|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] d,-) Oranje is ook zeker niet jofel, daarom ook veel vakanties alweer gecanceld las ik. Ik kan de mensen wel begrijpen hoor als je je prikken heb gehad en een gebied is geel, tja ik zou ook gaan Is voor ons nog de twijfel. Bij geel tóch naar Frankrijk of in Nederland blijven? We bekijken het komende weken. Half juli vakantie. Gevaccineerd en wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 16:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is voor ons nog de twijfel. Bij geel tóch naar Frankrijk of in Nederland blijven? We bekijken het komende weken. Half juli vakantie. Gevaccineerd en wel. Moet het toch kunnen, als je de regels in acht blijft nemen. Bedoel kun je in Nederland blijven maar ook hier zal het druk zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga naar Frankrijk in augustus maar dat zit wel goed, alleen mijn vriendin is gevaccineerd met chinevac En tja .....daar hoor je niet veel over, welke landen dit accepteren".............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet voor jezelf. Wel qua verspreiding nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker de nieuwe varianten . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfizer en Modena testen hun 3e booster prik al omdat het niet afdoende is het bij deze 2 inentingen te laten. Ik wacht nog op mijn eerste en ben er bijna 49. Nou lekker los allemaal zou ik zeggen, niets meer aan het handje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Los ? Je moet nog steeds testen zelfs al ben je volledig gevaccineerd.......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het veld van Feyenoord is woensdag voor de zevende keer op rij uitgeroepen tot het beste van Nederland. De aanvoerders van de Eredivisie-clubs gaven de grasmat van De Kuip gemiddeld een score van 4,88 op een schaal van 1 tot 5. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAA COOOOOOOOOOOOOOLSINGEL.......!!!!!!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Je zal het niet geloven maar daar heb ik ook een steentje aan bijgedragen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Haha nee, maar je zit er niet ver naast. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wehrmann in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2021 - 20:00 schreef Gerard_FR het volgende:Je zal het niet geloven maar daar heb ik ook een steentje aan bijgedragen. Nog meer tegeltjes? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Leuk gevonden, maar helemaal FOUT. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord start met seizoenkaartcampagne
Terug van weggeweest: een belevenis die voor het leven is. Nog even, dan is een lege Kuip eindelijk verleden tijd en gaan we weer mee naar het stadion. Een nieuw seizoen wacht, nieuwe hoop gloort. We komen weer samen! Ben jij erbij? Het is vanaf nu mogelijk om je seizoenkaart te verlengen!
We komen weer samen Seizoenkaarthouders kunnen vanaf nu hun seizoenkaart verlengen en zich zo verzekeren van een vaste plek voor seizoen 2021-2022. Een seizoen waarin alles weer moet worden zoals het was. Samen met je kameraden naar De Kuip, als twaalfde man achter het elftal. Het verlangen naar een vol stadion is enorm, zowel bij supporters als bij iedereen binnen de club!
Seizoenkaart 2021-2022 Zoals supporters tot dit seizoen gewend waren, biedt Feyenoord voor komend seizoen één type seizoenkaart aan. Dit is de reguliere seizoenkaart, waarmee de full support seizoenkaart komt te vervallen. Met deze seizoenkaart heb jij straks weer toegang tot alle thuiswedstrijden in de competitie! Indien er onverhoopt toch wedstrijden zonder publiek worden gespeeld, dan hebben seizoenkaarthouders aan het einde van het seizoen recht op een evenredige tegemoetkoming.
Voorrang seizoenkaarthouders Seizoenkaarthouders krijgen uiteraard voorrang en kunnen hun seizoenkaart verlengen waarbij hun eigen plaats gereserveerd is. Deze voorrangsperiode loopt vanaf maandag 7 juni tot en met donderdag 8 juli. Seizoenkaarthouders kunnen in deze fase verlengen, verplaatsen binnen of naar een ander vak en seizoenkaarten bijkopen. Bovendien geldt hierbij voor hen de vroegboekkorting (de vroegboekprijzen zijn gelijk gebleven aan vorig seizoen).
De seizoenkaart 2021-2022 biedt:
Toegang tot de zeventien Eredivisie-thuiswedstrijden van het eerste elftal en eventuele play-offs; Terug!; toegang tot de traditionele vriendschappelijke openingswedstrijd van het seizoen; Toegang tot de eerste thuiswedstrijd om de TOTO KNVB Beker (tot 1/8e finale)*; Voorrang op kaartverkoop voor overige (door Feyenoord georganiseerde) thuiswedstrijden; Gratis lidmaatschap Het Legioen waarbij je profiteert van vele voordelen o.a. vier keer per jaar Feyenoord Magazine, een uniek seizoengeschenk en toegang tot exclusieve evenementen (voor kinderen tot en met 14 jaar: gratis lidmaatschap Feyenoord Juniorclub Kameraadjes); 15% korting op de aankoop van artikelen in de (online) Feyenoord Fanshop.
*indien van toepassing
Vier fases Het verlengen en het bestellen van een seizoenkaart gaat de komende tijd in vier fases. Na de eerste fase, de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders die loopt t/m 8 juli, volgt de tweede fase. Hierin krijgen seizoenkaarthouders voorrang op een nieuwe stoel en kunnen zij eventueel bijkopen. In fase drie krijgen leden van Het Legioen en alle Junioren van de Feyenoord Juniorclub Kameraadjes zonder seizoenkaart voorrang op het bestellen van een seizoenkaart. In de vierde en laatste fase kunnen alle supporters een seizoenkaart bestellen.
Alle details over de verschillende fases en aanvullende informatie over de seizoenkaart 2021-2022 vind je op deze pagina. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik krijg mijn sz kaart niet verlengd op de mail en site ligt dat aan mij ? Is gelukt hehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juni 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Klinkt als een verstandige gozer, helder! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De voorbereiding van Feyenoord staat alweer voor de deur. Een groot deel van de selectie gaat zich aanstaande zaterdag op 19 juni voor het eerst melden op trainingscomplex 1908 voor enkele conditietests. De maandag daarna staat de eerste groepstraining op het programma.
KAA Gent maakt vandaag via de officiële kanalen bekend dat Feyenoord op 26 juni de tegenstander gaat worden tijdens een oefenwedstrijd. De Belgen werken een trainingskamp af in Nederland en spelen dan onder meer tegen FC Utrecht, Sparta Rotterdam en dus ook Feyenoord.
Het trainingskamp van Feyenoord is dit jaar in Oostenrijk. De ploeg van trainer Arne Slot gaat van 5 tot en met 11 juli naar Schruns. De data van het trainingskamp en de oefenwedstrijden tegen KAA Gent en AEK Athene moeten nog officieel bevestigd worden door Feyenoord.
Update 17:29 Feyenoord gaat ook oefenen tegen AEK Athene, zo meldt FeyenoordTM. De ploeg van Arne Slot treft de Grieken op zaterdag 3 juli om 12:30 uur. De Geelzwarten eindigde afgelopen seizoen als nummer vier in de Super League. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aankomend weekend staat Arne Slot voor het eerst voor de groep. Aanstaande zaterdag begint Feyenoord met de voorbereiding op het seizoen 2021/2022. Bekijk hier een overzicht van alle spelers, opgesteld door Feyenoord Transfermarkt.
Meerdere jeugdspelers gaan in de voorbereiding een kans krijgen van Slot. Onder meer Denzel Hall, Sem Valk, Antoni Milambo en Devin Remie.
Voorlopige selectie Feyenoord in de voorbereiding Francesco Antonucci Marouan Azarkan Aliou Balde Naoufal Bannis Steven Berghuis Justin Bijlow Achraf El Bouchataoui Róbert Boženík Wouter Burger Christian Conteh Mark Diemers Leroy Fer Lutsharel Geertruida Denzel Hall Ridgeciano Haps Lennard Hartjes Ramon Hendriks Thijs Jansen Nicolai Jørgensen Orkun Kökçü Bryan Linssen Tyrell Malacia Antoni Milambo Devin Remie Marcos Senesi Luis Sinisterra Sondre Skogen João Teixeira Guus Til Jens Toornstra Tein Troost Sem Valk Dylan Vente Jordy Wehrmann
Voor Liam Kelly is geen plek in de selectie. Waarom Bernardo Silva en Tørset Johnsen er niet tussen staan, is onbekend. Wanneer de internationals terugkeren, is ook nog niet bekend.
Vier spelers staan op de reservelijst, mochten er één of meerdere spelers uitvallen. Noah Naujoks Twan van der Zeeuw Memeihrel Benita Sven Zitman
Shiloh 't Zand en Guus Baars doen volgens Feyenoord Youth Watcher niet mee in de voorbereiding vanwege de blessures van beide spelers. Het account verwacht binnenkort wel kansen voor de twee talenten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Milambo. Leuk! Ben benieuwd.
Jammer dat Kleijn er ook niet bij zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juni 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Johnsen was toch verkocht? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Johnston bedoel je? Die is verkocht ja. Das een andere speler dan Johnsen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Fysiek nog niet zo ver schijnt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Meeste van die gasten (nog) niet.
Maar idd toch altijd mooi dat die jochies er bij zitten.
Slot heeft in ieder geval de goede reputatie om er ook iets mee te doen!
Hoop echt dat hij de tijd krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een volledig overzicht van de rugnummers seizoen 2021-2022 vind je hieronder.
1. Justin Bijlow 3. Lutsharel Geertruida 4. Marcos Senesi 5. Ridgeciano Haps 6. Mark Diemers 7. Luis Sinisterra 8. Leroy Fer 9. Nicolai Jørgensen 10. Steven Berghuis 11. Bryan Linssen 14. Jordy Wehrmann 15. Tyrell Malacia 16. Franco Antonucci 18. Aliou Balde 19. Róbert Bozeník 20. João Teixeira 22. Achraf El Bouchataoui 23. Orkun Kökcü 24. Naoufal Bannis 25. Ramon Hendriks 26. Guus Til 27. Christian Conteh 28. Jens Toornstra 29. Marouan Azarkan 30. Thijs Jansen 32. Denzel Hall 34. Dylan Vente 35. Wouter Burger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diemers had geen nummer moeten krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja hoor, 6 miljoen naar Herta. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die Slot komt toch wel erg goed over , duidelijk eerlijk en weet wat hij wil , goed gevoel dat we eindelijk na jaren verzorgt voetbal gaan zien met goed positiespel (wat al jaren een drama is ) en pressie voetbal , wel mooi om te gaan zien als dan ook het volle stadion er achter gaat staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 16:17 schreef kenny het volgende:die Slot komt toch wel erg goed over , duidelijk eerlijk en weet wat hij wil , goed gevoel dat we eindelijk na jaren verzorgt voetbal gaan zien met goed positiespel (wat al jaren een drama is ) en pressie voetbal , wel mooi om te gaan zien als dan ook het volle stadion er achter gaat staan Ik wacht af |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 16:17 schreef kenny het volgende:die Slot komt toch wel erg goed over , duidelijk eerlijk en weet wat hij wil , goed gevoel dat we eindelijk na jaren verzorgt voetbal gaan zien met goed positiespel (wat al jaren een drama is ) en pressie voetbal , wel mooi om te gaan zien als dan ook het volle stadion er achter gaat staan Eens, eindelijk zoals het hoort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop het uit de grond van mijn Feyenoord hart.....maar krijg hetzefde gevoel als met Verbeek en noem maar op. Het geduld en de vernederingen die we kunnen oplopen in het begin...of denken jullie anders? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 16:42 schreef piet de paler het volgende:Hoop het uit de grond van mijn Feyenoord hart.....maar krijg hetzefde gevoel als met Verbeek en noem maar op. Het geduld en de vernederingen die we kunnen oplopen in het begin...of denken jullie anders? Verbeek was veel harder vond ik, en heeft geen people skills. Meer een botte lul dan wat harde liefde.
Slot vindt ik tot nu toe: erg helder, duidelijk, logisch, eerlijk, recht door zee, geen dom gelul, en het lijkt mij een aardige vent, en een kwade als hij terecht boos is. Zoals Til over hem praat en de meeste spelers met hem weg liepen, ga ik niet uit van een Verbeekje. Daarbij komt kijken, dat Slot al een half jaar bezig is op de achtergrond bij Feyenoord. Misschien normaal, maar dat hoor je te weinig. Geeft aan dat hij bloedserieus is, in wat hij allemaal van plan is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verbeek is en was en botte vlerk , wel een vakman maar lastig om mee om te gaan , fred rutte was ook een trainer zoals Slot ook een vakman jammer dat hij het niet redde , we speelden wel het beste voetbal van de laatste jaren onder hem ik hoop dat Slot wel de tijd gaat krijgen en zijn kop er niet af gaat na een aantal verlies partijen we moeten als supporters gaan inzien dat we met deze trainer op de lange termijn de vruchten gaan plukken , er is veel mis met onze club en om zoiets om te gaan keren zullen we geduld moeten gaan hebben om de weg omhoog in te gaan zetten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 16:48 schreef R()b het volgende:[..] Verbeek was veel harder vond ik, en heeft geen people skills. Meer een botte lul dan wat harde liefde. Slot vindt ik tot nu toe: erg helder, duidelijk, logisch, eerlijk, recht door zee, geen dom gelul, en het lijkt mij een aardige vent, en een kwade als hij terecht boos is. Zoals Til over hem praat en de meeste spelers met hem weg liepen, ga ik niet uit van een Verbeekje. Daarbij komt kijken, dat Slot al een half jaar bezig is op de achtergrond bij Feyenoord. Misschien normaal, maar dat hoor je te weinig. Geeft aan dat hij bloedserieus is, in wat hij allemaal van plan is. mee eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.....maar je bent zo goed als je selectie breed en kwaliteit heeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop dat jullie gelijk hebben.....maar je bent zo goed als je selectie breed en kwaliteit heeft Dat ben ik gelijk met je eens Piet. Alleen dan moet je er een team van smeden ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja een zeer vrolijke sfeer inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Thuisshirt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juni 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol