|
|
bijft007
|
|
|
Zal Portugees ook al uit heli komen wel benieuwd, en diarra even kijken of hij fris uit ogen kijkt wat veel kan zeggen over een speler😉
Eigenlijk altijd maand te vroeg zon dag, anderzijds scheelt vaak een extra heli. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kleintjes van mij zijn ook niet zo klein meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tering wat een cringe dat zingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Een Kuip vol met allemaal positieve mensen, wat een weelde! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff toch nog een keer kut tromnels in het stadion🥴😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Diarra keek uit z'n ogen alsof iemand een gun op z'n kop had gezet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht dat dat al geweest was.. kan toch echt niet meer hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trouwens mooi gered wat het weer betreft geloof ik ? In Zeeland is het een half uurtje, een uurtje terug echt gaan regenen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Davina wel aardige opvolger van lee beter dan die irritante opera diva Francis v broekhuizen die al overnam van lee bij de marathon laatst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2025 - 15:26 schreef tomson het volgende:Trouwens mooi gered wat het weer betreft geloof ik ? In Zeeland is het een half uurtje, een uurtje terug echt gaan regenen.. Ze waren 45 minuten ingelopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk hier voorlopig naar uit, toch wel een mooie groep bij elkaar gekomen tot nu toe.
 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb kaarten Wolfsburg ✅ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, zit daarvoor helaas te ver weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heel benieuwd naar volgend weekend wat de opstelling wordt. Leuk dat we kaarten hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laatste oefenwedstrijd voor het begint. Zaterdagmiddag dus. Met woensdagavond daarop de eerste wedstrijd tegen Fenerbahce. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wat speelde deze gozers weer zielloos. Zerouki probeerde er tenminste iets van te maken. Snel afscheid nemen van deze 2 numsculls |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een hoop potentiele basisspelers, die nog niet of nauwelijks hebben gespeeld trouwens. Read, Trauner, Watanabe, Bos, Timber, Sauer, Tengstedt, Borges. Over Igor hoeven we het niet eens te hebben, gok ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 17:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Wat speelde deze gozers weer zielloos. Zerouki probeerde er tenminste iets van te maken. Snel afscheid nemen van deze 2 numsculls Zoeki was weer goed hè, als we pech hebben kapen ze hem nog weg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 18:49 schreef kenny het volgende:volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden José lacht zich nu al rot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2021..Oefenwedstrijden met Slot en ook Fc Dritta. Het zegt allemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al dat negatieve is ook gewoon zelfbescherming |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet gezien vandaag maar zoals altijd Zegt het mij weinig oefenduels en zeker niet in een trainingskamp
Belangrijkste is dat ze daar opgetraint worden en kennis kunnen maken met elkaar lijkt erop dat het allemaal top is gegaan,, wel 1 minpunt te noemen met smal begreep ik die uitgevallen was
Alleen de laatste oefenduel voor het echt begint is en wordt echt als wedstrijd om het echie beschouwd dus ben benieuwd straks tegen wolfburg
ook geen oefenduels nodig om te beseffen dat het achterin karig nog is qua bezetting toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij Slot zag je vanaf minuut 1 al zijn visie. Nu zie ik niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 18:49 schreef kenny het volgende:volgende week de voorronde CL , elftal niet compleet , achterhoede met maar een volwaardige centrale , en een elftal waar het nog niet bij loopt dit gaat een hele kluif worden Als je een week voor die wedstrijd alleen Watanabe als serieuze centrale optie heb, neem je de voorronde als clubleiding zijnde totaal niet serieus. Lachwekkend beleid |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 20:03 schreef MMM het volgende:[..] Als je een week voor die wedstrijd alleen Watanabe als serieuze centrale optie heb, neem je de voorronde als clubleiding zijnde totaal niet serieus. Lachwekkend beleid inderdaad , ik was er aan het begin van het seizoen al een beetje bang voor na 2 waardeloze transfer zomers , maar ook deze zomer is ook weer hard op weg om drama te worden |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wie is er ook bij morgen? Ik zit met mijn gezin in vakkie W deze keer. Zou leuk zijn als ik 1 van jullie een keertje tref. Big beard met veel tattoos waaronder een grote feyenoord/Aron Maiden the Troopers tattoo (voor de kenners) op mijn linker arm. Lekker biertje altijd gezellig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja Joopie, we praten al jaren over een bbq maar op de één of andere manier komt het er nog niet echt van een biertje te pakken en 1 appelsapjie met elkaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Justin Bijlow – €2.940.000 zonde Calvin Stengs – €2.450.000 zonde Dávid Hancko – €2.350.000 weg Ramiz Zerrouki – €1.760.000 zonde/verhuurd Igor Paixão – €1.760.000 weg Ibrahim Osman – €1.570.000 weg In-beom Hwang – €1.470.000 Facundo González – €1.180.000 weg Jakub Moder – €1.180.000 Julián Carranza – €1.180.000 zonde Jordan Lotomba – €1.180.000 Gijs Smal – €980.000 Luka Ivanusec – €980.000 verhuurd Quinten Timber – €940.000 ? Gernot Trauner – €900.000 Oussama Targhalli – €880.000 Timon Wellenreuther – €780.000 Thomas Beelen – €780.000 Ayase Ueda – €780.000 Quilindschy Hartman – €780.000 weg Antoni Milambo – €580.000 weg Bart Nieuwkoop – €620.000 zonde Hugo Bueno – €620.000 weg Anis Hadj Moussa – €490.000 Jeyland Mitchell – €490.000 Givairo Read – €300.000 Chris-Kévin Nadje – €300.000 Liam Bossin – €300.000 Plamen Andreev – €240.000 weg Stéphano Carrillo – €240.000 Shiloh 't Zand – €180.000 Zepiqueno Redmond – €180.000 weg
