|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik hou het op bewijsdrang. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Clasie als de trainer het niet in je ziet zitten begrijp ik het. Denk gewoon dat Stam Fer wil fysiek sterker box to box speler. Hopelijk fit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 - 09:24 schreef Positivo het volgende:[..] Clasie als de trainer het niet in je ziet zitten begrijp ik het. Denk gewoon dat Stam Fer wil fysiek sterker box to box speler. Hopelijk fit! "hopelijk fit". Alsof je een auto gaat kopen waarvan je weet dat ie afgelopen jaren regelmatig weggesleept moest worden. En dan hopen dat ie nu wel blijft rijden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 - 10:25 schreef MightyAce het volgende:[..] "hopelijk fit". Alsof je een auto gaat kopen waarvan je weet dat ie afgelopen jaren regelmatig weggesleept moest worden. En dan hopen dat ie nu wel blijft rijden. 27 wedstrijden gespeeld maar goed Roma heeft interesse. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dan kun je het wel vergeten. Maar we blijven op het vinkentouw zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tasjes worden al weer bijna ingepakt voor de eerste training. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ingepakt inmiddels. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nog twee weken begint de ellende weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou lekker naar de hockey gaan kijken of zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik mis het totaal niet, heerlijk die zondagen zonder je te ergeren.
Misschien komt het weer als het allemaal begint. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Copa Amerika is ook leuk,en de oranje leeuwinnen zo nu en dan.. Die Miedema ligt prive te scharen met die andere he |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nerez in een Braziliaans shirt wat een armoe daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer dat de trainingen niet live zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Verzamelen op varkenoord? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog steeds is mijn seizoenskaart niet afgeboekt, greep dat dat eind mei zou gebeuren.. Is ie bij iemand al afgeboekt..(?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja bij mij 3 weken geleden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmz dan maar eens gaan bellen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja hoor, Jensie heeft het woord "landstitel" alweer laten vallen in de media hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 08:23 schreef MightyAce het volgende:Ja hoor, Jensie heeft het woord "landstitel" alweer laten vallen in de media hahaha Ja en, tenminste iemand die niet als een loser zit te janken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat heeft dat er nou mee te maken? Gaat om een beetje realisme. Er moet gebouwd worden, slaat gewoon nergens op om het over plek 1 te hebben joh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:12 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat heeft dat er nou mee te maken? Gaat om een beetje realisme. Er moet gebouwd worden, slaat gewoon nergens op om het over plek 1 te hebben joh Winnen begint met de juiste setting Ace, anders hadden we die schaal ook niet gepakt in 2017 als alles maar realisme moet draaien of een Europacup in 2002. Muhammad Ali in de 9e ronde niet van George Foreman gewonnen, t's gewoon helemaal fout nu al zo de strijd op te geven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:21 schreef VVout het volgende:[..] Winnen begint met de juiste setting Ace, anders hadden we die schaal ook niet gepakt in 2017 als alles maar realisme moet draaien of een Europacup in 2002. Muhammad Ali in de 9e ronde niet van George Foreman gewonnen, t's gewoon helemaal fout nu al zo de strijd op te geven. Strijdbaar zeker, maar jij weet ook dat er veel te vaak over die schaal gepraat is |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:21 schreef VVout het volgende:[..] Winnen begint met de juiste setting Ace, anders hadden we die schaal ook niet gepakt in 2017 als alles maar realisme moet draaien of een Europacup in 2002. Muhammad Ali in de 9e ronde niet van George Foreman gewonnen, t's gewoon helemaal fout nu al zo de strijd op te geven. 100% mee eens. Vorig seizoen verloren we het openings wedstrijd van fucking de graafschap. En verloren we 9x!! Maar we wonnen met 6-2 van 020! Mindset, mindset! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien iets meer bescheidenheid na 2 seizoenen achter elkaar meer dan 20 punten achter de koploper geƫindigd te zijn. Ik vind het echt schaamteloos dat mensen hier het over een titel hebben.
