|
|
RenatoBos
|
|
|
Is zeker iets wat mee zal spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Teller verkochte seizoenskaarten staat al op 25.000 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toe maar.. Dan zijn ze bijna alweer uitverkocht.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heb ik gvd mij scc verlengd, wordt je geen derde en win je ook de beker niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Op de manier waarop wij nu weer spelen en waarop Utrecht speelt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Dikkie blijft en er komt een zeer goeie voetballende scorende spits bij worden we derde en kunnen we misschien de beker winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 08:58 schreef de bluffer het volgende:Als Dikkie blijft en er komt een zeer goeie voetballende scorende spits bij worden we derde en kunnen we misschien de beker winnen Wacht even, je bedoelt volgend seizoen, met Dickie, weer derde en de beker?
Dan gaan we toch niet zo veel vooruit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weer spelen, tegen Twente vorige week speelden we toch echt meesterlijk of ben je die al weer zo snel vergeten. We maken echt wel kans tegen Utrecht maat.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Verleden week niet gezien. Maar tegen Groningen was het ver ondermaats. De goede wedstrijden zijn helaas een uitschieter. En Twente draait alleen op Ziyech. Wanneer je die lamlegt stelt Twente geen flikker voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was echt best tegen Twente. 1 van de betere wedstrijden die ik gezien heb dit seizoen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Iets met zwaluw en zomer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:Was echt best tegen Twente. 1 van de betere wedstrijden die ik gezien heb dit seizoen. het was zeer goed zeker de tweede helft jammer dat we geen goeie spits hadden dan was het geen 0-1 geworden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Agh, met een beetje meer geluk had het tegen Groningen beter uitgepakt en had je wel gewonnen. We gaan die kudtkabouters gewoon oprollen en morgen dat geteisum op dat Kudtgras ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
2016-2017 Wordt ook weer zwaar klote met Feyenoord !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent echt zo voorspelbaar he.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is nog te positief VVout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga voor Thomson als motivatie coach. G child voor de tactiek/opstelling en MMM als technisch directeur. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Meer realistisch, ik wek tenminste geen valse hoop !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind dat heel erg mooi! Er lijkt echt n nieuwe generatie op te staan . En dat zonder prijzen, n geweldig compliment voor de club. Hopelijk n motivator om nu eens goed toe te gaan slaan in plaats van tevreden te zijn . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En benoemt Kuyt als zwakke schakel, schei toch uit joh.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Als hij je zwakste schakel is, dan is je ketting heel erg sterk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch, dat moet dan en zijden draadje zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga er vanuit dat ie volgend seizoen WEER geen seizoenskaart neemt natuurlijk met zo'n bij elkaar geraapt zootje.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien ook maar geen internet dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ooeeeeeee lekker bitchy.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat is het verwachte budget voor de komende transferperiode en hoe is dat samengesteld? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 11:17 schreef CobusIII het volgende:Wat is het verwachte budget voor de komende transferperiode en hoe is dat samengesteld? Ben ik ook heel erg benieuwd naar, dan kunnen we inschatten wat haalbaar is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
4M van de EL 8M? spelersverkoop (Immers, Kongolo, Kramer...?) Wat zit er in de pot?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mogen de inkomsten uit transfers voor 100% geïnvesteerd worden? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We moeten verkopen even een lijstje en nu niet reageren direct het lijstje is gemaakt van spelers die een redelijke vervanger achter zich hebben staan
Verkoop/ vervanger
Vermeer. 3,5 milj/ Hanh Kongolo 4 milj/ Vilhena 0 / Tapia Eliia 3 milj/ basimoeilijk Achabar 1,5 milj El ahmadi 2 milj/ die zweed Kortom niet veel budget maar wel genoeg om 2 sub toppers te kopen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Inkomsten EL bij optellen en wat er nog in de pot zit.... Volgens mij kom je ergens in de buurt van de 12M... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja en dan ik hoop op zyech maar dat is een utopie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 11:26 schreef piet de paler het volgende:We moeten verkopen even een lijstje en nu niet reageren direct het lijstje is gemaakt van spelers die een redelijke vervanger achter zich hebben staan Verkoop/ vervanger Vermeer. 3,5 milj/ Hanh Kongolo 4 milj/ Vilhena 0 / Tapia Eliia 3 milj/ basimoeilijk Achabar 1,5 milj El ahmadi 2 milj/ die zweed Kortom niet veel budget maar wel genoeg om 2 sub toppers te kopen Vind Bilal geen beoogde vervanger voor Elia.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst maar eens spelers als Vejinovic-Gustafson-vander Heijden onder een vergrootglas leggen. Wat dragen ze bij, waarom en waarop stagneert de ontwikkeling?
Jeugd: durf je hen nadrukkelijker in te passen? Of gaan we op veilig?
En: gaan we eerst voor strijdlust of eerst versterking voetballend vermogen? Spelvisie: Dominantie of behoudend?
Als komend seizoen om kampioenschap meedoen het doel moet worden moet een nieuwe selectie er al 1 juli staan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 11:42 schreef FR-Henk het volgende:Eerst maar eens spelers als Vejinovic-Gustafson-vander Heijden onder een vergrootglas leggen. Wat dragen ze bij, waarom en waarop stagneert de ontwikkeling? Jeugd: durf je hen nadrukkelijker in te passen? Of gaan we op veilig? En: gaan we eerst voor strijdlust of eerst versterking voetballend vermogen? Spelvisie: Dominantie of behoudend? Als komend seizoen om kampioenschap meedoen het doel moet worden moet een nieuwe selectie er al 1 juli staan. Ik vind dat er al veel jeugd in staat, zeker vergeleken met buitenland: - Kongolo - Van Beek - Vilhena - Bassie - Karsdorp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das wel heel vroeg Henk, zou mooi zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 11:46 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik vind dat er al veel jeugd in staat, zeker vergeleken met buitenland: - Kongolo - Van Beek - Vilhena - Bassie - Karsdorp Vilhena weg, van Beek of Kongolo zie ik ook verkassen (money voor de club). 3 jeugspelers over. En ik heb het over inpassen. Schuurman, Nieuwkoop, Woudenberg. Dit seizoen was dat veel te behoudend.
2 a 3 sterkere aankopen, en niet weer een hele breedte aankoop als afgelopen zomer. Scorend- en voetballend vermogen verbeteren. Defensief staat het behoorlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
+ 9 ton...Ziyech here we come...!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 1 juli. van Geel moet nog meer regie nemen en snel handelen. Tijd genoeg om de selectie naar een stabiele basiself voor start seizoen te leiden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das twee maandjes maar. Tis wel ideaal zoals jij schetst. Maar we hebben de afgelopen jaren mee mogen maken dat vooral op het laatst nog wat kwam.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 16:26 schreef RenatoBos het volgende:Das twee maandjes maar. Tis wel ideaal zoals jij schetst. Maar we hebben de afgelopen jaren mee mogen maken dat vooral op het laatst nog wat kwam.. De TD moet nu dan ook wel z'n lijst klaar hebben liggen en handelen, ook in verkopen. Met beker en Europees heb je iets te bieden. |
|
|
|