|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:33 schreef remco k het volgende:[..] Wat er staat.. Jij kan begrijpend lezen toch.. Gaat niet over sex als je dat dacht.. Mwah....ik heb meerdere bans gehad, dus denk dat het wel meevalt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een wassen neus, zie het als de straf van Ajax aan Suarez bij het bijten, de straf van Twente bij Douglas en de straf van Feyenoord bij Pelle... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Een wassen neus, zie het als de straf van Ajax aan Suarez bij het bijten, de straf van Twente bij Douglas en de straf van Feyenoord bij Pelle... Dat andere ventje is er ook nog hé.....niet vergeten !! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Pietertje de ramenwasser! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Thomas de ongelovige.....
Zo nu tijd voor bezinning en weer over op het voetbal....ik laat jullie ff met rust |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:49 schreef Nenam_tiL het volgende:Thomas de ongelovige..... Zo nu tijd voor bezinning en weer over op het voetbal....ik laat jullie ff met rust Why? Gezellig hier man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach die doet hier niets toch.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow hahaha ik dacht dat jullie het hadden over straffen van spelers door eigen clubs! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 22:49 schreef Peterhs het volgende:[..] Heb mijn post maar aangepast. Geen zin om een ban te krijgen voor zo'n stoere flikker als jou. over stoer gesproken....pfffff mafkees |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: over stoer gesproken, we zijn kampioen ouwe.....proost en veel bier ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Tuurlijk reageer jij ff voor me ;) Had er al helemaal geen zin in... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Tuurlijk reageer jij ff voor me ;) Had er al helemaal geen zin in... Altijd gap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Weer +1 Das al +2 voor joduh vandaag! |
|
|
|