|
|
CobusIII
|
|
|
Ik maak me ook zorgen om hem...Hij heeft een mentale tik opgelopen. Ik zou er een sportpsycholoog tegenaan gooien om hem uit het slop te trekken. We hoeven hem niet af te branden, want we hebben er alleen maar profijt van als hij goed in zijn vel komt te zitten... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Heeft ie al een tik gehad krijgt ie er nog een sport psycholoog achteraan ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaat een beetje door. Hij baalt van z'n gemiste strafschop. Gaan we nu al psychologie daarop loslaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze man is door 90% afgeschreven en die grijpen alles aan omdat te duiden. Heeft ook een aantal voorbereidende passes gegeven waar goals uitkwamen deze wedstrijd.
Maar dat is niet leuk om aan te stippen natuurlijk. Want amateurs. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vreemde gewoonte. Er meteen meer achter zoeken dan er hoeft te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ter lering ende vermaeck. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, ach, t wordt alleen maar erger straks. Bewieroking en afbranding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:Deze man is door 90% afgeschreven en die grijpen alles aan omdat te duiden. Heeft ook een aantal voorbereidende passes gegeven waar goals uitkwamen deze wedstrijd. Maar dat is niet leuk om aan te stippen natuurlijk. Want amateurs. Flauwekul. Jij ziet de laatste tijd achter elke boom n geest lopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het begon hierboven met geesten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En benodigde geestelijke hulp voor Vejinovic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En vooral t eigen gelijk duiden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 18:27 schreef CobusIII het volgende:Ik maak me ook zorgen om hem...Hij heeft een mentale tik opgelopen. Ik zou er een sportpsycholoog tegenaan gooien om hem uit het slop te trekken. We hoeven hem niet af te branden, want we hebben er alleen maar profijt van als hij goed in zijn vel komt te zitten... Dat roep ik al tijden... is toch overduidelijk na gisteren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een paar op het forum raakt al een beetje in de war als er over een sportpsycholoog wordt gesproken..(de Johan Derksjes). In de sportwereld is dat al enige tijd een heel normaal verschijnsel en breed toegepast. In het conservatieve voetbalwereldje zijn er nog een paar die daar wat moeite mee hebben.... Als ik dat voorstel voor Vejinovic doe, dan is dat niet om hem af te branden, zoals in de reactie geschreven. Soms heeft iemand een zetje nodig... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij heeft hij al zo iemand onder de arm dacht ik. Vorig jaar heb ik daar een stuk over gelezen in een interview met hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 22:41 schreef CobusIII het volgende:Een paar op het forum raakt al een beetje in de war als er over een sportpsycholoog wordt gesproken..(de Johan Derksjes). In de sportwereld is dat al enige tijd een heel normaal verschijnsel en breed toegepast. In het conservatieve voetbalwereldje zijn er nog een paar die daar wat moeite mee hebben.... Als ik dat voorstel voor Vejinovic doe, dan is dat niet om hem af te branden, zoals in de reactie geschreven. Soms heeft iemand een zetje nodig... Nee suffie, je moet alleen niet basis van een halve minuut een psych als gewenst erbij halen. Je baseert dan vooralsnog op lucht. Of moet jij ook in therapie als je je biertje laat vallen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat denk ik wel ja. Onacceptabel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 23:04 schreef ar het volgende:Volgens mij heeft hij al zo iemand onder de arm dacht ik. Vorig jaar heb ik daar een stuk over gelezen in een interview met hem. Hoogste tijd voor een nieuwe dan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee suffie, je moet alleen niet basis van een halve minuut een psych als gewenst erbij halen. Je baseert dan vooralsnog op lucht. Of moet jij ook in therapie als je je biertje laat vallen? Gaat niet om een half minuutje, maar ook om het vorige seizoen.....Iedereen kon zien dat hij mentaal niet lekker in zijn vel zat... en als mijn biertje omvalt, heb ik altijd een tweede in de buurt..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 08:07 schreef CobusIII het volgende:[..] Gaat niet om een half minuutje, maar ook om het vorige seizoen.....bijna iedereen kon zien dat hij mentaal niet lekker in zijn vel zat... en als mijn biertje omvalt, heb ik altijd een tweede in de buurt..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T wordt n mooi seizoen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:13 schreef van geil het volgende:Was gewoon n ruk penalty, t publiek lacht m uit. Nog gekker vind ik het gedrag erna, als je lekker in je vel zit dan lach je mee ,zeker met 0-15. Maar na n minuut liep hij nog nee schuddend op het veld. Zorgelijk. Eens, zoals ik al eerder zei. Neem geen risico's met hem. Speelde simpel en deed geen gekke dingen. Dan komt het vertrouwen stap voor stap terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duo penotti en geile. Na elkaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oefenduels op FOX 13 juli 18.00 uur 16 juli 13.00 uur, en dan Valencia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie alleen maar Duo Penotti |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 kleuren in een pottieeeeee.. O jee..mag niet he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wit en bruin en bruin en wit . Ik zie het probleem niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
(Bron: VI) Khalid Benlahsen heeft als keeperstrainer een plaats gekregen in de technische staf van Feyenoord. De 42-jarige oud-doelman is de opvolger van Patrick Lodewijks. Feyenoord moest op zoek naar een nieuwe keeperstrainer nadat Lodewijks had gekozen voor Everton als bestemming. De Rotterdamse club vond met Benlahsen in eigen gelederen de geschikte kandidaat voor de vacature. De oud-doelman van onder andere FC Eindhoven was als coördinator keepers verbonden aan de Feyenoord-jeugdopleiding.
