BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 november 2025 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 16:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Daarvoor was het zeer solide.

Het trieste is dat alles uitkomt wat we vooraf hebben gezegd. Oké, met Valente zat ik er wel naast.

Maar verder: achterhoede te krap, buitenspelers te weinig kwaliteit en ontbreken scorend vermogen.
En dat Bijlow niet vervangen is van de zomer is ook nog een punt. Je gaat weer met alleen Wellenreuther het seizoen is, die bruikbaar is als tweede keeper en er kan staan wanneer het moet. Maar daar moet iemand bij. Eigenlijk een eerste keeper. En dat is allang bekend.

Hoop geld uitgegeven aan spelers die er niet staan. En uberhaupt nauwelijks gebruikt worden. Wat eigenlijk nog het meest vreemde is, want Dennis en Robin vertelden constant dat de lijntjes zo kort zijn. En dat die jongens dus in samenspraak zijn gekomen.

En het gedoe met alle afwezigen is ook niet opgelost.
CobusIII
 CobusIII - zondag 23 november 2025 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 16:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En dat Bijlow niet vervangen is van de zomer is ook nog een punt. Je gaat weer met alleen Wellenreuther het seizoen is, die bruikbaar is als tweede keeper en er kan staan wanneer het moet. Maar daar moet iemand bij. Eigenlijk een eerste keeper. En dat is allang bekend.

Hoop geld uitgegeven aan spelers die er niet staan. En uberhaupt nauwelijks gebruikt worden. Wat eigenlijk nog het meest vreemde is, want Dennis en Robin vertelden constant dat de lijntjes zo kort zijn. En dat die jongens dus in samenspraak zijn gekomen.

En het gedoe met alle afwezigen is ook niet opgelost.
Bijlow was ook de eerste keeper aan het begin van het seizoen. In ieder geval volgens v Persie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 november 2025 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 17:02 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Bijlow was ook de eerste keeper aan het begin van het seizoen. In ieder geval volgens v Persie
Dat is nog het meest bizarre van allemaal misschien. En zelfs hij kwam al snel tot inkeer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 november 2025 - 17:07   quote  deeplink  
Ja maar dat kwam omdat hij niet met krukken op t veld mocht
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 november 2025 - 18:04   quote  deeplink  
2e plaats vast houden en hopen op beter
MightyAce
 MightyAce - zondag 23 november 2025 - 21:00   quote  deeplink  
Ik ben er wel ff klaar mee.
DMD
 DMD - zondag 23 november 2025 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:04 schreef piet de paler het volgende:
2e plaats vast houden en hopen op beter
Ik hoop dat ze bij Feyenoord niet zo denken.

We zijn toch geen AZ?
MMM
 MMM - zondag 23 november 2025 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 21:06 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bij Feyenoord niet zo denken.

We zijn toch geen AZ?
Realistisch gezien is plek twee de max
VVout
 VVout - maandag 24 november 2025 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 21:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Na deze pot wel, weer klaar met hert seizoen. Was gvd nog wel eens sinds lange tijd in de Kuip, staan te blauwbekken en dan dit voorgeschoteld krijgen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 november 2025 - 11:36   quote  deeplink  
Vind t allemaal heel negatief. Maar ieder het zijne.
Voetbal is een spel gemaakt om te winnen. Dat betekent dat je ook kunt verliezen.
Gisteren ging er best veel goed, maar je beloont jezelf niet.
Als topploeg mag je dan de tyfus inhebben.
Maar ook realistisch genoeg zijn dat dit niet er standaard is.

Zoals ik al zei op naar de volgende. Ik vind elk seizoen Feyenoord heerlijk. Ook als de resultaten achter blijven.
Kan ik geen Feyenoord meer kijken ben ik of de club namelijk dood.

Fijne dag verder 😅
DMD
 DMD - maandag 24 november 2025 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 21:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Sorry hoor, aan het begin van het seizoen werd er geopperd dat er meegedaan moest worden voor het kampioenschap tot het einde van het seizoen. Dat ben je ook gewoon aan je stand verplicht als topclub en gezien de selectie die we hebben.

Na 13 wedstrijden ben je effectief al afgehaakt en is opeens plek 2 realistisch gezien het maximaal haalbare?

Er werd al aangegeven dat Europa minder belangrijk is en dat alle focus op de competitie moest. Hoe ver worden de doelpalen nog verschoven?

Als we derde of vierde worden dan is dat ook dan prima? Dan zitten we lekker dicht bij het maximaal haalbare.
MMM
 MMM - maandag 24 november 2025 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 11:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Sorry hoor, aan het begin van het seizoen werd er geopperd dat er meegedaan moest worden voor het kampioenschap tot het einde van het seizoen. Dat ben je ook gewoon aan je stand verplicht als topclub en gezien de selectie die we hebben.

Na 13 wedstrijden ben je effectief al afgehaakt en is opeens plek 2 realistisch gezien het maximaal haalbare?

Er werd al aangegeven dat Europa minder belangrijk is en dat alle focus op de competitie moest. Hoe ver worden de doelpalen nog verschoven?

Als we derde of vierde worden dan is dat ook dan prima? Dan zitten we lekker dicht bij het maximaal haalbare.
Ik heb zelf nooit gesproken over het kampioenschap, ik zie vanaf de voorbereiding al de problemen die er spelen qua selectie.

Alles minder dan plek 2 is exit DtK en RvP.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 november 2025 - 11:55   quote  deeplink  
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 november 2025 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Vind t allemaal heel negatief. Maar ieder het zijne.
Voetbal is een spel gemaakt om te winnen. Dat betekent dat je ook kunt verliezen.
Gisteren ging er best veel goed, maar je beloont jezelf niet.
Als topploeg mag je dan de tyfus inhebben.
Maar ook realistisch genoeg zijn dat dit niet er standaard is.

Zoals ik al zei op naar de volgende. Ik vind elk seizoen Feyenoord heerlijk. Ook als de resultaten achter blijven.
Kan ik geen Feyenoord meer kijken ben ik of de club namelijk dood.

Fijne dag verder 😅
Je heb een omslag gemaakt maat .
Voor jezelf heb jij geschiedenis geschreven en dat is ook mij niet ontgaan.
Was jij eerst een grote donkere donderwolk in wedstrijd topics ,ben
je nu 360 graden gedraaid in soort zonnestraal in wedstrijd topics.
Ik vind dat je dit moet vasthouden .
Een aantal en ik zelf denken daar het onze van ,dan bedoelen we de stand
van zaken van onze club .
Persoonlijk denk ik dat we aanbeland zijn met de klok op 5 voor 12.
Maar onthoud goed als jij met jou positieve inbreng ons op dat randje houd
zou ik jou daar dankbaar voor zijn .

Disclaimer:Feyenoord beïnvloed allang niet meer mijn humeur op de maandag morgen :)
VVout
 VVout - maandag 24 november 2025 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 12:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

...

Disclaimer:Feyenoord beïnvloed allang niet meer mijn humeur op de maandag morgen :)
Mmm, als je niet vaak de kans hebt om je club te bezoeken gaat het niet in de kouwe kleren zitten kan ik je zeggen. Dat mijn kleren koud waren na de wedstrijd kan ik je garanderen en heb mijn kachel de volledige 400 km terug op 24° gehad. Daarna thuis gelijk de haard aangestoken en een fles Whiskey open gemaakt. Gelukkig toen nog het grappige nieuws vernomen dat de MC's gediskwalificeerd zijn :). Natuurlijk heeft Zz gelijk en moet je het niet overdreven negatief zien, maar zit ff diep nu!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 november 2025 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 12:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Mmm, als je niet vaak de kans hebt om je club te bezoeken gaat het niet in de kouwe kleren zitten kan ik je zeggen. Dat mijn kleren koud waren na de wedstrijd kan ik je garanderen en heb mijn kachel de volledige 400 km terug op 24° gehad. Daarna thuis gelijk de haard aangestoken en een fles Whiskey open gemaakt. Gelukkig toen nog het grappige nieuws vernomen dat de MC's gediskwalificeerd zijn :). Natuurlijk heeft Zz gelijk en moet je het niet overdreven negatief zien, maar zit ff diep nu!
Ja dit begrijp ik maar al te goed.
Dit heb ik ook zat meegemaakt en dan is de beleving thuis op de bank voor de buis
met een lekker bakkie toch heel anders
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 november 2025 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 12:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb een omslag gemaakt maat .
Voor jezelf heb jij geschiedenis geschreven en dat is ook mij niet ontgaan.
Was jij eerst een grote donkere donderwolk in wedstrijd topics ,ben
je nu 360 graden gedraaid in soort zonnestraal in wedstrijd topics.
Ik vind dat je dit moet vasthouden .
Een aantal en ik zelf denken daar het onze van ,dan bedoelen we de stand
van zaken van onze club .
Persoonlijk denk ik dat we aanbeland zijn met de klok op 5 voor 12.
Maar onthoud goed als jij met jou positieve inbreng ons op dat randje houd
zou ik jou daar dankbaar voor zijn .

Ik denk dat de gemiddelde Feyenoord-supporters van nature vrij negatief ingesteld is met betrekking tot hun club. Een soort fatalisme waaruit de club opgestaan is en groot geworden. Samen lijden. Samen tegen de rest. Wantrouwen tegen alles met geld en macht. Die proberen ons alleen maar te naaien. Nobody likes us blablabla.

De informatie die de gemiddelde Feyenoorder gevoed krijgt is ook vanuit die hoek. Veel van het gevoel van 5 voor 12 komt daar ook vandaan. Wat men nooit moet vergeten, is dat wat er ook naar buitenkomt, vanuit welke hoek dan ook, de basis van het brengen van de informatie is altijd een belang. Een club, groep mensen of individu. Velen zijn niet gebaat bij verandering, dat heeft invloed op hun macht, hun belangen, aanzien en/of zelfs in de portemonnee. Mijn insteek is dan ook altijd, wat is het doel van deze informatie.

Voorbeeld, maar heel erg platgeslagen: Eenwoording Kuip en club.
Club communiceert: Het is nu of nooit. Licentie in geding. Binnenkort anders niet meer in de Kuip spelen. etc.
Boodschap probeert urgentie te geven. Je moet nu beslissen, anders heb je straks helemaal niets meer. Vaak als iets urgentie uitstraalt, wat niet per se aantoonbaar waar is, dan moet je door het bericht heen lezen.

Aandeelhouders communiceren: Club probeert ons in een hoek te zetten. Er is nooit serieus gekeken naar alternatieven. We moeten tekenen bij het kruisje. De club heeft niet het beste voor met de Kuip. De club neemt ons niet serieus. Wat gebeurt er met ons zitrecht. Hier zijn mooie plaatjes, dit is het idee, we noemen dit een plan. Er is nog geen business case. Kijk eens serieus naar dit plan en ga eerst hiervoor dan kunnen we daarna kijken hoe we het met de aandelen doen.
Aandeelhouders willen waarschijnlijk juist traineren en er voor zorgen dat er uitstel is en zo juist ervoor zorgen dat er op een gegeven moment meer geboden wordt voor de aandelen of ze langer zitrecht krijgen. Of ze willen mee beslissen.

Of bovenstaande is zoals t echt zit, ik weet t niet, maar zo zie ik t.
Ergo: belangen.

Realistisch gezien gaat groei gepaard met pieken, dalen en plateaus. Maar voor groei is altijd een verandering nodig. Velen willen het 1 wel, maar het ander niet. Ik zie het huidige Feyenoord als een organisatie in verandering. Naar groei. En die groei is op dit moment aantoonbaar. Wat ik belangrijk vind is dan inderdaad niet naar het hier en nu te kijken, resultaten op korte termijn, maar naar de lange termijn. En daar zie ik wel groei. Dat komt misschien omdat ik t positiever zie dan anderen. Wat overigens niet makkelijk is, want t is vrij makkelijk kankerpitten op alles wat je ziet dat niet goed gaat.

Transfers lijken enorm tegen te vallen op dit moment. Toch is door Feyenoord al uitgelegd dat spelers als Borges en Tengsted niet voor de korte termijn gehaald zijn. Wat ontzettend lastig te verteren is gezien het prijskaartje. Zo'n Jeng had een prima debuut. Steijn heeft t zwaar. Valente een schot in de roos. Heb ik veel vertrouwen in de aankopen? De een wat meer dan de ander en t duurt inmiddels soms wel lang. Dus we gaan t zien.

De trainer krijgt t nu ook te verduren, terwijl het voetballend vaak goed eruitziet, maar de resultaten blijven achter. Op de lange termijn zal normaliter dit meer opleveren dan andersom, slecht spel en wel punten zal uiteindelijk geen club volhouden.

Dus lang verhaal en ja, ik zie t dus grotendeels positiever. Paar onzekerheden. Timber en Wellie. De eerste moet je echt van af en de tweede moet je voor zorgen dat hij niet zo vaak in t spel voorkomt. Die wil je eigenlijk de hele wedstrijd niet hoeven zien. Er moeten er ook niet nog meer omvallen.

Ik heb eigenlijk alweer zin in de volgende wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2025 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 november 2025 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde Feyenoord-supporters van nature vrij negatief ingesteld is met betrekking tot hun club. Een soort fatalisme waaruit de club opgestaan is en groot geworden. Samen lijden. Samen tegen de rest. Wantrouwen tegen alles met geld en macht. Die proberen ons alleen maar te naaien. Nobody likes us blablabla.

De informatie die de gemiddelde Feyenoorder gevoed krijgt is ook vanuit die hoek. Veel van het gevoel van 5 voor 12 komt daar ook vandaan. Wat men nooit moet vergeten, is dat wat er ook naar buitenkomt, vanuit welke hoek dan ook, de basis van het brengen van de informatie is altijd een belang. Een club, groep mensen of individu. Velen zijn niet gebaat bij verandering, dat heeft invloed op hun macht, hun belangen, aanzien en/of zelfs in de portemonnee. Mijn insteek is dan ook altijd, wat is het doel van deze informatie.

Voorbeeld, maar heel erg platgeslagen: Eenwoording Kuip en club.
Club communiceert: Het is nu of nooit. Licentie in geding. Binnenkort anders niet meer in de Kuip spelen. etc.
Boodschap probeert urgentie te geven. Je moet nu beslissen, anders heb je straks helemaal niets meer. Vaak als iets urgentie uitstraalt, wat niet per se aantoonbaar waar is, dan moet je door het bericht heen lezen.

Aandeelhouders communiceren: Club probeert ons in een hoek te zetten. Er is nooit serieus gekeken naar alternatieven. We moeten tekenen bij het kruisje. De club heeft niet het beste voor met de Kuip. De club neemt ons niet serieus. Wat gebeurt er met ons zitrecht. Hier zijn mooie plaatjes, dit is het idee, we noemen dit een plan. Er is nog geen business case. Kijk eens serieus naar dit plan en ga eerst hiervoor dan kunnen we daarna kijken hoe we het met de aandelen doen.
Aandeelhouders willen waarschijnlijk juist traineren en er voor zorgen dat er uitstel is en zo juist ervoor zorgen dat er op een gegeven moment meer geboden wordt voor de aandelen of ze langer zitrecht krijgen. Of ze willen mee beslissen.

Of bovenstaande is zoals t echt zit, ik weet t niet, maar zo zie ik t.
Ergo: belangen.

Realistisch gezien gaat groei gepaard met pieken, dalen en plateaus. Maar voor groei is altijd een verandering nodig. Velen willen het 1 wel, maar het ander niet. Ik zie het huidige Feyenoord als een organisatie in verandering. Naar groei. En die groei is op dit moment aantoonbaar. Wat ik belangrijk vind is dan inderdaad niet naar het hier en nu te kijken, resultaten op korte termijn, maar naar de lange termijn. En daar zie ik wel groei. Dat komt misschien omdat ik t positiever zie dan anderen. Wat overigens niet makkelijk is, want t is vrij makkelijk kankerpitten op alles wat je ziet dat niet goed gaat.

Transfers lijken enorm tegen te vallen op dit moment. Toch is door Feyenoord al uitgelegd dat spelers als Borges en Tengsted niet voor de korte termijn gehaald zijn. Wat ontzettend lastig te verteren is gezien het prijskaartje. Zo'n Jeng had een prima debuut. Steijn heeft t zwaar. Valente een schot in de roos. Heb ik veel vertrouwen in de aankopen? De een wat meer dan de ander en t duurt inmiddels soms wel lang. Dus we gaan t zien.

De trainer krijgt t nu ook te verduren, terwijl het voetballend vaak goed eruitziet, maar de resultaten blijven achter. Op de lange termijn zal normaliter dit meer opleveren dan andersom, slecht spel en wel punten zal uiteindelijk geen club volhouden.

Dus lang verhaal en ja, ik zie t dus grotendeels positiever. Paar onzekerheden. Timber en Wellie. De eerste moet je echt van af en de tweede moet je voor zorgen dat hij niet zo vaak in t spel voorkomt. Die wil je eigenlijk de hele wedstrijd niet hoeven zien. Er moeten er ook niet nog meer omvallen.

Ik heb eigenlijk alweer zin in de volgende wedstrijd.
Goed stuk man!

Goed dat je even de tijd genomen heb om het te schrijven.
Ik ben het in grote lijnen zeker eens met jou .
Geeft iedereen stof tot nadenken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2025 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - maandag 24 november 2025 - 14:56   quote  deeplink  
Top Zz en vooral dit toch gewoon elke keer weer "Ik heb eigenlijk alweer zin in de volgende wedstrijd"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2025 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 november 2025 - 15:39   quote  deeplink  
Altijd goed.
T is ook niet eens de waarheid of ‘mijn waarheid’ maar meer zoals ik er insta.
Zo sta ik ook meer in t leven. Zal de leeftijd zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

0.1506090