|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dan kan je het Robin ook niet aanrekenen dat het wel gebeurde toch? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: je brengt spelers in situaties waarbij je de kans op blessures of ander malheur vergroot. Normaal gesproken hebben alle clubs last van geblesseerde spelers door allerlei omstandigheden, maar als je dan ook daarbovenop door domme beslissingen blessures eraan toevoegt dan krijg je wat Feijenoord nu overkomt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is wel duidelijk bij van Persie ja . Eigenlijk was dat vorig seizoen al duidelijk toen hij gewoon Paixão liet staan op het veld terwijl hij 3x om een wissel vroeg omdat hij er compleet doorheen zat . Misschien heeft Stylzz dan toch een punt wat betrefd Shaqueel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede trainer die Correia. Tactisch zo goed en een leuke sympathieke kerel. Wat een verschil met die eikel bij ons.
Snap AZ en Utrecht wel, zou zomaar eens het volgende goudhaantje kunnen worden. Stap naar Feyenoord misschien net té. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We hebben dit al vaker gezien, trainers die een team heel goed neer konden zetten, maar bij andere clubs hetzelfde trucje vaak niet konden herhalen. Kroonprinsen verdwenen vaak net zo snel als ze kwamen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| bij Telstar is er helemaal geen druk. Dat scheelt een slok op een borrel. Laat Correia ook maar gewoon de logische stappen maken, bijv Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft een besloten oefenwedstrijd tegen KSC Lokeren-Temse met 2-0 gewonnen. Op Varkenoord kregen voornamelijk jeugdspelers minuten tegen de Belgische eerstedivisionist. Raheem Sterling maakte geen deel uit van de selectie, net als Ayase Ueda, Anel Ahmedhodzic, Luciano Valente en Tsuyoshi Watanabe. Dit meldt Rijnmond.
De ploeg werd grotendeels gecoacht door René Hake. In de basis stonden onder meer Aymen Sliti, Casper Tengstedt en Gonçalo Borges. Voor rust gebeurde er weinig noemenswaardigs. Borges probeerde het eenmaal van afstand als linksbuiten, terwijl Sliti vanaf de rechterkant speelde. Grote kansen bleven uit in een matige eerste helft.
Op de tribune waren Oussama Targhalline en Givairo Read aanwezig. Targhalline herstelt van een kuitblessure die hij opliep tegen Go Ahead Eagles en liep zonder hulpmiddelen rond. Read zat naast hem en werkt eveneens aan zijn terugkeer; mogelijk kan hij volgende maand weer aansluiten bij de selectie.
Na rust werd er flink gewisseld. Shiloh ’t Zand, Fabiano Rust en Zino Sneijer kwamen binnen de lijnen, zoals ook in eerdere oefenduels het geval was. De voorhoede bleef in eerste instantie staan.
Doelpunten vielen na rust Na 59 minuten opende Casper Tengstedt de score. De Deense spits ontsnapte na een dieptepass vanuit het middenveld aan de Belgische defensie en rondde beheerst af in de benedenhoek. Enkele minuten later leverde Tengstedt ook de assist bij de 2-0. Hij legde de bal af op Tobias van den Elshout, die van dichtbij raak schoot. Daarmee bepaalde Feyenoord de eindstand op 2-0.
