|
|
RenatoBos
|
|
|
De KNVB heeft vandaag 'Richtlijn Termijn Stadionverbod Seizoen 2020/2021' gepubliceerd. Vanwege de regels die zijn opgelegd vanuit het kabinet en het RIVM om verspreiding van het coronavrius te voorkomen heeft de voetbalbond ook richtlijnen opgesteld voor het overtreden van bijvoorbeeld de anderhalve meter afstand regel.
Voor het overtreden van de (aanvullende) veiligheids-en/of hygiënevoorschriften m.b.t. COVID-19 staat een stadionverbod van drie maanden. De richtlijnen voor het overtreden van de coronaregels moeten nog worden uitgewerkt en opgesteld. Premier Mark Rutte liet eerder al weten dat het niet is toegestaan om te juichen bij een doelpunt en massaal te zingen. Binnenkort gaat duidelijk worden wat hier precies onder valt. De anderhalve meter afstand regel gaat een belangrijk onderdeel hiervan worden.
Het langste stadionverbod dat je kunt ontvangen voor het seizoen 2020/2021 is 240 maanden. Dat geld voor mishandeling met de dood ten gevolg, doodslag en deelneming aan een aanval en/of vechten met de dood tot gevolg. Ook voor roken riskeer je een stadionverbod. Hier staat een straf van drie maanden op. De complete lijst met alle richtlijnen is middels onderstaande link te lezen.
https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/22913/richtlijn-termijn-stadionverbod-2020/21
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Mooie verhalen. Veel tijd in gestoken die website. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stompzinnig, achterlijk geleuter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou Bozenik er al klaar voor zijn om er 25 in te poefen? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Eerst maar eens een basisplaats. Met de altijd geblesseerde Jørgensen in de ploeg kan dat nog best eens gaan lukken ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voorlopig programma voorbereiding 2020-2021:
Zondag 9 augustus, 20:00 uur | Feyenoord - Sparta Rotterdam Zondag 16 augustus, 16:45 uur | Feyenoord - FC Twente
Zaterdag 12 september | Start Eredivisie |
|
|
|
|
pat
|
|
|
als je naar het stadion gaat neem je toch gewoon een goedkope megafoon mee, zet je op max en fluister je door dat ding. als de huisvrouwkes de potten en pannen maar thuis laten, hebben jullie dat heidelstadt ofzo tegen bremen gezien? ik werd gek van dat getingel ken je nagaan hoe die spelers er liepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanwege de coronacrisis mochten er tot het eind van de lopende seizoenen vijf wissels per wedstrijd toegepast worden. Dit om blessures vanwege het overvolle programma te voorkomen. Deze maatregel is nu verlengd tot en met 31 juli 2021, zodat ook de Eredivisie er aankomend seizoen anders uit zal zien.
De bedoeling is dat het een tijdelijke ingreep is en dat er in het seizoen 2021/2022 weer gewoon met maximaal drie wissels per wedstrijd gespeeld gaat worden. Er is wel een restrictie, want mocht een trainer vijf keer wisselen, dan heeft hij daar maar drie wisselmomenten voor, aldus het Algemeen Dagblad. In wedstrijden waarin een verlenging noodzakelijk is mag er ook nog een zesde wissel toegepast worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voorspelling........Feyenoord kampioen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2020 PEC Zwolle - Feyenoord Feyenoord - FC Twente Feyenoord - ADO Den Haag Willem II - Feyenoord Feyenoord - Sparta RKC Waalwijk - Feyenoord FC Emmen - Feyenoord Feyenoord - FC Groningen Fortuna Sittard - Feyenoord Feyenoord - FC Utrecht Feyenoord - Heracles Almelo VVV-Venlo - Feyenoord Vitesse - Feyenoord Feyenoord - sc Heerenveen
2021 Sparta - Feyenoord Feyenoord - PEC Zwolle Ajax - Feyenoord Feyenoord - AZ sc Heerenveen - Feyenoord Feyenoord - PSV FC Groningen - Feyenoord Feyenoord - Willem II FC Twente - Feyenoord AZ - Feyenoord Feyenoord - VVV-Venlo PSV - Feyenoord Feyenoord - FC Emmen Feyenoord - Fortuna Sittard FC Utrecht - Feyenoord Feyenoord - Vitesse ADO Den Haag - Feyenoord Feyenoord - Ajax Heracles Almelo - Feyenoord Feyenoord - RKC Waalwijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben ik de enige die vind dat je voor de winterstop alles zou moeten winnen?
Vitesse uit meest lastige pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zwolle en RKC uit is statistisch 50% VVV uit hebben we er van de 26, maar 6(!) gewonnen, dus dat mag je niet onderschatten. Vitesse winnen we eigenlijk vaker dan we verliezen, maar die zijn op papier misschien het sterkst. Eens.
Tel ook maar 7 thuiswedstrijden. Dat is mooi, daarna tien keer thuis in de tweede helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja absoluut hoor, daar hebben we het altijd lastig. Onbegrijpelijk eigenlijk..
6 januari - 7 februari
Ajax uit Az thuis Heerenveen uit Psv thuis Groningen uit
Dat is andere koek. Pittig. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
voor de winterstop mooi programma, let ff op heerenveen en utrecht naast de vvv en fietstas. gaat en staat met het begin en fitheid van de selectie, geen start als vorige jaar hoor hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ruuuuustjaar, als er niet geprikt kan worden kunnen we het wel uit ons hoofd zetten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik sfeer het brada als er niet gevoetbalt wordt ga ik partoueleren hiero en skup ik al die mafketels op 1,5 meter. voetballen zullen we want ik verveel me de pluris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ADO nu twee besmettingen he. Je kunt straks alleen voetballen door ze allemaal in quarantaine te zetten en ze niet met het gewone volg in aanraking te laten komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2020 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:[..] ADO nu twee besmettingen he. Je kunt straks alleen voetballen door ze allemaal in quarantaine te zetten en ze niet met het gewone volg in aanraking te laten komen. Had het nog niet gelezen, maar je kan er op wachten. Hebben we nog wat van Berghuis gehoord btw, ging hem ook niet al te best een tijdje terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die gasten worden toch wel dagelijks getest lijkt me, als er twee in je selectie prostituée zijn en de rest is negatief getest kun je toch voetballen? Moet dan echt alles in quarantaine? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2020 - 13:35 schreef RenatoBos het volgende:Die gasten worden toch wel dagelijks getest lijkt me, als er twee in je selectie prostituée zijn en de rest is negatief getest kun je toch voetballen? Moet dan echt alles in quarantaine? Jazeker want je kunt besmettelijk zijn zonder klachten te hebben. Maar een negatieve test is negatief, dus dan niet.
maar ik doel meer op, wil je kunnen blijven voetballen, moet je die voetballers nu gewoon eigenlijk van iedereen afschermen. Anders gaat t geheid een keer fout. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klaarblijkelijk moet ieder eens meemaken wat het is als er iemand in je directe omgeving op de i.c. belandt. Wat zijn we toch ongelooflijk verwende apen geworden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sjonge wat is die trainingslijn verziekt met een simpel wit logo zeg.
Daar hoort toch altijd het mooie rood/wit logo op te zitten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Op t wedstrijd shirt wel. Op alle andere shirts, ach, al zit er geen logo op. Al is t inderdaad niet mooi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Naja ik vind van wel. Het is je eigen logo en daar blijf je van af. Niet aan rommelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft allemaal met kosten te maken helaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinisterra heeft geen nummer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vanmiddag miste ik m echt. Minder drinken denk ik |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Waarom geen logo, op iets wat je officieel koopt? Daar hoort toch gewoon een logo op te zitten? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou nog geen Feyenoordgras mogen betreden zonder, heiligschennis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op officiële kleding hoort een logo. Trainingskleding maakt t me niet uit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mij wel, binnen de grenzen straal je trots uit met logo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen. De Rotterdammers hebben gisteren voor het eerst getraind en werken zondag 9 augustus de eerste oefenwedstrijd af tegen Sparta Rotterdam. Zondag 16 augustus volgt FC Twente en vandaag is bekend geworden dat Borussia Dortmund de derde tegenstander gaat worden.
De Duitse club heeft vandaag het oefenprogramma bekend gemaakt en op zaterdag 22 augustus treffen de UEFA-Cup finalisten uit 2002 elkaar. Locatie en tijdstip van de aftrap is nog niet bekend gemaakt. De Rotterdamse club heeft hier zelf nog niks over gecommuniceerd, maar was wel al druk bezig om dicht tegen de Duitse grens een trainingskamp te beleggen.
Feyenoord en Dortmund hebben zes keer eerder tegen elkaar gespeeld. De eerste keer was in het seizoen 1999-2000. De clubs troffen elkaar in de groepsfase van de Champions League. De wedstrijden eindigden allebei in een gelijkspel. In de drie oefenwedstrijden werd drie keer verloren. De stadionclub won één keer van de Duitsers en dat was de UEFA Cup-finale in 2002. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vijf wissels per wedstrijd toegestaan in seizoen 2020-2021 Clubs in het Nederlandse betaald voetbal mogen vanaf het seizoen 2020-2021 vijf wissels per wedstrijd doorvoeren. Dit heeft de KNVB donderdag bekendgemaakt. Met het besluit gaat de voetbalbond mee met de tijdelijke wijziging van de spelregels door de internationale spelregelcommissie (IFAB) om spelers tijdens het komende drukke voetbalseizoen te ontlasten. De mogelijkheid om vijf wissels door te voeren geldt voor zowel de Eredivisiewedstrijden (inclusief play-offs) en de duels in de TOTO KNVB Beker. Wel is het zo dat voor die vijf wissels drie wisselmomenten mogen worden gebruikt. Dit om te voorkomen dat het spel te vaak stilligt. Naast de drie wisselmomenten gedurende de wedstrijd mag ook tijdens de rust worden gewisseld.
De eerste keer dat hoofdtrainer Dick Advocaat de mogelijkheid heeft om vijf wissels toe te passen tijdens een officiële wedstrijd is op zaterdag 12 september. Die dag begint voor Feyenoord de Eredivisie met een uitwedstrijd tegen PEC Zwolle. (Bron: Feyenoord.nl)
Wel interessant om te zien hoe dat uitpakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Btw. Gio gaat niet lekker in China...2 wedstrijden, 0 punten, 0 voor, 8 tegen. Als ie Dickie maar niet gaat vragen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Schatting aantal goals:
Berghuis 16 goals Linssen 10 goals Jørgensen 9 goals Boženík 9 goals Toornstra 9 goals Diemers 3 goals Senesi 3 goals Sinisterra 3 goals Kökçü 2 goals Botteghin 2 goals Fer 2 goals Malacia 1 goal Conteh 1 goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Jawel. Op eerdere seizoenen. Beetje middelen.
En sommige spelers worden ouder. Dus die worden in principe minder. Of denk je dat Berghuis ineens dertig goals gaat maken? Toornstra 20 goals? Linssen kan nog wel eens afwijken. Die kan er ook 15 maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico maakt er zo veel als ie heel seizoen speelt gemiddeld. Dan kan Boze dus niet spelen. De rest is gokwerk |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Daarom heb ik ze er allebei 9 gegeven. Totaal 18 goals. Boženík kan ook nog als supersub.
Spelers als Boženík kunnen wel ineens verrassen. Maar stabiele spelers als Toornstra, Berghuis natuurlijk niet. Ik denk dat 9 goals voor Toornstra echt wel de bovengrens is.
Ik schat in dat je niet een selectie hebt die 80+ goals gaat maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 19:04 schreef Frstu het volgende:Schatting aantal goals: Berghuis 16 goals Linssen 10 goals Jørgensen 9 goals Boženík 9 goals Toornstra 9 goals Diemers 3 goals Senesi 3 goals Sinisterra 3 goals Kökçü 2 goals Botteghin 2 goals Fer 2 goals Malacia 1 goal Conteh 1 goal Geinig lijatje, doe ik deze:
Berghuis 15 goals Linssen 8 goals Toornstra 7 goals Kökçü 7 goals Jorgensen 6 goals Boženík 6 goals Botteghin 4 goals Diemers 3 goals Senesi 3 goals Sinisterra 3 goals Haps 2 goals Fer 2 goals Malacia 2 goals Bannis 1 goal Nieuwkoop 1 goal Conteh 1 goal
71 goals. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Doe ik deze: Jörgensen 22 Berghuis 22 Linsen 18 Kökçü 12 Toornstra 10 Sinestera 6 Bozenik. 6 Diemers. 5 Fer. 5 Hapsie. 4 Bottegin. 4 Senesi. 4 Conteh 2 Karsdorp. 3 (hij komt nog =nergens op gebaseerd) Nieuwkoop. 1 Malacia. 1 Bijlow 1 ---------------- Totaal 126 (hiermee worden we vast wel kampioen!!) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Perfect, goede basis daar kan ik in mee :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis 6 goals Linssen 4 goals Toornstra 7 goals Kökçü 2 goals Jorgensen 1 goal Boženík 3 goals Diemers 3 goals Senesi 2 goals Sinisterra 3 goals Fer 2 goals Narsingh 2 goals
35 goals |
|
|
|