|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niet zo serieus meer nu, gewoon je feesthoedje op en gaan met die banaan! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
K-A-M-P-I-O-E-N-E-N !!!!
***+3 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zijn er dus 6.....XXL shirtje dan maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Binnenstad? Ze gaan vanaf het Polman direct eerst de N-weg op, vervolgens een stukje A35 en draaien daarna ze gelijk de A1 op. Dus waar zie jij de binnenstad? Binnenstad ligt namelijk helemaal de andere kant op! Daarnaast rijden ze vanaf de A1 de A9 op en draaien ze bij het stadion de snelweg af. Nog steeds geen binnenstad hoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens geven alle routeplanners verschillende tijden aan. Die van google geeft 1 uur en 23 minuten aan en in het huidige verkeer 1 uur en 21 minuten. Zet daarbij dat de bus van Ajax langs al het verkeer wordt geloodst en hij dus in principe kan pompen met het gas!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Binnenstad? Ze gaan vanaf het Polman direct eerst de N-weg op, vervolgens een stukje A35 en draaien daarna ze gelijk de A1 op. Dus waar zie jij de binnenstad? Binnenstad ligt namelijk helemaal de andere kant op! Daarnaast rijden ze vanaf de A1 de A9 op en draaien ze bij het stadion de snelweg af. Nog steeds geen binnenstad hoor. Weleens in Almelo geweest?? Kom er namelijk regelmatig, en ondanks dat het maar een klein stukje is naar de snelweg, heb je 5 setjes stoplichten daar, zal het er erg druk zijn, haalt het je gemiddelde echt flink naar beneden.. Vanaf het moment dat je in de bus zit is het niet 100% gas tot aan Amsterdam he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:00 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens geven alle routeplanners verschillende tijden aan. Die van google geeft 1 uur en 23 minuten aan en in het huidige verkeer 1 uur en 21 minuten. Zet daarbij dat de bus van Ajax langs al het verkeer wordt geloodst en hij dus in principe kan pompen met het gas! Alles wat je ziet is gebasseerd op 120 130 en 100.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:09 schreef remco k het volgende:[..] Weleens in Almelo geweest?? Kom er namelijk regelmatig, en ondanks dat het maar een klein stukje is naar de snelweg, heb je 5 setjes stoplichten daar, zal het er erg druk zijn, haalt het je gemiddelde echt flink naar beneden.. Vanaf het moment dat je in de bus zit is het niet 100% gas tot aan Amsterdam he.. Hahaha en jij denkt dat ze veiligheidstechnisch stil gaan staan bij elk stoplicht. Geloof mij maar, die rijden overal gewoon doorheen hoor. De politie zorgt daar namelijk voor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha en jij denkt dat ze veiligheidstechnisch stil gaan staan bij elk stoplicht. Geloof mij maar, die rijden overal gewoon doorheen hoor. De politie zorgt daar namelijk voor! Dan nog, een gemiddelde snelheid van 72 ga je gewoon niet halen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee op dat stukkie niet nee, maar op de snelweg wel! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De wedstrijdselectie voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo:
Kenneth Vermeer Ricardo van Rhijn Christian Poulsen Mike van der Hoorn Lerin Duarte Kolbeinn Sigthórsson Bojan Joël Veltman Nicolai Boilesen Daley Blind Davy Klaassen Lasse Schöne Jasper Cillessen Stefano Denswil Thulani Serero Ruben Ligeon Lesly de Sa Ricardo Kishna |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Doe mij alsjeblieft niet die Denswil in het hart van de verdediging, want dan kennen we beter gelijk terug naar huis! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
natuurlijk wel Denswill, speelt een prima seizoen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ???
Hij doet soms goeie dingen, maar maakt de laatste wedstrijden behoorlijk veel fouten.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb hem nu 2 keer live mogen aanschouwen, maar het lijkt of hij niet met de spanning om kan gaan. Zowel in de wedstrijd tegen Ado alsmede in de wedstrijd tegen Zwolle maakte hij diverse fouten, speelde hij nerveus en wist hij elke bal van zijn voet af te laten springen. Ik zou dus nu kiezen voor een speler die zijn nerveusiteit wel in bedwang heeft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ??? Hij doet soms goeie dingen, maar maakt de laatste wedstrijden behoorlijk veel fouten.... Inderdaad man, je zou bijna denken dat hij onder zware spanning staat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb hem nu 2 keer live mogen aanschouwen, maar het lijkt of hij niet met de spanning om kan gaan. Zowel in de wedstrijd tegen Ado alsmede in de wedstrijd tegen Zwolle maakte hij diverse fouten, speelde hij nerveus en wist hij elke bal van zijn voet af te laten springen. Ik zou dus nu kiezen voor een speler die zijn nerveusiteit wel in bedwang heeft. Ach, en tegen Milan was ie geweldig...
Maar Moisander is er ook niet, wie ga je dan op stellen??
Gewoon Veltman en Denswill, zijn in potentie de twee beste van de ED en ik denk de toekomst van het NL elftal..
Tegen Ado vond ik hem op de tegengoal na gewoon goed spelen... Tegen Pec, was iedereen slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ??? Hij doet soms goeie dingen, maar maakt de laatste wedstrijden behoorlijk veel fouten.... Noem ze eens op dan??? Want bij de tegengoals van PEC waren de 3 andere verdedigers toch echt veel vaker fout bezig dan hij.... En dan met name Moisander..
Tegen Ado fout door een eigen goal.. Verder een prima pot..
