|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunt u dat nog eens herhalen? Kan de letters niet goed lezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn er andere Forumleden die even kunnen herhalen wat Renato bovenaan deze pagina heeft geschreven? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onleesbaar. Heb je je Forumcontributie niet betaald? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat vraag je aan de forumpenningmeester broedert, tuurlijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Penningmeesters....Kaslichters.... Reisjes naar andere landen enzo.... Verdacht....
Het goede nieuws: ik ben omkoopbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volbloed Zeeuwmeeuw broedert.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VARKEN..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat weer helemaal fout hier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ernstige misdragingen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeg er maar wat van FR-Hunk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omkoping, finaciele malversaties, zeeuwcockmeeuwen... Tbs man, Tbs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overplaatsing naar de zwaar bewaakte EBI.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 11:26 schreef piet de paler het volgende:We moeten verkopen even een lijstje en nu niet reageren direct het lijstje is gemaakt van spelers die een redelijke vervanger achter zich hebben staan Verkoop/ vervanger Vermeer. 3,5 milj/ Hanh Kongolo 4 milj/ Vilhena 0 / Tapia Eliia 3 milj/ basimoeilijk Achabar 1,5 milj El ahmadi 2 milj/ die zweed Kortom niet veel budget maar wel genoeg om 2 sub toppers te kopen Elia zijn contract loop toch af? (?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal niet moeilijk zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou als zelfs Kazim een andere club krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zouden ze daar Nelom en zijn vrienden niet willen hebben ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het aantal verkochte seizoenkaarten nadert de 30.000 stuks, een aantal dat vorig seizoen pas eind mei werd bereikt. Daarmee lijkt Feyenoord ook volgend seizoen verzekerd van vele uitverkochte thuiswedstrijden, zo schrijft De Telegraaf vandaag.
Sinds de huldiging van de Rotterdammers is de storm helemaal losgebarsten, stelt de krant. Bekerwinnaar Feyenoord speelde elk duel in het toernooi in een tot de nok toe gevulde Kuip, een unicum in de historie van de club. Daardoor heeft Feyenoord nog miljoenen verdiend aan de beker, wat het gemis van Europees voetbal deels compenseert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi hoor.. Hopelijk brengt het wat meer sfeer aankomend seizoen, vond het dit seizoen wat gematigd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Murw na zo'n lange periode slecht voetbal en dito resultaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:Mooi hoor.. Hopelijk brengt het wat meer sfeer aankomend seizoen, vond het dit seizoen wat gematigd.. Tot aan PSV thuis was het wel prima toch? Daarna werd het minder, wat wel logisch is. Houd een keer op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt wel wat je zegt M.. Misschien ben ik een aparte daarin maar ik zal mijn club altijd luidkeels steunen. (Of ik moet teveel gerookt hebben, dan ben ik over het algemeen wat stiller😖) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prima? Qua punten ja..... het spel was niet om aan te gluren en we hadden een paar keer veel geluk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das niet waar. Eerste helft Heerenveen uit. De clashes tegen de snavels.. Voor de rest zeker minder.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerenveen uit was fantastisch. (1e helft) Met name de rol van Simon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt dat was echt smullen..👌 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je er n paar scoort ziet er al snel veel beter en makkelijker uit. Met n Ziyech er bij had je gewoon 25 meer goals gehad, 10 van de anderen en 15 van hemzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had inderdaad hebben we niet. Geen nut om daar over door te gaan toch. Hij koos voor Twente.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar zoiets moet wel toegevoegd worden anders kom je niet verder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feit. Had begin dit seizoen van Gustafson ergens gehoopt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat klopt. Een andere naam zou verfrissend werken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is er niet, de enige die haalbaar is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:Mooi hoor.. Hopelijk brengt het wat meer sfeer aankomend seizoen, vond het dit seizoen wat gematigd.. Ja zo goed elftal hadden we ook niet ik hoop aankomend seizoen met een zeer goeie scorende spits en S B er bij wel beter gaat en dat we een plaatsje hoger komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz