|
|
Stylzz
|
|
|
Komende twee goed doorkomen. Maar wordt lastig Beker misschien ook maar wat sparen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik weet niet wat je rookt, maar wellicht kan je het delen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Je kan t beter positief blijven inzien Komende twee winnen is niet onmogelijk Maar t wordt een uitdaging met al die kreupelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar ik me, net als vorig seizoen, ook weer zo aan erger bij Feyenoord.. Ik ben allereerst voetballiefhebber, dus goede spelers.
Maar je mag ook wel een paar klootzakken in je elftal hebben. Hartman, Geertruida, Kokcu en Santi lieten echt de kaas niet van hun brood eten. Het zijn nu allemaal van die lievelingen, zo ergerlijk. Alleen die Ahmedhodzic heeft er nog iets van weg, maar die is dan als speler weer beperkt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mis vooral dat middenveld van een paar jaar terug. Met Kokcu, Szymanski en Wieffer. Spelers die je 3x voorbij moest en 90 minuten gas konden geven. Maar ook voetballend erg goed waren. Paixao vorig jaar. Vaak genoeg benadrukt hoe bijzonder dat is dat een speler aan beide kanten van het veld beslissend is. Altijd mee met zijn man. Elia had dat in 2017 ook trouwens.
Waren niet eens allemaal klootzakken, maar dat hoeft ook niet. Kokcu inderdaad had dat bijvoorbeeld wel. Maar inderdaad spelers waar in de topwedstrijden er een stapje bij ging. Zeker Kokcu en Szymanski. Santi natuurlijk. En de jongens uit de eigen jeugd hadden dat vaak ook wel. Als ik dan zie hoe sommige spelers verdedigen.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord moet de transfermarkt op, met iemand met kennis van zaken en spelers.
Je hebt voor elke linie minimaal één serieuze versterking nodig, die er gelijk staat. Gaat wat centen kosten helaas.
Lozen en ook vervangen (makkelijker gezegd dan gedaan)
- Sauer - Nieuwkoop - Trauner - Bijlow - Timber - Borges - Wellenreuter
Verhuur - Sliti - Slory |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mis vooral dat middenveld van een paar jaar terug. Met Kokcu, Szymanski en Wieffer. Spelers die je 3x voorbij moest en 90 minuten gas konden geven. Maar ook voetballend erg goed waren. Paixao vorig jaar. Vaak genoeg benadrukt hoe bijzonder dat is dat een speler aan beide kanten van het veld beslissend is. Altijd mee met zijn man. Elia had dat in 2017 ook trouwens. Waren niet eens allemaal klootzakken, maar dat hoeft ook niet. Kokcu inderdaad had dat bijvoorbeeld wel. Maar inderdaad spelers waar in de topwedstrijden er een stapje bij ging. Zeker Kokcu en Szymanski. Santi natuurlijk. En de jongens uit de eigen jeugd hadden dat vaak ook wel. Als ik dan zie hoe sommige spelers verdedigen.... Moet zeggen dat Sauer ook altijd met zijn man mee loopt ,aanvallend is het een stuk minder nog met hem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moet zeggen dat Sauer ook altijd met zijn man mee loopt ,aanvallend is het een stuk minder nog met hem Sauer heeft het ook wel inderdaad. Een extra reden waarom ik denk dat het met hem (uiteindelijk) wel goed komt. Maar die had voor dit seizoen wel wat serieuzere concurrentie nodig. |
|
|
|