Bijlow en Stengs leggen een groot beslag op de salarishuishouding. Onbegrijpelijk dat Bijlow en Stengs nog rondlopen...en dat is puur zakelijk bedoeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van de 31M jaarsalaris over het hele jaar gaat ruim de helft op aan spelers die nauwelijks of niet gespeeld hebben. Ik ben benieuwd wat gangbaar is bij vergelijkbare clubs. Het komt bij mij nogal absurd over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe zou je willen dat ze niet meer rondlopen dan? Afkopen? Moet je dus dat salaris alsnog betalen voor een groot deel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verkopen is geprobeerd. Mislukt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 11:24 schreef Stylzz het volgende:Hoe zou je willen dat ze niet meer rondlopen dan? Afkopen? Moet je dus dat salaris alsnog betalen voor een groot deel Dat is het punt niet. De vraag is wat een gemiddelde percentageverdeling is van spelers die frequent op het veld staan en spelers die nagenoeg niet spelen vergeleken met je salarishuishouding. Ik denk dat de verhouding de afgelopen paar jaar zoek is ongeacht wat de oorzaak is en hoe je dat oplost. Ben gewoon benieuwd hoe dit zich verhoudt tot andere clubs. Mijn gevoel zegt dat dit bij ons niet goed op orde is. Misschien iets voor een sportjournalist om eens te onderzoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onbegrijpelijk dat Bijlow en Stengs nog rondlopen... Zeg je zelf. Denk dat t wel redelijk conform is voor de rest hoor. Alleen dat ze niet brengen wat je gehoopt had |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 11:35 schreef Stylzz het volgende:Onbegrijpelijk dat Bijlow en Stengs nog rondlopen... Zeg je zelf. Denk dat t wel redelijk conform is voor de rest hoor. Alleen dat ze niet brengen wat je gehoopt had 2 spelers die 2 seizoenen weinig tot niet spelen en +/- 20% van het totale salaris opsouperen is toch niet wenselijk? Ik denk dat de meeste onder ons ook niet verwacht hadden dat deze 2 veel aan spelen toe zouden komen. Afkopen is misschien wel de beste oplossing, wellicht niet financieel maar je schept wel ruimte in je selectie en voorkomt onrust. Soms moet je door de zure appel heen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar komen die cijfers vandaan? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 11:35 schreef Stylzz het volgende:Onbegrijpelijk dat Bijlow en Stengs nog rondlopen... Zeg je zelf. Denk dat t wel redelijk conform is voor de rest hoor. Alleen dat ze niet brengen wat je gehoopt had Ik zit de spelers van PSV te vergelijken en inderdaad daar is het percentage wat nagenoeg ook niet speelt hoog. Bijvoorbeeld Dest en Karsdorp die daar de grootverdieners zijn, die hebben ook niet gespeeld. Op zich wel een bedenkelijk fenomeen. Ik zou daar wel eens een diepgaander onderzoek van willen zien. Hoe topclubs zich verhouden tot kleinere clubs, welke clubs goed scoren qua percentage en welke niet etc. Als je dit goed voor elkaar hebt kan dat je concurrentiepositie helpen verbeteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 11:47 schreef CobusIII het volgende:[..] 2 spelers die 2 seizoenen weinig tot niet spelen en +/- 20% van het totale salaris opsouperen is toch niet wenselijk? Ik denk dat de meeste onder ons ook niet verwacht hadden dat deze 2 veel aan spelen toe zouden komen. Afkopen is misschien wel de beste oplossing, wellicht niet financieel maar je schept wel ruimte in je selectie en voorkomt onrust. Soms moet je door de zure appel heen. Alleen kun je dat niet eenzijdig besluiten helaas Tenzij je heel flink de knip wil trekken en of dat nou slim is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen permanent geloof ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Alleen kun je dat niet eenzijdig besluiten helaas Tenzij je heel flink de knip wil trekken en of dat nou slim is Misschien moet je dan extra voorzichtig zijn met spelers aan te trekken met een verleden van zwaar blessureleed zoals Stengs. Je kan het wel doen, maar dan voor lagere salarissen. Zo'n speler moet ook begrijpen dat een club een hoog risico neemt. Als zo'n speler bewijst een seizoen goed en blessurevrij door te brengen inclusief vergaande medische keuring, kan je besluiten het salaris te verhogen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wordt de wedstrijd van vanmiddag nog ergens uitgezonden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Moder en Smal bij de selectie. En dus notabene Kraaijeveld als centrale verdediger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook geen Carranza trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Naast Feyenoord One zendt Wolfsburg het ook uit. Via hun YouTube kanaal. Moet je wel een VPN voor gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sta op W2. Warm in t zonnetje |
|
|
|