|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee die heeft prima foto's |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je wilt weten wat de nieuwe snufjes zijn van een apple ,dan moet je de vorige android van samsung bekijken.. Algemeen bekend dat Samsung beter is dan Apple.. Alleen jammer dat ze shirt sponsor waren van Chelsea |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Samsung is in sommige dingen beter, andere dingen niet. Zo werkt t met alles. Ik ben geen Apple fan, heb er 1 vanwege werk, doet wat t moet doen, prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:Samsung is in sommige dingen beter, andere dingen niet. Zo werkt t met alles. Ik ben geen Apple fan, heb er 1 vanwege werk, doet wat t moet doen, prima Een telefoon van je werk is sowieso de beste ,ongeacht het merk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twee Iphone4 gekocht een jaar of 5 geleden en werken nog steeds prima, de enorme grote van de nieuwe toestellen waaronder ook Samsung weerhoud me er van een nieuwe te halen. Gelukkig is ze dat bij Apple ook opgevallen en hebben ze weer een compact model op de markt gebracht maar deze is nog altijd iets groter dan mijn ouwe Iphone, maar het is te doen en misschienga ik er wel voor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Twee.... zeker nooit van een wisselgesprek gehoord?! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach weet je, om gezeur te voorkomen heb ik er ook gelijk één voor mijn vrouwtje mee genomen. Is een uitkomst geweest, daarvoor hadden we Nokia en dat ding had ze continu vast staan. Heeft ze eigenlijk met die Iphone nauwelijks last mee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij bent handig met de vrouwtjes. ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 20:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je wilt weten wat de nieuwe snufjes zijn van een apple ,dan moet je de vorige android van samsung bekijken.. Algemeen bekend dat Samsung beter is dan Apple.. Alleen jammer dat ze shirt sponsor waren van Chelsea Zit je me nu uit te dagen dwarsbak.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zelf een 6s nu en het formaat is niet storend, eerder prettig. Masar ik heb geen echt kleine handen. Zo'n plus hoort in een vrouwentas.
Ik heb een samsung van mijn werk, een kleine. Kut apparaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 08:23 schreef nr 10 het volgende:Zelf een 6s nu en het formaat is niet storend, eerder prettig. Masar ik heb geen echt kleine handen. Zo'n plus hoort in een vrouwentas. Ik heb een samsung van mijn werk, een kleine. Kut apparaat. Die 6s van mijn maat al twee keer recht gemaakt en een keer glas gewisseld nadat hij precies op het miezerige alu hoekje viel. Heb dat eerst kunnen uitdeuken en daarna paste er enigszins weer een nieuw scherm in. Gewoon een onhandig en kwetsbaar apparaat die 6s die je beter in een handtas kan beschermen inderdaad ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt haar eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie op 14 augustus tegen FC Twente. Net als de openingswedstrijd tegen Valencia lijkt De Kuip wederom uitverkocht te raken. Op dit moment zijn er nog enkele kaarten beschikbaar via de officiële website van de Rotterdammers. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst kan ook dit seizoen weer rekenen op maximale steun van Het Legioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik niet. Mijn neef gaat op mijn kaart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga je met de meiden of weer met die andere lange slungel..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben er met de oudste en mijn ma, ik neem ze mee. T is haar kameraadjeswedstrijd he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha moeders is ook voor Feyenoord dus, mooi man..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, die is nog fanatieker dan ik tijdens een wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig. Ik ken dat mijn beide ouders waren ook voor Feyenoord. Als die een wedstrijd zaten te kijken en m'n vader mopperde op Feyenoord werd m'n moeder laaiend..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn vader is ook voor Feyenoord, maar die is een jaar of 20 geleden een beetje afgehaakt. Is nu en golfer. En je weet hoe die zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:Mijn vader is ook voor Feyenoord, maar die is een jaar of 20 geleden een beetje afgehaakt. Is nu en golfer. En je weet hoe die zijn. In Vlaardingen heb je een golfbaan waar een jaar lidmaatschap 10.000 euro per jaar kost . Ik wandelde daar altijd in met mijn prille liefde in die tijd.. Vroeg er man of daar ergens een groen balletje lag..Afijn ik dus een beetje kijken ,en verdomd daar lag tie..Zeg die man gelukkig want zo'n balletje kost wel 4.50. Sommige dingen kan je beter niet zeggen dus ik flikker dat balletje aan de andere kant zo de vaart in. Het is toch niet het woord gierig dat je zoekt he Roony ? Haha ;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wij hebben het Regthuys (duim omhoog) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] In Vlaardingen heb je een golfbaan waar een jaar lidmaatschap 10.000 euro per jaar kost . Ik wandelde daar altijd in met mijn prille liefde in die tijd.. Vroeg er man of daar ergens een groen balletje lag..Afijn ik dus een beetje kijken ,en verdomd daar lag tie..Zeg die man gelukkig want zo'n balletje kost wel 4.50. Sommige dingen kan je beter niet zeggen dus ik flikker dat balletje aan de andere kant zo de vaart in. Het is toch niet het woord gierig dat je zoekt he Roony ? Haha ;-) Nee, t is een beetje een bal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Rond ... met putten.... moet aan m'n ex denken... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..daar hebben we barrels |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb r goed ingeruild. ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk een pa van goud.. ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat sowieso, stront eigenwijs, maar hart van goud. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alle goede vaders zijn stront eigenwijs! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Golfbaan. Maar ik kan er geen hol(e) van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik speel zelf ook, als een krant, maar ik mag de banen op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
Is er al een sportpooler feyenoordpoule 2016-2017 opgestart? Zo ja, hoe kan ik me daarvoor aanmelden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft vandaag opnieuw een besloten oefenwedstrijd gespeeld. Dit weet FR12.nl te melden. Vanmorgen op Varkenoord hebben de reserves van Feyenoord met 2-1 gewonnen van FC Eindhoven. De goals aan de kant van de Rotterdammers kwamen van El Hankouri en Kramer. Bij de Eindhovenaren speelde oud-Feyenoorder Leonardo mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Reserves Feyenoord gelijk tegen reserves FC Utrecht
FC Utrecht heeft een oefenwedstrijd gespeeld tegen Feyenoord. Beide clubs speelden met reservespelers. Het eindigde op sportpark Zoudenbalch in 0-0. Dit weet RTV Utrecht zojuist te melden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD VOEGT FYSIEKE TRAINER TOE AAN BEGELEIDINGSSTAF
Feyenoord breidt per 1 januari 2017 de organisatie uit met Bas van Bentum. De 30-jarige Van Bentum gaat een fulltime functie als fysieke trainer vervullen en zal zijn werkzaamheden gaan uitvoeren bij zowel het eerste elftal als Feyenoord Academy. Hij tekent een contract voor anderhalf jaar.
Van Bentum zal bij Feyenoord Academy nauw gaan samenwerken met coördinator fysieke training Rick Cost, waarbij het optimaliseren van de fysieke ontwikkeling van de jeugdspelers één van de speerpunten zal zijn. Bij Feyenoord 1 zal hij fysieke trainer Arno Philips gaan ondersteunen bij de begeleiding van de individuele (kracht)trainingsprogramma’s.
‘Met de aanstelling van Bas zorgen we voor een verdere uitbreiding en professionalisering van onze begeleidingsstaf,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘De individuele trainingsprogramma’s worden steeds belangrijker. Bas heeft op dat gebied veel ervaring, onder meer doordat hij heeft gewerkt met toptennissers. Het is een voordeel dat hij zowel met de spelers van Feyenoord 1 als de jeugdspelers gaat werken. Hij weet daardoor wat jeugdspelers in fysiek opzicht nodig hebben om de eventuele stap van Varkenoord naar De Kuip te maken en kan hen daar op voorbereiden.’
Van Bentum komt over van de Nederlandse tennisbond (KNLTB), waar hij de afgelopen jaren werkzaam was als conditie- en krachttrainer. Zo werkte hij mee aan talentontwikkelingsprogramma’s en begeleidde hij Nederlandse toptennissers als Robin Haase en Thiemo de Bakker tijdens onder meer Davis Cup-wedstrijden en Grand Slam-toernooien. ‘Ik zie mijn overstap naar Feyenoord als een grote uitdaging,’ zegt Van Bentum. ‘Naast tennis is voetbal op sportgebied mijn grote liefde. Ik kijk er erg naar uit om voor zo’n grote en mooie club als Feyenoord te gaan werken.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Familie van Joris (weinig in het nieuws dit seizoen..) en Evert?
Welkom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aandacht voor het fysieke deel. Cruciaal. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zeker. Het jaren geleden door P. Bosz al genoemde topsportklimaat begint vorm te krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk