BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn dat voor shit bedragen !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 april 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Clasie, Janmaat, De Vrij, BMI, Vilhena, Pelle, iedereen wil ze hebben maar ik lees alleen maar prijzen van ca 6 miljoen of zo.

Wat zijn dat voor kut bedragen !!
Dat zijn toch koopjes. Straks hebben we 36 mio en geen team meer. Voor 36 mio koop je in Engeland een tweederangs back...

Strootman ging voor 20 mio, Anita voor ook ca 10 mio.

Hebben onze jongens allemaal een gelimiteerde transfersom of zo. Weet iemand dat ?
Heeft Martin toch wat veel weg moeten geven toen hij ze contracteerde...?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 april 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Das de media.
Klaar.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 24 april 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Europese ervaring. Dat is het verschil. Klaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Zie ook alleen maar van die bonuskaart bedragen...Neem ze voor zover niet serieus!
dennie
 dennie - donderdag 24 april 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Tja, het zal helaas ook niet veel meer worden Feyenoord kennende.. Ik kan mij op Kalou en Kuijt na geen andere klappers voor de geest halen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 april 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Kuijt en Drenthe Dennie!
dennie
 dennie - donderdag 24 april 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Haha precies ja.. al kregen we voor Salomon Kalou ook een miljoentje of 10 geloof ik
van geil
 van geil - donderdag 24 april 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Pelle moet echt n klapper worden!
dennie
 dennie - donderdag 24 april 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Zal ook zeker niet meer zijn dan 12 tot een absolute max van 14 miljoen
van geil
 van geil - donderdag 24 april 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Dan beter z'n contract met n jaar verlengen.
en n miljoen erbij!
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 april 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Voor die bedragen zeg ik: allemaal gewoon lekker houden die jongens.
Misschien alleen BMI verkopen en Guidetti er voor in de plaats halen.
En Mokotjo terughalen !
dennie
 dennie - vrijdag 25 april 2014 - 01:06   quote  deeplink  
Hoop dat ze een terugkoop clausule hebben voor Mokotjo. Dan kan je cashen voor Clasie en voor 1/3e van dat bedrag Mokotjo halen. Maarja zal toch niet zo zijn.

Daarnaast kan je inderdaad makkelijk een BMI verkopen, we hebben nog Kongolo Mathijssen en Nelom voor zijn posities. Van dat geld moet het mogelijk zijn een goede buitenspeler aan te trekken als vervanging van Schaken. Laten we zeggen dat je 35% kan herinvesteren en je krijgt 15 miljoen voor BMI en Clasie samen en je kan Mokotjo halen voor 2 miljoen dan heb je ook nog een redelijk budget voor een waardige rechtsbuiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door dennie --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 april 2014 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 21:02 schreef de kromme2 het volgende:
Clasie, Janmaat, De Vrij, BMI, Vilhena, Pelle, iedereen wil ze hebben maar ik lees alleen maar prijzen van ca 6 miljoen of zo.

Wat zijn dat voor kut bedragen !!
Dat zijn toch koopjes. Straks hebben we 36 mio en geen team meer. Voor 36 mio koop je in Engeland een tweederangs back...

Strootman ging voor 20 mio, Anita voor ook ca 10 mio.

Hebben onze jongens allemaal een gelimiteerde transfersom of zo. Weet iemand dat ?
Heeft Martin toch wat veel weg moeten geven toen hij ze contracteerde...?
Heeft met het salaris en duur van het contract te maken , omdat bij Feyenoord 'slecht' wordt betaald zijn de transfersommen automatisch minder dan bv PSV, Fc Twente en AJAX .
Vandaar dat het van cruciaal belang is dat het nieuwe stadion er snel komt !!!
Appie53
 Appie53 - vrijdag 25 april 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 22:30 schreef van geil het volgende:
Pelle moet echt n klapper worden!
Ik moet nog zien dat ie gaat!!!
MMM
 MMM - vrijdag 25 april 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2014 - 22:16 schreef dennie het volgende:
Tja, het zal helaas ook niet veel meer worden Feyenoord kennende.. Ik kan mij op Kalou en Kuijt na geen andere klappers voor de geest halen..
Voor Kalou kregen we ook een fooi.. Was niet meer dan 7 miljoen dacht ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 25 april 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Bij enkelen zal het zo zijn dat ze bedongen hebben bij hun contractverlenging dat de transfersom niet zo hoog mag zijn???? Een Strootman die met Sparta degradeerde om nog geen jaar later bij pisvee te tekenen vond het wellicht minder erg dat er een prijskaartje om zijn nek komt te hangen dan een Martins Indi die zijn contract verlengde terwijl hij op dat moment al verkassen kon. Feyenoord had minder onderhandelingsmacht dan pisvee, dus lijkt het mij een optelsommetje...

Overigens is een bod van 6 mln nog niet automatisch de som die je ontvangt. Het is nog maar een bod... Misschien is zo'n bod in dit stadium helemaal nog niet zo slecht. Immers, de transfermarkt is nog niet eens geopend plus dat het wk nog voor de deur staat!.

Aan de andere kant: goed topic, want je slaat toch ook wel de spijker op zijn kop.... Misschien heeft het ook met de prestaties in Europa te maken....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door Arie.Klooster --
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 25 april 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 08:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Bij enkelen zal het zo zijn dat ze bedongen hebben bij hun contractverlenging dat de transfersom niet zo hoog mag zijn???? Een Strootman die met Sparta degradeerde om nog geen jaar later bij pisvee te tekenen vond het wellicht minder erg dat er een prijskaartje om zijn nek komt te hangen dan een Martins Indi die zijn contract verlengde terwijl hij op dat moment al verkassen kon. Feyenoord had minder onderhandelingsmacht dan pisvee, dus lijkt het mij een optelsommetje...

Overigens is een bod van 6 mln nog niet automatisch de som die je ontvangt. Het is nog maar een bod... Misschien is zo'n bod in dit stadium helemaal nog niet zo slecht. Immers, de transfermarkt is nog niet eens geopend plus dat het wk nog voor de deur staat!.

Aan de andere kant: goed topic, want je slaat toch ook wel de spijker op zijn kop.... Misschien heeft het ook met de prestaties in Europa te maken....?
Tja.. we hebben op dit moment wel een gouden selectie. Vergelijk dat eens met 020....moest je hun 'internationals' vorige week tegen PEC eens zien schutteren. Eigenlijk ongelooflijk dat we dit jaar geen kampioen worden... Maar ok.

Misschien kan V Geel deze zomer na de WK een enorme slag slaan. Een of twee verkopen en Guidetti en Mokotjo terughalen...
Stel je voor dat je Guidetti en Pelle allebei hebt. Wat je dan kunt variëren qua spel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door de kromme2 --
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 25 april 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Beste Martin van Geel, U bent slim genoeg - WE gaan onze spelers toch niet weggeven hé!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 april 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Onze spelers gaan vaak als ze nog een jaar contract hebben.
Dat drukt de prijs lekker.
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 25 april 2014 - 11:40   quote  deeplink  
Dan nog, zijn bedragen als 6 miljoen toch veel te weinig !
dennie
 dennie - vrijdag 25 april 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 10:10 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Eigenlijk ongelooflijk dat we dit jaar geen kampioen worden... Maar ok.

Tja ik heb vaak het idee dat het besef ontbreekt hoe ongelofelijk het precies is dat wij geen kampioen zijn geworden dit jaar...
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 25 april 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 01:06 schreef dennie het volgende:
Hoop dat ze een terugkoop clausule hebben voor Mokotjo. Dan kan je cashen voor Clasie en voor 1/3e van dat bedrag Mokotjo halen. Maarja zal toch niet zo zijn.

Daarnaast kan je inderdaad makkelijk een BMI verkopen, we hebben nog Kongolo Mathijssen en Nelom voor zijn posities. Van dat geld moet het mogelijk zijn een goede buitenspeler aan te trekken als vervanging van Schaken. Laten we zeggen dat je 35% kan herinvesteren en je krijgt 15 miljoen voor BMI en Clasie samen en je kan Mokotjo halen voor 2 miljoen dan heb je ook nog een redelijk budget voor een waardige rechtsbuiten.
Alsof Mokotjo terug wil naar Feyenoord.
dennie
 dennie - vrijdag 25 april 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Met een goed toekomst perspectief waarom niet? Of denk je dat ie liever bij Zwolle blijft...
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 25 april 2014 - 13:57   quote  deeplink  
020 ken zich geen kampioen voelen...maar ze zijn ut onnodig wel.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 25 april 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 12:10 schreef dennie het volgende:

[..]

