|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 19:52 schreef CobusIII het volgende:Tig geblesseerden, eentje die liever naar psv gaat, aankopen die er nog moeten komen, maar wel de voorbereiding missen, Fer die nog niet weet wat hij gaat doen en ook geblesseerd is...een paar waar je afscheid van moet nemen maar nog niet weg zijn... Standaard voorbereiding voor ons :P |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan hebben we nog tot 1 september. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Transferperiode... Never a dull moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Toen was het afgelopen seizoen zo'n beetje voorbij . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha ja, voordeel je weet gelijk waar je staat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scheelt een hoop stress inderdaad. :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie weer een Trencin momentje opdoemen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben er ook bang voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trencin is uit de kringgesprek periode. We gaan nu gewoon ijzer vreten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ik ook gaat snel bergafwaarts |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we gaan voorronde EL in zonder centrum spits , je beste speler wil naar psv , narsink is nog steeds niet wedstrijd fit , middeveld is gewoon zwak (fer zou de oplossing zijn mits hij fit blijft) en je verdediging zonder bottegin (al zou die ook weggaan) met v beek en v/d heijden in het centrum schiet ook niet op , en dan moet je nog gaan hopen dat haps en st juste niet geblesseerd raken anders zie ik het heel somber in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vanavond de eerste test nou ja met wat we hebben Vermeer, Malacia, Van Beek, Botthegin,St Juste, Kelly, Toornstra,Berghuis,Larsson,Vente,Narsingh neem ik aan.
Zou iever Hall, Kokcu en Bannis vanaf het begin zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond weer naar de Kuip. Ben benieuwd |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Als er maar een resultaat wordt behaald beste is een overwinning. Belangrijke pot als je verliest in een zaadwedstrijd gaat het feest in de media beginnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hangt van de opstelling af |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: No shit Sherlock :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 07:42 schreef Positivo het volgende:[..] Als er maar een resultaat wordt behaald beste is een overwinning. Belangrijke pot als je verliest in een zaadwedstrijd gaat het feest in de media beginnen. resultaat zegt niks , zie liever dat er veel progressie geboekt wordt met het elftal , hoe ver zijn kelly en narsingh en misschien Fer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En de quantum deeltjes, denk hierbij aan de dromen van de supporters zelf en hoe ze er in staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blij dat t duidelijk is. Maar gaat er dus om hoe t aangevlogen wordt. Twee helften twee volledig andere opstellingen maakt t gewoon een training |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Blij dat t duidelijk is. Maar gaat er dus om hoe t aangevlogen wordt. Twee helften twee volledig andere opstellingen maakt t gewoon een training Dat gebeurt vanavond niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan hoor je Piet & Co zijn toetsen knallen dat je niet alleen op de jeugd kan bouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Er is nog geen opstelling bekend gemaakt voor vanavond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt, meer de opstelling van komend seizoen als iedereen fit is |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 10:08 schreef VVout het volgende:En de quantum deeltjes, denk hierbij aan de dromen van de supporters zelf en hoe ze er in staan. Haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies, de helft van deze namen haalt het einde van de voorbereiding niet eens haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wat 'het journaille' verwacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat iedereen verwacht, schat ik zo in.
Vanavond zal veel duidelijk worden denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pak voor de zekerheid alvast het telraam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling @Feyenoord: Vermeer; St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Kelly, Toornstra, Kokcü; Berghuis, Vente, Hansson. #feypan
Van Beek en Ayoub niet eens op de bank |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 18:57 schreef MMM het volgende:Opstelling @Feyenoord: Vermeer; St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Kelly, Toornstra, Kokcü; Berghuis, Vente, Hansson. #feypan Van Beek en Ayoub niet eens op de bank Dat onderste is geweldig nieuws. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Van der Heijden en Bothegin het slechtste en traagste centrum van Nederland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel spelers van Feyenoord zijn er vanavond niet bij. Zij krijgen zaterdag speeltijd in de (besloten) wedstrijd tegen Karlsruher SC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie gaat hier nu heen.. Veel mensen hebben nog niet eens vakantie... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik.
Toch lekker zo'n avondpotje weer. Kijk mensen die ver weg wonen snap ik wel.
7800 is echt heel heel weinig hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat komt er normaal bij zo'n potje ? Nu maar even kijken . Ben benieuwd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze kon ik niet, maar ga wel volgende week tegen fc stokbrood |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een fantastische opstelling, O mijn God wat gaan we doen, ik had zo gehoopt op jeugd. Hopelijk doet Hanson wat waar ik blij van wordt. Zeer slecht gevoel bij Piet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 4-1, tegengoal van Pappalamelullos |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kelly liet even n gat vallen En Juste poeh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|