|
|
Stylzz
|
|
|
Die beker kan me gestolen worden.
Vilhena weg is de hoofdprijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik doe inderdaad niet mee aan de sneuneuzerij dat t allemaal kudt is omdat er 1 over t paard getild modaal voetballertje opgetieft is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het voetbal kan alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Maar ik doe inderdaad niet mee aan de sneuneuzerij dat t allemaal kudt is omdat er 1 over t paard getild modaal voetballertje opgetieft is. Ruimte in het salarishuis is heilig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor zowel opwaardering van eigen jeugd, als eventuele aankopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lex, Anass, monnie. Tis een begin. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Maar ik doe inderdaad niet mee aan de sneuneuzerij dat t allemaal kudt is omdat er 1 over t paard getild modaal voetballertje opgetieft is. Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik zie niet wie de sterkhouders in de huidige selectie zijn om voor het kampioenschap te gaan. Daarnaast zie ik ook geen spelers vertrekken tegen grote transferbedragen, waardoor we echt iets kunnen doen op de transfermarkt. Dit opgeteld met het feit dat ik afgelopen seizoen nog geen herkenbare spelstijl heb gezien, twijfel ik over het komende seizoen..Ik zie ajaks, psv en az boven Feyenoord eindigen...Maar laten we de zomer afwachten..met twee goede aankopen kan het er allemaal anders uitzien... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Maar ik doe inderdaad niet mee aan de sneuneuzerij dat t allemaal kudt is omdat er 1 over t paard getild modaal voetballertje opgetieft is. Alleen het tegenovergestelde, (al jaren lang in wedstrijdtopics)wat in andere ogen ook gewoon sneuneuzerij is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen het tegenovergestelde, (al jaren lang in wedstrijdtopics)wat in andere ogen ook gewoon sneuneuzerij is Als t voetbal kut is, is t kut. Simpel. En we worden niet echt verwend qua voetbal niet waar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Als t voetbal kut is, is t kut. Simpel. En we worden niet echt verwend qua voetbal niet waar? Klopt maar ook daarin beleefd ieder het op zijn eigen manier...toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt maar ook daarin beleefd ieder het op zijn eigen manier...toch? Klopt, ik meld toch ook alleen dat ik er niet aan mee doe? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iedereen heeft zijn sneuneuzerij moment Roony. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, andere hebben soms een helder moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:14 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik zie niet wie de sterkhouders in de huidige selectie zijn om voor het kampioenschap te gaan. Daarnaast zie ik ook geen spelers vertrekken tegen grote transferbedragen, waardoor we echt iets kunnen doen op de transfermarkt. Dit opgeteld met het feit dat ik afgelopen seizoen nog geen herkenbare spelstijl heb gezien, twijfel ik over het komende seizoen..Ik zie ajaks, psv en az boven Feyenoord eindigen...Maar laten we de zomer afwachten..met twee goede aankopen kan het er allemaal anders uitzien... Vermeer voor 7-8 miljoen verkopen, Kongolo, Van Beek en Karsdorp opwaarderen. Buitenspeler en spits halen en indien haalbaar nog een echt goeie (liefst makkelijk scorende) middenvelder. Dan staat er een prima selectie met Kuijt (ik neem toch aan dat die nog een jaar doorgaat) als aanvoerder/aanjager. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens jan. Alleen Vermeer zou ik nu niet wegdoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk landskampioen droeftoeters |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er nu al zin aan weer eigenlijk, deze transferzomer gaat ook leuk worden.
Geloof me, t wordt een plaatje! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:Ik heb er nu al zin aan weer eigenlijk, deze transferzomer gaat ook leuk worden. Geloof me, t wordt een plaatje! Ik hoop dat je gelijk krijgt!
Eerst lekker EK en dan zomervakantie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt sowieso enerverend. ik heb wel zin in de Olympische spelen ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Transfergeruchten-topic... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat ook. Maar ik heb hier 7 jonge blondines in de bediening lopen en red me daar altijd prima mee 😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:48 schreef Barabas het volgende:Dat ook. Maar ik heb hier 7 jonge blondines in de bediening lopen en red me daar altijd prima mee 😁 Dat klinkt heel vreemd... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij lijkt me wel een louche figuur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:Ik heb er nu al zin aan weer eigenlijk, deze transferzomer gaat ook leuk worden. Geloof me, t wordt een plaatje! Het gevoel is goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:50 schreef JanM het volgende:[..] Vermeer voor 7-8 miljoen verkopen, Kongolo, Van Beek en Karsdorp opwaarderen. Sorry hoor maar de wereld op z'n kop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij kunnen we die al opwaarderen nu. Er is ruimte vrijgemaakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat mij betreft was dat al gebeurd. Had een hoop geneuzel gescheelt op dit forum |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij is dat nou precies waar onze Martin momenteel mee bezig is... eerder ook al El Ahmadi en Kuijt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:19 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij is dat nou precies waar onze Martin momenteel mee bezig is... eerder ook al El Ahmadi en Kuijt. Wat El ahmadi en Kuijt opgewaardeerd? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoiets maar dan anders.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Wat mij betreft was dat al gebeurd. Had een hoop geneuzel gescheelt op dit forum Dat is er toch wel.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:48 schreef Barabas het volgende:Dat ook. Maar ik heb hier 7 jonge blondines in de bediening lopen en red me daar altijd prima mee 😁 Zoek je nog een manager Barrels..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar werk je, waar werk je!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:50 schreef JanM het volgende:[..] Vermeer voor 7-8 miljoen verkopen, Kongolo, Van Beek en Karsdorp opwaarderen. Buitenspeler en spits halen en indien haalbaar nog een echt goeie (liefst makkelijk scorende) middenvelder. Dan staat er een prima selectie met Kuijt (ik neem toch aan dat die nog een jaar doorgaat) als aanvoerder/aanjager. Hoe ga je dat financieren? Vermeer zie ik niet vertrekken voor dat bedrag. Een spits met toegevoegde waarde is erg moeilijk te vinden. Idem dito voor een goede vleugelspeler. Een goede middenvelder hebben we gratis laten gaan en moet dus nu weer gehaald worden. Hoeveel gaat dat kosten? Het enige waar ik mij aan vast houd, is dat het bestuur en de vrienden van Feyenoord nu geen stap terug willen doen in de ontwikkeling en een konijn uit de hoed gaan toveren.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kon er op wachten he.... 😊 |
|
|
|