Tja ik heb vaak het idee dat het besef ontbreekt hoe ongelofelijk het precies is dat wij geen kampioen zijn geworden dit jaar...
mee eens !
On-fucking-gelooflijk.

Als ik er te lang over nadenk word ik helemaal gek.
Als ik dat kut 020 zie aanklooien, en PSV en Twente dan is het gewoon een schande. Al die matige spelers.

Van die drie clubs zijn er minder dan een handvol spelers die bij Feyenoord direct een basisplaats zouden krijgen
en ons cluppie zouden versterken.

Ik kom er eigenlijk maar op 1: Tadic.

Ok en Cilissen ...
van geil
 van geil - vrijdag 25 april 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 17:54 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

mee eens !
On-fucking-gelooflijk.

Als ik er te lang over nadenk word ik helemaal gek.
Als ik dat kut 020 zie aanklooien, en PSV en Twente dan is het gewoon een schande. Al die matige spelers.

Van die drie clubs zijn er minder dan een handvol spelers die bij Feyenoord direct een basisplaats zouden krijgen
en ons cluppie zouden versterken.

Ik kom er eigenlijk maar op 1: Tadic.

Ok en Cilissen ...
roep ik ook al t hele seizoen.
we hebben t afgelegd op tactiek.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 april 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Ik denk dat we het hebben afgelegd op mentaliteit. Te veel wedstrijden gezien dit seizoen waarin ze blijkbaar niet wilde winnen..
van geil
 van geil - vrijdag 25 april 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat we het hebben afgelegd op mentaliteit. Te veel wedstrijden gezien dit seizoen waarin ze blijkbaar niet wilde winnen..
Als t niet goed staat lijkt dat al snel zo.
we hebben driekwart van de competitie met een middenvelder gespeeld.
de ander als extra verdediger en de derde als extra aanvaller.
verklaard ook met Mulder de vele tegengoals.
En de groep werd niet geprikkeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 april 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat we het hebben afgelegd op mentaliteit. Te veel wedstrijden gezien dit seizoen waarin ze blijkbaar niet wilde winnen..
De enige schuldige is ene Erwin Mulder, dat weten jullie allemaal donders goed ! Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 april 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De enige schuldige is ene Erwin Mulder, dat weten jullie allemaal donders goed ! Hahaha
De enige fixatie van jou is Erwin Mulder, dat weet iedereen donders goed! Hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 april 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De enige fixatie van jou is Erwin Mulder, dat weet iedereen donders goed! Hahaha
Dat klopt en dat weet jij donders goed, hahahaha!!! Ik wil dat Feyenoord vooruit gaat , dat is wat anders dan jij dat elk geval die NIKS toe voegt maar blijft aanmoedigen ...
dennie
 dennie - zaterdag 26 april 2014 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 18:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Als t niet goed staat lijkt dat al snel zo.
we hebben driekwart van de competitie met een middenvelder gespeeld.
de ander als extra verdediger en de derde als extra aanvaller.
verklaard ook met Mulder de vele tegengoals.
En de groep werd niet geprikkeld.
Ben het hier niet mee eens, ik denk dat het duidelijk aan mentaliteit heeft gelegen. Feyenoord heeft dit seizoen in zo ongeveer 25 vd 32 wedstrijden in de Eredivisie op voorsprong gestaan en als je ziet hoeveel punten dat uiteindelijk heeft opgeleverd geeft dat aan dat je uiteindelijk je tegenstander domineert maar op het moment dat je op voorsprong komt de organisatie wegvalt waardoor er Veel te Veel punten zijn verspeeld.