Maar goed, jij stelt je vraagteken bij het opstellen van Denswill.. Wil ik graag van je zien welk centrum er vandaag moet staan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:53 schreef remco k het volgende:[..] Noem ze eens op dan??? Want bij de tegengoals van PEC waren de 3 andere verdedigers toch echt veel vaker fout bezig dan hij.... En dan met name Moisander.. Tegen Ado fout door een eigen goal.. Verder een prima pot.. Maar goed, jij stelt je vraagteken bij het opstellen van Denswill.. Wil ik graag van je zien welk centrum er vandaag moet staan.. Meen je dat? Kijk de beelden maar na! Namelijk net als tegen PEC op diverse momenten verkeerde inschattingen, ballen van zijn voet laten springen en nog meer van dat! Was tegen Ado de minste van allemaal! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Ach, en tegen Milan was ie geweldig... Maar Moisander is er ook niet, wie ga je dan op stellen?? Gewoon Veltman en Denswill, zijn in potentie de twee beste van de ED en ik denk de toekomst van het NL elftal.. Tegen Ado vond ik hem op de tegengoal na gewoon goed spelen... Tegen Pec, was iedereen slecht.. Nee sorry, ben ik totaal niet meer eens! Denswil en Veltman zijn niet in potentie de 2 beste verdedigers van de Eredivisie.
Maar zoals gezegd, tegen Ado ook diverse malen onzeker en bal van zijn voet laten stuiteren. En ja, tegen PEC was iedereen slecht maar persoonlijk vond ik hem toch de slechtste. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar nog 1,5 uur tot de aftrap!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Meen je dat? Kijk de beelden maar na! Namelijk net als tegen PEC op diverse momenten verkeerde inschattingen, ballen van zijn voet laten springen en nog meer van dat! Was tegen Ado de minste van allemaal! Toevallig net de bekerfinale ( op fox ) nog een keer gezien, en hij is echt by far niet de minste verderdiger van die wedstrijd, die andere 3 waren echt stukken slechter, en dan met name van Moisander en van Rhijn.. Daar komen ook vrijwel alle goals weg.. Hij speelt niet goed op het moment, dat zeg ik ook niet, maar Veltman maakt die foutjes ook, en de rest speelt al niet veel beter, waarom hem dan wel slachtofferen..
Ado heb ik trouwens ook terg gekeken, en daar speelt ie gewoon een prima pot op die tegengoal na, en uiteraard wel een paar foute passes. Maar ook dat hoort bij een jongen die zijn eerste seizoen voor Ajax speelt..
Leuk detail.. Alle drie de invallers deden het goed, Poulsen viel goed in, de Sa deed het gewoon goed met 4 a 5 goede acties met voorzetten.. Kishna een twee goede voorzetten en een paar prima corners.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 12:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee sorry, ben ik totaal niet meer eens! Denswil en Veltman zijn niet in potentie de 2 beste verdedigers van de Eredivisie. Maar zoals gezegd, tegen Ado ook diverse malen onzeker en bal van zijn voet laten stuiteren. En ja, tegen PEC was iedereen slecht maar persoonlijk vond ik hem toch de slechtste. Bij welke tegengoals was hij de "foute" man dan tegen Zwolle.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jep.. Spelers zijn gearriveerd.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zoals ik al zeg heeft het niet alleen met tegengoals te maken. Maar ook ballen die van de voet springen, de nerveuze indruk die hij maakt en het gemak waarmee hij ballen inspeelt en denkt dat het allemaal wel goed komt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar die hoefden dan ook niet zo ver te reizen!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kleine twee uurtjes denk ik..:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2014 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zoals ik al zeg heeft het niet alleen met tegengoals te maken. Maar ook ballen die van de voet springen, de nerveuze indruk die hij maakt en het gemak waarmee hij ballen inspeelt en denkt dat het allemaal wel goed komt! Hij lijkt wat nonchalant, maar ik denk niet dat ie dat is..
We gaan het meemaken, want ik denk echt dat ie speelt vandaag.. Denk dat ie volgend seizoen gewoon basis is als Moisander vertrekt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, sliepen in een hotel in de buurt van Almelo! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Opstelling Ajax
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; De Sa, Sigthórsson, Schöne. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
DAAR IS DIE WEER!!!
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kom op man, laat de wedstrijd maar beginnen!!
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ...nog ff w8n ouwe ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, en weer starten met Sigthorson..
Waar heeft die jongen het krediet verdient dat ie heeft man.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GOOOOOAAAAAAAAAAAAALLLLL!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Klotezooi!!
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Keepers fout.. Hij gaat achter de kant van de muur staan waar ook de bal ligt.. De hoek waar de bal in gaat ligt helemaal open.. Dom dom dom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was overigens ook geen overtreding volgens mij, hij speelt namelijk de bal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sigthorson en Boilesen trouwens echt een drama.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Heracles vroeg aan Overmars of ze ook paraplu's wilden kopen voor de Boer en Staf?
Overmars vond ze te duur, de Boer en staf zitten daarom nog steeds in de regen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serrero trouwens wel prima nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer langs d kant van Boilesen.. Pffff.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jonge jonge toch.... Mag toch hopen dat we vandaag de titel pakken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De gehele aanval weer eens niet aanspeelbaar, Alle drie schandalig slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heracles begint beter te worden, en Ajax onzekerder in de duels.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind dat we een geweldig elftal hebben Remco? Ik zeg niks meer aan veranderen, kwaliteit druipt ervan af...... |
|
|
|