|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 17:26 schreef bijft007 het volgende:Weet eigenlijk niet zo of je/ik er blij mee moet zijn eigenlijk, klinkt echt top daar mee eens hoor Alleen beetje bang het oude auto koop verhaal is waarbij je in proces bent beland je er veel meer geld in steekt en gaat steken waar je niks voor terug ziet omdat het nu eenmaal vanaf de basis toe is aan echte rigoureuze extreem dure vernieuwing Zal vast beetje bekend zijn hoe de kuip eraan toe is, maar echt iemand de volledige staat van de kuip rapport opmaken kan raadzaam zijn alvorens je er elk jaar en na wat jaren nog meer in steekt Gewoon huiverig dus zeg maar, want kijkend naar de toekomst misschien beter binnen 10 jaar echt groot gedeelte vanaf de basis verbouwen ipl zaken eromheen. Ze zullen nu ook de elektra rekening moeten betalen maar geen huur meer. De opbrengsten van de horeca is word dan ook binnen eigen beheer gefaciliteerd. Zullen nog wel meer voordelen zijn die Feyenoord allang bekeken heeft lijkt mij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De gemeente Rotterdam heeft daar een bedrag voor gegeven waar ze de lening van rente dief Goldman Sachs hebben afbetaald. 1 hindernis minder en nog 2 te gaan. Ik weet niet wat in verhouding een grotere hindernis is, 12 miljoen is een apefooi natuurlijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 19:31 schreef VVout het volgende:[..] Ik weet niet wat in verhouding een grotere hindernis is, 12 miljoen is een apefooi natuurlijk! Het scheelt alleem 1.7 miljoen aan rente per jaar . Zal nog meer zijn als de opbrengst van die enne concert dat gegeven word in de 2 jaar. En er is 1 schuld minder |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik vind het een valstrik hoe snel Lilian de Leeuw hier mee akkoord ging en Dennis was er ook absoluut niet over te spreken. Je mag dan zeker stellen dat hij daar een andere oplossing voor ogen had, wat me ook logisch lijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 20:28 schreef VVout het volgende:Ik vind het een valstrik hoe snel Lilian de Leeuw hier mee akkoord ging en Dennis was er ook absoluut niet over te spreken. Je mag dan zeker stellen dat hij daar een andere oplossing voor ogen had, wat me ook logisch lijkt. Vond ik eerst ook maar nu Feyenoord de mogelijkheid heeft om baas in eigen huis te worden ,scheelt die beslissing van Lilian Feyenoord 17 miljoen aflossen met 10% rente . Is toch geld want t stadion had het niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Niet mijn idee en met meer nieuwbouw om de Kuip meer mensen die wat te zeuren hebben. Je geeft toe aan volk die vroeg of laat weer wat anders te zeuren hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonder stevig ingrijpen met onderhoud ben je binnen een paar jaar ook uit gevoetbald. Dus heeft het stadion niet veel keus lijkt me. Dit wordt een soort van gearrangeerd huwelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 21:14 schreef VVout het volgende:Niet mijn idee en met meer nieuwbouw om de Kuip meer mensen die wat te zeuren hebben. Je geeft toe aan volk die vroeg of laat weer wat anders te zeuren hebben. Snap niet precies wat je bedoeld VV want het worden juist minder mensen die wat te zeuren hebben. Er worden wat slangen in de kuil de verwijderd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 21:31 schreef tomson het volgende:Zonder stevig ingrijpen met onderhoud ben je binnen een paar jaar ook uit gevoetbald. Dus heeft het stadion niet veel keus lijkt me. Dit wordt een soort van gearrangeerd huwelijk. Word geschreven over 95% van de rechten. Word een soort Afghaans huwelijk dan 😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha wie betaald bepaald luid het gezegde. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2025 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Snap niet precies wat je bedoeld VV want het worden juist minder mensen die wat te zeuren hebben. Er worden wat slangen in de kuil de verwijderd. Mijn mening is dat je met de Gemeente Rotterdam een boa constrictor heb binnen gehaald die in één klap de lucht er heeft uitgehaald. Denk dat te Kloese hier een andere oplossing voor in zijn hoofd had en de reactie loog er ook niet om.
https://www.fr12.nl/nieuws/te-kloese-baalt-van-directie-stadion-feijenoord-laatste-woord-niet-over-gesproken
Nu kunnen ze dus gaan bouwen om de Kuip en kan je er op wachten dat er nog andere overlast wordt ervaren op normale wedstrijddagen. Supporters zijn nou niet bepaald een feest als ze door je tuin rennen. Heb het jaren lang ervaren in Sportdorp en nu komt het nog dichterbij, dus ben er gewoon niet blij mee! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik parkeerde de eerste jaren altijd bij het zwembad . Weet wat je bedoelt maar we zijn nog ver weg want de aandeelhouders zijn dol op geld en minder dol op Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wel pijnlijk, van mooie Champions League avonden naar niet kunnen meekomen in de Europa League. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Uit Stuttgart en lang mee gedaan, dan is het hooguit de teleurstelling die overheerst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Rellen in t stadion ook. Dus ben benieuwd wat dit weer oplevert |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Stel we worden 2e en hebben CL gehaald dan is het financieel een redelijk geslaagd jaar, maar sportief gezien zou ik het een matig jaar vinden. De EL gaat ronduit slecht en je zet je spelers ook niet de kijker internationaal gezien en 2e worden is niet bepaald een kunst met 020 en az dit jaar. Daarbij worden de topwedstrijden niet gewonnen dus qua prestige is het ook niet echt smullen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Selectie is niet breed genoeg en op sommige plekken kwalitatief ondermaats.
PSV heeft een betere selectie en zie ik nog steeds als titelfavoriet. Tweede moet je minimaal worden, eens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Tegen het rechter rijtje ziet het er allemaal leuk uit, zodra de weerstand groeit krijgen we het moeilijk. vooral het laatste half uur. Het scorend vermogen is vooral laag, zeker als Steijn niet speelt. de vleugels scoren weinig, het middenveld scoort amper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind men niet echt wel heel negatief Luister maar even naar de Kein geloel Geeft rust |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2025 - 09:51 schreef MMM het volgende:Selectie is niet breed genoeg en op sommige plekken kwalitatief ondermaats. PSV heeft een betere selectie en zie ik nog steeds als titelfavoriet. Tweede moet je minimaal worden, eens. Titel is gewoon uit zicht. Dure nederlaag voor plek 2
Opgebrande selectie en niet breed genoeg. Dank van Persie en te Kloese |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus moeten er niet eens hele kritische vragen komen over de staf? Sinds het vertrek van Slot, die wat fysieke trainers meenam, klopt er niets meer van de fitheid.
Van de meest fitte selectie naar een opgebrand zooitje in oktober/november. Onvoorstelbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 22:05 schreef MMM het volgende:Plus moeten er niet eens hele kritische vragen komen over de staf? Sinds het vertrek van Slot, die wat fysieke trainers meenam, klopt er niets meer van de fitheid. Van de meest fitte selectie naar een opgebrand zooitje in oktober/november. Onvoorstelbaar. Dat is het meest opvallende |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 22:05 schreef MMM het volgende:Plus moeten er niet eens hele kritische vragen komen over de staf? Sinds het vertrek van Slot, die wat fysieke trainers meenam, klopt er niets meer van de fitheid. Van de meest fitte selectie naar een opgebrand zooitje in oktober/november. Onvoorstelbaar. Read ook kandidaat lappenmand las ik ? (Medische) staf lijkt wel houtje touwtje als je alle blessures ziet. Die ziekenboeg is een overspannen duiventil zo onderhand |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als je dit seizoen geen 2e wordt, heb je gefaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je moet hopen dat de boel fit blijft. Daarom die EL laten varen als je tweede wil worden.
