|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jawel, Ajax is geen wonderploeg. Utrecht is het inmiddels ook kwijt. Dus als je een betere tweede seizoenshelft draait is dat zeker mogelijk. Maar goed, als je nationaal weer zo speelt, moet je misschien zelfs naar beneden kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jawel, Ajax is geen wonderploeg. Utrecht is het inmiddels ook kwijt. Dus als je een betere tweede seizoenshelft draait is dat zeker mogelijk. Maar goed, als je nationaal weer zo speelt, moet je misschien zelfs naar beneden kijken. Neuzen uit op 02-02-25 kan al een probleem worden.
Az nog uit. Twente nog uit.
Als er geen puin geruimd word en geen versterkingen worden gehaald dan reken ik op heel weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voordeel is. Minder kan niet denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 16:25 schreef MMM het volgende:[..] Neuzen uit op 02-02-25 kan al een probleem worden. Az nog uit. Twente nog uit. Als er geen puin geruimd word en geen versterkingen worden gehaald dan reken ik op heel weinig. Word nog lastig zat ja. Maar tegen de ploegen die om ons heen staan hebben we er 3 gewonnen en 2 verloren. Dat je er zo matig voor staat is vooral ook al die gelijke spelletjes tegen de mindere goden uit de eredivisie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als we top zijn ist ook echt top deze eerste seizoenshelft, maar vooral als we offday hebbe is het gelijk veel en veel te laag die ondergrens,, en tegen de kleinere goed gegroepeerde teams blijft nog een probleem |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Psv speelt absoluut wel eens echt stuk minder,, maar ligt niet zo laag als bij ons als tegen Ajax red bull en zal nog wel 1-2 wedstrijden vergeten en deze dus nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Word nog lastig zat ja. Maar tegen de ploegen die om ons heen staan hebben we er 3 gewonnen en 2 verloren. Dat je er zo matig voor staat is vooral ook al die gelijke spelletjes tegen de mindere goden uit de eredivisie. Maar ook dat kan oprecht vaker gebeuren in de tweede seizoenshelft als je met deze selectie zit. Ik vraag me af wat de plannen zijn voor komende winter.
Er moet geïnvesteerd worden voor plek 2. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deze keer is helaas niet voor ons die mooie kerst in, duidelijk welke linies er te verbeteren valt,, we zijn niet zo slecht als we nu waren hebben we aangetoond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat ik wel echt merk aan mezelf dit seizoen. Voorafgaand aan de wedstrijden weinig spanning en na een teleurstellend resultaat weinig boosheid.
Misschien gewoon de realiteit dat er niet meer in zit met deze selectie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 16:31 schreef MMM het volgende:[..] Maar ook dat kan oprecht vaker gebeuren in de tweede seizoenshelft als je met deze selectie zit. Ik vraag me af wat de plannen zijn voor komende winter. Er moet geïnvesteerd worden voor plek 2. Dat wel ja. Een middenvelder en een buitenspeler. Van de zomer was het al een probleem en dat is gebleken. Je komt op die posities te snel in de problemen. En dat zit het nog mee dat Hadj-Moussa zich snel ontwikkelde. En dat Igor niet stuk raakte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mee naar Marbella:
Justin Bijlow Timon Wellenreuther Plamen Andreev Mannou Berger Bart Nieuwkoop Thomas Beelen Inbeom Hwang Gijs Smal Ramiz Zerrouki Quinten Timber Ayase Ueda Calvin Stengs Quilindschy Hartman Igor Paixão Facundo González Hugo Bueno Luka Ivanušec Gernot Trauner Julián Carranza Jeyland Mitchell Anis Hadj Moussa Gjivai Zechiël Givairo Read Antoni Milambo Santiago Gimenez Jordan Lotomba Dávid Hancko Chris-Kévin Nadje Ibrahim Osman Jan Plug Zépiqueno Redmond |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2025 - 14:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mee naar Marbella: Justin Bijlow Timon Wellenreuther Plamen Andreev Mannou Berger Bart Nieuwkoop Thomas Beelen Inbeom Hwang Gijs Smal Ramiz Zerrouki Quinten Timber Ayase Ueda Calvin Stengs Quilindschy Hartman Igor Paixão Facundo González Hugo Bueno Luka Ivanušec Gernot Trauner Julián Carranza Jeyland Mitchell Anis Hadj Moussa Gjivai Zechiël Givairo Read Antoni Milambo Santiago Gimenez Jordan Lotomba Dávid Hancko Chris-Kévin Nadje Ibrahim Osman Jan Plug Zépiqueno Redmond RenatoBos Het zal godsamme een keer niet he... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoe krijgt ie het voor elkaar ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De vakantieman strikes again |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😂😂 Het word geen marbella, volgende week wel naar gran canaria..😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit er voor mij niet in moet sparen voor mijn nieuwe project (en) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2025 is echt begonnen. Nieuwkoop is geblesseerd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus wat in dan de stand van zaken? Lotomba is er nog langer uit. Q is vandaag alweer terug in Rotterdam, maar ligt wel op schema om eind januari weer minuten te maken. En Hwang heeft nog steeds last, maar zit er wel tegen zijn volledige terugkeer aan lijkt het. Smal geloof ik ook nog stuk? En Nieuwkoop dus. Ueda en Carranza wel weer terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, Timber mis je al tegen Utrecht, dus als je ook Hwang moet missen.. En Nieuwkoop is in de CL de enige inzetbare rechtsback. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Diegenen die je echt zoiezo tegen utrecht moet missen zijn lutomba Hartman en timber, en smal? echt geen idee hoe lang hij eruit is/was,, hwang er waarschijnlijk weer bij dan en Nieuwkoop tja lijkt elke dag wel geblesseerd kunnen raken,, je zou hem haast niet meer mee laten trainen want anders raakt hij nog geblesseerd😅, zou goed zijn je zulke verkoopt, fysiek niet meer geschikt meer voor top eredivisie voetbal en hoger, kans aanwezig hij bij pakweg Utrecht nec etc wel fysiek in orde blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die we echt dus terug hebben na eind afg jaar zijn de spitsen, en mogelijk stengs weer echt fit en mentaal en fysiek sterk genoeg voor de duels aan te gaan,, weer wat te kiezen,, lutomba had blijkbaar zelfs been gebroken op training dus evenals Hartman kun je daar deze maand en wellicht februari nog niet veel van verwachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die eerste 3 sowieso ja. Smal misschien er weer bij, al is niet helemaal duidelijk wat zijn status is. Zie hem wel op de trainingsbeelden voorbij komen, dus misschien is hij weer fit en gewoon inzetbaar.
En Feyenoord heeft er inderdaad wel een paar bij lopen die constant ziek, zwak of misselijk zijn. Normaal gesproken zijn dat ook wel de spelers waar je doorselecteert. Wat voor sommigen jammer is, want het zijn jongens van de club. Maar goed, als je zo vaak niet inzetbaar bent.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stengs kun je wel afschrijven ,dat gaat m nooit meer worden net zoals Nieuwkoop overigens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2025 - 14:24 schreef bijft007 het volgende:Die we echt dus terug hebben na eind afg jaar zijn de spitsen, en mogelijk stengs weer echt fit en mentaal en fysiek sterk genoeg voor de duels aan te gaan,, weer wat te kiezen,, lutomba had blijkbaar zelfs been gebroken op training dus evenals Hartman kun je daar deze maand en wellicht februari nog niet veel van verwachten. Naast Carranza en Ueda hebben ook Santi, Bueno en Osman hebben ook weer wat extra tijd gehad om volledig fit te worden. Timber misschien ook, als hij fysiek nog ergens last van had. Heb zelf de indruk dat zijn problemen op andere vlakken lagen.
Lotomba en Hartman zal wel nog even duren ja. Lotomba niet helemaal duidelijk wanneer die terug wordt verwacht. Hartman is er normaal gesproken wat eerder bij, maar die heeft een jaar niet gespeeld, dus als die dit seizoen nog van waarde kan zijn is dat al heel mooi meegenomen. Of dat in februari al is of pas in mei. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die indruk krijg je wel ja. Ook niet voor niets dat Feyenoord hem van de zomer al weer wilde slijten. Ondanks dat iedereen binnen Feyenoord blijft volhouden dat hij fysiek niet veel problemen heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2025 - 14:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die indruk krijg je wel ja. Ook niet voor niets dat Feyenoord hem van de zomer al weer wilde slijten. Ondanks dat iedereen binnen Feyenoord blijft volhouden dat hij fysiek niet veel problemen heeft. Haha ja leugentje voor eigen bestwil maar wij kijken daar wel doorheen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2025 - 14:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die indruk krijg je wel ja. Ook niet voor niets dat Feyenoord hem van de zomer al weer wilde slijten. Ondanks dat iedereen binnen Feyenoord blijft volhouden dat hij fysiek niet veel problemen heeft. En een beetje club zal ook niet gek zijn is ook al gebleken, en terecht.
