|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cambuur gewoon niks te vertellen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima geschoten maar wat doet die keeper daar haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is maar een oefenwedstrijd maar vergelijk dit met begin vorig jaar Das een aardige basis Moet nog veel beter, maar toch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een fucking idioot man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En er komen nog veel spelers bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zinhagel zit ook op voetballen hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Versta er niks van.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zinhagel heb ik al eerder gezegd, wat een voetballer... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zit sowieso gruwelijk veel voetbal in deze groep. Met je -grotendeels- 2e cq 3e elftal overtuigend gespeeld. Dominant en makkelijk, soms zélfs goedkoop, scorend. Toon is gezet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Van Persie staat Feyenoord open voor een transfer van Ivanusec. "Hij wil natuurlijk meer spelen, en we kijken op een prettige manier samen naar mogelijke opties. We moeten kijken waar dat naartoe gaat. Er zijn nog een aantal jongens die in zo'n situatie zitten, en daar kijken we met elkaar op een prettige manier naar", aldus de oefenmeester.
De bezem blijft vegen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV die van Bommel en Mijnans wil.
Prima. Dat word dik betalen en ik heb mijn twijfels. Van Bommel veel geblesseerd en Mijnans vind ik een leuke voetballer maar echt een slapzak. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En nu ben ik het wél gruwelijk met je eens MMM. van Bommel kwalitatief duidelijk minder dan Paixao en gelijk aan Sauer. En dan kost het ons geen 20 mln. Mijnans heeft voor ie naar AZ ging even in de aandacht van ons gestaan, maar daar is toen van afgezien. Vond ik eerst wel jammer, is jongen uit de regio en ook uit Feyenoord familie, maar steeds meer ben ik 'm gaan vinden wat jij treffende slapzak noemt. En ook dit kost ons geen 15 mln, want 35 in totaal zal AZ wel eisen, die gaan -terecht- tot het naadje voor clubs uit de top 3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2025 - 20:43 schreef MMM het volgende:PSV die van Bommel en Mijnans wil. Prima. Dat word dik betalen en ik heb mijn twijfels. Van Bommel veel geblesseerd en Mijnans vind ik een leuke voetballer maar echt een slapzak. Subtop |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja als we mijnans hadden wille halen hadden we dat 3 jaar terug moeten doen ipv az wij
Dan kan mogelijk zon speler ook doorgroeien naar nog hoger niveau, want is ook wel wat leeftijds gebonden of iemand nog doorgroeid nu al paar jaar az na Sparta maar Is zeker nuttig maar voor het niveau psv en wij betwijfel het
En v bommel heeft zeker potentie dat zie je aan wel wat acties maar lukt hem allemaal nov te weinig en moet nog zn doorbraak echt beleven als zoon van maar hij lijkt me gewoonweg te duur met 15milj🤔 dan moet je hem ooit zeker voor dik 30+ verkopen als je er wat uit wil halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FC Dordrecht krijgt mogelijk versterking van Feyenoord met de komst van Gabriele Parlanti (21), Stephano Carrillo (19) en de 18-jarige Seunggyun Bae in het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Parlanti wordt dus wel weer mogelijk verhuurd, dat bedoel ik dus met alleen je betere opnieuw verhuren daar hoorde hij zeker niet bij maar ach misschien zag idd Haen niet meer zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond het een bemoedigende wedstrijd tegen Cambuur. Hadden gewoon niets in te brengen zoals het hoort. Hadden wel meer kunnen doen maar moet je dat willen als je voor de openingsparty van de gastheer wordt uitgenodigd. Benieuwd naar verdere ontwikkelingen op de transfermarkt, maar zo staat het al aardig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel jammer dat die zinhagel vooral linksbuiten is tov rechtsbuiten, dan kom je er dit seizoen lijkt me logischerwijs niet bij met Sauer/paix/diarra
Of ze moeten diarra straks meer voor rechts ofzo willen gebruiken maar geen voorstander voor spelers op positie gaan willen gebruiken ze zelden spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben geen voorstander van spelers met een sterke voorkeur. Er zijn spelers die er gewoon proberen het beste er van te maken en dan ook vaak een verrassende pot spelen. Kuyt hadden we b.v. gekscherend al in het doel gezet omdat ie gewoon op iedere positie er voor ging en duidelijk zijn bijdrage leverde in een team. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2025 - 14:00 schreef VVout het volgende:Ben geen voorstander van spelers met een sterke voorkeur. Er zijn spelers die er gewoon proberen het beste er van te maken en dan ook vaak een verrassende pot spelen. Kuyt hadden we b.v. gekscherend al in het doel gezet omdat ie gewoon op iedere positie er voor ging en duidelijk zijn bijdrage leverde in een team. Kuijt is ook juist door zijn karakter zo'n grote speler geworden.
Spelers met meer initieel talent gaan vaak ten onder aan dat mentale aspect.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Schiet is op met die echte aankopen DTK! Wil een shirt bestellen voor mijn zoon. Zijn 1e shirtje, Wil er alleen geen van een speler die nog weg gaat voor de start van de competitie. Hankco, Paixao, Timber of Moussa durf ik dus al niet aan.. Dus dan denk ik aan Whang, Moder of Steijn met de laatste als voorkeur. Maar die speelt met 24 en Wil nog switchen bij vertek van stengs of paix naar 10 of 14. Nog een hele kunst zo'n klote shirt kopen dat bij aankomst nog een beetje actueel is. Als DTK nou ff snel een topper van een nummer 9 binnen haalt, kunnen de supporters ook met enige zekerheid een shirt van een speler die aan de competitie begint bestellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk complete onzin """" Malacia""""" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dévy Rigaux in beeld als toekomstig technisch directeur van Feyenoord
Rigaux is momenteel directeur voetbalzaken bij Club Brugge. De Belg met een UEFA-A-licentie heeft een aanbieding op zak van de Rotterdamse club, welke hij in beraad heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou mooi zijn. Ken die gozert niet, maar dat we een volwaardig TD nodig hebben, vind ik vanzelfsprekend. Ongeacht het functioneren van Dennis trouwens. Moeten niet teveel ophangen aan de AD. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Club Brugge toch wel een club die al een poosje goed geleid word.
Interessante naam. Zonder hem verder te kennen hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat je niet gek op moet kijken als Hancko en Paixao helemaal niet gaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat is prima voor t sportieve, als je dan daardoor CL haalt helemaal.
Heb al eerder gezegd dat kans er in zit dat ze blijven voor de CL voorrondes.
En in theorie moeten we niet verkopen, al wordt deze 2 wel een transfer gegund.
Maar niet voor een appel en een ei natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als we weer een jaar miljoenen weten te pakken, word je daar veel wijzer van dan verkopen voor redelijk maar toch matige transferbedragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV is flink bezig op de transfermarkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kunt het stadion alleen nog naar binnen met de Feyenoord app. Een screenshot maken van je QR code om binnen te komen kan niet. Je moet de app openen als je voor het poortje staat.
Je bent dus afhankelijk van de app en internet. Kan best weleens een probleem gaan worden.
Edit: offline werkt de app ook als je eerder je tickets heb opgehaald. Dus alleen afhankelijk van de app.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan ben je dus eigenlijk alleen afhankelijk van je eigen telefoon.
Bij andere clubs draait dit al een paar jaar zo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgende week open dag. Wie denken jullie dat er niet bij zijn? Zerrouki, Ivanusec en Timber denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz