|
|
CobusIII
|
|
|
Met AEB, Jordy Wehrman en een goede investering in een ervaren middenvelder op het middenveld moet er voor slot toch wel een middenveld te maken zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Nu nog een goed middenveld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Afwachten maar hebben wij het geduld, kijk de topics eens na. We willen opbouwen maar liefst gisteren resultaat....... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twee jaar bouwen. Een echte van Geel aanpak anno 2012 e.v.: jeugd zaaien oogsten, 3 x 2 plaats, kampioen, 4 andere prijzen. Had 2 jaar eerder moeten stoppen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel met je eens hoor piet , de verwachtingen blijven hoog terwijl iedereen weet dat er niks te besteden valt ook Slot die een nieuw elftal moet opbouwen en een nieuwe speelstijl moet gaan hanteren , dat heeft tijd nodig , dat doe je niet ff in 1 a 2 maanden , trek daar maar minimaal een half jaar voor uit nieuwe spelers moeten wennen , speelstijl erin slijpen kost tijd en gaat gepaard met fouten en dat kost je veel verlies punten
ik hoop echt dat Slot die tijd krijgt en dat iedereen inziet dat veranderingen om de weg omhoog in te zetten met beleid en visie veel tijd kost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En resultaten neem je serieus. Meningen op dit forum niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: totdat er weer een nieuwe trainer komt... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 15:02 schreef kenny het volgende:ik hoop echt dat Slot die tijd krijgt en dat iedereen inziet dat veranderingen om de weg omhoog in te zetten met beleid en visie veel tijd kost Het lijkt erop dat Slot al een beste tijd serieus bezig is met de selectie. Als je het zo links en rechts leest, praat hij met iedereen, zelfs met Dick Advocaat. Bedenkt tactisch wat hij nodig heeft voor een vernieuwd team en speelwijze. Geen idee of al die wisselingen bij Feyenoord, een input van Slot is of Arnesen. Interessant, positief en fijn is het allemaal tot nu toe wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of dat dit eigenlijk gewoon heel normaal is en alle trainers dit deden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mwoa normaal hoorde je daar niet veel over. Ik begrijp ook wel dat er een logica in zit. Punt is, dat je elke maand wel verschillende dingen kan lezen over Slot. Dat hebben wij bij andere trainers niet gehad hoor, niet op deze manier in ieder geval. Of het wordt ineens heel breed uitgemeten dat kan ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou inderdaad normaalste zaak van elke trainer moeten zijn , ik vind dat feyenoord net zoals r()b ook al zei heel gericht bezig is ook bij de jeugd komen vakkundige mensen op bepaalde functies alles in een lijn van visie en beleid , hoe het eerste dient te spelen , hoe daarvoor op te leiden , zeer interessant en mooi om dit proces te volgen Slot weet goed wat hij wil en ik denk dat wij supporters onderhand na jaren ellende zwaar toe zijn om eens goed voetbal te zien waar we trots op kunnen zijn ook al zou dit in het begin tot verlies partijen opleveren , daar moeten we door heen en daar moet Slot de tijd voor krijgen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:36 schreef R()b het volgende:[..] Mwoa normaal hoorde je daar niet veel over. Ik begrijp ook wel dat er een logica in zit. Punt is, dat je elke maand wel verschillende dingen kan lezen over Slot. Dat hebben wij bij andere trainers niet gehad hoor, niet op deze manier in ieder geval. Of het wordt ineens heel breed uitgemeten dat kan ook. denk niet dat het breed uitgemeten wordt , feyenoord is als een soort revolutie bezig op sportief gebied , als je eens kijkt hoeveel nieuwe mensen op verschillende posten komen , blijkt dat feyenoord grondig een omslag maakt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het voelt alsof je serieus wordt genomen als supporter als club, geeft vertrouwen, motivatie... geen idee hoe ik het moet omschrijven. Misschien van alles wat. Maar je merkt dat er van alles gaande is, Slot die vanaf dag 1 ontslag al bezig is met Feyenoord. De afgelopen maanden beslissingen genomen, wie kan vertrekken en wie kan blijven. Het klinkt logisch en simpel allemaal, maar normaal zijn wij erg laat als club zijnde. Het oogt sneller en niet verkeerd, iedereen weet waar hij aan toe is. Wekelijks wel nieuws met een verandering of een beslissing, dat duurde normaal altijd LANG! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eens , ben echt benieuwd ook welke spelers gaan en welke nieuwe komen , je krijgt echt zin in komend seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst lekker met de ballen in de zon |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies ik heb nu 1,5 week vakantie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Prima planning ! ik ook :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik werk thuis. Dus verhuizen naar de veranda ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goedemorgen , das ook lekker Stylzz . Wij vertrekken dadelijk naar ons vakantiehuisje . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja al wordt t bij ons nog niet zo mooi als in verder naar beneden in Nederland. Maar ja. Genie ervan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker gepland geile en Renato. Ben ook een weekje vrij vanaf nu hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 mei 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En naar Griekenland ;)
Hier ook stoelen aan het dek, zonnetje doet zijn werk aan boord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 mei 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pfff zou wel willen. Renato ook denk ;)
Zakynthos kunnen we nog wel heen zonder gedoe.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 10:45 schreef MMM het volgende:[..] Pfff zou wel willen. Renato ook denk ;) Zakynthos kunnen we nog wel heen zonder gedoe.. Vertrouw het allemaal nog niet zo, kan zomaar veranderen als je er zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inderdaad, blijven denk maar weer thuis dit jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 10:43 schreef VVout het volgende:[..] En naar Griekenland ;) Hier ook stoelen aan het dek, zonnetje doet zijn werk aan boord. Nee lekke4 thuis keutelen, vandaag het terras ontvoegd en met de hogedruk schoon gespoten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 - 10:45 schreef MMM het volgende:[..] Pfff zou wel willen. Renato ook denk ;) Zakynthos kunnen we nog wel heen zonder gedoe.. September hebben wij geboekt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Naar Zakynthos?
Toch wel mijn favoriete eiland, zo mooi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lesbos is ook leuk hoe heet een inwoner van lesbos ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Griekenland code rood nu. En niet door de zon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker allemaal op vakantie en over 4 maanden weer lekker thuiszitten. Dom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee we gaan naar het vaste land dit keer, wel aan de kust. Ik vind sowieso alle Ionische eilanden fantastisch, stukken mooier dan de eilanden aan de andere kant van Griekenland. Zakynthos, Lefkas en kefalonia zijn wel mijn favorieten tot nu.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja vind t ook een. Risico |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook als je gevaccineerd bent? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
UK gaat op dit moment ook niet lekker. Die zijn ook behoorlijk gevaccineerd. Suriname code paars. Het is niet zo dat corona nu ineens weg is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal wel nooit meer weggaan denk ik. Daarnaast ga je toch niet op vakantie naar een oranje gebied iets wat de UK al ruim een jaar is wat zelfs rood geweest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 mei 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En tja Suriname daar noem je wat op ook..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 mei 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oranje dan. Jankert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel een heel verschilletje of niet dan?? Jankert? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, beetje opnaaien, maat. Maar oranje is ook niet jofel. Maar dat is dan voor nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 12:50 schreef FR-Henk het volgende:Haha, beetje opnaaien, maat. Maar oranje is ook niet jofel. Maar dat is dan voor nu. d,-) Oranje is ook zeker niet jofel, daarom ook veel vakanties alweer gecanceld las ik. Ik kan de mensen wel begrijpen hoor als je je prikken heb gehad en een gebied is geel, tja ik zou ook gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De voorbereiding voor het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur. Feyenoord speelde de laatste wedstrijd zondag 23 mei tegen FC Utrecht en een groot deel van de selectie geniet momenteel van een vakantie. 19 juni moeten de Feyenoorders zich alweer melden op trainingscomplex 1908.
Arne Slot start dan met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Feyenoord heeft zich geplaatst voor de UEFA Europa Conference League en moet op 22 juli de eerste voorronde spelen. De tegenstander is nog niet bekend. De loting hiervoor is op 15 juni.
Aanvoerder Steven Berghuis, Róbert Bozeník en Orkun Kökcü zijn tijdens de eerste training nog actief op het EK. Justin Bijlow en Tyrell Malacia zijn deze zomer actief op het EK Onder 21 en sluiten vermoedelijk later pas aan in de voorbereiding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|