|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2019 - 20:44 schreef Bowie het volgende:Onderstaand het zojuist gepubliceerde oefenprogramma ikv voorbereiding nwe seizoen Ik vind 't tov laatste seizoenen al een flinke verzwaring. Jullie weten dat ik sinds kort weer positief ben, ik zie dit programma als teken dat er nog 't nodige gaat gebeuren op spelersgebied. En we zullen er niet op achter uitgaan. Dit is geen programma waarin de voorzichtig de jeugd gaat brengen. Nee, op 1 of 2 na (Kokcu, ?), er komen zwaargewichten voor een zwaar oefenprogram. Datum Programma Maandag 24 juni Start voorbereiding Zaterdag 29 juni, 16:00 uur S.D.C. Putten – Feyenoord Zondag 30 juni, 11:00 uur Eerste openbare training Zaterdag 6 juli, 15:00 uur FC Dordrecht – Feyenoord Maandag 8 t/m zaterdag 13 juli Trainingskamp Oostenrijk Woensdag 10 juli SV Darmstadt 1898 - Feyenoord Vrijdag 12 juli FC Red Bull Salzburg - Feyenoord Woensdag 17 juli, 20:00 uurFeyenoord – Panathinaikos Zondag 21 juli Open Dag 2019 Zondag 28 juli, 14:30 uurnFeyenoord – Southampton wedstrijd erbij, https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=72332&abbr=rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:12 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat heeft dat er nou mee te maken? Gaat om een beetje realisme. Er moet gebouwd worden, slaat gewoon nergens op om het over plek 1 te hebben joh VVout heeft gelijk, |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: VVout heeft er zin aan, kampioenen!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al geboekt bij Tattoo Den Bosch . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik ga erheen met mijn zoon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn misschien wel de leukste potjes voor deze gelegenheden .Top. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Onderhand een traditie jonguh.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja derde jaar op rij haha. 't is vlakbij, en zo'n dag is erg leuk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben ook een paar keer geweest, voor mij ook redelijk in de buurt. Krijg trouwens nog bier van je.. :)) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Raar, ik krijg er toch weer meer vertrouwen in met dirk en rob. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vrees dat 020 niet bij te benen is voor zowel PSV als ons.
Zou leuk zijn als we met PSV kunnen strijden om plek 2.
We gaan het zien, voorlopig nog te weinig transfers om er vertrouwen in te hebben. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax heeft zich ook nog niet versterkt, en verliest 2 spelers die ze normaliter zomaar niet kunnen vervangen voor iets gelijkaardigs. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 12:22 schreef moa het volgende:Ajax heeft zich ook nog niet versterkt, en verliest 2 spelers die ze normaliter zomaar niet kunnen vervangen voor iets gelijkaardigs. Niet versterkt ? Heb je niet opgelet...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 12:22 schreef moa het volgende:Ajax heeft zich ook nog niet versterkt, en verliest 2 spelers die ze normaliter zomaar niet kunnen vervangen voor iets gelijkaardigs. Die hebben echt al een paar spelers binnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat boeit mij die neuzen........ |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eerste beelden van training , japie lijkt voor pressie voet bal te gaan , dat doet me goed hopelijk eindelijk weer een trainer die ze met een idee de wedstrijd in stuurd |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: quote: Ik zeg niet dat ze geen nieuwe spelers hebben, ik zeg dat ze zich niet hebben versterkt. Ten opzichte van de Ligt en de Jong doen ze met hun aankopen echt een paar stapjes terug, daar gaan ze geen vervangers voor krijgen die even goed of beter zijn.
En dan dreigen er nog een heel aantal te vertrekken, zie er eerst maar weer eens een team van te maken en waardige vervangers te vinden. Ze kunnen straks zomaar onderuit gaan in de CL voorronde en een kut seizoen inluiden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
berghuis op 10 , dan moeten ze wel 2 bikkels op het middeveld zetten die het vuile werk voor hem verzetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 13:30 schreef moa het volgende:[..] [..] Ik zeg niet dat ze geen nieuwe spelers hebben, ik zeg dat ze zich niet hebben versterkt. Ten opzichte van de Ligt en de Jong doen ze met hun aankopen echt een paar stapjes terug, daar gaan ze geen vervangers voor krijgen die even goed of beter zijn. En dan dreigen er nog een heel aantal te vertrekken, zie er eerst maar weer eens een team van te maken en waardige vervangers te vinden. Ze kunnen straks zomaar onderuit gaan in de CL voorronde en een kut seizoen inluiden. Ken jij de betreffende aankopen dan?
Voor de Eredivisie zijn ze al goed genoeg als ze al 30% minder zijn dan de Ligt en de Jong..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 15:49 schreef MMM het volgende:[..] Ken jij de betreffende aankopen dan? Voor de Eredivisie zijn ze al goed genoeg als ze al 30% minder zijn dan de Ligt en de Jong.. Alleen die Marin, de rest niet maar ik vogel dat soort dingen altijd graag uit en ben niet echt onder de indruk. Die gaan daar ook een heel nieuw team moeten bouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 14:26 schreef kenny het volgende:berghuis op 10 , dan moeten ze wel 2 bikkels op het middeveld zetten die het vuile werk voor hem verzetten Toornstra en....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die komt niet als ik Stam hoorde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben echt een kuitenbijter nodig op 6. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi man, we worden overal bij voorbaat al afgeschreven. Dit wordt een heerlijk seizoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt wel, heb er weer zin aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:Mooi man, we worden overal bij voorbaat al afgeschreven. Dit wordt een heerlijk seizoen We neuken ze allemaal de moeder....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Over 23 uur gaat het los. Debuut Stam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mooie dag ervoor. Veel plezier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overal lezen hoe slecht we zijn maakt langzaam de zin in volgens seizoen los |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb er anders volle bak zin aan, zie na de winterstop wel of het dan nog zo is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Samen met alle resterende supporters :)) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Goed of slecht heb er altijd zin in. Hopelijk verassen wij! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verassen? Das niet positief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk