|
|
ar
|
|
|
quote: We hebben hem al binnen onze gelederen. Simon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij ook al dronken ar..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En een kleine held. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kost je moeite he om held niet met hoofdletters te schrijven..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Lukt nog niet echt nee haha.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is ie niet waard he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, als ze morgen van de joden winnen verwacht ik het wel van je..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord denkt weer aan Oostenrijk
Feyenoord wil ook volgende zomer naar Oostenrijk. De basis voor de eerste seizoenshelft werd dit seizoen gelegd op een trainingskamp in Seefeld (Tirol). De Rotterdammers zoeken weliswaar nog naar een geschikte locatie, mogelijk wederom Seefeld, maar die wordt in ieder geval binnen Oostenrijk gezocht.
Dat heeft FR12.nl vernomen. Afgelopen juli bereidden de manschappen van trainer Giovanni van Bronckhorst zich voor onder uitstekende condities. Oefenduels met SV Kematen (1-8) en Fortuna Düsseldorf (0-2) werden winnend afgesloten.
Het was een trainingskamp met jolige fietsfoto's, een afgezonderde Luke Wilkshire (''ik was te laat, want niemand klopte op mijn deur''), de boycot van journalist Martijn Krabbendam, de transfer van Jordy Clasie naar Southampton en het leiderschap van Dirk Kuyt. Feyenoord wil in ieder geval situaties zoals afgelopen winter voorkomen. Toen belegde de club een trainingskamp in Portugal, maar door regenachtig weer en vooral slechte velden was de voorbereiding niet optimaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Deal. Voor 1 keer dan he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou toch mooi wezen he als ze daar in Eindhoven die schaal omhoog kunnen houden..😃 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik lach me een bult in m, n broek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geloof me dan is dat snavelforum beregezellig.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg ze dan gelijk de waarheid, kunnen ze je gelijk melden. Liefst in hun wedstrijdforum dan natuurlijk hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 17:24 schreef VVout het volgende:[..] Zeg ze dan gelijk de waarheid, kunnen ze je gelijk melden. Liefst in hun wedstrijdforum dan natuurlijk hè. Nee daar kom ik niet in das een ongeschreven regel op headliner, kan natuurlijk wel een topicje openen..😎 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daarom wil ik voor 1 keer toegang. Om ze op weg te helpen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boudewijn pben, begreep dat ie er al een aantal bans vanaf heeft gehaald.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, als ie dit leest, wet ik zeker dat...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo moet je het niet brengen natuurlijk. Gewoon spijt betuigen😎 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe ik niet, heb er niets verkeerd gedaan. Mag ie dat eerst laten zien. Heb ik zelfs geen joris van benthem voor nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:Doe ik niet, heb er niets verkeerd gedaan. Mag ie dat eerst laten zien. Heb ik zelfs geen joris van benthem voor nodig. Ja wil je die ban ervan af of nie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, ik pb 'm wel. Mag ie eerst uitleggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Netjes blijven he..ik spreek hit ervaring..😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft ie een hoofddoek? ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:Doe ik niet, heb er niets verkeerd gedaan. Mag ie dat eerst laten zien. Heb ik zelfs geen joris van benthem voor nodig. Precies de kolere voor ze, nam het toen ook objectief voor KramerT op. Nou had ff niet door dat die discussie op hun wedstrijdtopic plaats vond en gelijk melden die jankerts bij B. Ga ook niet meer de moeite nemen deze ban er af te krijgen, heb bij die engnekken niets verloren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt in de voorbereiding op het seizoen 2016-2017 een oefenwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys. Het vriendschappelijke duel met de zaterdagtopklasser wordt op zaterdag 9 juli 2016 gespeeld op Sportpark Middelmors in Rijnsburg. De aanvang is 16:00 uur.
De komende weken zal er meer bekend worden over de rest van het oefenprogramma van de voorbereiding. In een eerder stadium werd al bekend dat de eerste training van het nieuwe seizoen plaatsvindt op zondag 26 juni. De Open Dag staat gepland voor zondag 17 juli. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Met Ziyech en een scorende spits er bij wordt Fenooooooooooooooord KAMPIOEN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Misschien wel met Nigel Robertha en Ziyech hij wordt beter dan Kramer denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 3 jaar geleden wel.....nu niet meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:41 schreef de bluffer het volgende:[..] Misschien wel met Nigel Robertha en Ziyech hij wordt beter dan Kramer denk ik Das wel te hopen..👌 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep...mijn grote vriend....en van jou natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das wel te hopen..👌 [/quot Ja dat hoop ik ook, nou ik moet nog enkele verslagen maken van jeugdspelers daarom stop ik nu Grote KENNER fijne dag nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:49 schreef de bluffer het volgende:quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das wel te hopen..👌 [/quot Ja dat hoop ik ook, nou ik moet nog enkele verslagen maken van jeugdspelers daarom stop ik nu Grote KENNER fijne dag nog Tommie en Inieminie zeker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:49 schreef de bluffer het volgende:quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das wel te hopen..👌 [/quot Ja dat hoop ik ook, nou ik moet nog enkele verslagen maken van jeugdspelers daarom stop ik nu Grote KENNER fijne dag nog Okay nou succes ermee en ook een fijne dag Blufmans.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😁😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens is t allemaal zo opportunistisch als de pest. Ook nu roepen, t gat is in tijden niet zo groot geweest. Vorig seizoen, eindigden we op 59 punten, 29 punten achter PSV.
Seizoen ervoor eindigden we op 67 punten, vier punten minder dan de nummer 1. Maar dat is voor een kampioen een schandalig slecht seizoen. Daarvoor 69 punten, 7 punten achter de nummer 1, ook alweer minder punten dan de huidige nummer 1.
in 2011 hadden we 70 punten, weer zes punten achter de nummer 1, die ook weer minder punten heeft dan de huidige nummer 1 nu.
Waarschijnlijk gaan we eindigen op 63 punten. 21 punten achter de kampioen. Die met 84 punten gewoon een heel goed seizoen gedraaid hebben dit jaar en wij gezien de afgelopen vijf jaar eigenlijk een gemiddeld seizoen.
Wat t meest in t oog springt is gewoon ons slechte voetbal, maar ik zie ajax en psv in de competitie vaak niet beter voetballen, maar ze winnen wel! Wij hebben een jaar lang echt heel matig gevoetbald en daar in ieder geval zeven wedstrijden op rij de prijs voor betaald.
En daar zit in mijn ogen de crux, het voetbal, spelopvatting en tactisch plan. Hopelijk maken we daar stappen volgend jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal cijfertjes, wat me gewoon bij blijft is de lange reeks verliezen. Er zit daar wat achter wat ze het liefst niet te veel over spreken, dat was het vuiltje dit seizoen. Maar goed volgend seizoen alle tellers gewoon weer op nul en we zien wel welke kant we op gaan. Lekker kijken hoe we het allemaal gaan opbouwen en niet op voorhand al de grond in lullen. Ja een seizoen met een beker 3e en toch voor vele een raar bijsmaakje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is ook wat ik bedoel te zeggen, zowel positief uitgelegd als negatief, het zijn cijfers. De waarheid ligt op de grasmat en dat was pover. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Helaas gebeurd dat niet Grote KENNER ze winnen niet dik in Zwolle |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:55 schreef Stylzz het volgende:Overigens is t allemaal zo opportunistisch als de pest. Ook nu roepen, t gat is in tijden niet zo groot geweest. Vorig seizoen, eindigden we op 59 punten, 29 punten achter PSV. Seizoen ervoor eindigden we op 67 punten, vier punten minder dan de nummer 1. Maar dat is voor een kampioen een schandalig slecht seizoen. Daarvoor 69 punten, 7 punten achter de nummer 1, ook alweer minder punten dan de huidige nummer 1. in 2011 hadden we 70 punten, weer zes punten achter de nummer 1, die ook weer minder punten heeft dan de huidige nummer 1 nu. Waarschijnlijk gaan we eindigen op 63 punten. 21 punten achter de kampioen. Die met 84 punten gewoon een heel goed seizoen gedraaid hebben dit jaar en wij gezien de afgelopen vijf jaar eigenlijk een gemiddeld seizoen. Wat t meest in t oog springt is gewoon ons slechte voetbal, maar ik zie ajax en psv in de competitie vaak niet beter voetballen, maar ze winnen wel! Wij hebben een jaar lang echt heel matig gevoetbald en daar in ieder geval zeven wedstrijden op rij de prijs voor betaald. En daar zit in mijn ogen de crux, het voetbal, spelopvatting en tactisch plan. Hopelijk maken we daar stappen volgend jaar. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op naar een mooie zomer en lekker de rode duivels wat supporten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die redden het niet Mijn kanshebbers zijn Frankrijk-Spanje en Duitsland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En die zal ik van mijn leven niet supporten, vrouw is van België en met een goed biertje lekker gezelli daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:[..] Die redden het niet Mijn kanshebbers zijn Frankrijk-Spanje en Duitsland Mooi, die worden t dus niet. |
|
|
|