Ach, ergens in de zandbak kan altijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ons manier van spelen waar vereist wordt pressie en veel meters van met name middenvelders verwacht wordt zal het er niet makkelijker voor hem op worden na opnieuw fysieke klachten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alles is weer stuk. Zin in straks. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat lekker zo😒 heb zomaar het vermoeden dat een periode in heel seizoen op zelfs 1-2 blessures na al teveel is gevraagd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb de oefenwedstrijd aanstaan, maar blijf nog net wakker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had het op de achtergrond aan staan, maar het is niet veel inderdaad. Begon al lekker met een aantal stevige tackles, met blessure behandelingen voor Milambo en Santi. Die konden wel door, maar Timber is geloof ik wel geblesseerd uitgevallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2025 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Had het op de achtergrond aan staan, maar het is niet veel inderdaad. Begon al lekker met een aantal stevige tackles, met blessure behandelingen voor Milambo en Santi. Die konden wel door, maar Timber is geloof ik wel geblesseerd uitgevallen. Tackeltje bij Paixão van achter bestraft met geel ,Osman ,Mitchel . Leek wel of het de bedoeling was om zoveel mogelijk spelers te schoppen. Ik zou devolgende keer alleen nog oefenen tegen clubs die hoger spelen dan een club ergens uit een 2de divisie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2025 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tackeltje bij Paixão van achter bestraft met geel ,Osman ,Mitchel . Leek wel of het de bedoeling was om zoveel mogelijk spelers te schoppen. Ik zou devolgende keer alleen nog oefenen tegen clubs die hoger spelen dan een club ergens uit een 2de divisie Ah die heb ik nog gemist dan. Maar dat is niet echt lekker inderdaad. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk valt blessure timbert wel mee dan pff, heeft gelukkig wat langer te herstellen maar is niet lekker als moter van je team (middenveld) al beginnen 2e periode met pijntjes, hopelijk nog 1-2 redelijk ervaren kwaliteits middenvelders erbij zal nodig zijn ook lijkt er op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als er niks fatsoenlijks bij gaat komen, plek 3. Meer zit er niet in denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, de opstelling van vandaag lijkt me ook de opstelling tegen Utrecht. Tenzij er nog wat terugkomt van een blessure. Priske leek gisteren nog geen streep door Hwang te hebben gezet, maar goed, we zien wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een KUT seizoen eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Standaard Feyenoord seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, je hoopt/verwacht dat Feyenoord het hoge niveau minstens continueert. Dat lijkt er vooralsnog niet op. Misschien was Slot wel erg goed en sowieso is de selectie zeker niet verbeterd. Het doorstoten naar nog meer top is weer een vervlogen hoop. Het lijkt Feyenoord wel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je zit helemaal niet zo ver van de vorige seizoenen af qua punten De verwachting is alleen hoog En er is gewoon veel chagrijn.
Dus wel een typisch Feyenoord jaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch hoopte je dat er met een bredere selectie een stap vooruit kon worden gezet. Dat blijkt na een half jaar-ook qua voetbal- niet het geval. Priske drukt niet echt een eigen stempel op het spel. En wat mist hijzelf in het team? Of is het goed zo?
Maar voor pek en veren enzo is geen reden. Ik hoop dat de motor komende tijd op gang komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Selectie is eigenlijk al seizoenen lang niet 100% op orde. Veel kwantiteit. Dit jaar ook nog eens super veel blessures wat meer eiste van spelers die niet geblesseerd waren met als gevolg meer blessures.
Feyenoord is nog steeds bezig wakker te worden. Het is nu niet meer een slapende reus, maar helemaal wakker ook niet |
|
|
|