|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gekke is. T boeit me eigenlijk niet. T is gewoon net niet echt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is geen emotie, beleving. Het is net of je biljarten kijkt. En we worden misschien nog 4e. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Laatste tijd heb ik me weinig geroerd hier, door alle idioterie om me heen maatschappelijk gezien ben ik hard op weg om te zijn zoals Pink Floyd dat zo fraai in ""Comfortely Numb"" uitdrukt.
En door de club deze week nu op voetbalgebied helemaal los. Ben er zojuist in de rust al mee gestopt, opnieuw achter, en daardoor weer de hele wedstrijd achter de feiten aan.
Ster van Dick is ook tanende, begrijp niet waarom Sini niet vanaf de aftrap is begonnen de laatste 3 wedstrijden ipv Haps, dan moet je maar een harde keuze over wie linksback moet worden. Zelfde geldt voor geklooi met spitsen sinds winterstop. Geen peil op te trekken en als het waar is dat er gesproken is over Jorgensen is het lachwekkend om nu niet met of El Osso of Linssen te beginnen.
En zo zit in de 3e week van januari er al weer heel weinig in ons kratje. Europees weer voor de Kerst er uit, en ook competitie is weer gespeeld vwb CL plaatsen.
En dat al jarenlang, wie er ook trainer of TD is, en dat met een begroting die zoals VI onlangs liet zien al jrn veel hoger is dan AZ en nagenoeg gelijk met PSV.
Hoe kan zoiets toch???? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo ziet het er dus uit einde januari, put your feats back on the ground. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat de club van iedereen binnen de club is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Beetje hetzelfde. De echte boosheid die er voorheen wel was, is er nu niet.
Het zal allemaal wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is ook zo. Er is geen beleving meer zonder publiek. De adrenaline is weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En dan komt t aan op kwaliteit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De 12e man is dan ook één brok kwaliteit die je niet zomaar ff weg cijfert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwaliteit lag bij AZ. Mentaliteit ligt al jaren meer bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Iets te enthousiast misschien. Groningen komt er ook aan.
Plek 5/6, zoiets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach zal echt wel plek 4 worden, denk dat Vitesse door het ijs gaat zakken. Wij ook, maar niet zo erg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je plek 1 of 2 had verwacht wel. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als we zondag weer verliezen kelder je aardig naar beneden op de ranglijst , feyenoord onwaardig wat er nu gepresenteerd wordt
zal mij ook niks verbazen als dickie dan opstapt (misschien maar beter ook ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dickie is wederom tactisch afgebluft. En zn spelers hebben er ook geen zin meer in. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: daar lijkt het wel sterk op , misschien is het dick effect uitgewerkt ( het behoudende spel ) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wanneer mogen we de Arnesen en de nieuwe staf aanspreken op de resultaten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Arnesen is al bezig met het nieuwe seizoen, de onder 21 selectie. Die nu verhuurd worden kan best wel eens wat tussen zitten. Je kan nu nog niets zeggen over Frank |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat kun je wel. Hij heeft Linssen en Diemers gehaald. Is hij eindverantwoordelijk in. Teixeira??? Pratto? Ook van zijn hand.
Bozenik...Wel even 4 miljoen gekost, en is er al een jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Texeira goede voetballer Linssen is gehaald als bankzitter Pratto weet je nig niet Bozenik weet ik niet Dus wacht even met de zaag |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Het goede beleid ligt ook in Alkmaar. Het korte termijn denken in Rotterdam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 18:50 schreef piet de paler het volgende:Texeira goede voetballer Linssen is gehaald als bankzitter Pratto weet je nig niet Bozenik weet ik niet Dus wacht even met de zaag Ik zaag niet maar je kunt echt al iets over Arnesen zeggen. Maar andere kant: hij heeft een visie. Da's bij Feyenoord al heel wat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let maar op die vasrgelwgde talenten onder 21 Zitten mogelijk toppers in spe bij |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik zaag niet maar je kunt echt al iets over Arnesen zeggen. Maar andere kant: hij heeft een visie. Da's bij Feyenoord al heel wat. ben het grotendeels wel met je eens , de aankopen diemers linssen pratto slaan nergens op teixera zet ik ook mijn vraagtekens bij , speelde zijn eerste wedstrijd tegen willen2 best aardig daarna heb ik het ook niet meer gezien , conteh is ook zo'n lastige zijn blessure geschiedenis spreekt niet in zijn voordeel en toch haalt arnesen hem dat is ook weer zo'n gok
aan de andere kant is hij druk met de jeugd elftallen in de weer dat lijkt goed te gaan maar zijn aankoop beleid zet ik ook zwaar mijn vraagtekens bij , toch heb ik wel vertrouwen in hem het valt ook niet mee om met een lege portemonnee goede spelers aan te trekken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: wel mee eens piet , maar een echte top talent loop er niet tussen maar jongens als hall , hendriks , azarkan , owusu gaan het eerste zeker halen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
of we niet genoeg ellende gehad hebben de laatste weken , dirk kuyt kondigt groot nieuws aan omtrent zijn trainerscarriere , kan die niet gewoon eerst eens een lagere club gaan trainen en daar ervaring op gaan doen , hij wringt zichzelf maar naar voren ik vind het een engerd die 0,0 toevoegd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst maar even afwachten waar hij mee komt. Tis natuurlijk ook weer geen boerelul, zolang hij de spelers maar niet ziek kan lullen. 1 Petrovic is al genoeg.
Ik denk dat hij in de bediening gaat werken. Hij is immers overal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:Eerst maar even afwachten waar hij mee komt. Tis natuurlijk ook weer geen boerelul, zolang hij de spelers maar niet ziek kan lullen. 1 Petrovic is al genoeg. Ik denk dat hij in de bediening gaat werken. Hij is immers overal. haha klopt , kan hij met troost in de garderobe gaan staan jasjes aannemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Troost....Die liet zich niet in de maling nemen. Tapia ligt nog steeds blauw van het lachen, |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad ik zie het hem nog zeggen , troost heeft in 3 maanden bijna alles verkeerd gedaan alleen senesi halen was een goede zet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
istie weer hoor, nog effe en troost is weer sintersjaak, je kon je ook al niet inhouden over, hoe noemde je onze held ook al weer, oh ja dominee kuyt... je valt constant in herhaling en let op mijn woorden, hierop komt een kinderachtige opmerking met een sneer aan het einde omdat je niet tegen commentaar kan...
oh shit doe ik het weer :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 11:00 schreef pat het volgende:istie weer hoor, nog effe en troost is weer sintersjaak, je kon je ook al niet inhouden over, hoe noemde je onze held ook al weer, oh ja dominee kuyt... je valt constant in herhaling en let op mijn woorden, hierop komt een kinderachtige opmerking met een sneer aan het einde omdat je niet tegen commentaar kan... oh shit doe ik het weer :) klopt ja ik val graag in herhaling al is het maar om jou lekker te frustreren , en ja troost is sintersjaak en kuyt een dominee en een engert die het zwaar achter zijn ellenbogen heeft
kan je nog ergens anders mee frustreren ? anders hoor ik je graag |
|
|
|
|
pat
|
|
|
je kan me enorm frustreren door voortaan stil te zijn, daar zou ik werkelijk geen raad mee weten. ik denk dat ik mezelf maar opknoop dan. niet halverwege denken dat ik het heb gedaan want als je dan weer rare dingen, sorry als je daarna weer gaat reageren dan stop ik die acties. het is aan jou knullie bullie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 15:16 schreef pat het volgende:je kan me enorm frustreren door voortaan stil te zijn, daar zou ik werkelijk geen raad mee weten. ik denk dat ik mezelf maar opknoop dan. niet halverwege denken dat ik het heb gedaan want als je dan weer rare dingen, sorry als je daarna weer gaat reageren dan stop ik die acties. het is aan jou knullie bullie ja goed plan knoop jezelf op , ga ik nog ff door met frusteren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
19 wedstrijden > 12 punten achter. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: helemaal goed, dan ken ik me ook niet meer weerhouden er tekens op terug te komen. heb het trouwens nog nooit gedaan zo in herhaling vallen maar wie weet valt het goed he. mag je dat als succesje voor jezelf bijschreven |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 16:45 schreef pat het volgende:[..] helemaal goed, dan ken ik me ook niet meer weerhouden er tekens op terug te komen. heb het trouwens nog nooit gedaan zo in herhaling vallen maar wie weet valt het goed he. mag je dat als succesje voor jezelf bijschreven ja moet je doen , veel plezier dan met je frustraties |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Elkaar advies geven is altijd goed. En sociaal. Ik wil er echter even op wijzen dit niet in het openbaar te doen. In eigen huis, bv. zolderkamer met steunbalk, is te prefereren. Vergeet het afscheidsbriefje niet en sterk touw en kruk of lichte stoel. Dat trapt makkelijker weg. Is uitvaart etc. Goed geregeld?
Zorgvuldigheid is kortom van groot belang. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 13:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Elkaar advies geven is altijd goed. En sociaal. Ik wil er echter even op wijzen dit niet in het openbaar te doen. In eigen huis, bv. zolderkamer met steunbalk, is te prefereren. Vergeet het afscheidsbriefje niet en sterk touw en kruk of lichte stoel. Dat trapt makkelijker weg. Is uitvaart etc. Goed geregeld? Zorgvuldigheid is kortom van groot belang. hahaha ik mag hopen dat pat goed voorbereid is , in het afscheidsbriefje moet wel staan "ik lul graag dom op forums maar hou van feyenoord till i die"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is eigenlijk toch gewoon een heel normaal seizoen voor ons? |
|
|
|