|
|
van geil
|
|
|
Kan nog steeds een seizoen worden met een soort "dubbel". |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu vol voor plek 3 Geen gedonder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mission impossible 3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3e lukt wel, de rest eronder werkt regelmatig mee door te verliezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien zit er aan het behalen van plek 4 wel een veel grotere prijs vast dan aan plek 3.
Dan teken ik voor plek 4.
Sowieso boeit heel dit seizoen me niet meer, zal ook 0 sfeer zijn bij thuiswedstrijden. Seizoen is klaar, iedereen is er klaar mee. Dit word een einde als het seizoen onder Fred Rutten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Februari en het seizoen is voorbij. Voelt vertrouwd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker joh.. kunnen ze weer vrijuit voetballen en wij hebben geen stress meer :p |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Berusting. Dat is eigenlijk het ergste, dat ik me er nauwelijks druk om maak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dit is niet de eerste periode voor mij dat dit gevoel de overhand heeft. Begin jaren 90 was het precies hetzelfde, net als de periode met Been en de 10-0 in Ehv. En Arie Haan was ook een drama destijds, 2 jaar later waren we weer kampioen. Het lijkt wel een vervelende griep die elke paar jaar weer de kop opsteekt. Hopen dat het een opmaat wordt voor betere tijden en dat die neerwaartse spiraal geen blijvertje is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind dit seizoen niet zo'n ramp hoor. Als we volgende jaar 3 goede aankopen doen, kunnen we best weer meedoen. Ik denk dat we een aantal spelers te snel afschrijven. Met een goede trainer erbij moet het lukken. Uitschakeling tegen Trencin was een schande, maar als je volgend jaar wat stabieler kan zijn tegen de kleintjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Er zit meer in deze selectie, maar wat diversiteit en jonge aankomende talenten kan al veel meer spirit brengen. En een heldere spelvisie, en echt wat meer discipline. Er worden zo vaak dezelfde fouten gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, we hangen allen aan elkaar van hopen, denken, inschatten, vrezen....
Maar altijd beter dan dat verdekte, maar angstige gebluf uit die grachtenkerker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog 13 dagen en 18 uurtjes dan begint de F1 weer, kijken of het dit jaar voor Nederland ergens om gaat en wat ik vooral leuk zou vinden er meerdere mee blijven doen voor het kampioenschap. Hoop eens op een bloedstollend en spannend seizoen waar het in de laatste race beslist gaat worden met als outsider Raikonen of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste vijf races kudt, daarna inhaalrace |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2019 - 19:16 schreef CobusIII het volgende:Vind dit seizoen niet zo'n ramp hoor. Als we volgende jaar 3 goede aankopen doen, kunnen we best weer meedoen. Ik denk dat we een aantal spelers te snel afschrijven. Met een goede trainer erbij moet het lukken. Uitschakeling tegen Trencin was een schande, maar als je volgend jaar wat stabieler kan zijn tegen de kleintjes... Er is geen geld dus geen sterke aankopen.
En wie schrijven we te snel af? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Iedereen, behalve Berghuis..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Spelers die je maar op één of andere manier als zaag voor Martins stoelpoten kan gebruiken, terwijl je zegt dat er geen geld is voor betere.
We verwachten nu gewoon dat je blijft leven als je je parachute niet opent en op de grond valt. Open de parachute en je wordt vrij anoniem 3e dit jaar en klaar. Ik vind het ook niet lekker maar er zijn nou eenmaal 2 clubs beter dit jaar en baal er ook van gvd.
Ik verwacht wel een andere koers nu en niet deze die we na het kampioenschap hebben ingezet. Daarbij horen dus keiharde lijnen die worden doorgezet, met wie zal me eigenlijk worst zijn als het maar gebeurt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 08:41 schreef VVout het volgende:[..] Spelers die je maar op één of andere manier als zaag voor Martins stoelpoten kan gebruiken, terwijl je zegt dat er geen geld is voor betere. We verwachten nu gewoon dat je blijft leven als je je parachute niet opent en op de grond valt. Open de parachute en je wordt vrij anoniem 3e dit jaar en klaar. Ik vind het ook niet lekker maar er zijn nou eenmaal 2 clubs beter dit jaar en baal er ook van gvd. Ik verwacht wel een andere koers nu en niet deze die we na het kampioenschap hebben ingezet. Daarbij horen dus keiharde lijnen die worden doorgezet, met wie zal me eigenlijk worst zijn als het maar gebeurt. Waar baseer je op dat er een andere koers wordt ingezet? Los van wat media etc. roepen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2019 - 08:42 schreef MightyAce het volgende:[..] Waar baseer je op dat er een andere koers wordt ingezet? Los van wat media etc. roepen. Ik verwacht het maar zie een beetje zigzag patroon. Jeugd geen jeugd, Dord of 2e Feyenoord. Haal je een jeugdspeler makkelijk uit Dord als de situatie zich aandient in het eerste of zijn we nu aan het ontsporen.
Geen rechte lijn met een duidelijk pad waar we naartoe gaan, laat staan een andere. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zelf flauwekul opschrijven met dat we spelers te snel afschrijven, dus geen namen kunnen noemen en dan op deze manier leuk proberen te zijn.
Nog even blijven oefenen met je cabaretshow. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
fap....fap...fap....oh Steven...fap...fap |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Best een aardige selectie om op door te knutselen...paar aanpassingen, hier en daar wat jeugd inpassen, aantal spelers verlengen..ervaren trainer erbij. Dan zitten we volgend jaar gewoon weer bij de top 3, komen een eind in de beker en misschien een rondje of 2-3 in de EL. Langzaam gaan bouwen naar een hoger niveau...niks mis mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies. Tis allemaal niet zo erg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bijlow,Delle,(Vermeer)
Nieuwkoop,Haps,Juste,Malacia,Verdonk,Geertruida,Van Beek (zo dus?)
Ayoub,Kökcü,Burger, Wehrmann, Toornstra, (Vilhena)
Larsson,Berghuis,Jorgensen,Vente,Zwarts,Sinisterra
Out: Van Persie Clasie Cuco Botteghin Van der Heijden
Zo oogt het wat onervaren en niet zo spectaculair, maar we hebben ook niet veel gezien in het eerste elftal van die jonge gasten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 zeges in 13 uitwedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vak S moet leeg bij Feyenoord - sc Heerenveen naar aanleiding van het vuurwerk bij Feyenoord - PSV.
Zonde, sneu. Die knallen hoeven ook niet van mij, maar vind fakkels wel sfeer verhogend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terecht. Volgende stap is leeg stadion |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker rustig op T geen spreekkoren Nouri worden en kanker v Geel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we het een beetje netjes houden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon lekker 4e worden hé. Wat maakt het nog uit. Lamzakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima, beter ookmaar geen Europees |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kost toch alleen maar poen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
De directie en scouting deugt al jaren niet. Van Geel en Jan de Jong moeten vertrekken. Ik ben het volledig eens met de visie van Willem van Hanegem. Laat Max Huiberts maar technisch directeur worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3e plek gaan we niet behouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou echt een schande zijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat ben je vroeg op de zondag zz.. pfff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag dilemma: 020 of az de punten? Doe maar gelijkspel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij niet meer uit, bij winst 020 nog steeds 3 punten, en blijven we doormodderen.bij verlies misschien wat meer actie in het bestuur |
|
|
|