Je boft dat de clubs onder je niet overlopen van kwaliteit.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Morgen een vriendschappelijke wedstrijd tegen Excelsior. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hebben we er echt te weinig van gehad onder RvP. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hou nou eens op joh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hebben jullie die goal van Persie junior gezien? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: A la Bergkamp, mooi hoor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, interlands zitten er weer op. Dit is het programma tot aan de winterstop (via FR12.nl):
Zo. 23 november om 14:30 uur: Feyenoord - NEC Do. 27 november om 18:45 uur: Feyenoord - Celtic FC Zo. 30 november om 14:30 uur: Telstar - Feyenoord Za. 6 december om 21:00 uur: Feyenoord - PEC Zwolle Do. 11 december om 21:00 uur: FCSB - Feyenoord Zo. 14 december om 14:30 uur: Ajax - Feyenoord Wo. 17 december om 21:00 uur: Feyenoord - Heerenveen Zo. 21 december om 14:30 uur: Feyenoord - FC Twente |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Druk programma dus nog, 8 wedstrijden in minder dan een maand. Zit meestal ook maar 3-4 dagen tussen de wedstrijden, op 1 uitzondering na.
Als je Europees wat wil, moet je echt minstens 4 punten uit die 2 westrijden pakken, liever 6.
Nationaal moet je in ieder geval Ajax op afstand houden (ook gezien de onderlinge ontmoeting die eraan komt). En de druk op PSV houden. Maar in ieder geval mag de tweede plek niet in gevaar komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2025 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, interlands zitten er weer op. Dit is het programma tot aan de winterstop (via FR12.nl): Zo. 23 november om 14:30 uur: Feyenoord - NEC Do. 27 november om 18:45 uur: Feyenoord - Celtic FC Zo. 30 november om 14:30 uur: Telstar - Feyenoord Za. 6 december om 21:00 uur: Feyenoord - PEC Zwolle Do. 11 december om 21:00 uur: FCSB - Feyenoord Zo. 14 december om 14:30 uur: Ajax - Feyenoord Wo. 17 december om 21:00 uur: Feyenoord - Heerenveen Zo. 21 december om 14:30 uur: Feyenoord - FC Twente WWWWVVWV |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2025 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, interlands zitten er weer op. Dit is het programma tot aan de winterstop (via FR12.nl): Zo. 23 november om 14:30 uur: Feyenoord - NEC Do. 27 november om 18:45 uur: Feyenoord - Celtic FC Zo. 30 november om 14:30 uur: Telstar - Feyenoord Za. 6 december om 21:00 uur: Feyenoord - PEC Zwolle Do. 11 december om 21:00 uur: FCSB - Feyenoord Zo. 14 december om 14:30 uur: Ajax - Feyenoord Wo. 17 december om 21:00 uur: Feyenoord - Heerenveen Zo. 21 december om 14:30 uur: Feyenoord - FC Twente Europees laten lopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zou je zeggen, maar in de praktijk natuurlijk lastig. Een thuiswedstrijd tegen celtic laten lopen ligt veel te gevoelig bij de supporters. De (imago)schade die het oplevert bij club, supporters en spelers zal groot zijn. grote kans dat dit doorwerkt naar de competitiewedstrijden. Je zit hier nu eenmaal in dus gas op die lolly. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Als je voetbal niet speel met een winnaarsmentaliteit, kan je beter putjesschepper worden. Je gaat gewoon voor winst! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 11:32 schreef VVout het volgende:Als je voetbal niet speel met een winnaarsmentaliteit, kan je beter putjesschepper worden. Je gaat gewoon voor winst! Niet als je selectie daar fysiek gezien niet klaar voor is met het risico dat je de hele boel opblaast en het risico neemt om plek 2 (of meer) te vergooien. Dat zijn tientallen CL miljoenen.
In de EL verdien je geen moer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Qua prijzengeld wordt het pas in de laatste fase van de EL echt interessant ja. Vanaf de kwartfinales speel je financieel ook echt ergens om. Maar vergeet niet dat je selectie meer waard wordt bij Europese prestaties. Daar kijken buitenlandse clubs meer naar dan potjes in de Eredivisie.
Bovendien, het kan ook maar zijn dat het seizoen anders een beetje als een nachtkaars uitgaat. Dat PSV te goed is en dat AZ/Ajax ver weg blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 16:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Qua prijzengeld wordt het pas in de laatste fase van de EL echt interessant ja. Vanaf de kwartfinales speel je financieel ook echt ergens om. Maar vergeet niet dat je selectie meer waard wordt bij Europese prestaties. Daar kijken buitenlandse clubs meer naar dan potjes in de Eredivisie. Bovendien, het kan ook maar zijn dat het seizoen anders een beetje als een nachtkaars uitgaat. Dat PSV te goed is en dat AZ/Ajax ver weg blijven. Je hebt gelijk hoor T. Maar ik vrees dat er ergens een keuze gemaakt moet worden voor we tegen dezelfde problemen aan lopen zoals afgelopen seizoen.
Elke linie is nu broos. Als er ook nog maar ergens één omvalt.. Dan kunnen AZ en ajax ook gewoon weer dichtbij komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 22:10 schreef MMM het volgende:[..] Je hebt gelijk hoor T. Maar ik vrees dat er ergens een keuze gemaakt moet worden voor we tegen dezelfde problemen aan lopen zoals afgelopen seizoen. Elke linie is nu broos. Als er ook nog maar ergens één omvalt.. Dan kunnen AZ en ajax ook gewoon weer dichtbij komen. Als het echt zo broos is als vorig jaar, dan kan je beter je verlies nemen ja. Maar zo erg zal het toch niet zijn?
En we kunnen alsnog spelers her en der ontzien, door ze een keer preventief te laten banken. Zonder dat je het hoeft te laten lopen. Als je per wedstrijd in elke linie een speler rouleert, dan hou je vastigheden en zou het fysiek allemaal te behappen moeten zijn.
En dan start je maar een keer met Borges. Of Sliti. Of Kraaijveld. Of Lotomba. 2-3 veranderingen per wedstrijd ten opzichte van je normale basis, kan prima. Denk dat Van Persie daarin proactiever mag zijn. De spelers voorin hebben nauwelijks concurrentie, maar ook omdat de alternatieven heel weinig ritme hebben (naast het feit dat ze minder zijn). Waardoor het verschil alleen maar groter wordt (en je basisspelers opgerookt worden). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als het echt zo broos is als vorig jaar, dan kan je beter je verlies nemen ja. Maar zo erg zal het toch niet zijn? En we kunnen alsnog spelers her en der ontzien, door ze een keer preventief te laten banken. Zonder dat je het hoeft te laten lopen. Als je per wedstrijd in elke linie een speler rouleert, dan hou je vastigheden en zou het fysiek allemaal te behappen moeten zijn. En dan start je maar een keer met Borges. Of Sliti. Of Kraaijveld. Of Lotomba. 2-3 veranderingen per wedstrijd ten opzichte van je normale basis, kan prima. Denk dat Van Persie daarin proactiever mag zijn. De spelers voorin hebben nauwelijks concurrentie, maar ook omdat de alternatieven heel weinig ritme hebben (naast het feit dat ze minder zijn). Waardoor het verschil alleen maar groter wordt (en je basisspelers opgerookt worden). Ik ben het volledig met jou eens. Maar de trainer kiest helaas anders |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 15:57 schreef MMM het volgende:[..] Niet als je selectie daar fysiek gezien niet klaar voor is met het risico dat je de hele boel opblaast en het risico neemt om plek 2 (of meer) te vergooien. Dat zijn tientallen CL miljoenen. In de EL verdien je geen moer. Direct natuurlijk veel minder, maar voor de veldwaarde en eigenwaarde zeker wel belangrijk. 2e worden of mee doen om kampioen te worden moet gewoon een vereiste zijn nu. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2025 - 16:44 schreef VVout het volgende:[..] Direct natuurlijk veel minder, maar voor de veldwaarde en eigenwaarde zeker wel belangrijk. 2e worden of mee doen om kampioen te worden moet gewoon een vereiste zijn nu. Maar we winnen alleen tegen de kleintjes... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zie ze kijken hoe er bijna weer 1 in vliegt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 6x achter elkaar niet meer de 0 gehouden. 13 goals tegen in die periode. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daarvoor was het zeer solide.
Het trieste is dat alles uitkomt wat we vooraf hebben gezegd. Oké, met Valente zat ik er wel naast.
Maar verder: achterhoede te krap, buitenspelers te weinig kwaliteit en ontbreken scorend vermogen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik begin nu ook te vrezen voor de 2e plek. |
|
|
|