|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou wacht niet langer zou ik zeggen dan..ik zal je niet teleurstellen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onze oud jeugdhoofdopleiding Hertog is vandaag geslaagd als betaaldvoetbal coach. ..gefeliciteerd Eigenlijk 2 jaar te laat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaar dat ie weer een stapje terug doet :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Even afwachten wie de nieuwe spits gaat worden komend seizoen, mijn onderbuik zegt dat er iets moois aan komt, met Achabar en Hermann zijn er al 2 spitsen vertrokken en dat lijkt me een duidelijk teken dat er iets op handen is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:54 schreef moa het volgende:Even afwachten wie de nieuwe spits gaat worden komend seizoen, mijn onderbuik zegt dat er iets moois aan komt, met Achabar en Hermann zijn er al 2 spitsen vertrokken en dat lijkt me een duidelijk teken dat er iets op handen is. Henk Vos? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:54 schreef moa het volgende:Even afwachten wie de nieuwe spits gaat worden komend seizoen, mijn onderbuik zegt dat er iets moois aan komt, met Achabar en Hermann zijn er al 2 spitsen vertrokken en dat lijkt me een duidelijk teken dat er iets op handen is. Wat hoopt jou onderbuik? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
--------------------------------- Hahn (Hansson + 2 jeugdkeepers [Vermeer verkopen!])
Van Beek (Nieuwkoop) - Botteghin (V/d Heijden*) - Kongolo (Woudenberg [Nelom verkopen!])
--------------------------------- El Ahmadi (Tapia)
Karsdorp (Vejinovic) ------------------------------------ Gustafson (nieuwe)
--------------------------------- Ziyech (Schuurman)
Bilal (Toornstra) --- Kuijt (Kramer / Robertha) --- Elia (Berghuis)
* graag nog een betere CV aantrekken en proberen V/d Heijden te verkopen!
Gronsveld en Dammers verhuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 21:29 schreef JanM het volgende:--------------------------------- Hahn (Hansson + 2 jeugdkeepers [Vermeer verkopen!]) Van Beek (Nieuwkoop) - Botteghin (V/d Heijden*) - Kongolo (Woudenberg [Nelom verkopen!]) --------------------------------- El Ahmadi (Tapia) Karsdorp (Vejinovic) ------------------------------------ Gustafson (nieuwe) --------------------------------- Ziyech (Schuurman) Bilal (Toornstra) --- Kuijt (Kramer / Robertha) --- Elia (Berghuis) * graag nog een betere CV aantrekken en proberen V/d Heijden te verkopen! Gronsveld en Dammers verhuren Alleen al voor de positie van Karsdorp krijg je een ruim voldoende... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat je zoveel neuzen bezit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 21:29 schreef JanM het volgende:--------------------------------- Hahn (Hansson + 2 jeugdkeepers [Vermeer verkopen!]) Van Beek (Nieuwkoop) - Botteghin (V/d Heijden*) - Kongolo (Woudenberg [Nelom verkopen!]) --------------------------------- El Ahmadi (Tapia) Karsdorp (Vejinovic) ------------------------------------ Gustafson (nieuwe) --------------------------------- Ziyech (Schuurman) Bilal (Toornstra) --- Kuijt (Kramer / Robertha) --- Elia (Berghuis) * graag nog een betere CV aantrekken en proberen V/d Heijden te verkopen! Gronsveld en Dammers verhuren Je vergeet dat Berghuis geen linker-, maar rechterspits is.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:54 schreef CobusIII het volgende:[..] Hoe ga je dat financieren? Vermeer zie ik niet vertrekken voor dat bedrag. Een spits met toegevoegde waarde is erg moeilijk te vinden. Idem dito voor een goede vleugelspeler. Een goede middenvelder hebben we gratis laten gaan en moet dus nu weer gehaald worden. Hoeveel gaat dat kosten? Het enige waar ik mij aan vast houd, is dat het bestuur en de vrienden van Feyenoord nu geen stap terug willen doen in de ontwikkeling en een konijn uit de hoed gaan toveren.. Wat denk je van een spits als Veldwijk van Zwolle hij is vrij was te duur voor Zwolle |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:54 schreef moa het volgende:Even afwachten wie de nieuwe spits gaat worden komend seizoen, mijn onderbuik zegt dat er iets moois aan komt, met Achabar en Hermann zijn er al 2 spitsen vertrokken en dat lijkt me een duidelijk teken dat er iets op handen is. Waar is Hermann naar toe dan |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop trouwens wel dat Berghuis komt. Heerlijk spelertje. Toorntra is een geweldige prof, heeft het de tweede helft van de competitie weer helemaal waargemaakt, maar toch brengt hij ons niet naar een hoger niveau. Die zou van mij weg mogen. Of je houdt hem er juist bij voor de breedte en je leent Bilal maar eens een jaartje uit aan een club waar hij wel het complete jaar speelt. Die heeft minuten nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet beter dan Kramer. Spaarxame momenten spits, geen meevoetballer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Bilal heeft intussen aardig wat minuten gehad. Blijft een grote twijfelaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: contract ontbonden toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 08:43 schreef de bluffer het volgende:[..] Wat denk je van een spits als Veldwijk van Zwolle hij is vrij was te duur voor Zwolle Dan liever Weghorst. Kolerelijer die oorlog maakt. Een echte spits, maar of hij goed genoeg is voor een ploeg die een kampioenschap ambieert? Misschien is het een nieuwe Pellè... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua spitsen komen we wel met dramatische voorbeelden hoor... Veldwijk. Weghorst.
Hou dan Kramer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, wie dan wel, geen idee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 09:04 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dan liever Weghorst. Kolerelijer die oorlog maakt. Een echte spits, maar of hij goed genoeg is voor een ploeg die een kampioenschap ambieert? Misschien is het een nieuwe Pellè... Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar een goeie scorende spits uit Zweden of Denemarken kijk maar naar Heerenveen vaak goeie spitsen uit die landen gehaald |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een beetje t ding. We willen allemaal van alles, maar we weten niets. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:Qua spitsen komen we wel met dramatische voorbeelden hoor... Veldwijk. Weghorst. Hou dan Kramer. Even goed lezen. Hij komt met Veldwijk, waarop ik zei dat ik dan.... (het gaat om het woordje dan).... liever Weghorst heb.
Ik ben het met je eens dat je dan net zo goed Kramer kunt houden. Indien je een andere spits haalt moet hij wel beter zijn. Ik hoop nog steeds op van wolfswinkel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Il zie het enorm zitten met jonge scorende spitsen ui Gibraltar. Daar hebben ze in Malta zulke goede ervaringen mee.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 09:24 schreef de bluffer het volgende:[..] Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar een goeie scorende spits uit Zweden of Denemarken kijk maar naar Heerenveen vaak goeie spitsen uit die landen gehaald Dat valt de laatste jaren nog wel tegen wat ze halen. Daarnaast is het toch onzin dat ze uit Zweden of Denemarken moeten komen. Is mij een biet waar hij vandaan komt. Als hij maar goals maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 09:41 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Even goed lezen. Hij komt met Veldwijk, waarop ik zei dat ik dan.... (het gaat om het woordje dan).... liever Weghorst heb. Ik ben het met je eens dat je dan net zo goed Kramer kunt houden. Indien je een andere spits haalt moet hij wel beter zijn. Ik hoop nog steeds op van wolfswinkel. Doelde ook niet specifiek op jou hoor, zie t vaker. Ik weet verder ook weinig beschikbare toppers./ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die willen helemaal niet naar de Eredivisie... voor zover ze er zijn. Probeer het nog maar een jaartje met Michiel; is zo slecht nog niet en als je hem goed aanspeelt dan maakt ie er minstens 20 per seizoen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, dat hebben we afgelopen seizoen gezien.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij is slechts een speler die zijn doelpuntjes meepikt. Goeie gozer, maar in mijn ogen niet een spits. Een spits hoort ook een aanspeelpunt te zijn en als het kan brengt hij anderen ook geregeld in scoringspositie. Dat laatste gaat nog, maar als aanspeelpunt heb je niet veel aan hem.
Hij is me niet compleet genoeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Succes met het vinden van een betere. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik lees net op voetbalzone dat Borussia vijftien miljoen heeft geboden op Ziyech. Die komt dus niet... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die kwam al niet. Was niet bepaald realistisch om dat te verwachten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is linksbenig en kan als linksbuiten spelen dus gewoon een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts, zeker als Kramer in de spits staat. Maar ook Kuijt kan prima koppen.
Anders kun je net zo goed met 2 spitsen spelen en meer zekerheid op het middenveld inbouwen. Daar ging het afgelopen seizoen (te) vaak mis! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Liever Bilal dan Toornstra want dat is geen echte buitenspeler. Maar als hij niet (aanzienlijk) beter gaat spelen moet 'ie uiteraard plaatsmaken. Met Karsdorp erachter komen er dan van rechts ook wel voldoende voorzetten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat is jouw mening. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee hoor. Dat is nou een feit. Er was nooit enige aanleiding om te mogen verwachten dat hij zou komen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 10:45 schreef JanM het volgende:[..] Is linksbenig en kan als linksbuiten spelen dus gewoon een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts, zeker als Kramer in de spits staat. Maar ook Kuijt kan prima koppen. Anders kun je net zo goed met 2 spitsen spelen en meer zekerheid op het middenveld inbouwen. Daar ging het afgelopen seizoen (te) vaak mis! Nu heb ik hem sinds hij naar engeland is vertrokken niet meer zien ballen, maar hij speelde in nederland toch altijd op rechtsbuiten? Maar hij is dus een linkspoot? Is me nooit opgevallen haha. Oké, is helemaal mooi als een speler op beide flanken uit de voeten kan. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 10:45 schreef JanM het volgende:[..] Is linksbenig en kan als linksbuiten spelen dus gewoon een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts, zeker als Kramer in de spits staat. Maar ook Kuijt kan prima koppen. Anders kun je net zo goed met 2 spitsen spelen en meer zekerheid op het middenveld inbouwen. Daar ging het afgelopen seizoen (te) vaak mis! Je idee om meer goede voorzetten te krijgen op de spits, vind ik geweldig. Is nu namelijk van belabberd niveau. Met Kuyt en Kramer heb je twee spelers die goed kunnen koppen. Daarom wat mij betreft Kramer in de spits en Kuyt op '10'. Die sluit dan aan, bij een voorzet heb je twee gevaarlijke spitsen die een goal kunnen maken, met de voet of de kop. Ziyech op '10' gaat toch niet lukken, dus zet dan maar Kuyt daarzo. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: nooit lang achter elkaar. Hij heeft wel degelijk talent, maar zo enthousiast als ik was toen ze hem haalden, ben ik niet meer. Ik vind dat hij oogkleppen op heeft. Toch laat hij soms ook best leuke dingen zien en ik geloof wel in hem, maar hij moet eens een jaar basiskracht zijn. Dan pas ontwikkelt hij zich. Nu lijkt het aanmodderen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zei eerder al dat die jongen gewoon een happy end nodig heeft..... 😉 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga maar ff naar de salon... Neem genoeg geld mee en vraag er daar eens naar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 12:01 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] nooit lang achter elkaar. Hij heeft wel degelijk talent, maar zo enthousiast als ik was toen ze hem haalden, ben ik niet meer. Ik vind dat hij oogkleppen op heeft. Toch laat hij soms ook best leuke dingen zien en ik geloof wel in hem, maar hij moet eens een jaar basiskracht zijn. Dan pas ontwikkelt hij zich. Nu lijkt het aanmodderen... Volgens mij heeft hij teveel bewijsdrang. Mag allemaal wat minder geforceerd. De cijfers geven aan dat hij het niet onaardig doet, nu het vertoonde spel nog. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Salon? Zo'n salon?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja. Zo één! Vraag maar naar het speciale tarief voor knippen & scheren & happy end |
|
|
|