|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das een muis die te veel spritsen van Frits gekaaid heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, wanneer zullen we eindelijk in de beoogde basis spelen? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zondag Karsdorp , Fer erbij Narsingh lekker counteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Counteren in eigen huis. Droevig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat Jaap niet doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je hoeft niet direct te counteren, maar inzakken en er doelmatig uitkomen vind ik persoonlijk efficiënter dan de hele tijd al je energie in de pressing te steken. Laat ze zelf maar achter de bal aan rennen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een technisch goed uitgevoerde counter vind ik prachtig om te zien. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:45 schreef VVout het volgende:[..] Je hoeft niet direct te counteren, maar inzakken en er doelmatig uitkomen vind ik persoonlijk efficiënter dan de hele tijd al je energie in de pressing te steken. Laat ze zelf maar achter de bal aan rennen. Precies dat bedoel ik dus! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:45 schreef VVout het volgende:[..] Je hoeft niet direct te counteren, maar inzakken en er doelmatig uitkomen vind ik persoonlijk efficiënter dan de hele tijd al je energie in de pressing te steken. Laat ze zelf maar achter de bal aan rennen. Met de spelers waar we tot nu toe mee hebben gespeeld was dat gewoon de beste tactiek geweest , zei ik ook al eens. 3 snelle spelers voorin, Kokcü er kort achter en de rest blijft lekker hangen op zijn eigen plekje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noem t catenaccio en t is prima |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die blijkt dan te bestaan he, ergens in de onderafdeling :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elfde plaats, op naar 't linkerrijtje! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet vanaf nu qua competitie beter kunnen gaan: - over 2 weken Willen2 uit - over 4 weken ADO thuis. Tijd genoeg om blessures en kleine pijntjes en anderszins te laten herstellen. Spits en cv extra laatste 2 mutaties in. Genoeg spelers uit. Minimaal nog 3. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat het niet hosanna zou zijn wisten we al. Gewoon accepteren. Het team is nog niet klaar voor het seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komende weken zijn dus Prima met weinig wedstrijden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja niemand kan dat beter gebruiken dan onze club. Donderdag weer vol gas geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 23:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat het niet hosanna zou zijn wisten we al. Gewoon accepteren. Het team is nog niet klaar voor het seizoen. Geen enkel team is al op orde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klopt, maar wij hebben helaas veel spelers die van ver moeten komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg ook indruk dat er niet altijd een goede organisatie staat, precies weten van elkaar wat ieder doet en staat. En als dan ook de cv's geen thuis geven, gaan anderen proberen meer meters te maken. Ooit Tapia zo moe gezien? Net als een 5tal anderen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik mis een echte leider,die de boel neerzet. Waar ik wel redelijk ziek van werd , is die Kelly En maar wijzen met die kleine armpjes, wijzen waar de pass komt........maar die kwam niet. Nee sorry Stam ik hoop dat het een betere voetballer is dan ik nu gezien heb.En volgens de media baal jij van het aankoop beleid van Troost/Kuijt Kelly heb jij aan gedragen dus even snuitje dicht,en verzinnen hoe je met de nieuwe spelers gaat indelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niks snuitje dicht. Elkaar volop op de bek slaan en met deuren gooien. Wordt het allemaal eens wat scherper, met name in dat technisch hart. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoeren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil