BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Voor de laatste twee heb je de eigen jeugd /Toornstra en Gustafson achter de hand.
impreza
 impreza - zondag 02 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Kramer moet gehaald worden!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Nr0P4Ld.gif
G-child
 G-child - zondag 02 augustus 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Klinkt prima! Kuyt erachter zeker
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Een spits die ruimtes maakt voor spelers als Kuyt, Bilal, Veijnovic, Toornstra. Oorlog in de 16m weet te maken, en ballen panklaar kan leggen.
Zit je wel in duurder echelon.
Chiappucci
 Chiappucci - zondag 02 augustus 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Waarom halen de Kramer niet voor het geld van Boetius......Elia hebben we niet nodig!!
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Een spits die ruimtes maakt voor spelers als Kuyt, Bilal, Veijnovic, Toornstra.slim speelt in de 16, en ballen panklaar kan leggen. Zelf doelgericht is en scoort .
Anass
EENS
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 22:23   quote  deeplink  
haha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:20 schreef van geil het volgende:

[..]

EENS
Doelgericht en afmaker als vanzelf.
Anass lijkt mij te licht, onttrekt zich eerder uit die drukte.
Maar goed: wat wil Gio zelf eigenlijk?
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doelgericht en afmaker als vanzelf.
Anass lijkt mij te licht, onttrekt zich eerder uit die drukte.
Maar goed: wat wil Gio zelf eigenlijk?
onttrekt zich uit de drukte ja, dus maakt ruimte zoals je aangaf.
Gio ??? ik weet t niet, ik weet zelfs niet of hij t wel voor het zeggen heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:26 schreef van geil het volgende:

[..]

onttrekt zich uit de drukte ja, dus maakt ruimte zoals je aangaf.
Gio ??? ik weet t niet, ik weet zelfs niet of hij t wel voor het zeggen heeft.
Ruimte in de 16 en niet buiten de 16. Daar trekt Anass naar toe.
En met Kuijt en Bilal te weinig kopsterke spelers. Zeker ook als Bilal de voorzetten gaat geven.
Anass gaat dat 1.71m niet redden.
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ruimte in de 16 en niet buiten de 16. Daar trekt Anass naar toe.
En met Kuijt en Bilal te weinig kopsterke spelers. Zeker ook als Bilal de voorzetten gaat geven.
Anass gaat dat 1.71m niet redden.
[/qu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2015 door van geil --
G-child
 G-child - zondag 02 augustus 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Waar Anass ook naartoe trekt, er komt ruimte... met zijn steekballen en snelheid vanaf de vleugels een gevaarlijk wapen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 07:28   quote  deeplink  
Nou, snel is ie niet echt hoor.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 augustus 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 23:27 schreef G-child het volgende:
Waar Anass ook naartoe trekt, er komt ruimte... met zijn steekballen en snelheid vanaf de vleugels een gevaarlijk wapen.
Snelheid ???
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 11:07   quote  deeplink  
leuk weetje
http://t.co/biCqi4CgA5
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:11   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdam | All Goals (Pre Season) | HD

(http://youtu.be/embbvFLO0dI)
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Knap dat ze daar vijf minuten mee hebben kunnen vullen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Tja had ook liever een kwartier gezien..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Wel lekker, echt niemand verwacht iets van Feyenoord dit jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Momenteel nog geen pijl op te trekken, eerst maar eens twee of drie wedstrijden aan de gang zijn denk ik..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:
Wel lekker, echt niemand verwacht iets van Feyenoord dit jaar.
Dat denk ik juist wel.
Let maar op: een overwinning op Utrecht doet meningen weer totaal omdraaien.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Haha ja deze was geweldig, en die steward vatte het mooi op..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Top voorbereiding!

1 ding is duidelijk geworden, Gio is er helaas niet geschikt voor om als hoofdtrainer
door het leven te gaan ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:46 schreef lijdensweg het volgende:
Top voorbereiding!

1 ding is duidelijk geworden, Gio is er helaas niet geschikt voor om als hoofdtrainer
Gelukkig heb je er geen verstand van.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:46 schreef lijdensweg het volgende:
Top voorbereiding!

Je volgende slachtoffer na Mulder L..(?)
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Die paardenlul heeft wel de meest treffende nick name van ons allemaal: iedere dag weer een lijdensweg! Wat een kudtleven heb je dan zeg.
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gelukkig heb je er geen verstand van.
ja, da's een makkelijk inkoppertje, was al een tijdje bekend, toch?
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je volgende slachtoffer na Mulder L..(?)
moet nu eenmaal op iemand z'n frustraties afreageren..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Dan doet die dat thuis maar..
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:21 schreef RenatoBos het volgende:
Dan doet die dat thuis maar..
daar krijgt ie waarschijnlijk de gelegenheid niet (meer) ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Dat ze het volhoud..
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Nou kan ik natuurlijk iets zeggen over die paardenlul, maar ik zal het netjes houden ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Hij heeft er gewoon geen verstand van.
Kan ie ook niet helpen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 17:37   quote  deeplink  
''Er zijn nog steeds veel vraagtekens bij Feyenoord''

14xpahs.jpg

Feyenoord nog niet klaar te zijn voor de start van het nieuwe seizoen. Dat is de conclusie van enkele analytici en journalisten, na de 1-3 verliespartij tegen Olympiakos, een week voor de seizoensstart tegen FC Utrecht.

