|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1e helft een beetje te veel KramerT allemaal. 2e Helft leuke dingen gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord oefent op woensdag 13 juli toch niet tegen Union Berlin, zo heeft FR12.nl vernomen. De Rotterdammers zien van het vriendschappelijke duel af omdat de locatie (St. Andrä) qua afstand en vervoer vanaf het hotel niet ideaal is.
Hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst hoopt dat er snel een nieuwe locatie én tegenstander gevonden kan worden om tegen te sparren. Feyenoord wil graag twee oefenwedstrijden afwerken op het trainingskamp in Bad Waltersdorf, Oostenrijk.
Een van deze wedstrijden is tegen het Belgische Anderlecht. Het oefenduel staat gepland voor zaterdag 16 juli in Rohrbach an der Lafnitz, dat op een klein half uur ligt van het hotel. St. Andrä ligt op ruim 1,5 uur rijden van Bad Waltersdorf.
Na het trainingskamp wordt in De Kuip nog een duel tegen Valencia (23 juli) afgewerkt. Eén week later begint het seizoen officieel met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een zooitje die wisselspelers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nah, meer een helft wat lamlendig. En een frisse tegenstander in de 1e helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het bestuur betaald voetbal heeft, met instemming van de Eredivisie, Jupiler League en het technisch platform van de KNVB, besloten om het aantal spelers op het wedstrijdformulier uit te breiden van 18 naar 23. Dit betekent dat er in plaats van zeven voortaan maximaal twaalf wisselspelers op de bank en/of in de dug-out mogen zitten. Trainers werken in de voorbereiding op een wedstrijd gemiddeld met 20 tot 24 spelers. Op de wedstrijddagen moesten de spelers 19 tot en met 24, die geen deel uitmaakten van de wedstrijdselectie op de tribune plaatsnemen. Dankzij de uitbreiding blijven zij betrokken bij de voorbereiding op de wedstrijd. Dat bevordert het teamproces en de ontwikkeling van jonge spelers, zegt de aanjager van het plan Winnaars van Morgen, technisch manager Jelle Goes van de KNVB. Clubs zijn niet verplicht om de wedstrijdselectie uit te breiden en vrij om deze op de wedstrijddag aan te passen. Een praktisch gevolg is dat de clubs de ruimte zullen scheppen in of naast de dug-outs. Het besluit is van toepassing op alle competities betaald voetbal, KNVB Bekerwedstrijden, play-offs en het duel om de Johan Cruijff schaal. Het onderhavige wijzigingsbesluit geldt per 1 juli 2016 tot en met 30 juni 2017, ofwel vanaf komend seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker knus op de reservebank zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ons nieuwe kampioensveldje ziet er prima uit..
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das een cactus mafkees, daar doe je de dames geen plezier mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah lijdensweg zal er verheugd mee zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan voor 4 prijzen dit keer, Jan heeft gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft Jan op een cactus gezeten of zo..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is er n nieuw oefenprogramma? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Za. 16-07-2016 13:00 RSC Anderlecht uit
Za. 23-07-2016 20:00 Valencia CF Thuis
Zo. 31-07-2016 18:00 PSV |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 17:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Za. 16-07-2016 13:00 RSC Anderlecht uit Za. 23-07-2016 20:00 Valencia CF Thuis Zo. 31-07-2016 18:00 PSV Dankjewel ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij voegde er wel aan toe dat t onmogelijk is met deze middenvelders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Marcel van Roosmalen legde hem de woorden in de mond. Waarop Jan dit bevestigde , en gelijk uitleg gaf waarom het niet gaat lukken. N groot tekort aan scorend vermogen , en creativiteit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een vertrouwen weer, waarom niet dan. Ok 4 is natuurlijk onwaarschijnlijk maar voor de rest is titel, schaal en beker toch mogelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De neuzen gaan n kut seizoen tegemoet. PSV zie ik met 2 vingers in de neus kampioen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boskamp heeft wel een punt. Kuijt, Kramer, Jörgensen en een beetje Elia. Dat is je scorend vermogen. We gaan komend seizoen inlopen maar 3e plek is meest aannemelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
2 vingers in Holleeder, ranzig. Gemeld.
@ Herr von geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik voorzie een taakstraf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 23:20 schreef FR-Henk het volgende:Boskamp heeft wel een punt. Kuijt, Kramer, Jörgensen en een beetje Elia. Dat is je scorend vermogen. We gaan komend seizoen inlopen maar 3e plek is meest aannemelijk. Bekijk de selectie eens op Feyenoord.nl ontbreken nogal wat namen. Weet niet wie het op zijn heupen kan krijgen, hoeft er ineens maar één te zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tapia kon ons wel eens gaan verrassen... op een positieve manier bedoel ik hè... (wellicht dat hier veel ijdele hoop in zit, maar ik zou er ook weer niet raar van opkijken hoor) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik hoop fijn een stukje met je mee... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: hopen, typisch ... van een supporter die snel tevreden is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag ik zeggen dat we bizar weinig oefenwedstrijden spelen? 4 oefenpotjes waarvan 2 tegen amateurs wat dus helemaal niets zegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 17:40 schreef MMM het volgende:Mag ik zeggen dat we bizar weinig oefenwedstrijden spelen? 4 oefenpotjes waarvan 2 tegen amateurs wat dus helemaal niets zegt. Oefenprogramma is al jaren ruk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 17:40 schreef MMM het volgende:Mag ik zeggen dat we bizar weinig oefenwedstrijden spelen? 4 oefenpotjes waarvan 2 tegen amateurs wat dus helemaal niets zegt. Slecht hoor MMMartin! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zegt de fan die nooit tevreden is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komt de wedstrijd zaterdag op fox? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Viel mij op. Vind 4 oefenpotjes waarvan 2 serieus erg weinig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook waar. Maar de competitie begint over 3 weken al. Weinig tijd, keuzes maken, vrees ik. Maak me er geen zorgen over want de basis is er... Een spits inpassen en een keeper neerzetten moet niet al te veel problemen opleveren, lijkt mij zo.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Competitie begint te vroeg, vakanties lopen vaak ook nog, transferwindow idem. Ingrediënten genoeg om de eredivisie naar 16 clubs terug te brengen. Twente en Vitesse opheffen bv. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste mag sowieso wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik heb even gekeken hoeveel oefenduels de grote clubs spelen. FC Barcelona 4, Manchester United 5. Vergelijkbaar dus. Ben er wel mee eens dat we een extra duel tegen een serieuze tegenstander kunnen gebruiken. Dat was oorspronkelijk vandaag (gisteren inmiddels) tegen Union Berlin. Hopelijk kan er nog ergens een nieuwe tegenstander gevonden worden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 01:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik heb even gekeken hoeveel oefenduels de grote clubs spelen. FC Barcelona 4, Manchester United 5. Vergelijkbaar dus. Ben er wel mee eens dat we een extra duel tegen een serieuze tegenstander kunnen gebruiken. Dat was oorspronkelijk vandaag (gisteren inmiddels) tegen Union Berlin. Hopelijk kan er nog ergens een nieuwe tegenstander gevonden worden. Gaat denk niet alleen om het aantal, maar ook om het niveau van de tegenstander. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: hoop is tenminste positief. Uit jouw postjes kan ik dit helaas niet opmaken. Alleen maar de boel afkraken, zagen aan poten en eigen jongens wegsturen. Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Feyenoord... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt, zij spelen alleen tegen serieuze tegenstanders. Dat geef ik ook aan, dat wij ook nog wel een extra wedstrijd tegen een profclub kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eerst die pleeborstel er af bij Bilal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwe tijd, mijn stijl is het ook niet. Maar ja, toen ik jong was had ik ook maffe kapsels achteraf. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En nu zie je er zo uit?
|
|
|