Scoreverloop 59’ 1-0 Tengstedt 67’ 2-0 Van den Elshout
Opstelling Feyenoord Benda; Giersthove, Lotomba, Agboluaje (46’ Otte), Gardenier (46’Sneijer); Nahany (46’ Rust), De Koning (46’ ’t Zand), Van den Elshout; Sliti (76' Schaken), Tengstedt, Borges |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2026 - 15:10 schreef Stylzz het volgende:... Opstelling Feyenoord Benda; Giersthove, Lotomba, Agboluaje (46’ Otte), Gardenier (46’Sneijer); Nahany (46’ Rust), De Koning (46’ ’t Zand), Van den Elshout; Sliti (76' Schaken), Tengstedt, Borges Heel rijtje namen die niet in de basis voorkomen, leuk die 2-0 winst. Apart ook dat RvP hier niet aanwezig was, was die met Kees naar de balletent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Ik ben dol op Opta en op data in voetbal. Maar 75% lijkt me wel heel fors haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nog wedstrijden thuis tegen de nummers 3, 6, 11 en 15. En uit tegen de nummers 4, 10, 12, 14 en 16. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het voetbal van Feyenoord heeft niets dwingend, en totaal niet attractief. Dalende lijn zet door. Twijfel zelfs of ik het nog wil zien, komende weken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,het is dramatisch. Wat voor mij persoonlijk ook erg is ,dat ik makkelijk wegzap. Doe ik never nooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| 17 mei is deze martelgang voorbij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Gaat in juni gewoon weer verder als het aan de hoofdrolspelers ligt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onmogelijk. Dit stopt snel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als zelfs een TD, welke niet mijn voorkeur had maar daar gaat het niet om, word afgezegd vanwege de trainer? Ik vraag het me af Ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 20:28 schreef MMM het volgende:[..] Als zelfs een TD, welke niet mijn voorkeur had maar daar gaat het niet om, word afgezegd vanwege de trainer? Ik vraag het me af Ar. Deze veer staat onder grote druk, en staat op springen. Bijna alles en iedereen keert zich nu tegen V.P ,dat is het begin van het einde M.. En Dennis kan daar niets tegen doen,behalve alles aanschouwen ..wetende dat zijn lot samenhangt met dat van Robin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Rustig gebleven vandaag op 1908 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bom zal normaal gesproken pas barsten als de tweede plek echt serieus op de tocht komt te staan. Mocht je bijvoorbeeld over een paar weken thuis in de klassieker op je kloten krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2026 - 21:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bom zal normaal gesproken pas barsten als de tweede plek echt serieus op de tocht komt te staan. Mocht je bijvoorbeeld over een paar weken thuis in de klassieker op je kloten krijgen. Haha nou,dat is de uitgelezen wedstrijd daarvoor uiteraard..pfff😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Were so fucking back ! De zaak vliegt weer ouderwets in de fik,Feyenoord ten voeten uit.. En de grote klapper zien we al wekenlang op ons afkomen. Ongelofelijk dat t nog zolang duurt. Het is bij gratie van de krankzinnig gunstige uitslagen op de andere velden die er voor gezorgd hebben dat ze bij wijze van spreken nog openbaar konden trainen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ajax en Twente op 5 punten. Die beide overigens al hun trainers eruit gewerkt hebben dit seizoen. Ajax nu zelfs 2x. NEC komt op 3 punten bij winst op Volendam. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Vorig jaar zou je op dit moment 4de staan met een gelijk aantal punten met de nummer 5 & met 9 punten achterstand op de nummer 2.
Als je de afgelopen 20 jaar kijkt zelfs dan zou je na 26 speelrondes met dit puntenaantal vooral 4de of 5de staan met een uitschieter naar plaats 6 en een aantal keer plaats drie.
In geen een seizoen zou je op dit punt 2de staan. In seizoen 13/14 zou je in punten gelijk staan met Twente voor plaats 2, maar verlies je het op doelsaldo.
Om even aan te geven hoe slecht de teams onder PSV zijn dit seizoen. Dat je 2de staat heeft dus echt 0,0 te maken met v.Persie, maar alles met het onderpresteren van de ploegen om Feyenoord heen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Resterend programma Feyenoord 2025/2026 15 mrt – Excelsior (thuis) 22 mrt – Ajax (thuis) ⭐ 5 apr – FC Volendam (uit) 12 apr – NEC (uit) ⭐ 25 apr – FC Groningen (thuis) 3 mei – Fortuna Sittard (uit) 10 mei – AZ (thuis) 17 mei – PEC Zwolle (uit)
Resterend programma N.E.C. (Eredivisie & KNVB Beker) 14 mrt – PSV (uit) 22 mrt – sc Heerenveen (thuis) 4 apr – Excelsior (uit) 12 apr – Feyenoord (thuis) ⭐ 19 apr – AZ (KNVB Bekerfinale) 25 apr – FC Twente (uit) 2 mei – Telstar (thuis) 10 mei – FC Groningen (uit) 17 mei – Go Ahead Eagles (thuis)
Resterend programma FC Twente 15 mrt – FC Utrecht (thuis) 21 mrt – Fortuna Sittard (uit) 4 apr – Ajax (uit) ⭐ 12 apr – FC Volendam (thuis) 25 apr – N.E.C. (thuis) ⭐ 3 mei – AZ (uit) 10 mei – Sparta Rotterdam (thuis) 17 mei – PSV (uit)
Resterend programma Ajax 14 mrt – Sparta (thuis) 22 mrt – Feyenoord (uit) ⭐ 4 apr – FC Twente (thuis) 11 apr – Heracles (uit) 25 apr – NAC (uit) 2 mei – PSV (thuis) 10 mei – FC Utrecht (thuis) 17 mei – Heerenveen (uit)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|