|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, interland voetbal zuigt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
WEDSTRIJD 37 2e A/C Roemenie - Duitsland *
WEDSTRIJD 38 1e B / 3e A/C/D Engeland * - Oekraine
WEDSTRIJD 39 1e D / 3e B/E/F Spanje - Zweden *
WEDSTRIJD 40 1e A / 3e C/D/E Frankrijk * - Tsjechie
WEDSTRIJD 41 1e C / 3e A/B/F Polen * - Zwitserland
WEDSTRIJD 42 1e F / 2e E Portugal - Belgie *
WEDSTRIJD 43 1e E / 2e D Italie * - Turkije
WEDSTRIJD 44 2e B/F Rusland - IJsland *
--------------------------------
WEDSTRIJD 45 37/39 Duitsland - Zweden *
WEDSTRIJD 46 38/42 Engeland - Belgie *
WEDSTRIJD 47 41/43 Polen - Italie *
WEDSTRIJD 48 40/44 Frankrijk * - IJsland
WEDSTRIJD 49 45/46 Zweden * - Belgie
WEDSTRIJD 50 47/48 Italie * / Frankrijk
WEDSTRIJD 51 Finale en Zweden wint.
Zweden * - Italie |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Gun het Engeland wel met Jamie Vardy.. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik gun het Feyenood wel ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt weer wat aangekloo(i)d dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou klinkt het net als een of ander derde wereldlandsclub.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Beetje TV-actie levert al snel zo'n 20 miljoen op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ik zeg doen. Donatie's op giron 010.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik gok op Engeland. Heb er 40 pond op gezet en krijg er ruim 600 voor terug als het gebeurt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal straks ff checken. Moet ik ff inloggen en zo, moet eerst sluiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus daarom ga ik voor Zweden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toch snel ff gekeken... Staan nu 10:1. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
1:100 Argentinië. Bij mij persoonlijk af te rekenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk het alleen als ik echt niets te doen heb. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: BELGIE ... Waar kan ik dat doen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jonge Balibassenbaby's |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus minder wurssten Tommie, en laat je checken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: zijn ook zat Ali's denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: pooier geworden Balibas..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Naast de wc eerste deur rechts, Balibas wijs je de weg wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is dat ernstiger dan Zakfret Balibas..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snel naar de dokter misschien heb je ook wel warfels..want Tommie heeft ook met Ali en Balibas jonge Balinese alibaby's analiet en gewursst. Du zou best kunnen dat je zowel zakfretten als warfels hebt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij al aardig Turks spreek. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snel naar de dokter misschien heb je ook wel warfels..want Tommie heeft ook met Ali en Balibas jonge Balinese alibaby's analiet en gewursst. Du zou best kunnen dat je zowel zakfretten als warfels hebt Van het padje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor mijn gebrekkige Turks gistavond.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... was best te lezen...😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Man man man heb het terug zitten lezen, en ik dacht 😳serieus😳. Boudewijn heeft wat te verwijderen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vakantie is goed voor je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een feit. Ik heb dat echt nodig.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik niet begrijp is dat Feyenoord dit seizoen 21 keer een uitverkocht huis heeft gehad, daarnaast zijn voor er volgend seizoen weer een karrenvracht aan seizoenkaarten verkocht en toch moeite heeft om ajaks en psv bij te houden..Je zou verwachten dat er in Rotterdam en omstreken meer sponsorgeld en investeerders aangetrokken moeten kunnen worden. Er zit volgens mij veel meer potentieel in de club..Waarom komt dat er niet uit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen Opel betaald al een fooitje terwijl ze 3 keer zo groot op het shirt staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 18:51 schreef CobusIII het volgende:Wat ik niet begrijp is dat Feyenoord dit seizoen 21 keer een uitverkocht huis heeft gehad, daarnaast zijn voor er volgend seizoen weer een karrenvracht aan seizoenkaarten verkocht en toch moeite heeft om ajaks en psv bij te houden..Je zou verwachten dat er in Rotterdam en omstreken meer sponsorgeld en investeerders aangetrokken moeten kunnen worden. Er zit volgens mij veel meer potentieel in de club..Waarom komt dat er niet uit? Mede omdat we er Internationaal niet best op staan. Alsook het feit dat we NOOIT Champions league spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom zou Opel meer betalen, we hebben nauwelijks meer exposure als een AZ of Twente op TV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Waarom zou Opel meer betalen, we hebben nauwelijks meer exposure als een AZ of Twente op TV. Dat laatste lijkt me sowieso wel. Feyenoord is hoe dan ook altijd meer in de media dan een AZ en/of Twente.
Ik vind dat Opel echt een fooitje betaald. Feyenoord is altijd en overal in beeld, verkoop van de shirts is torenhoog. Helaas niet goed genoeg als 020 en PSV maar wel de nummer 3.
Hopen dat de gokmarkt open gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:14 schreef MMM het volgende:[..] Dat laatste lijkt me sowieso wel. Feyenoord is hoe dan ook altijd meer in de media dan een AZ en/of Twente. Ik vind dat Opel echt een fooitje betaald. Feyenoord is altijd en overal in beeld, verkoop van de shirts is torenhoog. Helaas niet goed genoeg als 020 en PSV maar wel de nummer 3. Hopen dat de gokmarkt open gaat. De gokmarkt..LOL..
Neuzen te koop.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:14 schreef MMM het volgende:[..] Dat laatste lijkt me sowieso wel. Feyenoord is hoe dan ook altijd meer in de media dan een AZ en/of Twente. Ik vind dat Opel echt een fooitje betaald. Feyenoord is altijd en overal in beeld, verkoop van de shirts is torenhoog. Helaas niet goed genoeg als 020 en PSV maar wel de nummer 3. Hopen dat de gokmarkt open gaat. Dat valt reuze mee op de media die er echt toe doet. Ik zie meer ajaks en psv op tv. Plus die spelen regulier Europees. Wij sporadisch en als we t al doen, geven we slechte pers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ze verwachten dan meer inkomsten aan shirtsponsoring. Afwachten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|