Zaterdag speelt het team in De Kuip tegen Utrecht, maar volgens Taco van den Velde van Voetbal International is er nog teveel onduidelijkheid. Ook bij de spelers zelf: "Er zijn nog steeds veel vraagtekens. Ook tegen Olympiakos begint Feyenoord erg matig, in feite weer heel anders dan de eerdere oefenduels. Er lijkt geen plan te zijn. In de tweede helft werd het beter, maar speelde Feyenoord opportunistisch. Dat is niet een concept waarmee je aan de competitie kan beginnen."

Zijn collega Martijn Krabbendam, clubwatcher bij Feyenoord, is ook weinig optimistisch: "Een trainer begint altijd met een idee over hoe hij wil spelen. Dat idee is alleen totaal niet te ontdekken. Dat is niet alleen de verantwoordelijkheid van Van Bronckhorst, maar van de gehele technische staf."

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaf na de wedstrijd al aan dat hij zich zorgen maakte over de naïviteit in zijn ploeg, maar in deze woorden van de journalisten kan hij zich niet vinden: "Die mening snap ik niet, nee. Ik begrijp dat je na nederlagen tegen Southampton en Olympiakos weinig terug ziet van ons plan, maar het team weet heel goed wat het moet doen. Dat het er beter uit moet komen, is iets waar we naar toe werken."

Feyenoord heeft nog geen plan

(http://youtu.be/rB-U4YlAhh4)
Felbm
 Felbm - maandag 03 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Tot nu toe is helaas de redenering van "plan" wel juist... het is natuurlijk nog maar voorbereiding, dus ik hoop op vernetering. Bij van marwijk was het mooie dat je altijd wist wie er speelde. Was er een schorsing, dan wist je al wie de vervanger zou zijn. Dat bracht een bepaalde rust. Nu heb ik soms het idee dat er maar wat geprobeerd wordt in de hoop dat het ineens lukt. Ik zal de laatste zijn om nu al negatief te doen hoor. Maar ergens hoop ik weer op die stabiliteit en rust. Denk dat dat binnen de selectie ook zou schelen... maar wie weet... het seizoen moet nog starten!
fey12
 fey12 - maandag 03 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
ik snap niet dat Gio vasthoudt aan 4-3-3
met deze jongens zou je toch beter 3-5-2 in de aanval en 5-3-2 in de verdediging moeten spelen:

---------------Achahbar----------Kuyt----

-----------------------Toornstra-----------
---------------Vejinovic-------El Ahmadi
Vd Heijden--------------------------------Karsdorp

-------------Kongolo---Botteghin--v Beek
---------------------Vermeer----------------------

vd Heijden en Karsdorp zijn eigenlijk middenvelder, dan kan je ze toch beter zo gebruiken.
Het liefst nog Toornstra op de plek van KEA en Ziyech aankopen als je Immers verkoopt en op de plek van Toornstra.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:34   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord gaat voorlopig niet in gesprek met Voetbal International-journalist Martijn Krabbendam. De clubwatcher van het voetbalweekblad wordt geboycot door de Rotterdammers.

Krabbendam heeft dat maandagmiddag zelf onthuld in het programma Afkicken. Reden achter het opmerkelijke besluit is het feit dat de journalist onder meer een Feyenoord-speler verkeerd heeft geciteerd. "Wat mij verweten wordt, is dat ik één keer slordig ben geweest in de aanpassingen van een interview", aldus Krabbendam.

"Die dingen worden van te voren altijd gelezen door de club en dan moeten er wat wijzigingen worden doorgevoerd. Eén andere keer heb ik een verkeerd citaat hergebruikt", erkent hij.

''Dat zijn twee slordigheidjes waar ik me niet achter verschuil. Dat is gebeurd en daar ben ik verantwoordelijk voor. Ik heb ook twee keer een interview niet na laten lezen en daarmee heb ik het mediaprotocol geschonden. Voor hun is dat aanleiding om dan alle banden te verbreken. Ik vind het jammer dat het zo moet.''

Krabbendam denkt niet dat zijn werk lijdt onder de boycot. "Ik vind het jammer dat het zo moet, maar ik kom sowieso wel aan mijn verhalen. Dat ik de spelers niet meer spreek, dat vind ik niet erg."
(Bron: Voetbalprimeur.nl)

Tel ik nou 4 missers van die Krabbendam? En hij doet er luchtig over?
Mooi, niets aan de hand dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door FR-Henk --
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Dat hij de spelers niet meer spreekt vindt hij toch niet zo erg, want hij komt toch wel aan zijn verhalen. Met andere woorden, hij zuigt gewoon wat uit zijn duim.Wat een ontiegelijke paardenlul ben je dan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
En zo zou je ook VI dus als geruchtensite kunnen gaan kenschetsen.
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:
En zo zou je ook VI dus als geruchtensite kunnen gaan kenschetsen.
Dat begon zich al een tijdje af te spiegelen en vooral ook de negatieve insteek tegenover mensen van Feyenoord. Ik heb de app al een tijdje geleden gewist van mijn iphone omdat hij weinig toevoegt als voetbalnieuwssite, laat staan dat ik voor een abo gaat betalen. Goed bezig bij de VI.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:51   quote  deeplink  
VI gaat terug slaan.
Zielig zootje.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:09 schreef VVout het volgende:
Dat hij de spelers niet meer spreekt vindt hij toch niet zo erg, want hij komt toch wel aan zijn verhalen. Met andere woorden, hij zuigt gewoon wat uit zijn duim.Wat een ontiegelijke paardenlul ben je dan.
Familie van lijdensweg dus?
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Dan roep ik bij deze op dat ieder Feyenoorder zijn VI app. wist van zijn telefoon en een eventueel abonnement opzegt.

Ook aan andere supportersverenigingen vraag ik deze oproep serieus te nemen of bent U bereid deze riooljournalistiek langer serieus te nemen.

Soortgelijke berichtgeving kan iedereen al in overmaat gratis vinden op het net, enigzins betrouwbaarder hier op het forum.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Expert oordeelt hard: ''Extreem Calimerogedrag''

2rdixck.jpg

Feyenoord lichtte vanochtend middels een officiële persverklaring toe dat de spelersgroep en directie van de club geen interviews meer zullen geven aan journalist Martijn Krabbenkut van Voetbal International. Communicatie-expert en tevens Feyenoord-supporter Jos Govaart reageert met veel onbegrip over de handelswijze van de Rotterdamse club.

''Dit is voor mij het zoveelste bewijs dat Feyenoord niet doorheeft in welke mediamaatschappij zij beland zijn. Het afscheid van Fred Rutten, de rellen in Roma, de stadiondiscussie of het afscheid van kind van de club Jean-Paul Boëtius. In al die gevallen laat Feyenoord zien totaal niet te snappen waar de achterban op zit te wachten'', luidt zijn oordeel op Communicatie Online. ''Dat Krabbenkut een citaat verkeerd hergebruikt is niet netjes. Dat hij de mediacode breekt, ook niet. Maar misschien moet Feyenoord zichzelf eens afvragen in hoeverre zo'n mediacode nog van deze tijd is.''

''De club lijdt aan extreem Calimerogedrag en wil alle spelers monddood maken door alles te willen controleren en na te lezen. Terwijl spelers juist grote jongens worden wanneer zij zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun uitspraken. Feyenoord leert maar bar weinig. De Feyenoordkrant van weleer had niet voor niets de bijnaam, de Feyenoord-Pravda. Feyenoord zou er goed aan doen om de koers van PSV te volgen die juist Thijs Slegers in dienst namen, een totaal ander gezicht dan de nerveuze Raymon Salomon die zelfs door zijn oude krant niet serieus genomen wordt.''

Govaart krijgt bijval van Jaap Stalenburg, manager corporate communicatie TVM. ''Met lastige journalisten blijf je in gesprek. Journalisten boycotten past niet meer in deze tijd en komt als een boemerang naar de organisatie Feyenoord terug. Het is een bot geworden wapen in een tijd dat je om nieuws te halen de mediamanager van Feyenoord niet meer nodig is. De primeurs zullen gewoon via DM of WhatsApp richting de VI redactie gaan. En dat is maar goed ook. Voorlichter zijn bij een betaalde voetbalclub is geen vak voor extreme angsthazen en controlfreaks.''

Noelle Aarts, hoogleraar Communicatie UvA, schaart zich wel achter Feyenoord. ''De journalist in kwestie geeft in een interview toe dat hij een aantal fouten heeft gemaakt met verkeerde quotes en ook dat hij een paar keer 'vergeten' is een artikel te laten lezen voor de publicatie. Dat laatste is raar. Als dat het beleid is, hoe kun je dat dan een paar keer vergeten? Dit raakt de ethiek van de journalistiek, daar zou sowieso wel wat meer aandacht voor mogen zijn.''
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
De kampen laten zich weer gelden.
Ik kies voor het Feyenoord-kamp.
Krabbendam heeft meerdere keren fouten gemaakt. Vertrouwenskwestie in geding
VI wil niet in gesprek.
Dan is de maatregel begrijpelijk.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45 schreef FR-Henk het volgende:
De kampen laten zich weer gelden.
Ik kies voor het Feyenoord-kamp.
Krabbendam heeft meerdere keren fouten gemaakt. Vertrouwenskwestie in geding
VI wil niet in gesprek.
Dan is de maatregel begrijpelijk.
+1908!
nr 10
 nr 10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Noëlle for president.
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:16 schreef JanM het volgende:
Die paardenlul heeft wel de meest treffende nick name van ons allemaal: iedere dag weer een lijdensweg! Wat een kudtleven heb je dan zeg.
Die van mij komt ook dichtbij.
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
hahah..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

0.0182840