'Ik ben blij dat we het vertrek van Patrick intern hebben kunnen oplossen', zegt technisch directeur Martin van Geel op de Feyenoord-website. 'Khalid is een uitstekende keeperstrainer, die qua werkwijze prima past binnen onze technische staf en op dezelfde lijn zit als Patrick.'
Benlahsen, die voor één jaar tekende, prijst zich gelukkig. 'Het was al mooi om bij de Academy te werken, maar dat ik van daaruit heb kunnen doorgroeien naar een functie bij het eerste elftal, is geweldig. Ik vind het erg eervol om Patrick op te volgen. Hij is een absolute vakman, met wie ik de afgelopen jaren nauw heb samengewerkt.'
Nog nooit van gehoord. Iemand? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die was er al, en krijgt nu n andere functie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat staat er ja. Ik ken hem niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet, wel van naam :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een 5:3:2 systeem. Niet dat ik vind dat we altijd zo moeten spelen, maar misschien zou het kunnen dienen als alternatief systeem bij Europese wedstrijden tegen sterke tegenstanders.
- Jørgensen - Kuyt - Gustafson - Vilhena - Vejinović (/El Ahmadi) Woudenberg - Kongolo - Botteghin - Van Beek - Karsdorp
De backs zouden dan veelvuldig op kunnen komen en door Woudenberg te wisselen voor Elia, kan je (na rust) heel makkelijk overschakelen op 4:3:3.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit wordt echt een klote jaar :) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gewoon lekker 5-3-2 of 4-4-2. Iedereen heeft het maar over het bereiken van doelen en winnen van prijzen, maar houden vast aan dat achterlijke achterhaalde joodse systeem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen geeft oefenzege kleur met hakgoal
Met dank aan een prima tweede helft heeft Feyenoord zaterdag ook de tweede oefenwedstrijd in de voorbereiding winnen afgesloten. Het team van Giovanni van Bronckhorst keek op bezoek bij Rijnsburgse Boys na de eerste helft nog tegen een achterstand aan, maar was na rust veel te sterk voor de thuisploeg. Dankzij doelpunten van Tonny Vilhena (2x), Eljero Elia, Nicolai Jørgensen en Jens Toornstra werd het 1-5.
De circa 4.000 toeschouwers op Sportpark Middelmors zullen bij rust wellicht even in hun ogen hebben gewreven bij het zien van de tussenstand op het scorebord. Rijnsburgse Boys ging op dat moment aan de leiding dankzij een kopbal van Marc Magan na een snelle uitbraak, waardoor de thuisclub mocht hopen op een stunt zoals eerder in 1990 werd neergezet. Rijnsburgse Boys hield toen in een oefenwedstrijd het Nederlands elftal op 1-1.
Feyenoord was tot het openingsdoelpunt niet veel verder gekomen dan een kopbal uit een hoekschop van Michiel Kramer die op de lat eindigde en wist ook in het restant van de eerste helft nauwelijks gevaarlijk te worden. De ploeg van Van Bronckhorst had weliswaar een veldoverwicht, maar wist het tempo aan de bal niet zodanig op te voeren dat de thuisploeg erdoor in problemen kwam.
De elf nieuwe Feyenoorders die na rust binnen de lijnen verschenen, maakten aanmerkelijk meer indruk. Met veel beweging in de ploeg en prima positiespel had Feyenoord binnen een kwartier na rust orde op zaken gesteld via doelpunten van Elia en Vilhena. De aanvaller schoot raak na een individuele actie, waarna Feyenoords nummer tien een vrije trap in de korte hoek mikte.
De mooiste doelpunten van de middag moesten toen nog volgen. Nicolai Jørgsensen, die in de voorgaande oefenwedstrijd tegen RKSV Driel zijn eerste vier doelpunten als Feyenoorder maakte, deed opnieuw van zich spreken. De spits loodste de bal op aangeven van Jens Toornstra met een slim tikje achter zijn standbeen langs de keeper. Tien minuten later was Toornstra zelf afmaker. Elia legde de bal panklaar voor hem, waarna hij de bal listig over de uitkomende doelman stiftte. Vilhena bepaalde kort voor tijd na een slimme één-twee de eindstand.
Rijnsburgse Boys Feyenoord 1-5
Scoreverloop:
34 1-0 Magan
57 1-1 Elia
60 1-2 Vilhena
63 1-3 Jørgensen
75 1-4 Toornstra
87 1-5 Vilhena
Opstelling Feyenoord:
Eerste helft: P. Hansson; Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Gustafson, Hamer; Basaçikoglu, Kramer en E. Hansson.
Tweede helft: Bijlow; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Woudenberg; Vejinovic, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Elia. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ergens een samenvatting te zien? |
|
|
|