Heeft niks met losers mentaliteit of wat dan ook te maken. Wees gewoon realistisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:12 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat heeft dat er nou mee te maken? Gaat om een beetje realisme. Er moet gebouwd worden, slaat gewoon nergens op om het over plek 1 te hebben joh Precies.
Maar laat het maar.. VVout kan je dat echt niet wijs maken. Zijn goed recht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:54 schreef MMM het volgende:[..] Precies. Maar laat het maar.. VVout kan je dat echt niet wijs maken. Zijn goed recht. Bouwen moet je op ieder punt MMM ook de mindset moet kloppen, anders hoef je er geen eens aan te beginnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:03 schreef VVout het volgende:[..] Bouwen moet je op ieder punt MMM ook de mindset moet kloppen, anders hoef je er geen eens aan te beginnen. Mee eens! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We verliezen altijd van de echt kleinere clubs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:39 schreef MightyAce het volgende:[..] Strijdbaar zeker, maar jij weet ook dat er veel te vaak over die schaal gepraat is Ieder jaar weer als je met de goede intentie aan een seizoen begint, je voetbalt toch ergens voor buiten je bankrekening. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:03 schreef VVout het volgende:[..] Bouwen moet je op ieder punt MMM ook de mindset moet kloppen, anders hoef je er geen eens aan te beginnen. AZ, Utrecht, Vitesse praten toch ook niet over een titel?
Tuurlijk moet de mindset kloppen, maar geen enkele speler zal het seizoen in gaan met de gedachte dat Feyenoord kampioen word. Misschien maar beter ook als dat de prestaties ten goede komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:18 schreef MMM het volgende:[..] AZ, Utrecht, Vitesse praten toch ook niet over een titel? Tuurlijk moet de mindset kloppen, maar geen enkele speler zal het seizoen in gaan met de gedachte dat Feyenoord kampioen word. Misschien maar beter ook als dat de prestaties ten goede komt. Jens uit het in ieder geval wel en hoop de rest ook, anders zou het erg verdrietig zijn dat je nu al bij de pakken neer gaat zitten. Zie ook niet in hoe z'n behouden instelling goed voor de prestatie zou kunnen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als spelersgroep van Feyenoord moet je altijd voor het hoogst haalbare gaan. Alleen mag je dit vanuit de club nooit naar buiten toe uitspreken,daarmee kunnen zij zichzelf alleen maar mee voorschut zetten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat zeg je dan als ze je wat vragen, z'n nietszeggend antwoord zoals menigeen bij de mediatraining voorgeschoteld krijgt. Nee man, Jens zegt niets verkeerd, want daar gaat het me om hoe die wordt uitgelachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:26 schreef VVout het volgende:[..] Jens uit het in ieder geval wel en hoop de rest ook, anders zou het erg verdrietig zijn dat je nu al bij de pakken neer gaat zitten. Zie ook niet in hoe z'n behouden instelling goed voor de prestatie zou kunnen zijn. Hoezo bij de pakken neer gaan zitten? Beter een realistisch doel stellen. Stevig plek 3 in handen hebben met leuk aanvallend voetbal zou al een vooruitgang zijn tov afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:35 schreef VVout het volgende:Wat zeg je dan als ze je wat vragen, z'n nietszeggend antwoord zoals menigeen bij de mediatraining voorgeschoteld krijgt. Nee man, Jens zegt niets verkeerd, want daar gaat het me om hoe die wordt uitgelachen. Jens zegt misschien kunnen we verrassen . Daar is niks mis mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:38 schreef MMM het volgende:[..] Hoezo bij de pakken neer gaan zitten? Beter een realistisch doel stellen. Stevig plek 3 in handen hebben met leuk aanvallend voetbal zou al een vooruitgang zijn tov afgelopen seizoen. Als dat lukt zou je ook kunnen verrassen en een Feyenoord waardige doelstelling durven uitspreken. Dan kan je kampioen worden als je bij de rest geen punten laat leggen. Je wint afgelopen seizoen van Ajax en je verliest een keer. Tegen PSV win je en speel je gelijk tevens win je nog van PSV voor de JC schaal. Je bent dus niet slechter af geweest afgelopen seizoen tegen je directe tegenstander, maar laat het elders leggen. Het klopt niet natuurlijk als je naar de kwaliteit gaat kijken bij Ajax en PSV, als je de statistieken mag geloven en daar houd dus realisme op. Gewoon geloven dat het kan is de remedie, alles is mogelijk totdat de strijd gestreden is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eerst maar eens gaan voor goed voetbal met een visie dan komen de successen vanzelf , talenten de ruimte geven om te ontwikkelen en gaan bouwen aan een sterk elftal en club |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:05 schreef VVout het volgende:[..] Als dat lukt zou je ook kunnen verrassen en een Feyenoord waardige doelstelling durven uitspreken. Dan kan je kampioen worden als je bij de rest geen punten laat leggen. Je wint afgelopen seizoen van Ajax en je verliest een keer. Tegen PSV win je en speel je gelijk tevens win je nog van PSV voor de JC schaal. Je bent dus niet slechter af geweest afgelopen seizoen tegen je directe tegenstander, maar laat het elders leggen. Het klopt niet natuurlijk als je naar de kwaliteit gaat kijken bij Ajax en PSV, als je de statistieken mag geloven en daar houd dus realisme op. Gewoon geloven dat het kan is de remedie, alles is mogelijk totdat de strijd gestreden is. Constant presteren en vooral van de kleintjes winnen is kwaliteit.
Als ik ergens in geloof, ga ik er vol voor en ben ik teleurgesteld als het niet gebeurd. Dat heb ik met Feyenoord nu wel een beetje gehad, te vaak teleurstellingen gehad. Daarom ga ik gewoon uit van plek 3, voelt beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat wordt wat, zakje knalerwtjes |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:16 schreef MMM het volgende:[..] Constant presteren en vooral van de kleintjes winnen is kwaliteit. Als ik ergens in geloof, ga ik er vol voor en ben ik teleurgesteld als het niet gebeurd. Dat heb ik met Feyenoord nu wel een beetje gehad, te vaak teleurstellingen gehad. Daarom ga ik gewoon uit van plek 3, voelt beter. Kijk, nu begrijp ik je. Ik had dat ook na de winterstop afgelopen seizoen en heb het ff gelaten voor wat het is. Ik ga me vol goede moed aan een nieuw seizoen wagen en hoop dat die na een maand of 2 dan niet vervlogen is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verdediging: Geertruida, Juste, Aankoop, Haps, (of Malacia, Verdonk) middenveld: Fer, Tapia, Kokcu Aanval: Berghuis, Jorgensen, Larsson
Valt allemaal wel mee....eigenlijk niet veel slechter dan psv...kan gewoon meedoen met om plek 2...020 is leeg gekocht, dus moet ook weer opbouwen...wie weet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon plekje 3 en hoger is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ja, maar bovenstaande selectie is toch niet verschrikkelijk, vooral met 2 gerichte aankopen erbij? Ik zou als trainer daar wel mee aan de slag willen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 17:16 schreef CobusIII het volgende:[..] ja, maar bovenstaande selectie is toch niet verschrikkelijk, vooral met 2 gerichte aankopen erbij? Ik zou als trainer daar wel mee aan de slag willen... Jawel. PSV is ook (nog( niet op orde, de markt is net open. Maar ik ga niks hopen of wat dan ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel is weg , Gio is weg , als we nu geen kampioen worden , dan worden we dat nooit meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
3e met beter voetbal en max 5 punten achter de nr 2 ben ik al blij. |
|
|
|