ vechten om plek 3.
Het is echt te triest voor woorden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
8 gewonnen 5 gelijk 1 verloren
Zijn echt armoedige cijfers en passen meer bij een subtopper. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord morst heel makkelijk punten tegen de zogenaamde kleine clubs en dat was al zichtbaar bij het begin van de competitie en ook nu vanavond tegen Fortuna Sittard notabene thuis in de Kuip. Je maakt het jezelf zo moeilijk door niet makkelijk te scoren. Dan zie je dat Feyenoord weer onnozel met een goal achter komt te staan. Dan loop je achter de feiten aan en duurt het heel lang voordat de gelijkmaker wordt gemaakt zoals vanavond.Lage voorzetten uit corners en slappe schoten recht in de handen van de keeper van de tegenpartij in plaats van te schieten in de hoek van de goal helpen niet om tijdig te scoren en de wedstrijd in het slot te gooien. Dit kost je onnodig dure punten en lopen Ajax, Utrecht en vooral PSV verder uit.Zo komt plek twee in gevaar en wordt het onnodig een moeilijk seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Naar Ajax (en PSV) kijk ik al niet eens meer op het moment. Zou eventueel nog kunnen hoor, maar het is momenteel waarschijnlijker dat je om plek 3 speelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 06:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Naar Ajax (en PSV) kijk ik al niet eens meer op het moment. Zou eventueel nog kunnen hoor, maar het is momenteel waarschijnlijker dat je om plek 3 speelt. Ja is zo en ik had het al eerder gezegt dat we ook rekening moeten houden met Utrecht. MMM heeft die club zelfs niet benoemd een paar reacties hier boven. Ik denk niet dat we in de positie zitten om clubs boven ons op dit moment uit te sluiten. Ik vind AZ sowieso niet beter dan Utrecht en zie ze dat ook niet meer worden dit seizoen. Twente weet ik niet maar als Utrecht gewoon zijn wedstrijden blijft winnen tegen de middenmoot word het voor ons lastig om ze in te halen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit weekend was de uitgelezen kans dat gat weer serieus overbrugbaar te maken. Dat maakt het puntenverlies gister dubbel zuur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Straks lekker tegen MVV'ke voor de bekert Wout |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Vooral die gelijk spelen zijn allemaal tegen kleintjes geweest, zegt waar je pijnpunten zitten want zoals ze zeggen daar wordt je kampioen tegen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je vervolgens wel van de voetballend net betere teams wint zoals oa twente az Utrecht go ahead is het echt het onvermogen teams gestructureerd eigen 16 staan echt makkelijk kapot te spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is zo en ik had het al eerder gezegt dat we ook rekening moeten houden met Utrecht. MMM heeft die club zelfs niet benoemd een paar reacties hier boven. Ik denk niet dat we in de positie zitten om clubs boven ons op dit moment uit te sluiten. Ik vind AZ sowieso niet beter dan Utrecht en zie ze dat ook niet meer worden dit seizoen. Twente weet ik niet maar als Utrecht gewoon zijn wedstrijden blijft winnen tegen de middenmoot word het voor ons lastig om ze in te halen. Ik neem Utrecht eigenlijk niet echt serieus. Die staan veel te hoog.
Gaan woensdag ook gewoon verliezen bij die neuzen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alhoewel dan wel andere krachten spelen bij hen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is waar, maar dan wel thuis. Uit verliezen ze vaak. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 14:09 schreef tomson het volgende:Dit weekend was de uitgelezen kans dat gat weer serieus overbrugbaar te maken. Dat maakt het puntenverlies gister dubbel zuur. Idd, ook wel dikke pech met 3 x de paal raken toch...
Veel zal afhangen hoe fit bepaalde spelers geraken en evt blijven, en wat er nog in de winterstop gebeurt qua versterking.
Tweede plaats is zeker nog haalbaar, maar zulke gelijke spelen maken het er zeker niet makkelijker op uiteraard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pech. Structureel is geen pech Je mist gewoon kwaliteit om creatief een stugge defensie stuk te spelen. Kijk waar je verdorie punten tegen laat liggen. Blessures oké; dat kan geholpen hebben, maar dan is je selectie gewoon niet breed genoeg om dat op te vangen En zoals MMM al zei, daar waren er na deadlineday al bang voor.
De schade beperken tot de winterstop en dan hopelijk versterken en een top tweede fase draaien |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2024 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:Pech. Structureel is geen pech Je mist gewoon kwaliteit om creatief een stugge defensie stuk te spelen. Kijk waar je verdorie punten tegen laat liggen. Blessures oké; dat kan geholpen hebben, maar dan is je selectie gewoon niet breed genoeg om dat op te vangen En zoals MMM al zei, daar waren er na deadlineday al bang voor. De schade beperken tot de winterstop en dan hopelijk versterken en een top tweede fase draaien 3 x de paal noem ik wel pech.
Te veel kwantiteit en te weinig kwaliteit ingekocht idd.
Je laatste zin is wat ik ook zei dus. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Probleem ligt niet vooralsnog tegen de betere teams in eredivisie, allemaal gewonnen op helaas Ajax na,, waar ik nog wel hoofdbrekens over heb het verschil tussen uit en thuis,, maar proberen de volgende stap de kleinere eerder kapot te spelen dmv net dat beetje meer tempo/creativiteit kijken of je winterstop nog wat kunt doen extra kwaliteit middenvelder en buitenspeler, nu hadden we overgens als ik het zo zag samenvatting wel echt goeie kansen maar vaak valt dat wel mee met 75 procent balbezit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het was pech zaterdag jl. Dat is het niet als je bijna geen kans realiseert. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De pech is dat de concurrenten wel mazzel hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Definitie van pech "de conditie waarin er tegenslag te verwerken is die niet door eigen schuld veroorzaakt is."
Had er als je nauwkeuriger had geschoten of er voor een oplossing was gekozen de bal over te spelen wel meer gescoord kunnen worden en dat zelfs meerdere malen?
Is het dan wel of niet eigen schuld en dan daarmee domme pech?
Lijkt mij dat je je best doet maar wederom gewoon niet goed genoeg was en het aan geluk ontbrak dit te compenseren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2024 - 08:04 schreef VVout het volgende:Definitie van pech "de conditie waarin er tegenslag te verwerken is die niet door eigen schuld veroorzaakt is." Had er als je nauwkeuriger had geschoten of er voor een oplossing was gekozen de bal over te spelen wel meer gescoord kunnen worden en dat zelfs meerdere malen? Is het dan wel of niet eigen schuld en dan daarmee domme pech? Lijkt mij dat je je best doet maar wederom gewoon niet goed genoeg was en het aan geluk ontbrak dit te compenseren. Glas is half vol of half leeg. Je kan niet zeggen dat velen van ons het redelijke spel van ons zag , en als jij zegt dat het missen niet goed genoeg is. Ik zag een redelijke goede keeper en 3 x paal. Voor mij was het pech |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wedstrijd is t ongelukkig. Want er werd best goed gespeeld. Dat is je houvast. De overige wedstrijden waren vooral kwaliteit tekort. Maar eerlijk speelde je toen met een andere selectie dan je de komende wedstrijden en de tweede helft competitie gaat doen.
Dus er is licht aan het einde van de tunnel, maar t kan zijn dat de benzine net op is voor we dat bereiken omdat de competitie dan af is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Redelijk goed was niet goed genoeg Piet dus de schuld en de oorzaak van het verlies is dus duidelijk van Feyenoord. Verder gisteren de wedstrijd terug gekeken omdat ik Zaterdag lekker uit was en gelukkig automatisch alles opneem. Ik vond het idd. redelijk, maar niet goed en dat kan zijn redenen hebben maar wel teleurstellend tegen Fortuna. Ga het echt niet goed praten en af doen als pech. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brede selectie , waar steeds meer spelers aahaken met niveau.. Smal , Moussa, Read,Lotomba gaan aanhaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat is t positieve, t nadeel is de factor tijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2024 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:... Dus er is licht aan het einde van de tunnel, maar t kan zijn dat de benzine net op is voor we dat bereiken omdat de competitie dan af is. Dat wordt duwen met zijn allen 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord promoveert 23-jarige Micha Jansen tot hoofdscout
Micha Jansen is de nieuwe hoofdscout van Feyenoord. Hij was al sinds de zomer van 2021 werkzaam bij de club en is de opvolger van de vertrokken Christos Akkas. Daarmee blijft de continuïteit binnen de scoutingsafdeling van Feyenoord gewaarborgd.
De pas 23-jarige Jansen kwam in 2021 over van Willem II. In Rotterdam maakte hij deel uit van de succesvolle scoutingafdeling, iets wat de club uiteraard wil continueren. Mede daarom zal de keuze van Feyenoord op een interne vervanger van Akkas zijn gevallen. Feyenoord nam onlangs afscheid van de Griekse hoofdscout, die inmiddels in zijn thuisland aan de slag is bij Olympiakos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 potjes nog tot aan de winterstop. Zaterdag alweer Heracles-thuis. Dinsdag MVV-uit voor de bekert. En zondag PSV-uit. Daarna 3 weken geen voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 10:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:3 potjes nog tot aan de winterstop. Zaterdag alweer Heracles-thuis. Dinsdag MVV-uit voor de bekert. En zondag PSV-uit. Daarna 3 weken geen voetbal. Pfff, 3 weken met je kerstpiek spelen. Saaie bedoeling altijd en F1 is ook al klaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, inderdaad. Zullen we even de afleidingen dichter bij huis moeten zoeken. Of de Premier League opzetten ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, inderdaad. Zullen we even de afleidingen dichter bij huis moeten zoeken. Of de Premier League opzetten ;) En vergeet de transfer geruchten niet. Meestal de drukste periode qua posts hier 🤪🤪🤪 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook niet te vergeten inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Transfer nieuws is methadon voor voetbaljunkies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rijnsburgse Boys uit voor de beker.
Top. Erg fijn in de drukke januari maand |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ongebruikelijke lotingen dit seizoen. Geen eredivisieclubs en uit. En Rijnsburgse Boys is uit de omgeving Leiden, vroeger zelf regelmatig tegen gespeeld. Niet met of tegen het eerste, maar goed, das een tweede ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd tegen Almere op zaterdag 25 januari is er uit gehaald in verband met Lille uit een aantal dagen later. Almere thuis word ingehaald op zaterdag 22-02. De bekerwedstrijden die dat weekend op de planning stonden gaan naar doordeweeks 25 t/m 27 februari.
Weekend van 25-01/26-01 dus geen Feyenoord. Toch altijd balen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het voordeel opleverd in prestaties of blessures vind ik het wel oke |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft nu, door de 3-0 van PSV, al net zoveel doelpunten tegen gekregen in alle competities als in het complete vorige seizoen onder Arne Slot (toen 41 in 48 duels, nu 41 in 25 duels). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijk, echt lekker even.
Weinig genoten de eerste seizoenshelft. Tweede gaat niet veel beter worden vrees ik gezien materiaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Derde plaats. Meer zit er niet in vermoed ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat t tweede helft seizoen veel beter kan. Als iedereen fit is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alsof we ons überhaupt nog illusies konden maken wat de achterstand op PSV betreft. Ons probleem is het gat naar Ajax en evt Utrecht wat nu nog groter wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze positie is logisch. Jammerlijk, dat wel. |
|
|
|