|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Willem van Hanegem is van mening dat de 19-jarige Abdel Belarbi ook een kans moet krijgen. ''Ik heb nog een spits gezien in de jeugd, maar hij zit er momenteel niet bij. Belarbi heb ik een paar keer gezien en dat is een goede spits. Ik wil me helemaal nergens mee bemoeien, maar als je met dat soort spelers komt aanzetten moet je hem er zeker bij nemen. Het is kwalitatief een hele goede spits.'' |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is de wedstrijd van morgen nog ergens op tv te zien? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: op youtube, ik weet zeker dat je de link kan vinden op de fr12 website. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon t Feyenoord youtube kanaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon t Feyenoord youtube kanaal |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mogen ook 2000 man toeschouwen , heb wel zin om ff te kijken zal waarschijnlijk wel uitverkocht zijn |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord organiseert dit seizoen geen Open Dag en zal ook geen openbare training houden. Dat laten de Rotterdammers vrijdagmiddag weten via de officiële kanalen.
Dit besluit heeft deels te maken met het drukke schema, verklaart Feyenoord. De regerend winnaar van de play-offs om Europees voetbal stroomt in de tweede voorrondes van de Conference League in en speelt zijn eerste officiële wedstrijd al op 22 juli. Bovendien gelden er nog altijd coronarestricties voor grote evenementen. 'De jaarlijkse Open Dag van Feyenoord heeft een dusdanig laagdrempelig en open karakter, dat het voor de club geen optie is om hierbij testen voor toegang toe te passen en bezoekers te vragen om een negatieve testuitslag of vaccinatiebewijs', verklaart Feyenoord.
Tijdens de Open Dag worden normaal gesproken de nieuwe spelers – dit jaar zijn dat Guus Til, Marcus Holmgren Pedersen en Ofir Marciano – via een helikopter ingevlogen. Feyenoord kiest dit jaar voor een alternatief door een paar oefenwedstrijden in De Kuip te organiseren. Het Duitse Werder Bremen (zaterdag 17 juli), het Griekse PAOK Saloniki (zondag 25 juli) en ADO Den Haag (zondag 1 augustus) zijn de tegenstanders. Verder wordt er nog een tegenstander gezocht voor 8 augustus, één week voordat het nieuwe Eredivisie-seizoen begint met een bezoek aan Willem II. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja zeker, maar wel jammer uiteraard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord has signed scout Micha Jansen from Willem II. The 24 year old has been working with scouting legend Piet de Visser a lot.
Feyenoords professional scouting departement: - Mark Ruijl (chief scout) - Christos Akkas - Bernard Schuiteman - Micha Jansen - Bjarne Hansen - Tim de Cler - Govert Soeters (data scientist)
Frank Arnesen is delivering with a long awaited reform of the scouting departement @KuipTalk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk lijstje aan het worden, nu hopen dat ze ijverig zijn en vaak beet hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
slechter dan hun voorgangers kunnen ze het nooit doen die waren lachwekkend slecht , Arnesen stippelt een visie uit mooi om te zien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diemers in de basis. Is die eikel nog niet weg? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Moet hij hem een kans geven of zien wij iets niet. Ik snap niks van diemers joh |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe abominabel is de passing van sommigen zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra Diemers etc. Allemaal passing in de voeten of achter de man. Nooit eens lekker voor de man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit middenveld is heel zwak. Langzaam en slecht in de passing. Veel gedraai. Vooral Diemers/Toornstra.
En je mag je serieus afvragen of je met Senesi en Fer wel Slot voetbal kunt spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tja met wat er nu in het veld staat ga je Slot z'n spel nooit beheersen. Er moeten nog flink wat versterkingen komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de vraag van die suffe commentator. Hermes is een Griekse god. Hermes house band. bla. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu wel prachtig gescoord door Linssen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Kijk es aan zeg mooi uitgespeeld |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Jou glas was vanmorgen half leeg ofnie haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee hoor, beetje toevalsgoal dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja ziet er aardig uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mogen zo wel uitkijken voor zagende Grieken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha ja zitten een paar heethoofden bij zag ik al |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zie vooruitgang dus ben ik wel positief met dit spel. Kan alleen maar beter en tis al best aardig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er is duidelijk gewerkt aan het druk zetten. De restverdediging is wel echt zorgwekkend. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Maar wel prachtig afgemaakt door linssen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 14:19 schreef MightyAce het volgende:Er is duidelijk gewerkt aan het druk zetten. De restverdediging is wel echt zorgwekkend. Ja dat komt ook een beetje door diemers die in opbouw vertraagd vind ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het rare is, hij kan best goed naar voren spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bannis Pedersen Sini Linssen Vielen mij positief op....wat het waard is |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Het gaat alleen altijd naar achteren omdat ie constant loopt te draaien. Weg kans haha maar die zal eruit gaan als luths terug is. Speelt op de 6 en daar staat fer. Das ook om over te debatteren of fer daar nou wel hoort maar ik denk dat slot dat eerder zal doen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Sini op rechts vond ik niet een succes, veel balverlies maar op links goed |
|
|
|