|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Cruijff is Ajax en visa versa, staat als een huis....maar ik had meer met Neeskens en daarna Rep...Schrijvers de beer van de meer, ook top. Ik heb nooit aan persoonsverheerlijking gedaan...heb daar een hekel aan.....Ronaldo en Messi zijn niets zonder de diende voetballers, persoonlijk heb ik voor die laatste mannen meer respect, de werkers en de knokkers, de bikkels en de duracells Ik wilde ook niet negatief doen ten aanzien van Cruijff ,maar hij was voor mij niet de beste dat hij ajax is en visa versa dat weet ik ,maar heb wel mijn eigen mening ajax had toen der tijd meerdere goede spelers waar ik gecharmeerd van was ,PS duracells zijn batterijen knurf |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Je vrouw ook....alwèèr jarig... Hou gewoon die rattenkop van je man en ga lekker met je feestneus op naar lee towers ofzo... Als je Johan niet respecteert, ga dan lekker naar het feyenoord forum ;) Heb mijn post maar aangepast. Geen zin om een ban te krijgen voor zo'n stoere flikker als jou.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De meeste hier hebben Cruijff nooit live zien spelen....en tv was er toen der tijd heel weinig....ik heb Cruijff zien spelen maar kom op zeg ik was 10. Als je dan gaat roepen dat je door Cruijff Ajacied ben...dan ben je of boven de 60 of je lult uit je nek... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:De meeste hier hebben Cruijff nooit live zien spelen....en tv was er toen der tijd heel weinig....ik heb Cruijff zien spelen maar kom op zeg ik was 10. Als je dan gaat roepen dat je door Cruijff Ajacied ben...dan ben je of boven de 60 of je lult uit je nek... Het klopt inderdaad wat je zegt ouwe,een aantal hier lult hier uit zijn nek . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 20:24 schreef bully het volgende:[..] zoals jij het nu zegt komt het bij mij over dat Cruif de enige reden kan zijn om voor Ajax tezijn . volgens mij zijn er nog plenty andere dingen. en denk ook dat de meeste een andere reden hebben dan die van jou omdat de meeste Cruif ook niet hebben meegemaakt. ik heb niks met Cruif alleen respect voor zijn kwaliteiten als voetballer bij ons. en meer niet en is zeker niet de reden om voor ajax tezijn. was trouwens al Ajacied voor dat hij er was. reden misschien geboorte stad opvoeding enz. Voor mij, en dat staat er ook, is het voor een groot deel reden om Ajacied te zijn geworden..
En zoals er ook staat, kan het inderdaad zo zijn dat anderen daar ander over denken.. En dat heb ik al wel vaker aangegeven, ook daar heb ik respect voor..
Ik ben alleen benieuwd naar die reden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Cruijff is Ajax en visa versa, staat als een huis....maar ik had meer met Neeskens en daarna Rep...Schrijvers de beer van de meer, ook top. Ik heb nooit aan persoonsverheerlijking gedaan...heb daar een hekel aan.....Ronaldo en Messi zijn niets zonder de diende voetballers, persoonlijk heb ik voor die laatste mannen meer respect, de werkers en de knokkers, de bikkels en de duracells Maar die bikkels en die duracells zouden weer lang niet zo opvallend zijn als daar niet een geweldenaar voor staat...
Maar wat je zegt klopt.. Is ook altijd zo geweest. Zelfs met Marradonna, alleen denkt die zelf dat dit niet zo is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:De meeste hier hebben Cruijff nooit live zien spelen....en tv was er toen der tijd heel weinig....ik heb Cruijff zien spelen maar kom op zeg ik was 10. Als je dan gaat roepen dat je door Cruijff Ajacied ben...dan ben je of boven de 60 of je lult uit je nek... Dat vind ik gelul, je kan ook beelden terug kijken, verhalen horen, zien wat iemand daarna en toen al voor het voetbal heeft betekend.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 23:52 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik gelul, je kan ook beelden terug kijken, verhalen horen, zien wat iemand daarna en toen al voor het voetbal heeft betekend.... Tuurlijk en naar hand daarvan word je Ajacied....jij lult uit je nek ouwe. Jij bent 32....1982 dat was de periode dat Cruijff ff terug kwam....toen scheet jij je pamper vol ouwe
Je kan ook beelden terug kijken van Maradonna....makkie zelfs...Pele, Eusebio en Cruijff word wat moeilijker....en jij gaat mij vertellen dat jij als 30+ door Cruijff Ajacied bent geworden!!, dan lul je in een curve ouwe.
Jij bent gewoon een nep Ajacied......als jij Ajacied ben door middel van horen en filmpjes.....tsja |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:07 schreef jonass het volgende:[..] Ik ben ook geen Johan Cruyff fan maar meer Neeskens en van Basten,en vind persoonlijk van Basten in zijn goede tijd een betere dan cruyff,maar dat is mijn mening . Maar jij ben dan ook geen Ajacied, maar 1 of andere pony die ontsnapt is uit het kamp! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens ben ik geen Ajacied geworden omdat Cruyff bij Ajax heeft gespeeld, want die periode heb ik nooit meegemaakt. Ik ben Ajacied geworden omdat het de mooiste club vond, vind en altijd zal blijven. En ik was ook geen successupporter want het jaar dat ik Ajacied werd was 1988 en toen was volgens mij dit lampenclub de winnaar van de EC1. En mijn vader was fan van die club! Heb ik nooit begrepen, maar ja......... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 07:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar jij ben dan ook geen Ajacied, maar 1 of andere pony die ontsnapt is uit het kamp! Heb ik dat beweerd dan , enne ach neem het je niet kwalijk dat je je agressie ff kwijt moet met zielige opmerking. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 08:00 schreef jonass het volgende:[..] Heb ik dat beweerd dan , enne ach neem het je niet kwalijk dat je je agressie ff kwijt moet met zielige opmerking. Agressie? Ik heb geen agressie hoor! Jij? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dus je hebt je snicker al gehad ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, ben al een aantal uurtjes wakker ouwe maar snoepen doe ik niet! Zo, nu eerst even een paaseitje eten! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 10:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee man, ben al een aantal uurtjes wakker ouwe maar snoepen doe ik niet! Zo, nu eerst even een paaseitje eten! ;-) Die is van E. lowlife....afblijven!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, die eitjes heb ik vanmorgen eerlijk gepikt van de schaal! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 10:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee man, die eitjes heb ik vanmorgen eerlijk gepikt van de schaal! ;-) Lul toch niet zo slap mafkees.....die schaal hebben we vanmiddag pas, pffffffffffff jij snapt er werkelijk geen ene hol van |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 10:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lul toch niet zo slap mafkees.....die schaal hebben we vanmiddag pas, pffffffffffff jij snapt er werkelijk geen ene hol van Ja wel, ik heb hem gisteren al opgehaald in Zeist! Moest nog even gepoetst worden! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 00:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tuurlijk en naar hand daarvan word je Ajacied....jij lult uit je nek ouwe. Jij bent 32....1982 dat was de periode dat Cruijff ff terug kwam....toen scheet jij je pamper vol ouwe Je kan ook beelden terug kijken van Maradonna....makkie zelfs...Pele, Eusebio en Cruijff word wat moeilijker....en jij gaat mij vertellen dat jij als 30+ door Cruijff Ajacied bent geworden!!, dan lul je in een curve ouwe. Jij bent gewoon een nep Ajacied......als jij Ajacied ben door middel van horen en filmpjes.....tsja Wat een achterlijk gelul van je mafkees..
Dus je kan alleen maar Ajacied zijn doordat je iets live hebt gezien?? Flikker op man..
En beelden van Cruijff lastig?? Nou er ligt hier meer dan zat....
En wat fijn dat jij voor een ander even denkt te bepalen waardoor die wel of niet Ajacied zou kunnen zijn.... En dan ook nog eens denkt te bepalen of die persoon wel Ajacied is..
Wie denk je wel niet dat je bent mafkees.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:43 schreef remco k het volgende:[..] Wat een achterlijk gelul van je mafkees.. Dus je kan alleen maar Ajacied zijn doordat je iets live hebt gezien?? Flikker op man.. En beelden van Cruijff lastig?? Nou er ligt hier meer dan zat.... En wat fijn dat jij voor een ander even denkt te bepalen waardoor die wel of niet Ajacied zou kunnen zijn.... En dan ook nog eens denkt te bepalen of die persoon wel Ajacied is.. Wie denk je wel niet dat je bent mafkees.. Hahahahahaha.......ook goeiemorgen.....feestje gehad gister |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:43 schreef remco k het volgende:[..] Wat een achterlijk gelul van je mafkees.. Dus je kan alleen maar Ajacied zijn doordat je iets live hebt gezien?? Flikker op man.. En beelden van Cruijff lastig?? Nou er ligt hier meer dan zat.... En wat fijn dat jij voor een ander even denkt te bepalen waardoor die wel of niet Ajacied zou kunnen zijn.... En dan ook nog eens denkt te bepalen of die persoon wel Ajacied is.. Wie denk je wel niet dat je bent mafkees.. Maar Cruyff heeft ook bij die kakkies gespeeld en bij andere clubs! Ben je dan ook voor die clubs? Je bent toch voor Ajax omdat je het de mooiste, beste en meest toonaangevende club vind en niet vanwege het feit dat een speler daar gebald heeft? Of zie ik het nu verkeerd? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, moest blikkies rapen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar Cruyff heeft ook bij die kakkies gespeeld en bij andere clubs! Ben je dan ook voor die clubs? Je bent toch voor Ajax omdat je het de mooiste, beste en meest toonaangevende club vind en niet vanwege het feit dat een speler daar gebald heeft? Of zie ik het nu verkeerd? Laat hem ff wakker worden gap.....hij is al over zijn theewater ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is toch een normale vraag? Ik snap niet dat mensen voor een club worden enkel en alleen voor een speler? Dat hoor je tegenwoordig heel vaak! Ik ben voor die, want Messi speelt daar! Zeg dan gewoon, ik ben voor Messi en heb verder geen drol met die club! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zeker ja... Jij ook??
Ach, en je vraagt er heel bewust om, ken je langer dan vandaag.. Ik dacht laat ik hem dan maar zijn zin geven..:-)
Zin in vandaag?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is toch een normale vraag? Ik snap niet dat mensen voor een club worden enkel en alleen voor een speler? Dat hoor je tegenwoordig heel vaak! Ik ben voor die, want Messi speelt daar! Zeg dan gewoon, ik ben voor Messi en heb verder geen drol met die club! Hihihihi....weet hij veel dat het vandaag "fuck Remco k" dag is(de vlaggen hangen uit, weet nu waarom) .....laat hem eerst ff warmlopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar Cruyff heeft ook bij die kakkies gespeeld en bij andere clubs! Ben je dan ook voor die clubs? Je bent toch voor Ajax omdat je het de mooiste, beste en meest toonaangevende club vind en niet vanwege het feit dat een speler daar gebald heeft? Of zie ik het nu verkeerd? Leuk dat je dat zegt, ben inderdaad voor Barca, en vind Feyenoord ook een mooie club..
En ja de reden waarom heb je gelijk in, maar de reden daarvan is voor mij Cruijf. En ik denk dat Ajax zonder Cruijff niet zo groot was geworden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeker ja... Jij ook?? Ach, en je vraagt er heel bewust om, ken je langer dan vandaag.. Ik dacht laat ik hem dan maar zijn zin geven..:-) Zin in vandaag?? Hap hap....ja heb er zin in....luik bastenaken luik, hup Mollema |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is toch een normale vraag? Ik snap niet dat mensen voor een club worden enkel en alleen voor een speler? Dat hoor je tegenwoordig heel vaak! Ik ben voor die, want Messi speelt daar! Zeg dan gewoon, ik ben voor Messi en heb verder geen drol met die club! Twee verschillende dingen.. Messi veranderd het voetbal niet bij Barca.. Dat deed Cruijff...
Cruijff was een vernieuwer, en een geweldige voetballer.. Messi is in mijn optiek de allerbeste ooit op deze planeet, maar wat ie na zijn carriere nog zal betekenen weet geen mens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hihihihi....weet hij veel dat het vandaag "fuck Remco k" dag is(de vlaggen hangen uit, weet nu waarom) .....laat hem eerst ff warmlopen Bring it on.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben toch aardig bezig of nie soms.....zit nog niet eens aan het bier ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Betancour en Froome niet gestart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Valt wel mee.. Reageerde echt alleen om je een plezier te doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ech niet je ging uit je plaat man....en ik heb je voor twaalven al aan het schelden ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 11:56 schreef remco k het volgende:[..] Leuk dat je dat zegt, ben inderdaad voor Barca, en vind Feyenoord ook een mooie club.. En ja de reden waarom heb je gelijk in, maar de reden daarvan is voor mij Cruijf. En ik denk dat Ajax zonder Cruijff niet zo groot was geworden.. Ach ja, meningen daaromtrent verschillen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ech niet je ging uit je plaat man....en ik heb je voor twaalven al aan het schelden ;-) Ow dat doet het vrowutje al toen ik wakker werd.....:-)
Maar echt serieus niet... Zag je bericht en dacht dat je beetje aan het oproer zoeken was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daarom zijn het ook meningen, en daarom ben ik ook benieuwd naar die van een ander.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:10 schreef remco k het volgende:[..] Ow dat doet het vrowutje al toen ik wakker werd.....:-) Maar echt serieus niet... Zag je bericht en dacht dat je beetje aan het oproer zoeken was.. Oproer...ik ???? zou niet durven man...krijg ik weer een ban |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach nee man.. Jij zit er dik in bij Boudje... Die doet je geen kwaad meer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:13 schreef remco k het volgende:[..] Ach nee man.. Jij zit er dik in bij Boudje... Die doet je geen kwaad meer.. Pardon??.....staat een beetje ranzig, wat bedoel je?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gewoon, zoiets als vuist en poepertje! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb ik geen ervaring mee....heumeu |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ook niet, denk plaats alleen de vertaling. Voor ervaringen moet je bij die kakkerlakken wezen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook niet, denk plaats alleen de vertaling. Voor ervaringen moet je bij die kakkerlakken wezen! .....of bij Remco ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja misschien. Die vraag kan alleen hij beantwoorden! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat er staat.. Jij kan begrijpend lezen toch.. Gaat niet over sex als je dat dacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen ervaring mee nee. Ook geen belang bij om het te leren..
Voor het antwoord zie hierboven. |
|
|
|