BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - woensdag 13 augustus 2025 - 15:57   quote  deeplink  
We hebben overigens wel een relatief makkelijke start van de competitie. Eerste 4 wedstrijden moeten 12 punten opleveren. Dan ben je ook lekker ingespeeld om de wat zwaardere tegenstanders te verslaan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 augustus 2025 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2025 - 15:57 schreef CobusIII het volgende:
We hebben overigens wel een relatief makkelijke start van de competitie. Eerste 4 wedstrijden moeten 12 punten opleveren. Dan ben je ook lekker ingespeeld om de wat zwaardere tegenstanders te verslaan.
Dat dacht ik ook.
En rust tussen de wedstrijden voorlopig
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2025 - 16:32   quote  deeplink  
Zin in dit weekend
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 13 augustus 2025 - 16:52   quote  deeplink  
Dit weekend gaan we vlammen.

Is wat ik zeg, Eredivisie niveau prima.

Hopelijk kunnen we weer bouwen aan iets moois!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2025 - 16:55   quote  deeplink  
Gek genoeg heb ik best vertrouwen in. Dit seizoen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 13 augustus 2025 - 17:01   quote  deeplink  
Ik ook, Nu CL definitief achter de rug is.
Jammer van t te verdienen geld, maar Europa League is meer realistisch, en buiten Psv zijn er echt geen betere teams momenteel on de Eredivisie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 augustus 2025 - 17:13   quote  deeplink  
Ik heb er ook wel zin in. En in de Europa League kan je ook echt ver komen denk ik. Zou me niet verbazen als een Nederlandse club die prijs pakt in de komende jaren. Met name omdat er geen instromers meer uit de CL zijn.

Maar kwartfinales moet zeker kunnen denk ik. Misschien meer. Ook afhankelijk van wie je tegenkomt natuurlijk.

En nationaal is uiteraard ook nog alles te winnen en te verliezen. Denk dat we een serieuze gooi naar de prijzen kunnen doen. Kan het best zijn dat PSV of wellicht Ajax iets te sterk is, maar we moeten veel dichter kunnen staan dan vorig jaar.
bijft007
 bijft007 - woensdag 13 augustus 2025 - 17:25   quote  deeplink  
Heb zelf vanaf het begin vertrouwen in en heb gezegd opt werk dit jaar kampioen worden, valt nooit uit te sluiten ook, want in eredivisie kan gewoon veel, van kleintjes winnen en je bent al ruim over de helft, en Steijn maakt er 20 of meer dus dat helpt ook mee

Ook Europees kunnen we toch weer veel moois verwachten, het was nu ff kut, maar de spelers die je hebt zijn in wezen echt niet zo beroerd en spelers kopen die je gelijk op een punt brengt dat het gelijk al beter is verwacht ik überhaupt nooit, nog steeds opleiden of zelf beter maken die spelers

We waren en zijn nog niet klaar voor dat is zo, maar ook daar wel hoopvol paar mooie verassingen, ik hoop we straks trouwens fener treffen 3e wedstrijd in poule ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 augustus 2025 - 18:23   quote  deeplink  
Bij spelen CL leek dat de hoofdzaak, en competitie bijzaak ( daarom 3e)
Nu vol op de competitie en ploegen die we kunnen hebben ( althans sommige)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 14 augustus 2025 - 09:38   quote  deeplink  
Ik denk dat we een leuk groepje spelers hebben, misschien nog één of twee goede spelers halen (linkerspits in ieder geval). De sleutel ligt bij v Persie. Hoe goed kan hij ze als team laten spelen en kan hij individuen beter maken en in hun kracht zetten?
R()b
 R()b - donderdag 14 augustus 2025 - 15:19   quote  deeplink  
Het enige wat ze kunnen doen, is tegen excelsior winnen met een zeer grote uitslag.
Mooi team om je op af te reageren.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 14 augustus 2025 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2025 - 15:19 schreef R()b het volgende:
Het enige wat ze kunnen doen, is tegen excelsior winnen met een zeer grote uitslag.
Mooi team om je op af te reageren.
Precies. En dan kan de stemming zo weer omslaan. Zo zijn 'we' dan ook wel weer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 augustus 2025 - 16:50   quote  deeplink  
Oefenwedstrijd met Ado al geregeld? Beide clubs zijn volgende week vrij.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2025 - 16:54   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 15 augustus 2025 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2025 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Oefenwedstrijd met Ado al geregeld? Beide clubs zijn volgende week vrij.
Waarom is dat eigenlijk dat vrij weekend volgende week??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 augustus 2025 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2025 - 17:03 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk dat vrij weekend volgende week??
Dat weekend was Vitesse de tegenstander geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 augustus 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Nou, twee weken tot de volgende wedstrijd. Hopelijk goede trainingsweken. Met een oefenwedstrijd. Wordt wel zaak eens patronen in het spel te slijpen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 augustus 2025 - 20:20   quote  deeplink  
Nul al een gat van 4 goals in doelsaldo naar psv toe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2025 - 20:41   quote  deeplink  
O echt, wat erg..
VVout
 VVout - zondag 17 augustus 2025 - 21:20   quote  deeplink  
Er is altijd wel wat te miepen natuurlijk als je diep genoeg spit.

Nergens voor nodig natuurlijk, was gewoon klote maar hebben onze punten wel gepakt deze keer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2025 - 21:30   quote  deeplink  
Ja precies, altijd maar alles naar het negatieve willen draaien..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 augustus 2025 - 21:52   quote  deeplink  
Positief ook is dat de andere clubs ook niet zo geweldig in vorm zijn.
Heb vandaag nog 2 potjes gezien waarvan ik niet onder de indruk was.
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 17 augustus 2025 - 21:59   quote  deeplink  
Vanavond heb ik speciaal gelet op Sidney van Hooijdonk; dat gaat niet onze spits worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2025 - 07:12   quote  deeplink  
Viel me op dat er een aantal tweede gele kaarten niet gegeven werden uit coulance.
Zowel bij Ajax als psv.
Is gewoon marchanderen
Scheelt nogal of een Schouten wel of niet mee mag doen tegen je
MightyAce
 MightyAce - maandag 18 augustus 2025 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2025 - 21:20 schreef VVout het volgende:
Er is altijd wel wat te miepen natuurlijk als je diep genoeg spit.

Nergens voor nodig natuurlijk, was gewoon klote maar hebben onze punten wel gepakt deze keer.
+3 saldo na wedstrijden tegen 2 van de absoluut zwakste tegenstanders, noem het maar miepen. Een teken aan de wand eerder.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 18 augustus 2025 - 08:47   quote  deeplink  
Voorin blijft het toch magertjes hoor. ik zou toch liever een spits zien en een linksbuiten dan een lcv. Dan maar met Jan plug en Trauner achter de hand, maar met deze voorhoede ga je echt tekort schieten. Al is het bij een eventuele aankoop maar weer de vraag met wat voor spits en buitenspeler DTK aan komt zetten. Borges heeft het niet en is een schandalige aankoop. Je betaalt geen 10 mln voor een speler met zo weinig rendement. Diarra is een gok waarvan ik mij afvraag of die t niveau aan kan, Sauer vind ik echt nog niet rijp en t zelfde geldt voor Slory. Tengstedt zelfde verhaal 6 mln betaald en valt afgeslopen weekend niet eens in.
mossou speelt een 10 of een 4/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 10:05   quote  deeplink  
Zes punten, maar ik proef toch een hoop chagrijn rondom Feyenoord

Feyenoord-watcher Mikos Gouka blikt terug op de nipte zege van de stadionclub tegen Excelsior (1-2). Hoewel de ploeg van Robin van Persie na twee competitiewedstrijden de volle buit heeft gepakt, overheerst volgens hem niet het gevoel van tevredenheid. Supporters en analisten zijn kritisch op het spelbeeld. Gouka ziet dat Feyenoord nog zoekende is naar overtuiging en automatismen, ondanks de zes punten die al op het bord staan.

''Je ziet dat het inpassen van Steijn bij Feyenoord geen A-B-C’tje is'', begint de journalist in de AD Voetbalpodcast. ''Het is wel zo dat elke bal rond de zestien voor zijn voeten erin vliegt. In het spel zelf is het niet de meest voetballende tien die je kan wensen. Het is een beetje de vraag hoe Feyenoord dat gaat oplossen. Je kan niet om hem heen vanwege zijn scorend vermogen, maar je moet ook via het middenveld kunnen voetballen. Dat is Feyenoord op Woudestein niet of nauwelijks gelukt.''

De journalist merkt op dat de supporters tegenwoordig kritischer zijn geworden. ''Zes punten, maar ik proef toch een hoop chagrijn rondom Feyenoord. In het verleden was de tendens altijd: we hebben toch gewonnen? Dat haalde ik zelf ook aan na de wedstrijd in gesprek met Van Persie. In de tijd dat Kuyt terugkwam had ik vaak discussie met hem. Dan hadden we geschreven dat het voetbal niet zo sprankelend was. En dan zei Kuyt in een interview: ik snap niet dat jullie het op deze manier bekijken. In het voetbal werkt het zo: hoe meer je wint hoe beter je gaat spelen, dan komt er vertrouwen. Rutten heeft het ook wel eens gezegd: de eerste zes wedstrijden winnen en dan gaat het pas beginnen.''

Volgens Gouka heeft de periode onder Arne Slot de lat hoger gelegd. ''Feyenoord heeft in ieder geval de punten, maar de laatste jaren hebben ze zo goed gevoetbald. Vooral de periode van Arne Slot. De Feyenoord-supporter is ook gaan wennen aan opbouw, afjagen en dat soort dingen. Als het dan niet goed gaat neemt de chagrijn toe, dat vind ik wel een verandering. Supporters stappen daar niet zo makkelijk meer overheen. Ze zeggen niet meer: we hebben toch zes punten? Ze kijken vooral naar kwaliteit van het spel en daarvoor heb ik dat weinig meegemaakt.''

Erfenis van Slot
De erfenis van Arne Slot speelt volgens Gouka nog steeds een rol in Rotterdam. ''Is heel moeilijk. Ik denk ook niet dat mensen verwachten dat het geëvenaard wordt. Priske sneuvelt erop en van Robin van Persie is het niet zo dat iedereen zegt: we gaan met Van Persie die periodes herbeleven. Sommige dingen verwacht je bij een topclub wat sneller te zien. Het drukzetten op tegenstanders, de opbouw zelf, daar hoop je als Feyenoord-supporter meer van te zien. Het is kort dag, over vier weken ziet de wereld er weer heel anders uit. Maar je ziet wel dat er de laatste jaren iets veranderd is in de blik op trainers. Ze willen bepaalde dingen terugzien en houden de trainer daarvoor verantwoordelijk.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2025 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - maandag 18 augustus 2025 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2025 - 07:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

+3 saldo na wedstrijden tegen 2 van de absoluut zwakste tegenstanders, noem het maar miepen. Een teken aan de wand eerder.
Vorig jaar verloren we juist die wedstrijden bij aanvang seizoen. Geef het ook eens wat respijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 19:56   quote  deeplink  
Een berichtje voor Dennis & Robin

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2025/08/van-persie-deelt-enorme-psychologische-tik-uit-aan-zomeraankoop-diarra?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2025 - 20:03   quote  deeplink  
Diarra is professional. Moet ie mee leren dealen.
En Valentijn Driessen? Tsja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 20:17   quote  deeplink  
Geen fan van Valentijn maar soms heeft hij een punt.
In dit geval ben ik het met hem eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2025 - 21:07   quote  deeplink  
Nogal overtrokken, maar goed dat is zijn handelsmerk. Het is wel de vraag wat nu de status is van Diarra. 1x gestart, 1x ingevallen, 1x op de bank gebleven en 1x niet in de selectie opgenomen. Al vijf spelers op die positie gezien, dus Robin weet zelf ook nog niet wat hij aan deze jongen heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 21:32   quote  deeplink  
Slot had m meegenomen
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2025 - 21:41   quote  deeplink  
Ook weer gelul om clicks
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2025 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2025 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Slot had m meegenomen
Dat is niet te controleren. En ook niet heel relevant, Slot is geen trainer van Feyenoord meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 22:35   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon gelijk vind ik.
Totaal niet stimulerend om 1 speler thuis te laten.
En nee ik ben geem fan van Driesen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 augustus 2025 - 22:47   quote  deeplink  
Het is voor alle andere spelers ook niet stimulerend om thuisgelaten te worden. En toch kan niet iedereen geselecteerd worden.

Ja het was aardig geweest als hij erbij was, omdat hij vorig seizoen ook in Istanbul speelde natuurlijk. Maar meer dan dat niet. Dat had gekund. Maar als de technische staf oordeelde dat het beter voor hem was om in Rotterdam te blijven voor zijn herstel oid, of dat andere beter zijn, dan vind ik dat wel belangrijker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 augustus 2025 - 23:00   quote  deeplink  
Ja dat is ook weer zo ,de echte reden weet niemand.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2025 - 10:02   quote  deeplink  
Vanavond een indicatie van hoe slecht we echt waren
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2025 - 15:14   quote  deeplink  
0-0
CobusIII
 CobusIII - donderdag 21 augustus 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Ik vind het weer een klote begin van de competitie met interlandverplichtingen en uitstelwedstrijden tbv Europese wedstrijden. Rommelig. je komt er niet lekker in.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 22 augustus 2025 - 17:42   quote  deeplink  
het goede gevoel en de euforie in het Slottijdperk is nu wel tanende bij mij. Het aankoopbeleid gecombineerd met de 'visie' en voorkeuren van van Persie verloopt stroef. Vaak is de logica niet helemaal te ontdekken. Waarom dure aankopen laten banken, terwijl het op het veld niet soepel loopt. Er zitten nog gaten in de selectie die toch wel al opgevuld hadden kunnen/moeten worden. Aantal spelers die niet in hun natuurlijke positie speelt en er ook geen blijk aan geven zich op de 'vreemde' positie te ontwikkelen.
Daarbij komt het vreemde aanvoerdersbeleid, de keeperskwestie, onlogische of late wissels.
Ik kan er nog niet warm van worden. Ik geloof ook niet dat we op dit moment van ploegen zoals AZ, Utrecht, psv,nec,go ahead en wellicht 020 kunnen winnen. We hebben geluk dat we bij de seizoenstart een serie zwakke broeders treffen anders hadden we nu al achter de feiten aan gelopen. De schwung moet er nu wel snel inkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2025 door CobusIII --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 augustus 2025 - 18:07   quote  deeplink  
Tis vooral zijn visie die mij een raadsel is. Aanvallend voetbal. Best, maar via welke patronen, met welke type spelers?
Maar okee. Komende maanden maar eens kijken of er een herkenbare en aansluitende spelopvatting valt op te merken.
De vliegende start ontbreekt vooralsnog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 augustus 2025 - 13:52   quote  deeplink  
Spelen een aantal spelers met O21 mee, maar de meesten hebben dus vrij dit weekend. Geen oefenwedstrijd dus. Niet echt bevordelijk voor het ritme zou je zeggen. Zeker ook voor de spelers die nog wat minder gespeeld hebben. Tengstedt, Valente, Smal, etc.
MMM
 MMM - zaterdag 23 augustus 2025 - 13:56   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk inderdaad.

Nieuwkoop en Stengs gingen lekker met het vliegtuig weg zag ik. Twee kneuzen die altijd wat hebben, train dan gewoon door en hou ritme.
MMM
 MMM - zaterdag 23 augustus 2025 - 13:58   quote  deeplink  
Snel lozen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 augustus 2025 - 14:12   quote  deeplink  
Aan de andere kant, als je vrij krijgt, mag je ook een weekendje weg. Individueel kun je denk ik ook niet heel veel meer doen. Ze zijn wel fit in principe.

Het echte werk doe je als team nu. Zijn hele waardevolle trainingsweken zou je zeggen. Vrij uniek ook. Dus in die context had mij een oefenwedstrijd logisch geleken. Om te oefenen op patronen in de opbouw en het drukzetten als team.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 augustus 2025 - 14:31   quote  deeplink  
Ah. Is echt verontwaardiging om niks.
T zijn gewoon mensen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 23 augustus 2025 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2025 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Ah. Is echt verontwaardiging om niks.
T zijn gewoon mensen.
Gewoon duurbetaalde krachten..

Elke dag trainen op spelpatronen en dergelijke.

In deze fase van t seizoen toch!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 augustus 2025 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2025 - 19:29 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Gewoon duurbetaalde krachten..

Elke dag trainen op spelpatronen en dergelijke.

In deze fase van t seizoen toch!
Ze hebben vrij. Wat ga jij doen als je vrij bent?
Je opsluiten in huis?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

0.1414079