|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Lijkt me moeilijk als hij gewisseld is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Watanabe legt die balletjes wel makkelijk weg zeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij speelt nog gewoon? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Happel zijn stream loopt voor. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, volgens commentatoren op de Wolfsburg site was hij gewisseld....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2025 door deoudehappel -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Moest er wel om lachen :) ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie goal. Opgezet én afgerond door Valente. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Borges ook al met zijn tweede goede steekballetje. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zag je die sprint terug van Borges? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Diarra heeft net 35 meter gelopen, en het oogt nu al beter dan Osman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Erg efficiënte speler...4-0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De reserves van Wolfsburg worden nu overlopen door de reserves van Feyenoord.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
75 min prima en interessant spel gezien. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Helemaal eens en dan zijn ze nog amper op elkaar ingespeeld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We zijn in de breedte wel veel sterker geworden heb ik de indruk, met uitzondering van centraal achterin natuurlijk.
Hoe sterk de basis is, zal nog moeten blijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Druk zetten is nog steeds heel matig
Reanimatie op RR volgens mij |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Wedstrijd (tijdelijk) gestaakt ivm medisch probleem op de tribune |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar moet je juist wel goed druk bij zetten... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook niet al teveel waarde hechten aan deze stand, want Wolfsburg begint pas over 2 weken en dan nog tegen een club op een lager niveau voor de beker. Bundesliga begint over 3 weken. Vorig jaar waren ze een middenmotor. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Daar dachten de Duitse commentatoren anders over. Die benoemden dat juist bij feyenoord als zijnde sterk in de eerste helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben ze t mis, want ze werden echt een paar keer simpel uitgespeeld. Daarn ging t alsnog mis maar lag helemaal open |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
klopt allebei een beetje met vlagen lukte het druk zetten en soms ook niet , zie er wel vordering in komen , vergeleken met de afgelopen wedstrijden zijn we een stuk verder daarin |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook niet al teveel waarde hechten aan deze stand, want Wolfsburg begint pas over 2 weken en dan nog tegen een club op een lager niveau voor de beker. Bundesliga begint over 3 weken. Vorig jaar waren ze een middenmotor. Wel weer een club met hogere begroting |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Wedstrijd definitief gestaakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel een serieuze tegenstander ja. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
borges is een versterking , valente gaat ook een versterking worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
(Bijna) alle nieuwelingen maakten een goede indruk vond ik. Alleen Tengstedt heb ik niet of nauwelijks aan de bal gezien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond die duitsers niet veel soeps misschien ook wel door ons maar matige ploeg |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Goed gespeeld Feyenoord vanmiddag. Een uitstekende overwinning en ga zo door ook tegen Fenerbahçe. In de Kuip moet je al ruim afstand nemen want dan kun je in het uitduel makkelijker toeslaan omdat de tegenstander dan moet komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2025 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:(Bijna) alle nieuwelingen maakten een goede indruk vond ik. Alleen Tengstedt heb ik niet of nauwelijks aan de bal gezien. Neeheeeeee KUT DENNIS.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel hele zwakke tegenstander |
|
|
|