|
|
bijft007
|
|
|
Zal Portugees ook al uit heli komen wel benieuwd, en diarra even kijken of hij fris uit ogen kijkt wat veel kan zeggen over een speler😉
Eigenlijk altijd maand te vroeg zon dag, anderzijds scheelt vaak een extra heli. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kleintjes van mij zijn ook niet zo klein meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tering wat een cringe dat zingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Een Kuip vol met allemaal positieve mensen, wat een weelde! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff toch nog een keer kut tromnels in het stadion🥴😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Diarra keek uit z'n ogen alsof iemand een gun op z'n kop had gezet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht dat dat al geweest was.. kan toch echt niet meer hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trouwens mooi gered wat het weer betreft geloof ik ? In Zeeland is het een half uurtje, een uurtje terug echt gaan regenen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Davina wel aardige opvolger van lee beter dan die irritante opera diva Francis v broekhuizen die al overnam van lee bij de marathon laatst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2025 - 15:26 schreef tomson het volgende:Trouwens mooi gered wat het weer betreft geloof ik ? In Zeeland is het een half uurtje, een uurtje terug echt gaan regenen.. Ze waren 45 minuten ingelopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk hier voorlopig naar uit, toch wel een mooie groep bij elkaar gekomen tot nu toe.
 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb kaarten Wolfsburg ✅ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, zit daarvoor helaas te ver weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heel benieuwd naar volgend weekend wat de opstelling wordt. Leuk dat we kaarten hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laatste oefenwedstrijd voor het begint. Zaterdagmiddag dus. Met woensdagavond daarop de eerste wedstrijd tegen Fenerbahce. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wat speelde deze gozers weer zielloos. Zerouki probeerde er tenminste iets van te maken. Snel afscheid nemen van deze 2 numsculls |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een hoop potentiele basisspelers, die nog niet of nauwelijks hebben gespeeld trouwens. Read, Trauner, Watanabe, Bos, Timber, Sauer, Tengstedt, Borges. Over Igor hoeven we het niet eens te hebben, gok ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 17:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Wat speelde deze gozers weer zielloos. Zerouki probeerde er tenminste iets van te maken. Snel afscheid nemen van deze 2 numsculls Zoeki was weer goed hè, als we pech hebben kapen ze hem nog weg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 18:49 schreef kenny het volgende:volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden José lacht zich nu al rot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2021..Oefenwedstrijden met Slot en ook Fc Dritta. Het zegt allemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al dat negatieve is ook gewoon zelfbescherming |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet gezien vandaag maar zoals altijd Zegt het mij weinig oefenduels en zeker niet in een trainingskamp
Belangrijkste is dat ze daar opgetraint worden en kennis kunnen maken met elkaar lijkt erop dat het allemaal top is gegaan,, wel 1 minpunt te noemen met smal begreep ik die uitgevallen was
Alleen de laatste oefenduel voor het echt begint is en wordt echt als wedstrijd om het echie beschouwd dus ben benieuwd straks tegen wolfburg
ook geen oefenduels nodig om te beseffen dat het achterin karig nog is qua bezetting toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij Slot zag je vanaf minuut 1 al zijn visie. Nu zie ik niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 18:49 schreef kenny het volgende:volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden Als je een week voor die wedstrijd alleen Watanabe als serieuze centrale optie heb, neem je de voorronde als clubleiding zijnde totaal niet serieus. Lachwekkend beleid |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 20:03 schreef MMM het volgende:[..] Als je een week voor die wedstrijd alleen Watanabe als serieuze centrale optie heb, neem je de voorronde als clubleiding zijnde totaal niet serieus. Lachwekkend beleid inderdaad , ik was er aan het begin van het seizoen al een beetje bang voor na 2 waardeloze transfer zomers , maar ook deze zomer is ook weer hard op weg om drama te worden |
|
|
|