Als je ziet dat Ajax in de laatste 15 minuten vd wedstrijd ongeveer 15 punten heeft gewonnen en Feyenoord ongeveer hetzelfde aantal heeft verloren in diezelfde periode lijkt me dat ook duidelijk een mentaliteitskwestie.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 april 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 18:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Als t niet goed staat lijkt dat al snel zo.
we hebben driekwart van de competitie met een middenvelder gespeeld.
de ander als extra verdediger en de derde als extra aanvaller.
verklaard ook met Mulder de vele tegengoals.
En de groep werd niet geprikkeld.
Moet jij dubbel juichen morgen zeg..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 april 2014 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 01:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt en dat weet jij donders goed, hahahaha!!! Ik wil dat Feyenoord vooruit gaat , dat is wat anders dan jij dat elk geval die NIKS toe voegt maar blijft aanmoedigen ...
Bewijs je maar weer eens dat je slecht kunt lezen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 april 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bewijs je maar weer eens dat je slecht kunt lezen.
En dat zeg jij ? Hahaha, altijd lachen met jou !
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 april 2014 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 09:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En dat zeg jij ? Hahaha, altijd lachen met jou !
Kijk, dat zeg je goed.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 26 april 2014 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat we het hebben afgelegd op mentaliteit. Te veel wedstrijden gezien dit seizoen waarin ze blijkbaar niet wilde winnen..
Eens en ook wel wat pech. Tegengoals in blessure tijd etc.

Ik kan me maar een (1) wedstrijd herinneren waarin we mazzel hadden met de einduitslag. Vitesse -uit.

Bij 020 zijn dat er denk ik wel 6.

Dat is ook een verschil. Ik weet niet of dat mentaliteit is. Je moet soms ook een beetje geluk hebben.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 april 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Als we dit seizoen geen kampioen worden, dan komt dat omdat we geen reservebank hadden met gelijkwaardige spelers om spelers uit het basisteam volwaardig te kunnen vervangen wanneer deze geschorst, geblesseerd of uit vorm waren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 april 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 10:08 schreef sportverteller het volgende:
Als we dit seizoen geen kampioen worden, dan komt dat omdat we geen reservebank hadden met gelijkwaardige spelers om spelers uit het basisteam volwaardig te kunnen vervangen wanneer deze geschorst, geblesseerd of uit vorm waren.
Op bepaalde posities. Te Vrede heeft Pellè goed vervangen.(Maar is natuurlijk geen Pellè)
Kongolo is een waardige stand-in, gebleken zelfs beter dan de basis.
Daarom heb je opeens 3 man voor de linksback positie, waar Nelom de 3e is.
Janmaat was prima vervangen. Vormer is een prima stand-in. Goossens ook, alleen niet op de vleugel.
Eigenlijk zijn die twee posities en de keeper ondermaats bezet. Boëtius is de enige goede vleugel met potentie, Schaken goed als hij een goede dag heb, Mulder middelmaat met uitschieters omhoog en omlaag. Maar voor alle drie heb je alleen zwakke alternatieven of van gelijkwaardige zwakte.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op bepaalde posities. Te Vrede heeft Pellè goed vervangen.(Maar is natuurlijk geen Pellè)
Kongolo is een waardige stand-in, gebleken zelfs beter dan de basis.
Daarom heb je opeens 3 man voor de linksback positie, waar Nelom de 3e is.
Janmaat was prima vervangen. Vormer is een prima stand-in. Goossens ook, alleen niet op de vleugel.
Eigenlijk zijn die twee posities en de keeper ondermaats bezet. Boëtius is de enige goede vleugel met potentie, Schaken goed als hij een goede dag heb, Mulder middelmaat met uitschieters omhoog en omlaag. Maar voor alle drie heb je alleen zwakke alternatieven of van gelijkwaardige zwakte.
Niemand kon Boëtius of Schaken vervangen. Alleen met een systeemwisseling was hun absentie op te vangen. Tevrede was een redelijke, maar geen volwaardige vervanger van Pellè. Voor Janmaat was geen gelijkwaardige vervanger. Daarom werd hij ook niet vervangen in de periode na de winterstop toen hij zo slecht in vorm was. Alleen Kongolo en Vormer zijn van het niveau van het basisteam. De rest van de bank heeft niet het gewenste niveau waarvan enkelen dat niveau ook nooit (meer) zullen bereiken. Anderen, vooral de jeugdspelers, kunnen door training en ervaring beter kunnen worden. Daarom is doorontwikkeling voor Feyenoord belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 april 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Dat is precies wat ik zeg.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 26 april 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:
Dat is precies wat ik zeg.
Dan zijn we het eens. :-)
van geil
 van geil - zaterdag 26 april 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 april 2014 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet jij dubbel juichen morgen zeg..
met n dubbel gevoel ja.
net als vele anderen.
het zat erin. meer dan ooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn dat voor shit bedragen !









0.0066730