|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat valt reuze mee op de media die er echt toe doet. Ik zie meer ajaks en psv op tv. Plus die spelen regulier Europees. Wij sporadisch en als we t al doen, geven we slechte pers. Studio Voetbal kijk ik nooit, kan ik dus niet bepalen. Bij Voetbal Inside komt Feyenoord met enige regelmaat zeker naar voren.
Europees is waar. Had gehoopt dat vorig seizoen een mooi opstapje was naar elk seizoen Europees succes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helemaal afhankelijk van de komende zomer of het een leuk seizoen wordt voor Feyenoord. Gaat er serieus geïnvesteerd worden in werkelijke versterkingen ? Niet de zoethoudertjes ... Geen spelers geloosd worden die Feyenoord echt niet beter maakt. Gaat een leuke of saaie zomer worden !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat lijken jou neuzen wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu weet ik niet hoeveel neuzen jij hebt, maar ik heb er maar 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien komt Van Persie nog 2 jaar afbouwen bij ons? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als hij af komt bouwen liever niet dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Opbouwen zal lastig worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht even met mijn visioenistische voorspelling,tot ik weet wie het shirt van ONS feyenoord mag dragen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verwacht in september pas het beste transfernieuws. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
en weer een miljoen erbij..... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
NOG ZOON SEIZOEN MET ZULK KUTVOETBAL HOEFT VOOR MIJ NIET MEER EN IK DENK VOOR VELE ONDER ONS |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er zijn ook clubs die helemaal geen prijzen hebben gevonden... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 17:42 schreef Dirk1 het volgende:NOG ZOON SEIZOEN MET ZULK KUTVOETBAL HOEFT VOOR MIJ NIET MEER EN IK DENK VOOR VELE ONDER ONS Je caps lock staat nog aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 17:42 schreef Dirk1 het volgende:NOG ZOON SEIZOEN MET ZULK KUTVOETBAL HOEFT VOOR MIJ NIET MEER EN IK DENK VOOR VELE ONDER ONS Neem je er toch 1 van Sparta joh.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk doorgaan indien mogelijk met de volgende spelers waarbij wel een systeem gevoetbalt moet worden Vermeer, Hahn Botteghin,Kongolo,v Beek, Karsdorp,vejnovic,el ahmadi, jari schuurman, Basigoklu, toornstra, kuijt En hiermee gaan beginnen met trainen en speellijnen uitzetten. Met 1 a 2 gerichte aankopen en een goed systeem tja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het beste er maar van hopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt in ieder geval weer een hete zomer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar eerst smullen met die smoelen v achtereenvolgens, jan Mulder, joost v Gaggelen, alletwee de barendsjes,v Praagjes, driessen jaja het geluk is weg hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen werken dat word smullen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voorspelling volgend seizoen op basis van huidige situatie....5e |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon irreëel kampioen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word het he le maal klote |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3/4/5/6 AZ Utrecht Zwolle t ontloopt elkaar niet veel. Wij hebben pak m beet 8 punten voorsprong door het publiek. Het wordt n hete zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt een heerlijke zomer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heet is niet hetzelfde als heerlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aangezien we volgend seizoen toch 5e worden gezien de huidige situatie, stel ik voor dat we Gertjan Verbeek weer halen. Kan hij een mix maken van een aantal jeugdspelers en een aantal sterkhouders. Houden we het geld op zak en genereren we weer wat waarde voor onze jeugdspelers...Dit lijkt mij beter dan weer middelmaat aankopen, een spits van een miljoen halen en alsnog 5e worden..Het alternatief om 2 grote investeringen te doen, zie ik v Geel niet doen, dus dan maar dit...Dat is wel een kolfje naar Verbeek zijn hand.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 10:43 schreef CobusIII het volgende:Aangezien we volgend seizoen toch 5e worden gezien de huidige situatie, stel ik voor dat we Gertjan Verbeek weer halen. Kan hij een mix maken van een aantal jeugdspelers en een aantal sterkhouders. Houden we het geld op zak en genereren we weer wat waarde voor onze jeugdspelers...Dit lijkt mij beter dan weer middelmaat aankopen, een spits van een miljoen halen en alsnog 5e worden..Het alternatief om 2 grote investeringen te doen, zie ik v Geel niet doen, dus dan maar dit...Dat is wel een kolfje naar Verbeek zijn hand.. Is geen slecht idee idd maar ik vind het jammer dat Gio dan geslachtofferd moet worden. Hij heeft zijn klauw uitgestoken toen van Gastel bedankte. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, daar zit ook een beetje mee...Ik gun het Gio ook wel, maar ik denk niet dat hij met zijn weinige ervaring een ploeg vanaf de basis op kan bouwen. Hij moet het hebben van gearriveerde ervaren spelers... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De selecties van PEC en AZ hebben nu meer voetballend vermogen als ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi! Kan t alleen maar beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jouw seizoen kan niet meer stuk...de beker en Vilhena weg..dit seizoen wordt alleen overtroffen door 1970 of niet? |
|
|
|