|
|
Stylzz
|
|
|
We moeten wel of Berghuis in t midden zetten en iemand op rechts, of Berghuis moet meer op rechts blijven. Want daar is nu vaak niemand |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad een speler als fer in dit elftal zou niet misstaan , dit middeveld met toornstra en kelly kan mij niet overtuigen , kokzu moet zich doorontwikkelen komt wel goed met hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan geen Berghuis meer horen. Roodwitte strepen staat hem beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben t een keer eens met gijpvogel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 20:55 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad een speler als fer in dit elftal zou niet misstaan , dit middeveld met toornstra en kelly kan mij niet overtuigen , kokzu moet zich doorontwikkelen komt wel goed met hem Mis je Clasie al ja? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 20:55 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad een speler als fer in dit elftal zou niet misstaan , dit middeveld met toornstra en kelly kan mij niet overtuigen , kokzu moet zich doorontwikkelen komt wel goed met hem Ja hij verzuipt nu Kokcu moet wel alerter zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je gaat nu een systeem spelen dat nouw luistert en moeilijk is om erin te slijpen , vind wel dat het elftal progressie boekt ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kelly minder de bal eisen naast de verdedigers Bal Betghuis verziekt de wedstrijd, wissel waardig Feyenoord kreeg prima kansen, wedstrijd om zeep door de 0-2 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis probeert de prijs een beetje te drukken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Kelly minder de bal eisen naast de verdedigers Bal Betghuis verziekt de wedstrijd, wissel waardig Feyenoord kreeg prima kansen, wedstrijd om zeep door de 0-2 Eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar als je bedenkt welke spelers nu nog niet spelen zie ik t niet meteen somber |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Toornstra als Berghuis vertrekt hoeft er niemand bij mafkees Haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha das duidelijk geen 10. Ik zweer het ,zelfs Vente zou nog een betere 10 zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 20:59 schreef kenny het volgende:je gaat nu een systeem spelen dat nouw luistert en moeilijk is om erin te sluipen , vind wel dat het elftal progressie boekt , Zit risico aan verbonden. Je creëert maar geeft ook ruimte. Dan moet iedereen telkens zijn taken uitvoeren, en dat gebeurt de eerste helft niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En gelijk heeft hij. Ik prijs de dag dat hij is opgerot .. Al is het gratis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog vroeger op en harder werken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Gaat om het feit dat er niemand bij hoeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo'n graf tiefus hekel aan een eigen speler heb gehad dan aan Berghuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo'n graf tiefus hekel aan een eigen speler heb gehad dan aan Berghuis. Lulring? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo'n graf tiefus hekel aan een eigen speler heb gehad dan aan Berghuis. Alsof ie God zelve is hè |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo'n graf tiefus hekel aan een eigen speler heb gehad dan aan Berghuis. Triest. Is zelfs je beste speler.
Feyenoord supporters, zo bijzonder.
Slechtste spelers geliefd, de beste worden vervloekt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:01 schreef MightyAce het volgende:[..] Zit risico aan verbonden. Je creëert maar geeft ook ruimte. Dan moet iedereen telkens zijn taken uitvoeren, en dat gebeurt de eerste helft niet. Wat lul jij nou als je druk gaat zetten kan je niet met Bothegin en van der Heijden spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:06 schreef Positivo het volgende:[..] Wat lul jij nou als je druk gaat zetten kan je niet met Bothegin en van der Heijden spelen. Nee, die hadden na 't kampioensfeest vervangen moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voorzetten op niemand is ook altijd lekker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die speelden vandaag net zo goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kunnen ze ook gewoon meteen in eigen doel schieten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jeetje wat doe je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door MightyAce -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kan v Beek redding brengen en de boel organiseren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:05 schreef MMM het volgende:[..] Triest. Is zelfs je beste speler. Feyenoord supporters, zo bijzonder. Slechtste spelers geliefd, de beste worden vervloekt. Is helemaal niet waar wat jij hier wil beweren. Ik heb Elia van Persie Kuyt tot spelers ver terug in de tijd nooit vervloekt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig krijgen we bijna geen kansen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schitterende bal weer Berghuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is helemaal niet waar wat jij hier wil beweren. Ik heb Elia van Persie Kuyt tot spelers ver terug in de tijd nooit vervloekt. Goede voetballers zijn bij Feyenoord nou eenmaal minder populair dan domme hardwerkende krachten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Denk er is een kameraadje op het veld blijven staan die meeliep met de spelers. Is het Ned Kelly. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:16 schreef MMM het volgende:[..] Goede voetballers zijn bij Feyenoord nou eenmaal minder populair dan domme hardwerkende krachten Van Frans Hasil tot Shinji Ono prachtig. Berghuis vind ik gewoon een eng mannetje ,kan ik niks anders van maken maat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis zal straks wel een kruisband scheuren ofzo |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wat slecht wéér..... moeten spelers komen of andere (jeugd) erin |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Kelly is leeg wordt overgeslagen en speelt alles breed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahahaha das duidelijk geen 10. Ik zweer het ,zelfs Vente zou nog een betere 10 zijn. 010!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi hoe iedereen zo’n wedstrijd beleeft |
|
|
|